Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Land Rover Freelander: Off-road nebo SUV?

hodnocení iDNES 4,3/5 Nejmenší z rodiny land roverů je už řadu let jedním z nejprodávanějších SUV starého kontinentu a není tomu náhodou. Pod sympatickým a nadčasovým kabátem je ukryt potenciál, který obvyklé automobily této kategorie nenabízejí. Image značky, nedávný facelift a příznivá cena zajímavost freelanderu ještě podtrhují. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vasik

Příjemné SUV
Mel jsem Patrola, v terénu super, na mě zbytečně veliký, Grand Cherokýho, čekal jsem více, dost poruchové hnací části, spíše na silnici. Teď mám klasickou M C-klasse a výhodně jsem koupil Hondu HRV kraťase speciál edition s max výbavou. Je to takové šup...šup SUV. Má to 92kW motor, za 9.000 přečipovaný na 120kW, 340Nm krouťák na 1600 obsah slušný. To auto mi začalo bavit, M je v garáži.
0/0
26.3.2005 22:12

karel

Závada nebo standart?
Ahoj všichni.
Mám staršího Freelandera (1998) krátce,jsem s ním spokojený protože je všestraný na dálnici i v terénu.Při plném rejdu však překonává odpor -musím dát víc plynu.Je to způsobené viskozní spojkou?
0/0
1.12.2004 10:54

Viktor

Re: Závada nebo standart?
Myslí,že tonení závada ani viskózní spojkou. Je to asi nejakým uspořádáním, konstrukcí geometrie - dosti velké auto je třeba tlačit dost kolmo do strany, jakoby do příliš velkého rejdu (i když poloměr otáčení není nic moc). Motor to přitom sotva utáhne - je to tak. Možná, že kdyby přitom působil jen přední náhon, tak by to šlo snáze, ale kdy se zadek zapíná, to nepoznám.
0/0
4.1.2005 14:52

zdeněk

Re: Závada nebo standart?
Mám Freelandera 2,0diesela,1999, a ten samý problém,ale jak jsem mluvil s několika jinými majiteli,všude stejný,takže asi normálka. Mám najeto 180000km, měnili mi diferák, který se mi zasekl a rozsypal,jinak mi nikde nedokázali eliminovat ,kde je chyba v tom, že mi neustále svítí ABS a kontrolka na jízdu z kopce, vždycky to vynulují, měsíc to jezdí a funguje a zase se znovu rozsvítí. Ale jinak dobrý auto na silnice ,ale tahám s tím přepravník s koněma a na to je  zase slabý.
0/0
26.7.2005 14:22

Vik

anglická kvalita
Mám ho již 4 roky a mám ho rád, moc se mi líbí. Na silnici je trochu nudný, v obtížných podmínkách výborný. Velikost  a tvar kufru a hlavně jeho otvírání směrem k řidiči mi dokonale vyhovují. Až na tu "anglickou kvalitu", která není rozhodně srovnatelná s kvalitou dříve ježděných značek Renault, Fiat a Peugeot. Jen za letošní rok jsem dal za opravy (diferenciály) a servisní prohlídku skoro 150 tis. Kč, přitom nemám najeto ani 90 tis. km. S jinými značkami jsem bez podobných problémů snadno najezdil přes 250tis. km. Snad pomůže těch posledních 700 zlepšení - ale to mi tenkrát také říkali ...
0/0
27.11.2004 19:04

klak

keci
Jediný opravdový auto do terénu je Mercedes Benz - G ! ! ! To je originál do všech podmínek. Land Rover je jen pozlátko, fůj ! !
0/0
5.11.2004 17:06

Martin

Výborný auto do terénu
Má už druhou generaci Freelandera a jsem moc spokojenej. Je to opravdu výborný auto do terénu. Mám chatu na špatně přístupném místě na Šumavě a nikdy jsem neměl problém se k ní dostat. Soused má Ravku a má problém se k chatě vůbec dostat. Freelandera bych neměnil ikdyž není bez chyby. Mohl by mít hezčí a vnitřek a lepší motory, ale to mi zase tak nevadí. Hlavně že mě doveze kam potřebuju.
0/0
4.11.2004 9:24

Honza

Re: Výborný auto do terénu
Ovšem není terén, jako terén.......  Přece jen to není auto do hrubého terénu, ale spíš na polňačku. 
0/0
4.11.2004 9:28

OndraTM

Pohledný drobek
Mně osobně se zdá být z malých SUV nejpolednější a také se asi nejvíc hodí do těžší terénu. Ale stále je ti SUV. Pravda ale taky je, že SUV svými terénními vlastnostmi drtivé většině řidičů bude bohatě stačit. Pro rodinu mám k dispozici Allroada, 2.7T. Pokud přijde reč na terén ve firmě máme Patrola GR Wagon, který jsem dřív používali hlavně na tahání vleku...no když se jede ke kolegovi na chalupu paradoxně Patrol zůstává stát opodál, ne že by nevyjel a neprojede, je příliš velký, tam se Freelander druého kolegy osvědčil víc.
0/0
4.11.2004 8:03

bohatý duchem

Re: Pohledný drobek
to vás lituju že musíte jezdit takovými auty....chudáčci
0/0
4.11.2004 8:30

Marcela

Re: Re: Pohledný drobek
moc bohatý nejste
0/0
4.11.2004 9:08

adileo

Re: Pohledný drobek
mám subaru outback (taky bez potíží)
0/0
22.11.2004 20:23

Modráček

SUV
Samozřejmě, že je to SUV. Do terénního vozu to má hodně daleko. To už je lepší Discovery, nebo Range Rover. Čistokrevným teréňákem je ovšem Defender:
0/0
4.11.2004 7:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.