Diskuze

Land Rover Freelander: Off-road nebo SUV?

hodnocení iDNES 4,3/5 Nejmenší z rodiny land roverů je už řadu let jedním z nejprodávanějších SUV starého kontinentu a není tomu náhodou. Pod sympatickým a nadčasovým kabátem je ukryt potenciál, který obvyklé automobily této kategorie nenabízejí. Image značky, nedávný facelift a příznivá cena zajímavost freelanderu ještě podtrhují. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vasik

26. 3. 2005 22:12
Příjemné SUV
Mel jsem Patrola, v terénu super, na mě zbytečně veliký, Grand Cherokýho, čekal jsem více, dost poruchové hnací části, spíše na silnici. Teď mám klasickou M C-klasse a výhodně jsem koupil Hondu HRV kraťase speciál edition s max výbavou. Je to takové šup...šup SUV. Má to 92kW motor, za 9.000 přečipovaný na 120kW, 340Nm krouťák na 1600 obsah slušný. To auto mi začalo bavit, M je v garáži.
0 0
možnosti

karel

1. 12. 2004 10:54
Závada nebo standart?
Ahoj všichni.
Mám staršího Freelandera (1998) krátce,jsem s ním spokojený protože je všestraný na dálnici i v terénu.Při plném rejdu však překonává odpor -musím dát víc plynu.Je to způsobené viskozní spojkou?
0 0
možnosti

Viktor

4. 1. 2005 14:52
Re: Závada nebo standart?
Myslí,že tonení závada ani viskózní spojkou. Je to asi nejakým uspořádáním, konstrukcí geometrie - dosti velké auto je třeba tlačit dost kolmo do strany, jakoby do příliš velkého rejdu (i když poloměr otáčení není nic moc). Motor to přitom sotva utáhne - je to tak. Možná, že kdyby přitom působil jen přední náhon, tak by to šlo snáze, ale kdy se zadek zapíná, to nepoznám.
0 0
možnosti

Vik

27. 11. 2004 19:04
anglická kvalita
Mám ho již 4 roky a mám ho rád, moc se mi líbí. Na silnici je trochu nudný, v obtížných podmínkách výborný. Velikost  a tvar kufru a hlavně jeho otvírání směrem k řidiči mi dokonale vyhovují. Až na tu "anglickou kvalitu", která není rozhodně srovnatelná s kvalitou dříve ježděných značek Renault, Fiat a Peugeot. Jen za letošní rok jsem dal za opravy (diferenciály) a servisní prohlídku skoro 150 tis. Kč, přitom nemám najeto ani 90 tis. km. S jinými značkami jsem bez podobných problémů snadno najezdil přes 250tis. km. Snad pomůže těch posledních 700 zlepšení - ale to mi tenkrát také říkali ...
0 0
možnosti

klak

5. 11. 2004 17:06
keci
Jediný opravdový auto do terénu je Mercedes Benz - G ! ! ! To je originál do všech podmínek. Land Rover je jen pozlátko, fůj ! !
0 0
možnosti

Martin

4. 11. 2004 9:24
Výborný auto do terénu
Má už druhou generaci Freelandera a jsem moc spokojenej. Je to opravdu výborný auto do terénu. Mám chatu na špatně přístupném místě na Šumavě a nikdy jsem neměl problém se k ní dostat. Soused má Ravku a má problém se k chatě vůbec dostat. Freelandera bych neměnil ikdyž není bez chyby. Mohl by mít hezčí a vnitřek a lepší motory, ale to mi zase tak nevadí. Hlavně že mě doveze kam potřebuju.
0 0
možnosti

Honza

4. 11. 2004 9:28
Re: Výborný auto do terénu
Ovšem není terén, jako terén.......  Přece jen to není auto do hrubého terénu, ale spíš na polňačku. 
0 0
možnosti

OndraTM

4. 11. 2004 8:03
Pohledný drobek
Mně osobně se zdá být z malých SUV nejpolednější a také se asi nejvíc hodí do těžší terénu. Ale stále je ti SUV. Pravda ale taky je, že SUV svými terénními vlastnostmi drtivé většině řidičů bude bohatě stačit. Pro rodinu mám k dispozici Allroada, 2.7T. Pokud přijde reč na terén ve firmě máme Patrola GR Wagon, který jsem dřív používali hlavně na tahání vleku...no když se jede ke kolegovi na chalupu paradoxně Patrol zůstává stát opodál, ne že by nevyjel a neprojede, je příliš velký, tam se Freelander druého kolegy osvědčil víc.
0 0
možnosti

bohatý duchem

4. 11. 2004 8:30
Re: Pohledný drobek
to vás lituju že musíte jezdit takovými auty....chudáčci
0 0
možnosti

Modráček

4. 11. 2004 7:38
SUV
Samozřejmě, že je to SUV. Do terénního vozu to má hodně daleko. To už je lepší Discovery, nebo Range Rover. Čistokrevným teréňákem je ovšem Defender:
0 0
možnosti