Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C4: cesta správným směrem

Jestliže řekneme, že je na automobilovém trhu pořádně rušno, pak v nižší střední třídě panují doslova žně. Golf, astra, A3 Sportback, BMW 1 a za nedlouho i focus. To je jen stručný přehled letošních novinek. Do klubu kompaktních hatchbacků zavítá i jeden Francouz. A není to nějaký nudný patron, právě naopak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobíček

Citroen 4 kupé

Vlastním toto vozítkov motorizaci 1,4 benzín, po Fordu Mondeo,Mitsubishi Carisma a řadě předrevolučních a porevolučních Škodovek.S  vyjímkou MITSI pánové, nemá konkturenci, ať si jakýkoliv vlastník  škodovky vykládá co chce. A s tou poruchovostí to po dvou letech provozu a cca 40 tis. km to taky nějak nevidím, prostě žádné poruchy neexistují,pokud za ně nepovažuji drobné vrzán ípalubky a výměny žárovek.R^R^

0/0
1.5.2007 17:39

slouly

slouly

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:54

slouly

super

hmm>->-

0/0
28.7.2006 20:46

slouly

Re: super

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:54

slouly

Re: Re: super

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:56

cmb

Francuzi verzus Nemci
Tak som si pozeral celu diskusiu na temu C4.  Podla mna je C4 prekrasne auto, ktore sa neboji experimentu. Ale  cela diskusia je niekde inde: Ide totiz o to, ktore auta su "lepsie" teda  francuzske alebo nemecke / a myslim tym aj Skodu /. Jaaj doba "nemeckej kvality" je vazeni uz davno prec, to je proste fakt. Mimochodom mal som citrona BX - malo to 250 000 Km a v pohode. teraz mam novy VW, tiez bez problemov, ale auta od VW su akesi bez duse. To je dovod, preco Citroenu fandim. Ked si nasetrim na dalsie auto bude to zasa Citroen. Este nieco. Neverte hlaskam "zamy mojho znameho povedal ze..." - pretoze by ste si nikdy nekupili ZIADNE auto!
0/0
19.12.2004 15:23

slouly

Re: Francuzi verzus Nemci

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:54

cmb

Francuzi verzus Nemci
Tak som si pozeral celu diskusiu na temu C4.  Podla mna je C4 prekrasne auto, ktore sa neboji experimentu. Ale  cela diskusia je niekde inde: Ide totiz o to, ktore auta su "lepsie" teda  francuzske alebo nemecke / a myslim tym aj Skodu /. Jaaj doba "nemeckej kvality" je vazeni uz davno prec, to je proste fakt. Mimochodom mal som citrona BX - malo to 250 000 Km a v pohode. teraz mam novy VW, tiez bez problemov, ale auta od VW su akesi bez duse. To je dovod, preco Citroenu fandim. Ked si nasetrim na dalsie auto bude to zasa Citroen. Este nieco. Neverte hlaskam "zamy mojho znameho povedal ze..." - pretoze by ste si nikdy nekupili ZIADNE auto!
0/0
19.12.2004 15:20

slouly

Re: Re: Francuzi verzus Nemci

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:55

slouly

Re: Re: Re: Francuzi verzus Nemci

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:55

slouly

Re: Re: Re: Re: Francuzi verzus Nemci

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:56

Ivo

Citroen
Celý život jsem trávil ve škodovkách a nyní mám 7 let modernizaci lidového ošklivého káčátka - SAXO. To auto sedí, nežere, akceleruje slušně (850 kg na 1,1 benzin) a nic se na něm nesype. Převážně jezdí ve městě na krátké vzdálenosti a má původní baterku. Prostě Citroen je cesta správným směrem jak říká nadpis článku.
0/0
11.12.2004 14:27

Mirwald

Re: Citroen
Zajímvéí je, že Citroen Saxo je v hodnocení druhý nejdůř hodnocený automobil v Evrope.
První je jiný Citroen-Xsara
 
0/0
16.12.2004 16:34

Pepa

Re: Re: Citroen
A v kterym ty vole TÜV teda ani náhodou, tam všechny PSA dopadly líp jak jaký koliv VW. Klidně ti to naskenuju a pošlu. To radši budu každej rok měnit zadní ložiska než ve stejnym procentu případů hlavu motoru pro prasklej rozvoďák.
0/0
20.12.2004 14:44

slouly

Re: Re: Re: Citroen

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:56

slouly

Re: Re: Re: Re: Citroen

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:56

slouly

Re: Citroen

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:55

integral

C4
tak ta nová C4 špatná určitě není, kvalitativně bude určitě na výši. Nicméně v tomto segmentu těch malých aut, či případně nižší střední třídy je úžasně drahá  jako celá sladká socialistická Francie. Tento model se nemůže nikomu vyplatit, za rok či dva přijde nová tvář C4 a cena stávající půjde rapidně dolů, jakož i bazarní ceny. To je ale problém všech těch Fordů, Fiatů, Peugeotů, Citroenů, ale i Toyot, Mazd atd. Nicméně u Japonců ty auta jsou na ještě vyšší technické úrovni, proto i jejich ceny po letech jsou ve srovnání vyšší než evropské šunky.  Jsou to auta tak na max 4 roky a pak raději něco jiného, opravdu kvalitního a aby vydrželo aspoň trochu cenově. (např. MB, BMW, lepší VW,AUDI)
0/0
8.12.2004 8:44

Tom

Re: C4
Hahaha, bavoračka se sype i po třech letech. Konkrétně trojková řada. A VW, škoda mluvit, to má ještě horší pověst než Fiat.
0/0
8.12.2004 14:43

slouly

Re: Re: C4

Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an nexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar. Wraír evovpv eraebxeáe arolyv anšeinaí, ír fr moeíryv i xbybar. Olyn eb sebaen ebmyvpaýpu manprx nhe - mn frobh feáyb sreenev mn cre n chy zvyvbah, šxbobixn, obxbapr eenonae, nhebohf arob fxúee. ob sebael an cnexbivšev an Yreaé fr enovyv oboebibyar.

Wo zbeaé, er ohobh zrevg b arpb iíp, cebgber wfbh wra vasbezngviaí. Cev 50km/h zv hxnmhwr enone 46. Gnxer arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge n xolol fr zv gb geron m xbcpr ebmwryb, záz wršgr obfgngrpabh ermreih (pn 5km/h - ceb ceícno, er enone hxnmhwr iíp), nyr iíz gézre wvfgr, er xole cbwroh gnpubzrgebiýpu pn 50-55, er olpu arzry cerxebpvg cbibyrabh elpuybfg n ghoíe arzhfíz gbyvx fyrobing gnpubzrge, pbe wr an ebiarwšípu ceruyroaýpu úfrpípu crxarw bcehm.

0/0
28.7.2006 20:57

Hujer

Re: C4
V záři jsem změnil job a s ním i služební auto. Místo golfa jsme dostal peugeota 307. Teda ze začátku jsem k němu měl nedůvěru, všichni říkaj, že francouzi jsou o horší než němci, ale zatím pohoda. Nic nechrastí, žádná závada a musím uznat, že je hezčí než Golf.
0/0
8.12.2004 15:08

jirka

panove! doporucuji k nahledu
www.GermanCarFans.com
0/0
3.12.2004 17:11

Peter s Košíc

predtým Peter
Citroeny sa slušne predávajú ale povedal by som že C3. Rád by som si vymenil manažérske názory s kolegom s Čiech na marketink a ISO 9001 ktoré máme zavedené.Každého kto sa seriozne ozve budem akceptovavať a zároveň sa mu ozvem. Ďakujem za pochopenie Peter Košice SR. Ja som zabudol že nie sme jedná republika.
0/0
1.12.2004 21:24

Peter

C - 4
Páni C 4 je pekné auto ale francúzy si neuvedomujú kúpyschopnosť obyvateľstva, keď východoeurópské štáty vstúpili do EU tak nás zaradili automaticky medzi štáty seberovné. My však zďaleka nie sme tak kúpy schopný. Preto tú cenu nie sú schopný podľa naších požiadavok akceptovať. Pracujem v tej brandži a všetci to vedia len francúzi nechcú.
0/0
1.12.2004 20:48

lord D

FUUUUUUJJJJJJJ palubovka
Ako dizajnovo sa  im to podarilo ..... O tom nemusime diskutovat..... Avsak ako s prepacenim d..... interier...., tak tu zase asi nie je co diskutovat..... Myslim hlavne palubovka..... To je proste strasneeeeeeee!!!!!!!! Nepomozem si tie zdruzene ovladace a vsetko na stred a digitalne k tomu..... tak to velmi kazi dojem z celeho auta.....  Aspon u mna.... Myslim ze najlepsie to maju od vnutra to co sa tyka paluovky tak nemecke auta..... Ale toto je fakt des!!!! Aspon podla mna.... A diskutoval som to s kolegami a vacsinou sa k tejto palubke stavaju negativisticky..... Ale co 100 ludi 100 chuti!!! Skoda tej palubovky.....
 
0/0
19.11.2004 13:30

...

Re: FUUUUUUJJJJJJJ palubovka
setri trochu tema teckama
0/0
19.11.2004 13:43

Wyt

Re: FUUUUUUJJJJJJJ palubovka
Právě ta palubovka mě na tom autě zaujala!! Většina aut se odlišuje exteriérem, ale koncepce interiéru je vesměs stejná, kdežto toto auto je najednout úplně něco jiného.....
0/0
21.11.2004 12:18

ForcedLabour

Fandím VTSku a asi i koupím
Jsem rád že sme se tu všichni shodli že je to nádhera..
Současně jezdím se Xsarou VTS a sem zvědavej jak to na tom podvozku bede sedět, poradili si i s cenou, za tu výbavu je to skvělý. Dokonce se prej už testovala veze VTS a prej sedí i spotřeba, no stejně myslím že to bude o trošku vyšší. Nicméně to bude perfektní srážeč sebevědomí těm namyšlenejm oktaviatikům, a lidovým vozům...
Navíc si drobné úpravy elektroniky nechaj víc líbit i na čip, tak sem na to zvědavej...
0/0
18.11.2004 3:43

Matrix

Citroen C4 je nádherný auto.
Francouzi prostě auta umí. Ale POZOR ! ! Dnes jsem četl dlouhodobý test 100 tisíc km.  Škoda Fábie 1,4 16V - test provedl Auto Bild a Svět Motorů.  Stručný přehled závad, a že jich bylo na tak vychvalovanej vůz ! 6370 km- nefunkční ABS ! 19071 km- nefunkční ABS+snímač ! 26440 km- vrzání a pazvuky v palubní desce ! 31115 km- vadné ložisko LP kolo+výměna těsnění OLEJOVÉ vany !  ! 37232 km- ventilátor+spojkový pedál ! ** 41523 km- NEFUNKČNÍ PĚVODOVKA- nešlo řadit ! !+ VÝMĚNA SPOJKOVÉHO VÁLCE ! ! ! 62305 km- výměna  NEFUNKČNÍCH spojovacích tyčí přední nápravy ! 76832 km- nelze otevřít zadní dveře kufrové - tato závade se opakovala do konce testu ! ! 84855 km- výměna orig. autorádia+reproduktorů. 90002- výměna mechanismu zámků levých dvěří ! !
0/0
15.11.2004 19:08

kolíňák

Re: Citroen C4 je nádherný auto.
Já to taky četl. Mimo toho co popisuješ tam bylo ještě že - nevydržela lišta pod nárazníkem a že fábia taky rezne. tzv. hlavní kostřící bod u pravýho předního nosníku a to je velice důležité místo - když zrezne a to je do tří let, způsobí kvůli zvýšení odporu - chyby v řídící jednotce. A to je závada která přímo ohrožuje životy. Reznou dost i všechny kabely, hlavně ten u Alternátoru. A dost problémů mají celkově s elektroinstalací - trpěj hlavně všechny žárovky. V testu jich vymněnili hodně hlavně potkávací světla nic nevydrží. Veškeré testy provedl Wolfgang Gudlat, uznávaný odborník kterého uznávají všichni výrobci včetně VW. Specializuje se na analýzu automobilu po dlouhodobém testu. Tak to vydíte Vy pyšní škodováci. Fábie je úplně normální průměrný auto.  Citroen je oproti škodovce aspoň hezkej, žádná krabice bez nápadu. Věeobecně sou francouzský výrobci nahoře. Přeju C4 úspěch ! !  
0/0
15.11.2004 20:41

Luis

Re: Re: Citroen C4 je nádherný auto.
Hm, tak to jsem myslel, že když mě vyměnili u 206 po 80.000 km nějakou tyčku, páč auto táhlo trochu do prava, že jsme koupil krám. Jak to tak čtu, měl bych být rád, že jsme dal přednost 206 před Fábií, protože jinak s tím nebyl žádnej problém.
0/0
16.11.2004 7:40

SJ

Re: Re: Re: Citroen C4 je nádherný auto.
To ti vyměnili táhlo stabilizátoru. Ten samej problém jsem měl i já cca po 80000 km. Je to jedinej trochu problém na 206kách. Jinak designově 206 a fabia nelze ani srovnávat......
0/0
18.11.2004 15:15

rousini

Re: Re: Re: Re: Citroen C4 je nádherný auto.
stejně tak , jako jízdníma vlastnostma.
0/0
23.11.2004 20:33

xsarahdi

Re: Citroen C4 je nádherný auto.
ahoj mozes napisat adresu kde je zverejneny ten test na "spolahlivej"  fabky.dik
0/0
13.12.2004 20:51

_

Mazda323
Mazda 323 coupe z roku 96 je tomu az napadne podobna :-)http://thehollywoodextra.com/Mercedes%20C%20test/coupe5big.html
0/0
15.11.2004 18:06

Satn

Re: Mazda323
crx 89, nemalo podobnej...
0/0
15.11.2004 20:51

F1

406 2,2 HDI
Žiju už 5 rok ve Francii a po vzoru svých kolegů, sousedů a lidí zde, jsem zakoupil před lety francouzské auto, konkrétně Peugeota 406 2,2 HDI. Má najeto 170 tis. km, jezdím každých 14 dnů do ČR napříč Německem a šlapu na to co to jde. Auto je celkem držák, nějaké blbosti byly - pískající přední brzda při zadřeném válečku, nesvítící palubka, nefunkční CD changer, cena oprav celkem do 400 Eur (opravováno ve Fr.),  jinak pravidelný servis. Před tím jsem měl Octavii TDI a závad bylo hodně, navíc na to ve Francii pořád neměli náhradní díly. 406 mi slouží mnohem lépe, ještě chvilku počkám a jdu 407.
C4 ma skvělý design, motory HDI druhé generace jsou hodně povedené, ale digit. palubky to neni nic pro mě!
0/0
15.11.2004 17:47

dewils

goood auto, hezké...
Citroën C4 je boží auto, kdybych měl na to prachy, tak o C4 bych uvažoval nejvíce.Frantíci maji dobré auta
0/0
15.11.2004 16:47

Ich

by
By mě zajímalo, kde soudruzi ze škodovky udělali chybu, že Oktávka se do finále evropskýho auta roku nedostala a tenhle citrón (přímej konkurent) se tam dostal podle bodů v pohodě.
0/0
15.11.2004 16:37

gyps

zvenku
je to škaredé jako všechny citrony, zevnitř paráda, nemám rád useknutý p*dele až z toho bude sedan nebo combo jako C5 tak super auto.
0/0
15.11.2004 15:37

petrumr

Re: zvenku
C5 není sedan,je to klam pro oci
0/0
15.11.2004 18:26

Petr

Chyba v clanku
"systém samočinné aktivace výstražných světlometů při prudkém brzdění" Snad vystraznych svitilen, svetlomety jsou vepredu.
0/0
15.11.2004 15:12

Flig

Re: Chyba v clanku
Ne, je to tak, jak se píše v článku. Aktivace výstražných svítilen při brždění (tedy těch v zadu) se děje jaksi automaticky již několik desítek let. Kdyby tomu tak nebylo, tak nevím...
0/0
15.11.2004 17:29

paquerete

Francouzska auta
Souhlasim s ,,TUHYZ,, prispevek super kara ze francouzi delaji super auta ale pak uz nedohlidnou na servis v CR a jak je znamo v CR jsou sami zlodeji tak taky podle toho servis vypada a podivejte se na cesky silnice.ziji ve francii uz 4 roky silnice super servis aut tez s manzelem jsme meli 2 renaulty ted kupujeme noveho a zadny problemy nejsou.To co je tady uvadeno jsou akorat zvasty zavistivych radoby zbohatliku kteri kritizuji neco co si ani nemuzou dovolit/mozna tak ojety a 10let stary/a pro ne jsou nejlepsi znacky jako audi VW Jaguar atd A kdo vi kolik km najedou rocne.FUJ 
0/0
15.11.2004 11:51

Sasoň

Re: Francouzska auta
Klídek...
0/0
15.11.2004 12:32

Techmag

Re: Re: Francouzska auta
No, já bych neřek, že je to jen tou servisní sítí. U vás ve Francii zřejmě prodávaj jiné Citroeny než tady, poněvadž můj kamarád dělá už asi tak 20 let v servisu, a když se u piva rozpovídá o práci, tak si jen stěžuje , kolik mu tam zase stojí cituji "vy**danejch citrónů". I z vlastní zkušenosti můžu říct, že pokud chce někdo "držáka" tak ať nelituje těch několika tisícovek navíc a radši si koupí audinu, vw , nebo jinou značku, která je nízkou poruchovostí proslulá.
0/0
15.11.2004 13:37

ForcedLabour

Re: Re: Re: Francouzska auta
OK, pověst je nevalná co se táče výdrže, ale vzhledem k tomu že v současné době jezdí auta identických platform, kupříkladu značka Toyota, Ford, Fiat a Lancia tak by to mělo být už někde jinde.
0/0
18.11.2004 4:10

ForcedLabour

Re: Francouzska auta
No nebudu ti brát co si myslíš, zřejmě tíhneš k jiným značkám, ale fakt meleš blbosti. Schválně se podívej a srovnej někdy ceny hodiny oprav u různejch značek,  mohl by ses taky podívat někdy na vyúčtování, třeba u škodovky(VW) si účtují navíc i 15kč bez DPH za olej na povolení matky, taky by sis mohla uvědomit, že vzhledem k tomu že má Citroen v nabídce prodloužení záruky o dva roky či 100tis. km v ceně 20tis.-40tis. tak by se jim to asi moc nevyplatilo. Eh? Jen přemýšlet, nebo třeba taková servisní smlouva v podobné cenové relaci? Jen pro příště víc zauvažuj.... Ale závidím ti tu Francii, ale manžela si nech...
0/0
18.11.2004 4:00

Rado

CRX
Už to tady někdo psal, ale jaxem to včera uviděl, tak krom nabubřelého čumáku je to CRX jak vyšité a je chybou Hondy (jejíž auto taky mám a budu vždy mít), že něco takového už nedělá....
0/0
15.11.2004 11:49

gama_fix

Re: CRX
tak, tak, přesně tak
0/0
15.11.2004 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.