Diskuze

BMW 118 D: nový premiant třídy

Do nabitého segmentu nižší střední třídy vtrhl soupeř z vyšších kruhů. BMW 1 patrně neohrozí suverénní pozice golfu ani focusu, Audi A3 Sportback ale přibudou pořádné vrásky na čele. Nejmenší model mnichovského rodu neoslní po stránce praktické. Je to vůz stvořený pro nevšední řidičské zážitky, vůz pro lidi s velkým sportovním srdcem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MaximP

6. 1. 2005 18:06
118d
V Autocaru meli recenzi BMW 118d a pak 120d a vsichni se shodli, ze 122 k. je malo pro docela tezke auto (skoro 1400 kg myslim). Kdyz uz je to bavorak, pak musi mit poradny motor (IMHO).
Dosud nechapu, zac lidi kupuji 316-ky, nebo driv jeste byli 520-ky...Je to skoro stejna blbost jako Octavie 1.4
 
0 0
možnosti

Tom

16. 1. 2005 1:47
Re: 118d
Podle toho, co pises usuzuji, ze jsi asi jsi nikdy nejel 316i. Ten motor ma VANOS a Valvetronic, 185Nm (tusim) a bez problemu jede realnych 200km/h (jako u vsech BMW pri realnych 200km/h ukazuje tacho 208), relativne to moc nezere. No a 6 airbagu, ABS/ESP/TCS/CBC=DSC je v zakladu. A kdyz pripoctu slusnou slevu, jsem na cene Ochcavky, takze neni o cem uvazovat. Navic, ne vsichni ridici neustale predjizdeji, jako to denne predvadeji snad vsichni majitele Ochcavek.... BMW 3 je normalni auto stredni tridy, to neni supersport, kam ho vsichni pomyslne zarazuji...
0 0
možnosti

married-with-children

21. 11. 2004 14:42
co je to paštiku???
To si dělají snad srandu??!!  680 000,-  za takovou paštiku  Vždyť za to mám skoro ACCORDA.  A to juž je trošku jiné svezeníčko  No hold BMW pro socky si fakt může koupit jen nějakej "jaryn"
0 0
možnosti

grego

20. 11. 2004 10:15
Libovec
, Opet se ukazalo ze bmw je nej!
0 0
možnosti

lord D

19. 11. 2004 22:54
Radsej si to nastuduj
Ja co viem, tak japonske auto nesmie mat nad 300 koni.... Mozno je to blbost, ale neviem presne kde som sa k tejto informaciii dopracoval... A priznam ani neviem, ci nieco silnejsie nejaka japonska znacka robi v serii, podotykam v serii pre Europsky alebo Japonsky trh....  Mozno hej, a mozno je to blbost, ale sa mi tak vidi ze kdesika som to cital, ze to obmedzuje nejaka vyhlaska alebo zakon alebo ja neviem co.... Nieco take ako je to obmedzenie s vykonom motoriek v D.... Ale priznam sa nie som si isty.... A myslim ze to nie je neschopnostou Hondy, Toyoty, ze nedokaze urobit take objemovo velke motory s vysokym vykonom.... Proste to nepotrebuje, lebo nerobi take velke auta.... A myslim si a nikto mi to neodoprie, tak japonske znacky vlastne naucili europanov o benzine... ze je mozne uzit aj 16 V hlavy, ze ide z toho vytlacit aj takych 100 koni z 1,4 aj viac.... a podotykam bez preplnania....
 
0 0
možnosti

Chuj

19. 11. 2004 23:40
Re: Radsej si to nastuduj
To je absolutní hloupost. A i kdyby pořád tam nějakých 50 - 60 koní chybí .
0 0
možnosti

...mn

19. 11. 2004 19:25
hlavni ulohou reklamy a firemni strategie je presvedcit zakaznika aby platil vic nez doopravdy musi
0 0
možnosti

Dan

19. 11. 2004 17:57
BMW není pro každého.
BMW je po všech stránkách špička. Názory méně movité, tedy 86 % populace CZ jsou zcestné. Přece proto že je auto drahé a pro většinu obyvatel nedostupné, nemůže býti apriory  špatné. Naopak BMW je úžasné auto a cena tomu musí odpovídat. Tak širokou paletu motorů, při vší úctě je schopen nabídnout již jen Mercedes. Vaše příspěvky typu Accord nebo Oktávia jsou s odpuštěním výkřikem chudého i když pracovitého člověka zjištivšího že jsou určité hodnoty, které se neměří jen výsledky anket časopisů, velikosti kufru a počtem hlasů SMS nebo korespondenčních lístků. Já jsem majitelem BMW 645 CI. A vůbec mě nerozlobí příspěvky lidí, kteří jsou vrcholně spokojení se svým TDI nebo DCi. BMW Vám doporučuji, nebudete zklamáni. BMW 118 D je praktické auto,  dle mého odhadu pro mladší generaci s dětmi. Cena, je více než dobrá.
0 0
možnosti

Vendula

19. 11. 2004 20:02
Re: BMW není pro každého.
No pokud nás nelakuješ, tak věz, že šestková řada se dle mého názoru povedla - jinak z těch "Bangelovejch příšerek" moc nadšená nejsem a zrovnatak nejsem nadšená z většiny majitelů BMW (zajímavé je, že např. majitelé mercedesů mi nevadí). Samozřejmě, uvědomuji si, že většina vlastníků BMW se bez mého dobrozdání krásně obejde. Ale ta "šestka" je skutečně pěkná, na rozdíl od "jedničky", která není prostě "žádná" - ani mastná ani slaná, ani hranatá ani kulatá - prostě je to "plain looking girl". A to prosím mám auta ráda a většina z nich se mi přirozeně líbí   
0 0
možnosti

...mn

19. 11. 2004 16:30
a 20 000euro bych za to nedal. za tu cenu jsou k mani lepsi vozy
0 0
možnosti

...mn

19. 11. 2004 16:29
ma to budit dojem agresivniho 'zralucka', ale me pripada, jakoby prave kadil... :)
0 0
možnosti

der propagandaminister

19. 11. 2004 16:00
sračka
Je to sračka tendle BMWák.
0 0
možnosti

Jirka

19. 11. 2004 15:27
panove! doporucuji k nahledu
http://www.GermanCarFans.com
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...