Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 118 D: nový premiant třídy

Do nabitého segmentu nižší střední třídy vtrhl soupeř z vyšších kruhů. BMW 1 patrně neohrozí suverénní pozice golfu ani focusu, Audi A3 Sportback ale přibudou pořádné vrásky na čele. Nejmenší model mnichovského rodu neoslní po stránce praktické. Je to vůz stvořený pro nevšední řidičské zážitky, vůz pro lidi s velkým sportovním srdcem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MaximP

118d
V Autocaru meli recenzi BMW 118d a pak 120d a vsichni se shodli, ze 122 k. je malo pro docela tezke auto (skoro 1400 kg myslim). Kdyz uz je to bavorak, pak musi mit poradny motor (IMHO).
Dosud nechapu, zac lidi kupuji 316-ky, nebo driv jeste byli 520-ky...Je to skoro stejna blbost jako Octavie 1.4
 
0/0
6.1.2005 18:06

Tom

Re: 118d
Podle toho, co pises usuzuji, ze jsi asi jsi nikdy nejel 316i. Ten motor ma VANOS a Valvetronic, 185Nm (tusim) a bez problemu jede realnych 200km/h (jako u vsech BMW pri realnych 200km/h ukazuje tacho 208), relativne to moc nezere. No a 6 airbagu, ABS/ESP/TCS/CBC=DSC je v zakladu. A kdyz pripoctu slusnou slevu, jsem na cene Ochcavky, takze neni o cem uvazovat. Navic, ne vsichni ridici neustale predjizdeji, jako to denne predvadeji snad vsichni majitele Ochcavek.... BMW 3 je normalni auto stredni tridy, to neni supersport, kam ho vsichni pomyslne zarazuji...
0/0
16.1.2005 1:47

married-with-children

co je to paštiku???
To si dělají snad srandu??!!  680 000,-  za takovou paštiku  Vždyť za to mám skoro ACCORDA.  A to juž je trošku jiné svezeníčko  No hold BMW pro socky si fakt může koupit jen nějakej "jaryn"
0/0
21.11.2004 14:42

grego

Libovec
, Opet se ukazalo ze bmw je nej!
0/0
20.11.2004 10:15

lord D

Radsej si to nastuduj
Ja co viem, tak japonske auto nesmie mat nad 300 koni.... Mozno je to blbost, ale neviem presne kde som sa k tejto informaciii dopracoval... A priznam ani neviem, ci nieco silnejsie nejaka japonska znacka robi v serii, podotykam v serii pre Europsky alebo Japonsky trh....  Mozno hej, a mozno je to blbost, ale sa mi tak vidi ze kdesika som to cital, ze to obmedzuje nejaka vyhlaska alebo zakon alebo ja neviem co.... Nieco take ako je to obmedzenie s vykonom motoriek v D.... Ale priznam sa nie som si isty.... A myslim ze to nie je neschopnostou Hondy, Toyoty, ze nedokaze urobit take objemovo velke motory s vysokym vykonom.... Proste to nepotrebuje, lebo nerobi take velke auta.... A myslim si a nikto mi to neodoprie, tak japonske znacky vlastne naucili europanov o benzine... ze je mozne uzit aj 16 V hlavy, ze ide z toho vytlacit aj takych 100 koni z 1,4 aj viac.... a podotykam bez preplnania....
 
0/0
19.11.2004 22:54

Chuj

Re: Radsej si to nastuduj
To je absolutní hloupost. A i kdyby pořád tam nějakých 50 - 60 koní chybí .
0/0
19.11.2004 23:40

...mn

hlavni ulohou reklamy a firemni strategie je presvedcit zakaznika aby platil vic nez doopravdy musi
0/0
19.11.2004 19:25

Dan

BMW není pro každého.
BMW je po všech stránkách špička. Názory méně movité, tedy 86 % populace CZ jsou zcestné. Přece proto že je auto drahé a pro většinu obyvatel nedostupné, nemůže býti apriory  špatné. Naopak BMW je úžasné auto a cena tomu musí odpovídat. Tak širokou paletu motorů, při vší úctě je schopen nabídnout již jen Mercedes. Vaše příspěvky typu Accord nebo Oktávia jsou s odpuštěním výkřikem chudého i když pracovitého člověka zjištivšího že jsou určité hodnoty, které se neměří jen výsledky anket časopisů, velikosti kufru a počtem hlasů SMS nebo korespondenčních lístků. Já jsem majitelem BMW 645 CI. A vůbec mě nerozlobí příspěvky lidí, kteří jsou vrcholně spokojení se svým TDI nebo DCi. BMW Vám doporučuji, nebudete zklamáni. BMW 118 D je praktické auto,  dle mého odhadu pro mladší generaci s dětmi. Cena, je více než dobrá.
0/0
19.11.2004 17:57

Vendula

Re: BMW není pro každého.
No pokud nás nelakuješ, tak věz, že šestková řada se dle mého názoru povedla - jinak z těch "Bangelovejch příšerek" moc nadšená nejsem a zrovnatak nejsem nadšená z většiny majitelů BMW (zajímavé je, že např. majitelé mercedesů mi nevadí). Samozřejmě, uvědomuji si, že většina vlastníků BMW se bez mého dobrozdání krásně obejde. Ale ta "šestka" je skutečně pěkná, na rozdíl od "jedničky", která není prostě "žádná" - ani mastná ani slaná, ani hranatá ani kulatá - prostě je to "plain looking girl". A to prosím mám auta ráda a většina z nich se mi přirozeně líbí   
0/0
19.11.2004 20:02

petr

Re: BMW není pro každého.
No nevím... Prakticky ve všech autech stejné třídy je uvnitř mnohem víc místa. Se svými necelými dvěma metry jsem se při předváděčce v interiéru cítil hodně stísněně. V Golfu,Astře a i ve Focusu je to mnohem příjemnější. Nehledě na detail, že i kufr je u daných aut větší. Pravdou je, že volant u jedničky je příjemný a dobře padne do ruky, neskutečně mě rozčiloval i-Drive a ovládání blinkrů, které nemá aretace, jako ostatní auta, ale jsou "elektronické". Takže jsem byl za dementa, protože při vracení blinkru když se sám nevypnul jsem vždycky pustil tripleblink na opačnou stranu :o/
0/0
19.11.2004 23:46

...mn

a 20 000euro bych za to nedal. za tu cenu jsou k mani lepsi vozy
0/0
19.11.2004 16:30

...mn

ma to budit dojem agresivniho 'zralucka', ale me pripada, jakoby prave kadil... :)
0/0
19.11.2004 16:29

der propagandaminister

sračka
Je to sračka tendle BMWák.
0/0
19.11.2004 16:00

Jirka

panove! doporucuji k nahledu
www.GermanCarFans.com
0/0
19.11.2004 15:27

Aleš

BMW je dobré vozidlo.
Já mám BMW 530 D / 160 kW / . Fakt nikomu nechci vnucovat že nic mimo BMW není dobré. Já jsem spokojen nadmíru. Není to ani závodní, ani drahý je to prostě slušnej auťák pro toho kdo hodně jezdí. Nesleduji tak pečlivě jestli má konkurence a za kolik třeba, palubní počítač, xenony, ESP, tempomat a další prvky výbavy, pokud je tedy vůbec nabízí. Protože mi to přijde, že by to v auťáku již mělo být. Myslím ve střední třídě a výše. Nejsem ani tunelář ani nic jiného. Mám ovšem rád BMW, to musím přiznat. Proto mě nikdy ani ve snu nenapadlo porovnávat BMW třeba s Hondou, nebo frantíky nebo amerikami. Mercedes je sice kvalita ale mě neoslovila. Přestaňte se hádat o pár koní a výbavě. A raději zkuste alespoň jednou jízdu v BMW. Pak tu můžete hodnotit. Přeji všem hodně spokojených jízd ve svém autě. Ať je od jakéhokoliv výrobce. BMW 118 je další dobré auto od BMW.
0/0
19.11.2004 15:14

MADMAX

Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
VAZENI PRATELE ASI TAKTO.JE TO DLE VKUSU KAZDEHO SOUDRUHA.NICMENE PRAVDA JE JEN JEDNA A TO TAKOVA ZE DOKUD NA TO NEMATE NIKDY TO NEZKUSITE .SROVNAVAT HONDU A BMW? NO TAK SROVNEJTE BLAZKA ZE SPRATY A CECHA V CHELSEA...OBA JSOU TO SKVELY HRACI ALE KAZDEJ KOPE JINOU LIGU...A VO TOM TOJE . HONDA A TOYOTA DNES JSOU AUTA, KTERA JSOU PODLE ME NEJ CO SE TYCE SPOLEHLIVOSTI, ALE MOTORICKY SE SE PROSTE BMW ROVNAT NEMUZE...KAZDY KDO TROCHU ROUMI MOTORUM MUSI VEDET SVE. TAKZE ASI TAK.A BTW.VSICHNI NOVINARI SE SHODUJI NA TOM ZE 1CKA MA NAPROSTO BEZKONKURENCNI PODVOZEK....SE MEJTE PEKNE A LESTE SVE OCTAVIE PROTOZE TO JSOU NAHODOU TAKY KRASNY AUTA...
0/0
19.11.2004 14:18

anderson

honda
tak 160 koniku z 1.6 motoru hondy se Ti zda malo? Kterej motor od toho skveleho BMW ma tolik taky???
0/0
19.11.2004 16:46

anderson

Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Nebo snad honda s2000 - 240 koni z 2 litru objemu, nejsilnejsi NEPREPLNOVANY motor v prepoctu na litr na svete. Ta Honda fakt neumi
0/0
19.11.2004 16:50

Madmax

Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Nerikal jsem ze neumi.Asi neumis cist...Srovnava se tu DIESLOVY motor...a tam fakt honda nic moc hodnoty.A kdyz jses u tech japoncu tak myslim ze Toyota ma v 1.8 koni 192 coz uz mi prijde o dost zajimavejsi nez u hondy....
0/0
19.11.2004 17:37

honda

Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
integra type r - 1.8 - 190 koni, kazdopadne s2000 je nejlepsi to musis uznat. Ja zase uznavam ze 330 diesel od BMW je klasa
0/0
19.11.2004 18:03

honda

Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
BTW ktera toyota ma v zakladu v 1.8 192 kobyl???
0/0
19.11.2004 18:05

BMW-áček

Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Čím se to tu opájíte a trumfujete ? ? Já sice zatím nemám, ale šetřím na BMW Z8 Roadster litrů benzín - 294 kW / 400 koní. 2,2 mega už mám , zbývá 2 mega a budu v nebi. Minimum pro radost z jízdy je šest válců, optimum je osmiválec. Musím ho mít. Honda je jen pára nad hovnem ! ! BMW to je život ! !
0/0
19.11.2004 21:13

anderson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Jo a Honda samozrejme umi silnejsi motory - treba NSX, zkus to nekde nastudovat a pak dame rec...
0/0
21.11.2004 20:04

Fitipaldi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
No vidíš to, a až našetříš těch zbývajících 2 mega, tak se jednou projedeš  a za pár vteřin  přijdeš o P A P Í R Y a zase budeš jezdit sockou.
0/0
26.11.2004 11:41

BMW-áček

Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Mimochodem nejsilnější motor od Hondy má pouhých 176 kW / 240 koní  v typu S2000 ! ! Tomu se fakt musím smát. Že ty kluci šikmooký, nevyrobí pořádnej a silnej motor ? ? Asi je jejich zákazníci, do takových motorů netlačí. BMW má trochu jiné zákazníky.
0/0
19.11.2004 21:20

lord D

Radsej si to nastuduj
0/0
19.11.2004 22:46

married-with-children

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
neznate mapu jaryni. japonci ty motory pouze nevozi  do vidlacke Evropy. Koukni se na ACURA nebo Honda v US.
0/0
21.11.2004 14:50

anderson

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Tak jeste jednou, doufam ze uz naposledy . Honda S2000 - litrovy vykon 120 koni, BEZ preplnovani (to je treba turbo, kdybys to nahodou nevedel) - a ted otazka - ktere BMW ma v zakladu 120 koni na litr vykonu bez preplnovani? Snad je to tentokrat uz uplne jasne.
0/0
21.11.2004 20:02

boskooov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Nevim proc se tu hadate o vykonech. Stejne to na nasich silnicich nevyzkousite. Na rychlosti 50,90 a 130 vam bohate staci favorit
0/0
23.11.2004 13:03

xray

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
nerad bych na silnici potkal h.o.v.a.d.o typu bmwáčka
0/0
26.11.2004 10:00

MiRaS

Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
Naprosto nesouhlasim! Honda ma svuj prvni vlastni diesl a skutecne se povedl! BMW 120d a 320d maji sice 110kW a Honda Accord 2,2 i-CTDi "jenom" 103kW, ale jel jsi s obema aby jsi mohl srovnavat? Ja ano a ta honda ma nejkultivovanejsi diesl s kterym jsem mel tu cest. Na volnobeh temer zadne vibrace a tocivost toho motoru je perfektni neztraci vykon ani u 5tis ot.!!! Opravdu dokonaly motor. Nerikam ze BMW nema dobre diesly, to ma, ale Honda ma skutecne lepsi.
0/0
25.11.2004 15:17

xray

Re: Re: Re: Miluju internet uz jen kvuli tem vsem komentarum:o)))))
před pár týdny vyhrála motor pro hondu accord 2.2 iCTDi ( snad jsem tu zkratku napsal správně ) soutěž onejlepší dieselový motor roju. A je všeobecně známo, že po motoru dávajícího se do BMW 320D je tento motor momentálně nejlepší na světě. Naspalo se o tom už hodně, stačí číst. A porovnat hodnoty. Jinak BMW je samozřejmě super. Ale nemohu souhlasit s tím, že honda neumí diesel.
0/0
26.11.2004 9:56

kaskadér

jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! ! I s jeho návrhem bodového systému. ********** BMW je kvalita ať se to komu líbí nebo nelíbí. Hrdé srovnávání například se Škodovkami nebo Hondou mi připadá jako srovnávat ledničku Electrolux s Gorenje. BMW a Mercedes to jsou dvě značky které se mohou mezi sebou srovnávat. Ani já na BMW nemám, ale to mi nedává právo BMW napadat. Já jezdím francouze a taky jsem spokojený. ************
0/0
19.11.2004 10:19

jj

Re: jo
Budes se divit, ale podle mnoha testu je Accord s 3kou plne srovnatelny, v leckterych vecech ji i predci. Jasne, pristi rok bude nova trojka, ale v soucasne dobe proste Accord patri na vrchol tridy a pokud nepotrebujes tisice polezek priplatkove vybavy (ktera je treba pro me absolutne nezajimava), deklasuje naprosto vsechno vcetne Ccka a trojky.
0/0
19.11.2004 10:30

TOM987

Re: Re: jo
Tak, tak moje řeč, Honda už není jenom jednička ve výrobě zážehových motorů, ale s i-CTDi i vznětových je to naprostá bomba - kde se hrabe TDi od VW.
0/0
19.11.2004 11:40

Bavor

Re: Re: Re: jo - nafta
TOME 987, jak to myslíš s tou špičkou ve vznětových motorech od Hondy ? ? Honda je absolutní průměr ve všech motorech. Honda Accord 2,2 i-CTDI 103 kW - je nic než průměr - naprosto průměrnej motor. BMW u řady 1- má  typ 120d common-rail 2,0 litrů 120 kW ! Mercedes KUPÉ - C30 common-rail 3,0 litrů 170 kW. A to jsou nejmenší vozy od BMW a Mercedes. V diesel motorech jasně vedou BMW a MERCEDES ! ! Dobrý jsou i francouzi v Common-Railech. Třeba Renault dává do Laguny už třetím rokem 2,2 DCi s výkonem 110 kW. Peugeot a Citroen jsou na tom podobně. A VW DĚLÁ jen KLASICKÉ PŘEŽITÉ tdi. Tvoje řeč o Hondě jako naprosté bombě ve vznětových motorech, je úplná BLBOST. Kolik vznětových motorů Honda vyrábí ? Myslím že stěží dva tři. A to také není žádná bomba......
0/0
19.11.2004 13:09

ddo

Re: Re: Re: Re: jo - nafta
Honda že je ve všech motorech průměr? Proč tedy několik let obsazuje první místa v několika kategoriích soutěže motor roku? A pokud vím, mezi odbornou veřejností je 2.2 DCi Honda velice respektovaný, je to vysoce nadprůměrný motor. Nejde jen o výkon, ale i o spolehlivost, hlučnost, spotřebu. ... Kvalita a spolehlivost se na prodejích značky projeví až časem, a snobové budou vždy kupovat značky s minulostí, ne však značky současnosti a budoucnosti.
0/0
19.11.2004 13:35

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: jo - nafta
Proti motorům od Hondy nic nemám. Ale fakt se nedá říct že v dieselech jsou Hondy bomba. Je to dobrý nafťák nic víc. Ale co sem nepřekousl, je že Accord ani v nejlepší výbavě nemá palubní počítač. Ani za příplatek.  A to je dost smutný. Tchán Accorda má a to je jeden z mála nedodělků od Hondy co mu moc vadí. I mě to zarazilo. Škoda, ale třeba japonci žadné informace v průběhu jízdy nepotřebují. Jiný kraj jiný mrav.
0/0
19.11.2004 14:10

jj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo - nafta
No nevim jake zkusenosti s diesely mas, ale podle me je 2.2 od Hondy spolu s 2,0 od BMW nejlepsi 4valcovy diesel. Nejde jen o vykon, ale hlavne o kultivovanost chodu, absenci prodlevy turba, hmotnost ... Proste papirove vykonnejsi jeste nutne nemusi znamenat lepsi...
0/0
19.11.2004 14:18

Henry

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo - nafta
JE, JE. Nejlepší DIESEL dělá Ford ! Mám tři dny Mondeo 2,2 TDCi výkon 155 koní a to je síla. Brácha má Accorda 2,2 CTDI a jen smutně kouká. Jo a ten palubní počítač tam fakt nemá ! Nemá ani asistent brzd a další běžnou elektroniku. Je to prostě japonec.  I když nerad, musím uznat že na BMW nebo Mercedes ani Ford nemá. Ale mně Mondeo dostalo.
0/0
19.11.2004 15:26

MiRaS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jo - nafta
Podivej se take na cenovy rozdil mezi temi vozy pri stejne vybave! Je sice pravda ze Honda v Accordu nema palubni pocitac, ale to je vec, bez ktere se clovek obejde (prestoze dojezd na nadrz je dobra informace). Mimochodem brzdovy asistent ma Accord ve vsech stupnich vybavy!
0/0
25.11.2004 15:33

MiRaS

Re: Re: Re: Re: jo - nafta
Blbost to rozhodne neni! Honda ma svůj první diesl a je skutecne povedeny! Je sice pravda ze i jini vyrobci maji "stejne vykonne" diesly, ale Honda jedina ma ten diesl tak kultivovany a tichy, ze o nem ani nevite. Nehlede na to, ze jeho jizdni vlastnosti jsou mnohem lepsi nez u konkurence. Nesrovnavej pouze papirove hodnoty vykonu, ale zkus se svezt s nekolika auty s podobnymy motory a poznas kvalitu dieslu od Hondy!
0/0
25.11.2004 15:24

Xray

Re: Re: Re: Re: jo - nafta
Milý Bavore, pokud chceš diskutovat zjisti si základní údaje. Těžko můžeš srovnávat vznětové motory Honda s motory BMW, když ani nevíš, jaké Honda vyrábí. Honda vyrábí pouze 2.2 i-CTDI, který vyhrál soutěž o motor roku a je technicky dokázáno, že jde o nejlepší dieselový motor hned po BMW 320D. Takže o tom že motory Hondy nestojí za nic nemůže být řeč. Posuzuješ motory jen podle výkonu ( pár čísel umí porovnat i prvňák ) ale existuje i řada dalších kritérií jako běh, kultivovanost....
0/0
26.11.2004 10:05

Packall

Re: jo
No jak jsme psal ji ž níže mám ev rodině Hondu i BMW , doknce ta honda je o dvě generace před současným accordem a musím říci že otec s ekolikrát mlsně olízne.
Jinak srovnávat BMW a HOndu ? ano.. i když BMW řady 1 je oproti accordovy asi stejné srovnání jako nová fabka porti nové oktávce .o) - prostě je to uplně mimo. Jako porovnateln již vidím BMW 3 a Accorda, to jsou autíka, která se dají srovnávat ( a tuším že jsm někde na webu viděl srovnávací testy právě těchto vozu a dopadli velice zajímavě ). Jinak co s etýče BMW a Mercedesu, už to není taková kvalita jaklo to bývalo v 90. letech. Stáále si zachovávají prestiž, dky vysokým nákladum na marketing a reklamu s ejim daří přesvědčovat lidi že pokud chtějí být in a upěšní MUSÍ mít BMW nebo mercedes. Znám tady v praze dost podnikatelů co z BMW 5 přesedlali do H Legend - i když je ( ano přiznávám to ) konstrukčně zastaralá porti nové 5 ale co s etýče pohodlí a spolehlivosti je uplně někde jinde... Osobně jezd
0/0
19.11.2004 13:06

MiRaS

Re: Re: jo
Naprosto s Tebou souhlasim! Mozna bych zasel pri srovnavani Hondy Accord a BMW jeste trochu vejs nez je trojkova rada u BMW, ale dejme tomu. V Accordu je pohodlnejsi svezeni, co se tyce spolehlivosti je na tom Accord o poznani lepe nez BMW rady 3 a pokud jde o cenu pri stejne vybave, pak je BMW propadak! Panove co tady pejou ody na dieslove BMW 120d a 320d se asi nikdy nesvezli v novem Accordu 2,2 i-CTDi ...
0/0
25.11.2004 15:41

Atom

BMW
Stejně je jeden z nejpovedenějších BMW:  635 CSI - prostě bomba
0/0
19.11.2004 10:18

Packall

Re: BMW
Moje řeč, vždy jsme byl vysazen na coupe, takže ta nová 6tka je snad jediné BMW ok teré se mi nejen líbí, ale drží si i určitý stupen  originality. Zatímco coupe řady 3 beru jako sice hezké coupe, al epořád designově nijak nevybočuje z luxusních coupe dalších výrobcu.
0/0
19.11.2004 13:08

acid23

cena???
, kdyz tady vsichni pisete o te zabave s bmw, tak co treba za 955k subaru impreza wrx??? asi trochu lepsi pojezdeni...
0/0
19.11.2004 10:15

Viky

Re: cena???
Subaru nebrat. Jedno jsem mněl . Obyč. Imprezu kombi 1,6 GL a dal sem to pryč. Skáče to po silnici jako koza před porážkou. Dobře to jelo jen ve čtyřech lidech. V jednom to je bída. WRX neznám, třeba je lepší. Auto sem koupil nové V Praze, ul. Pekařská 5.  Za 650 tisíc. Čau.
0/0
19.11.2004 10:25

Miktos

BMW fan
Jsem fanda BMW a už jsem jedno před pár lety měl (E42, 320i). Bylo to jednoznačně nejlepší auto co jsem měl. Nyní jezdím Oktávkou TDi a jsem spokojen jak s výkonem tak spolehlivostí, ale BMW to určitě není. BMW 1 za 900tisíc je trochu přehnané protože za stejné peníze můžete mít BMW 320d, nebo Passata. Navíc působí dost nudně, hlavně záď je naprosto o ničem. Myslím, že je to promarněná příležitost postavit něco revolučního. I nová Astra má více šmrncu než tenhle malý bavorák.Škoda.
0/0
19.11.2004 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.