Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault 19: Ojetina vašich snů?

Francouzská auta se vyznačují komfortem a průměrnou spolehlivostí. Takový je i představitel vozu nižší střední třídy z konce osmdesátých až poloviny devadesátých let - Renault 19. Dědeček dnešního méganu se chlubí prostorným interiérem, technika je ale spíše podprůměrná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

swen

cabrio :)

v 95patem pry ukonceni vyroby a nastup meganu??? me by jen zajimalo proc tedy mam 19ku v kabriu z 96teho???????

0/0
11.9.2008 11:54

Martin

Rada

Ahoj mohl byste mi řict kde R19 ma jednotku centralu :-)

0/0
2.5.2008 13:56

Kontrabas

5e dveře

U patych dveri mi uhnil jeden z kloubu. Je to tak zajimave resene uchyceni, ze nejlehci reseni je sehnat pate dvere nove. Kdo mate v cervene barve, rad vas jich za patricnou cenu zbavim. regiman form;zavinac]centrum.cz

0/0
14.4.2008 16:59

Kontrabas

Re: 5e dveře

regiman-zavinac-centrum.cz nebo icq:429-603-813

0/0
14.4.2008 17:01

valis.miroslav

cau lidi memate nekdo predni naraznik na rencka 19 r.v 91

0/0
22.3.2008 20:18

alias

JE TO TAK

tiez spicka prednej kapoty dal osm tam tmel a nalepil dve velke oci tak na bielom laku sa vynimaju a ja mam ocate auto ma uz250 000 i 5.5L na sto som  spokojny ALIAS

0/0
3.6.2007 21:02

alias

mam r19

som spokojny len nejake muchy treba vychytat moja adresaa alias@wlist.sk dakujem ze sa ozvete !!!

0/0
3.6.2007 20:58

Koumeles

19
Uz 2 roky jezdim s r19(automat) a nemuz jen chvalit(pred tim samy skodarny)....strasne pohodlny a spolehlivy auto....jedine doporucuju
0/0
8.2.2005 22:47

Koumeles

19
Uz 2 roky jezdim z r19(automat) a nemuz jen chvalit(pred tim samy skodarny)....strasne pohodlny a spolehlivy auto....jedine doporucuju
0/0
8.2.2005 22:47

Renys

Super auto
Mám Rendyho 3 roky a jsem s ním velmi spokojen.Udivují mne jen ceny v bazarech,kdy mnohdy ceny R-19 jsou menší,než u plecháče Favorita.Snad je to jen tím,že je domácí výroby.Jak jsem říkal super auto.
0/0
7.2.2005 5:15

R19

R19 bylo idealni auto
Mel jsem R19 od r. 1990 do 2003, 1,9 TD (tourist diesel), najel jsem 250 tis km, spotreba 4,5 l nafty a až na par vymen (cepy, vyfuk), ktere souvisely s poctem najetych km auto jezdi dodnes. Prenechal jsem ho rodicum, kde slouzi dal, ja koupil Megana. Za rok jsem najel 30 tis km, vymenil jsem jen naplne a filtry a koupil dalnicni znamku. V teto cenove relaci je renault19 (Megane) idealni rodinne auto - prostorné, pohodlne, nadcasovy design, cenove dostupne). Ne kazdy ma ale takove stesti, musim uznat, ze nektere kousky od R se zacnou srat a pak se serou dokud majitel nezesili!
0/0
31.1.2005 14:56

S.O.B.

Úplně největší nemoci R19, jste si ale nevšimli !!
Zajímalo by mě, kolik jste jich měli možnost vidět? My, když jsme je vozili z Německa (a byli jich desítky! ) tak nejčastější "nemocí" byla koroze špičky přední kapoty !!
0/0
26.1.2005 12:41

Jarda

Re: Úplně největší nemoci R19, jste si ale nevšimli !!
A taky R 19 hnijou zadní pravý lemy blatníků! Jinak musím uznat, že je lepší jezdit R 19 než Favoritem nebo Feldou.
0/0
24.2.2005 8:10

swen

Re: Úplně největší nemoci R19, jste si ale nevšimli !!

jj to jsem taky vydel skoro na kazdem renckovy ;-€ mam to dokonce i na svem

0/0
11.9.2008 11:58

ohm

hehe
I mě fascinuje kolik lidi tady pise jak strasne naslaply auta maj pritom drtiva vetsina prispevatelu do for na idnes sou usmudlany urednicci s platem 10k mesicne a samozrejme my studenti kteri si to tu cteme a ze srdce se vam smejeme. vy lamy
0/0
12.1.2005 2:17

Mr.Swen

Re: hehe

no s tema prispevatelala bych souhlasil jenze student neni blby a dokaze si vydelat i 25k mesicne....jinak mel ybch jen technickou poznamku: francouzi jsou lamy, pac neumi udelat lepsi pracovni postupy pri opravach a vymenach:-©.....jiank s renckem jsem ay na ten posledni fakt nadmiru spokojenR^

 -<r19 1.8 16V cabrio>-

0/0
27.10.2008 23:16

honza

.,..
Baví mě to číst, lidi pochopte, že např: ve Fabii WRC není seriový motor z Mladé Boleslavi ale motor na zakázku dělaný někde za Londýnem...  A nevím jak Fabie ale Octavia WRC stála kolem 18milionu. Nejlevnejsi auta v seriálu WRC byly vždy MItsubishi, kolem 13milionu, kdo neveri je blb.
0/0
7.12.2004 16:15

Pavel K. Praha

Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
Auta produkovaná automobilkou FORD ( filiálka VOLVO ) mě neoslovují. Proč si kupovat koncernovou kopii Forda ze švédska, když je k mání originál Ford. Volvo S40 a nový Ford Focus je stejná technika - podvozek atd. Takže milý pane, jaké Made In Swerige ? ? Made in Ford ! ! Tak je to správně. Volvo C70 je hračka pro děti, jako jste Vy. Pět válců je opravdu málo, turbo to nezachrání ! ! Ono VOLVO ve sportu taky vůbec nic neznamená, stejně jako Ford. Ve FORMULI 1, Jaguár odstoupil a motory Ford jsou poslední. RENAULT byl s velkým nádskokem třetí ve F-1 před BMW, MERCEDES, TOYOTA atd. a VOLVO na F-1 skutečně nemá ! ! Je to takový tuctový výrobce. Proto jsem si koupil Renault CLIO SPORT V6. S technologií z FORMULE 1 ! ! Skutečný sport začíná na 3 litrech ccm ! ! 2319 z Volva je směšný základ. Potom se musí TURBEM, zachraňovat malý objem motoru !
0/0
26.11.2004 22:17

John Wolf

Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
Proč je Vám mne líto? Z textu to nevyplývá ... nerozumím. ¨Já jsem absolutně spokojený, štastný že auto mám a pokud jde původ dílů, tak na všech viditelně označených dílech je Made in Sweden, případně Made in Germany. TWR dělalo na mé auto podvozek, kupé nejezdí mnoho, ale jsou kvalitní a drží si cenu. Dlouho. Motor: nejsem velký odborndík, ale říká se, že 4 válce jsou málo, 6 válců moc (těžké), petiválec je optimum výkonu/hmotnosti. Srovnám li s Ford Mustang 4 l 6V, který má cca 270 PS, tak je to skoro zázrak (do mustangu jdu příští léto ... do nové verze 2004). Renault vám jistě dělá radost. Také jsem měl radost z 230 koňového auta, než jsem přesedl do svého kupé. Samozřejmě, jsou i lepší autíčka ... lancer Evo VIII, Impreza WRX apod. CLio? Nevím ... nejel jsem v tom. Ani jedno se ale nehodí se ale k mému povolání, nemohu jezdit na jednání s "křídlem na kufru :)". Musím mít něco "nenápadného, reprezentativního, s velkým potenciálem a nevyčerpatelným výkonnostním potenci
0/0
28.11.2004 13:24

Tom

Re: Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
Hahaha, na jednání s Cliem ikdyž třílitrovým, to je dobrej fór. Jednak to auto je spíš motokára, takže o nějakým pohodlným ježdění načeskejch silnicích se bavit nemůžeme. Takže jestli nějaký Clio máte, bych to tipoval na nějakou 1.4. Motory Ford. Jak to že ve sportu nic neznamená. Už dávno jsou rallye popilárnější než nudný F1 a tam Focus WRC patří k tomu lepšímu, co se prohání po tretích. Dále podvozek, sice stejná platforma, ale prodlouženej rozvor a celý předělaný, takže to fakt Focus není. Jo jinak mě hoši bavíte, každej druhej diskutér na iDnes má samý nabušený stroje, že jich tolik v republice snad ani není.
0/0
29.11.2004 13:47

Filda

Re: Re: Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
precti si to poradne ty pako a pak napadej:)..nikdo nepise ze jezdi na jednani s kliem,ani tri valcem:)...pise ze v tom nikdy nejel:))..ze tu furt musi nekdo prudit.Budete v klidu serte se do svych veci a bude fajn:)
0/0
5.2.2005 16:45

John Wolf

Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
... nevyčerpatelným výkonnostním potenciálem (alespoň pro naše silnice, kde 200 je stále nezvyklá ryhclost) a s komfortem, a velkým prostorem, a především spolehlivostí, což u FR, IT, ŠP a dalších aut prostě není, bohužel, nikdy splněno naráz. Karosérie mají frantíci ale líbivé, a věřím že si na blyštivých chromovaných kolech připadáte jako andretti, nebo jiný závodník F1 :) Tip:Namontujte si ještě neonové trubice se zeleným a s s modro fialovým osvětlením na podvozek. Upoutáte i v noci. No, nic ve zlém. Jdu se projet :)
0/0
28.11.2004 13:27

John Wolf

Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
http://www.sweedspeed.com/intro/intro.htm 
0/0
29.11.2004 9:37

sx02

Re: Re: Je mi Vás líto p. JOHNe WOLFe.
remember kids, the faster car you have the bigger your penis is !!!!
 
 
0/0
1.12.2004 15:09

John Wolf

Renóldy sou na ále H V N
H  V N
0/0
24.11.2004 15:50

Michal K

R 19
Mám přes 4 roky R -19 1,8 RN, r.v. 95, 1721 cm3 a dnes mám problém vybrat si novější vůz. Nenašel jsem žádný v této kategorii, který by se 19 vyrovnal pohodlím, komfortem, prostorem, vzhledem atd. S vozem jsem projel několikrát celou Evropu, byl až v nejsevernějším Skotsku a Irsku - vždy 100 % spolehlivý, spotřeba po dálnici při 120 -130 km 4,9 l, věřte nebo ne. Nedávno jsem byl u Renaulta vybrat nový a dost jsem si na tuto notu popovídal s majitelem autosalonu, prý přesně ví, o čem mluvím. A vůbec se nedivil, když jsem mu moji 19 ukázal, že jsem si zatím nový vůz nevybral.
 
0/0
24.11.2004 13:04

John Wolf

Re: R 19
Mám Volvo C70, 243 koní, 5 válec, hich pressure turbo, 0-100 za 6,9 vteřiny, ale nezkoušel jsem to měřit, fakt je bždycky když sešlápnu víc plyn, a motor se dostane do turbo režimu, směju se jako idiot :)) Podle toho mě poznáte na silnici. Spotřeba teď v zimě cca 12 litrů 95 oktanového benzínu, v létě jezdim na 100vku, spotřeba 10,5 přesně. Víc to žere gumy :))
I teď v zimě je svezení na 17" 225x45 gumách Nokian k nezaplacení. Lepší jsou jen 4kolky.
Upřímně, nechápu o čem se to tady dohadujete. Vás nebaví jezdit? Nebo vás nebaví život?
0/0
24.11.2004 14:56

Zed

Re: Re: R 19
Co to meles? Precti si nejakou diskuzi o Volvech. Mam pocit, ze jsi jediny spokojeny majitel Volva :-)) Aspom mi v Rendlu pod prdeli neuhori sedacka :-)) BTW prvni motory 2.0i 16V v Lagunach byly puvodem od Volva a kdejakej servisak potvrdi, ze jsou to smejdy jak tago. Jakmile si to rendl zacal delat sam, tak klesla spotreba i poruchovost. Asi i s vysokou dani muzou byt levnejsi veci kvalitnejsi nez ty drazsi. BTW Dnes jsem jezdil v novym Mondeu. Pekna kara i interier, bohuzel to na nerovnostech skace jako koza a jako vsechny odpovidajici nemecke "limuziny" stredni tridy. Nemenil bych ani za zlaty prase...
0/0
24.11.2004 16:18

Pavel K. Praha

Re: Re: R 19
Milý pane John Wolf, o co se tu snažíte. Renault-19 je normální auto, které jezdí po celém světě mimo japonska a austrálie. Takže asi tak špatné nebude. Vaše Volvo C70 je průměrný vůz. A k tomu pouhý pětiválec, tak typicky švédský. 17-ctky kola jsou taky malá.Není se čím chlubit. Já jezdím s Renault Espace 3,0 V6 DCi. A pro potěšení mám Renault CLIO Sport V6 - 187 kW / 254 koní ! ! Motor nad zadní nápravou 6 - rychlostí . Kola mám pouze jednu sadu pneu - SLICK SPORT EDITION MICELIN 1- kus stojí 18.600,- kč - 18 palců - vpředu : 205/40 R 18 a vzadu : 245/45 R 18 !! Chrom ráfky, protože hliník je pro klasická auta. Protože tohoto miláčka mám pro potěšení a adrenalín, v zimě nejezdím. Nejezdím ani za deště, protože na to nemám pneu.  Není proč. Toto auto není pro celoroční provoz. Ale je to čistokrevný SPORT ! ! Nechápu jak Vás může V. C70 rozesmát ? 
0/0
24.11.2004 21:45

John Wolf

VOLVO
Mě rozesměje, protože v základu to auto stálo 1,7 M CZK, což odpovídá jeho výkonnosti a požitku z jízdy. Renóldek, který zmiňujete a se kterým se velmi správně neodvažujete na silnici ani za deště, natož na sněhu, je opravdu pro adrenalin. Nasere zřejmě nejen údržba, ale i jízdní vlastnosti. Na okruhu by vás s tím omlela i Suzuki Swift s jednolitrovým motorem. Nicméně věřím, že si i tak po přesednutí z Espasu užijete :)
C70ka je plnohodnotné 4 místné auto, do nejtvrdších podmínek (severská výroba, Made in Sweden, žádný ford z Nizozemí!!) a je nejen kupé se dvěma nouzovkama vzadu :) a nejen že nádherně jezdí na sněhu, ale podle mých dosavadních zkušností na zimních gumách ztratím tak cca 10% TRAKCE a směrového vedení oproti letním. Má velký kufr, na 3 sady golfových holí i s vozíky, případně na 2 rozložená horská kola.... narvete to do Clia???
 
0/0
25.11.2004 11:24

John Wolf

Re: Re: Re: R 19
Chrom ráfky by působily na Volvu velmi lacině, nikdo je na to nemontuje. Nejde o pouťové auto za pár stovek tisíc, ale o reprezentativní sportovní kupé pro high class society. Tím neříkám že se k ní počítám, líbí se mi to auto ... rozumíme si, že?
Ty Slicky o kterých mluvíte jsou super, nicméně dají se sehnat za 12k kus, což asi netušíte. Kdyžtak pošlu odkaz na prodejce.
C70ka 2319 ccm, V5, nekončí na 243 PS, ale začíná, to je sériový výkon. Tenhle pětiválec lze vyladit na výkon přes 400 PS, je to ale poněkud drahé - cca 20k EUR, takže většina lidí co jde do tuningu C70tek je n na výkon lehce přes 300 PS, a na kroutˇák cca 410Nm. Pak i ty nejlepší gumy zdtrácí grip, takže to nemá moc smysl, hrabe mi to už teď v 70kmh, nevím co bych dělal, kdybych při předjíždění na silnici ve 100km rychlosti začal hrabat předníma kolama :)
Fotečky (mám totéž, jen s menšími koly, 18ky přijdou na řadu až v létě:):
0/0
25.11.2004 11:39

Dan

Re: Re: Re: Re: R 19
John Wolfe, nic ve zlem (a ani proti Volvu nic nemam) ale rict ze C70 je pro high society je trochu moc. Pracuji v Anglii a v garazi domu kde bydlim stoji krome meho auta 3x X5, 1 x BMW 6, 2 Range Rover, 2 S4 a 1x DB9. Vsichni tady chodime rano do prace - takze zadna high society ale Volvo naprosto nehrozi. Ponekud zkreslene predstavy o znacce Volvo rekl bych.
0/0
9.1.2005 2:13

John Wolf

Re: Re: Re: R 19
Tady je ten link:
0/0
25.11.2004 11:40

John Wolf

Re: Re: Re: R 19
Chromová kola by na C70 opravdu ale opravdu ale opravdu nešla
 
 
 
kromě této výjimky:)
 
další fotky:http://www.deepnet.info/swedespeed/gallery/c70/
0/0
25.11.2004 11:53

Vašek

Re: Re: R 19
Chlape, člověk, kterej si kupuje r19 o C70 nebude ani přemejšlet . Představ si tohle.... studuješ, máš nasyslíno cca 40 - 50 kolíků a přemejšlíš o C70? To asi ne, co ? Za tu cenu počítej tak fáčko, kadeta, nějakýho malýho japonce, fiestu a podobně, každopádně se těžko dostaneš na mladší auto, než 93 rok, aby to bylo v rozumným stavu.
0/0
25.11.2004 17:59

John Wolf

Re: R 19
Tím myslím, zda vás opravdu baví jezdit v takových pixlách, vyráběných v soucialistické Francii?
 
Uvědomte si, že když koupíte francouzské auto za 400 tis., skoro pětinu z ceny dělá daň, tedy nic, co by se promítlo v hodnotě auta samého.
 Dále náklady na logistiku a na prodej, řekněme 5 procent, plus marže obchodníka, řekněme 10 procent, plus marže dovozce, řekněme 10 procent, to jest ... pokud se nepletu, hihihi, že autíčko má výrobní hodnotu nějakých 250 tisíc. Z toho připadne většina na práci dělníků, neco málo na materiál a ještě méně (při velké sérii) na vývojové náklady.
Každopádně toho za tyhle peníze moc nepořídíte, tak se o těch francouzských krámech moc nerozplývejte ...
 
0/0
24.11.2004 15:04

vaga

Re: Re: R 19
looool ty jsi p*cus .o)
0/0
17.5.2005 21:32

NeMrcouch

Králíky na testování???
Za skutečný problém však lze považovat skutečnost, že zatímco zajíc i po střetu s plastovvým předkem R19ky má reálnou šanci přežít, posádka automobilu zpravidla střet nepřežije, a pokud ano, pak s těžkými zdravotními následky.
Škoda, jinak pěkné auto, ale vloudilo se do něj pár konstrukčních chybiček.
Např. po střetu s králíkem nedochází k deformaci nárazníku (narozdíl od střetu se zajícem!! nezaměňovat) nýbrž zpravidla exploduje nádrž, a to při čelním nárazu směrem do kabiny. Pokud do králíka nacouváte, směr exploze je všesměrový. Posádka se v obou případech zahřeje.
0/0
24.11.2004 10:29

abudlah

ještě žádné auto nemám,
ještě žádné auto nemám, ale jak to tka čtu, tak si koupím asi auto co je po zinkovaný nebo nějaký co neznije :) ja fakt nevim :))
0/0
23.11.2004 23:23

lumír

R 19 pro rodinu
Na firmě jsme měli 3 Renaulty R11 a 2ks R19  1.8 RT a RN z roku 93  a  94. Co se týká bezpečnosti s R11 jsem na vlastní kůži zažil čelní střet s Favoritem - díky  mé R11 jsem tady. U fav. vylezl motor v kabině my vyměnili předek a auto jezdilo dál - motor dál šlapal.  S R19 jsme za 7 let najezdili s každým  cca 160tis km a co se týká oprav tak pouze  základní opravy nic výjmečného, snad elektrika u pátých dveří ale jinak asi nic. Spotřeba se pohybovala od 7 do 9 litrů dle stylu jízdy.  Hodně kilometrů jsem najezdil s vlekem a spotřeba se pohybovala od 8 - 11l.   S odstupem času bych celkově  auto zhodnotil jako velmi dobré  - vhodné pro rodinu, ne pro firmu jak jsme je používali my na servisní činnost. Při takové zátěži jako u nás  po cestách i necestách se začalo projevovat vrzání plastů,  volnější sedáky .  Nevýhodou těchto aut jsou plastové nárazníky, které nevydrží ani střet se zajícem v 40 km
0/0
23.11.2004 21:30

jan vlk

Re: R 19 pro rodinu
Za skutečný problém však lze považovat skutečnost, že zatímco zajíc i po střetu s plastovvým předkem R19ky má reálnou šanci přežít, posádka automobilu zpravidla střet nepřežije, a pokud ano, pak s těžkými zdravotními následky.
Škoda, jinak pěkné auto, ale vloudilo se do něj pár konstrukčních chybiček.
Např. po střetu s králíkem nedochází k deformaci nárazníku (narozdíl od střetu se zajícem!! nezaměňovat) nýbrž zpravidla exploduje nádrž, a to při čelním nárazu směrem do kabiny. Pokud do králíka nacouváte, směr exploze je všesměrový. Posádka se v obou případech zahřeje.
Již je vám jasné, proč se od nás vyváží králíky a zajíce do francie, ačkoli tam jedí jen sýry, a na golfových hřištích používají sekačky na
0/0
24.11.2004 8:43

jan vlk

Re: Re: R 19 pro rodinu
na testování spolehlivosti vozů Fabriquee en France ...
CHA CHA CHA
0/0
24.11.2004 8:45

PIF

Jenom pokračujte
Jenom pokračujte ve vychvalování toho šrotu. Každý soudný člověk, který kdy přišel do styku s nějakým francouzským křápem říká jasně již nidky více!!
0/0
23.11.2004 20:57

Jonny

Re: Jenom pokračujte
Nazdar laiku:) Řekl bych, že přesně tvůj styl bude takový, že si koupíš nějakou německou krabici jako je Volkswagen(který dělá stejná auta se stejným tvarem už 12let...Nepočítám každý rok nějakou tu výrobní vadu ) Prostě tvrdé nepohodlné, konzervativní, neelegantní, ohrané, s nadprůměrnou spotřebou(u benzínu). Jsem automechanik několik let. A řeknu ti, že když se člověk sveze v Peugeotu, nebo Renaultu, horko těžko bude chtít jiné auto. Tento argument bych podotkl i o značce Toyota....Jinak ti tvůj názor neberu. Nikdo není dokonalý (viz. ty)
0/0
16.1.2005 20:07

Davy

R19 1,4
Dovezl jsem manželce jednu r19 1,4e Chamade z I v super stavu. Je to po jedne ženské. Výbava RT - elektrika, dálkové apod. Najeto 180.000 - akorát jsem zavařil výfuk a vyměnil všechny náplně + řemeny - cena hubičková. Spotřeba na dálkové jízdě při 130-140/dálnice/ 6.5l po městě 8-9 - ale krátké trasy se studeným motorem. Ten je údajně dle lidí, co s tím dělají držák. Kastle nemá kousek rzi - v I nesolí... Manželka je spokojená a já mám klid.
0/0
23.11.2004 18:52

Tacc

Super kára
Mám R19 1721 (66kW) facelift I r.v 90 a je absolutně bez koroze (garážovaný pouze v zimě). Motor má najetých 158tisíc km a šlape jako hodinky. Ohledně oprav - základní věci jako u každého auta cenově srovnatelné jako Golf apod.  S brzdama u těchto typů je to opravdu trošku horší. Ale ubrzdíte všechno všude:)
Taky jsem si koupil R19 16V (nejsilnější verze všech 19tek -téměř 140koní) Brzdy jsou absolutně bez problémů a velice kvalitní (kotouče ve předu i vzadu +ABS) podvozek opravdu tvrdý a auto sedí jak přibité na kolech 195/50 R15. Dokud budou tyto vozy jezdit, nepřejdu k jinému
0/0
23.11.2004 18:32

Ctibor

je to dobrý auto
Máme už druhou  R-19. Za ty prachy je to dobrý auto 1,4 ENERGY za 47.000,- kč po prvním majiteli koupený česku. Máme dva špunty 2 a 7 let a ty si taky nestěžujou. Jsdiný co je do tří let v čoudu je vejfuk. Ale to je tak vše s čím se potýkáme. Ročně najedem 25 tisíc včetně dvakrát do Chorvatsko. Je mi jedno co kdo povídá. My jsme fakt spokojený. Myslím že ve své době, to bylo jedno z nejlepších kompaktních aut, včetně bezpečnosti. Po deseti letech slouží stále dobře. Má to elektriku a airbag řidiče.  Příští rok chceme R - Megane Combi. Neví někdo jak je natom megane Combi. Nám se líbí. Zatím to nikdo moc nepomlouval. Myslím ten kdo  ho mněl. Ne škodováci, co slyšeli od jednoho známýho nebo kamaráda, že se to strašně sere. Dík.  
0/0
23.11.2004 17:20

Jirka

R19 1,9D
Jojo, není nad diesel. Mám 1,9D z roku 1995. Mimo město se dá jet s trochou citu něco málo nad pět litrů. V německu na dálnici s přeplněným autem (plný kufr a 400kg živé váhy) byla spotřeba 5,9l/100km. Po městě jezdím tak za 6,5-7l.
Co se týká poruch, patřím taky k těm, kteří by brali krapet lepší převedovku. Jinak na ojeté auto (cca 180tis.km) pohoda.
0/0
23.11.2004 16:33

Ales

Měl jsem R19 16V
Měl jsem tří dveřovou verzi R19 16V o obsahu 1,8 a výkonu 99kW. Byl to sporťák s tvrdým, ale velmi stabilním podvozkem, který měl 15" litá kola jištěná brzdovým systémem ABS . Seděl jsem už asi v 10 nových vozech a ani jeden neměl tak dobře vyladěný podvozek. Je mnoho pravdy na níže uvedených problémech, ale byl jsem s ním nad míru spokojen. Chybu jsem udělal, až když jsem potřeboval peníze a v AAA po dlouhém smlouvání nabídli cenu výkupu 21000. Již druhým dnem se auto prodávalo za 50000 vč. nové STK (i když se musely vyměnit přední kotouče a zadní část výfuku) Chytré to české ručičky.
0/0
23.11.2004 16:15

Polišenský Miroslav

70tisíc km v R 19
Vlastním R19 od roku 99 a jsem celkem spokojený, s porovnáním např.Fabií s e kterou služebně jezdím se jeví auto vybavenější.a pět let používání byly při nejetí cca 90tisíc km brzdy ,zadní část výfuku.Menší potíže jsou se spojkou, která občas prošlápne, za což může lankové uchycení z umělé hmoty. Koroze je pojedenáctiletech  již obstojná.Spotřeba po dlouhých cestách dálnicí v rozsahu 6,5-7 l/100km.
0/0
23.11.2004 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.