Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První neúspěch pro Škodu Octavii?

Na letošní poslední sérii výsledků crashtestů čekala s napětím i mladoboleslavská novinka. Narozdíl od koncernového bratrance (Seat Altea) si ovšem neodnesla maximální pětihvězdičkové ohodnocení za ochranu posádky. V dalších dvou disciplínách si ale vedla nadprůměrně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bacha

postavíme si 10 lidí do řady
postavíme si 10 lidí do řady (nějakou minoritu) nasedneme do 10 aut. A naplno se rozjedeme. Uvidíme kdo bude nejméně polámaný, a toho znovu postavíme, a test opakujeme tak dlouho dokud stojí,. a srovnáme testy kdo byl na tom nejhůře.
0/0
2.12.2004 14:11

MP

Re: postavíme si 10 lidí do řady
Souhlasim! A jedu jako prvni v te hnusne nekvalitni a nebezpecne Octavii, klidne i ve starsim modelu, proti Luckymu v Modusu, ktery ma prece 84% na celni a 100% na bocni! :-))) Kdy a kde se to bude konat?
0/0
6.12.2004 16:07

sayza

Zbrane
Auta jsou nebezpecny bez ohledu na to, kolik maji hvezdicek, ctverecku nebo trojuhelnicku. Na silnici to do vas muze kdykoliv kdokoliv napalit a nic vam nepomuze. Jo, kdyz je kontaktni rychlost 50km/h, maji hvezdicky smysl, ale potkat neco celnim narazem v te rychosti bych nechtel ani ve slavnem Volvu. Tak jezdeme opatrne!
0/0
2.12.2004 2:50

svobodny clovek

znuo, je to jinak
Ja jsem delal ve firme, jejiz sef byl fanda Citroenu. Ty sracky byly neustale v servise. Kazdy, kdo mel jet na sluzebni cestu trnul strachy, co se mu zase s tim Citroenem prihodi. Vsichni zamestananci nadavali "proc ten blb nekoupil radeji spolehlive a levnejsi Skodovky".
0/0
2.12.2004 0:54

ruprt

Výbornej příspevek
teď jsi to všem nandal. Zvlášť s těma škodovka, tos tomu nasadil korunu. Hahaha
0/0
2.12.2004 12:08

AndreaD

Re: znuo, je to jinak
ješte lepší prý jsou žigulíky a zaporožce, alespoň to tvrdí ukrajinci, co mi pomáhají na stavbě. Když se to porouchá, stačí jen šroubovák a kladivo.
0/0
2.12.2004 15:48

Demeter

Nesmysly
jako NCAP vytvářejí pouze mlhavou představu o bezpečnosti auta, stejně jako "bezpečnost auta" je pouze mlhavý pojem o přežitelnosti té které nehody. Doufám Lucky, že ti tvoje čísilka z NCAP pomůžou, až si pro tebe půjde zubatá někam pod kamion a ty budeš vykládat, že sis přece koupil RENAULT, protože investoval hodně peněz do bezpečnosti, tak jak to, že se to nepovedlo, dyť to má čelní 95% a boční 88%! 
Haló, Richarde, dobře, že doporučuješ, ale dokud tvoje zkušenosti nepramení z pořádných karambolů, tak víš o bezpečnosti asi tolik, co se dá najít na netu.
 
0/0
1.12.2004 13:58

Demeter

Re: Nesmysly
a pro rejpaly OII. jsem neměl nemám nechci.
0/0
1.12.2004 13:58

Lucky

Re: Nesmysly. OPRAVDU ? ?
Omlouvám se Vám p. Demetere. Vám je marné něco vysvětlovat. Renault, jsem použil jen pro ukázku, že existují i výrobci kteří se bezpečností zabývají koncepčně a vytrvale. I za cenu obrovských investic. Vzpomeňte si na 80-sátá léta. To byl v bezpečnosti nejlepší VOLVO. A nyní ? ? Je to pouze otázka priorit toho daného výrobce. Bohužel koncern VW, včetně Škoda Auto je na tom bez urážky špatně. Euro NCAP je dle Vás, také o ničem. Takže nezbývá nic jiného, než Vás nechat, žít si dál v nevědomosti. Vy asi na nikoho nedáte. Tak Vám asi nedělá problém nakupovat ve Vietnamské tržnici např. mikrovlnou troubu ( Elektrolux - plagiát ) Made in China. Protože když Vám díky ní vyhoří barák, tak budete stejně mrtvý - bez ohledu na výrobce - viz. Váš příklad s kamiónem - nikdo si přece nekupuje auto proto, aby přežil srážku s kamionem. Ale je také možné, kdyby byla od kvalitnějšího výrobce, nemuselo by ani hořet. Dle testů Euro NCAP, Škoda Auto vyrábí pouze průměrně bezpečné vozy.
0/0
1.12.2004 21:33

Demeter

Re: Re: Nesmysly. OPRAVDU ? ?
nene, škoda vyrábí automobily, které dosahují v euroncap průměrných výsledků. Např. renault má možná dobrou bezpečnostní koncepci, ale když zapomenou soudruzi dotáhnout šrouby, celé je to úplně jinde. Jistě bych nekoupil vůz, který by měl jednu z pěti hvězd, ale 4 nebo 5, to je fuk. Říká mi to pouze, jak moc je vůz bezpečný při laboratorním nárazu a to je v praxi bohužel málo. I tak věřím, že se na vypracování metodiky testů přiživuje spousta odborníků, jak se konečně děje v celé společnosti. P.S. omlouvám se za tykání, v diskuzích to považuji za implicitní.
0/0
1.12.2004 22:24

Lucky

Re: Re: Re: Nesmysly. OPRAVDU ? ?
A ve kterém  voze, zapoměli utáhnout šrouby ? ? V Twingu,Thálii, Clio, Modus, Scenic, Kango, Mégane, Laguna, Vel Satis,  nebo Espace ? ?  Opravdu nevím, co chce ,, implicitní,, DEMETER naznačit. Bez urážky, jste divný člověk. Řekněte přímo, kde nejsou utaženy šrouby. Jestli je to Modus nebo Espace nebo snad Laguna. Děkuji.  
0/0
1.12.2004 23:22

¨Znalec.

Asi nečtete noviny..
Jinak by jste věděl v kterém modelu od Renaultu to bylo.Mimochodem  docela slušněj blaf , kterej má zakrýt něco jiného , než jen špatně nastavenej mont na momeťáku , protože každý životu důležitý spoje , musejí být ještě zajištěny, buď kontramatkou , nebo speciální závlačkou .Rozhodně né jen jednou matkou k volantové tyči bez zajišťovací podložky nebo ségrovky..Zase jen mlžej , jen aby nešířily paniku..To dělaj všechny automobilky , které maj průšvih a musej ztáhnout spoustu vozů , jako teď Renault..
0/0
1.12.2004 23:30

Lucky

Re: Asi nečtete noviny.. Opravdu. Nečtu bulvár.
 Až do uvedení typu Master, jsem si myslel že se bavíme o bezpečnosti osobních vozú, hlavně Octávia II. První průkazný a evidentní neúspěch Škody Octávia II. v bezpečnosti, se snažíte skrýt za Renault Master ( dodávkový vůz ) je to směšné. Proč neuvedete Lagunu, Modus, Mégane, Vel Satis, Espace atd. Třeba je to tím že jsou super bezpečné. Dodávkové vozy se netestují v Euro NCAP. Proto jsem nechápal Vaše narážky. Ale co mohu očekávat, od dělníka z pásu který ovládá montážní hantýrku jako Vy. Porovnání dodávek bohužel, není možné jelikož se netestují. A navíc Škoda auto, žádnou dodávku nevyrábí. Renault navíc vyrábí kamiony, traktory, kombajny atd ( to nevyrábí ani sám vlastník Škody - koncern VW ). Takže přibrzděte pane Demetere. Renault má i když Vás to vyloženě žere, sedm pětihvězdičkových vozů. Škoda Auto by měla přeřadit vývojáře velkých kufrů, na úsek vývoje bezpečnosti vozů Fábia, Octávia a Superb. A hlavně mohutně zainvestovat vývoj bezpečnosti.
0/0
2.12.2004 19:29

Demeter

Re: Re: Asi nečtete noviny.. Opravdu. Nečtu bulvár.
Vaše škoda, že neumíte pochopit psaný text - pouze jsem naznačil, že i mistr renault se utne. Prostě vítěz testu NCAP s mizerným řízením kvality je na houby. To, že má jakási  automobilka jakési ohvězdičkované modely mě nežere - nemá to na kvalitu mého života vůbec žádný vliv. Moje narážka na Master má nulovou souvislost s NCAP. Stejně jako s tím nesouvisí kombajny .
Pokud máte dojem, že Octavia má nějak zvlášť velký kufr, tak vás docela lituju, asi jste to četl někde mimo bulvár, chm.
Je rozdíl vyrábět tzv. bezpečné auto a auto pro NCAP - to se nyní renaultu daří a NIC VÍC nemůžete prokázat.
Pokud tvrdíte, že Škoda nedělá bezpečná auta, klidně s vámi budu souhlasit. Škoda nedělá bezpečná auta. Nedělá je totiž nikdo na světě. A když s 4* o2 máznu do 5* moduse tak schválně, kdo vyhraje.
 
0/0
3.12.2004 10:52

Demeter

Re: Re: Re: Re: Nesmysly. OPRAVDU ? ?
přímo Master.
0/0
2.12.2004 14:02

"ŠKODA PENĚZ"

"ŠKODA PENĚZ"
Ani se mi nechce věřit, že škodovky mohou být tak "bezpečné". Když to člověk vidí v praxi na silnicích  ...   většinou  tam  mají nejvíc práce funebráci. Nevím, jak je na tom suprblbec, ale  zveřejněné snímky banální havárie Hlinkova suprblbce a jeho exitus snad hovoří za vše. Kromě toho v běžném silničním provozu se nedají nalajnovat podmínky bouračky tak jako při zkušebních testech. Takže snaha p.Kulhánka přirovnávat k sobě konkurenci škodovky a Volva jako jedné z nejbezpečnějších značek na světě je opravdu síla. škodovka má (kromě ceny) do volva hodně daleko. Určitě bych si škodovku nekoupil, vzhledem k její vysoké ceně, drahému servisu atp. Navíc většina civilizační výbavy je u škodovky k mání na přání (a tedy za tučný příplatek) nebo ve vyšší verzi (opět za tučné navýšení  ceny). Konkurence ani takováta holátka nevyrábí a nabízí to v základu bez příplatku. Heslo "ŠKODA PENĚZ"  má své opodstatnění.
0/0
1.12.2004 9:57

svobodny clovek

Re:
Banalni havarie Hlinky byla o tom, ze ten superblbec nemel bezpecnostni zapnuty pasy. To zadny vyrobce neovlivni.
0/0
2.12.2004 0:33

KÁMOŠ

Re: Re:
ŠKODA ŽE SI V TOM SUPERRBBU neseděl ty. Hlinka byl fajn chlap. Což se o to bě říci nedá svobodný člověče. Jsi zlej člověk. Doufám že si brzy srazíš vaz.  Třeba v tý nový oktávii 2 .
0/0
2.12.2004 23:38

sayza

SKODA RECI
Bud zijes mimo realitu nebo mas silny narodni komplex.
0/0
2.12.2004 2:45

Lucky

Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Výsledky testů Euro NCAP. www.euroncap.com pro spoluobčany, neovládající anglický jazyk. VYSVĚTLIVKY : Čelní náraz - Frontal Impact ( zkratka - Front ), Boční náraz - Side Impact ( zkratka Side ).  škoda Octavia je pod označením - Large Family Cars, společně se Superbem. Fábia je pod označením - Superminis. Výsledky : škoda Octávia I. - čelní náraz : 63 %, boční náraz : 83 % rok 2001. Š. Octávia II. - čelní náraz : 69 %, boční náraz : 89 %. rok 2004 /// Škoda Superb  - 56 % a 94 % rok 2003. /// Š. Fábia - 75 % a 78 % rok 2000. Je to skutečný důkaz dle testů. /// Pro porovnání Renault Modus 88 % a 100 % rok 2004. ///  Info pro škodováka, MP, Petra atd.
0/0
30.11.2004 20:42

MP

Re: Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Hmmm, ted jsi nam to ukazal, jsi dobrej :-)
0/0
1.12.2004 14:25

Petr

Re: Re: Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Nojo, Lucky nám to zase natřel. Škoda že nedodal například že těch 89% za boční náraz pro O2 je maximum které může vůz bez hlavových airbagů získat. To si myslím že není tak špatný výsledek. Ale to bychom mohli pokračovat do nekonečna. Čus už na to nemam náladu. Jo a zítra se jdu podívat na O2 zblízka k prodejci.
0/0
1.12.2004 22:55

Richard

Nehádejte se.
Nehádejte se. Jesli vám jde opravdu o bezpečnost můžu doporučit z osobních zkušeností, Renault Espace nebo Renault Lagunu.  Espace máme služební a Lagunu máme jako rodiný autíčko. Podle toho co sem nakouk na ty testy -ncap- sou to maximálně bezpečný auta na evropským trhu. A podle mých zkušeností sice dražší při nákupu, ale dost pohodlný. Ale každýmu se líbí něco jinýho. Takže si kupte co chcete třeba, Oktávku. Čau.
0/0
30.11.2004 17:05

Zed

Možná ve škodovce...
přehnali tu snahu, aby auto vypadalo bezpečně a co nejrobustněji (rozuměj - jako mastodont) a už je toho moc, takže ty robustní plechy nakonec neunesou samy sebe :-)
Stačí vzpomenout na většinu recenzí - robustní karoserie dodávající pocit bezpečnosti. Možná je to důvod proč vždycky když mě na dálnici v dešti bere nějakej oktvávista 170tkou, tak si říkám - kr*tén, ale přírodní výběr si ho najde - mají zkrátka nepodložený pocit bezpečí :-) Co pak chudáček modus, vypadá jak nedochudče, ale člověk jízdu v něm možná přežije :-) narozdíl od "large family car" oktávky. Vlastně můžeme být rádi, že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů :-) Bohulibá činnost.
0/0
30.11.2004 9:35

znuo

Re: Možná ve škodovce...
Nevím, co myslíš tím: že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů. Já z praxe mohu říct, že debil se pozná právě podle toho, jaký řídí vůz. Jsou  marketingové studie, kde se uvádí, kdo si vlastně škodovky kupuje: konzervativci, socky, 1. koupě auta, důchodci atp. A pak  "zámožné" firmy, co si myslí, jak nákupem škodovky reprezentují. V podstatě je jedno, jestli jde o Fabii, Octávku či Superblba.
Tuhle o víkendu jsem jel po prázdné dálnici z LBC na PRG. V pravém pruhu byla havárka. Hodil jsem blikač a chtěl se přesunout do levého pruhu. Tam však jel superblbec. Nemohl jsem se mu tam v žádném případě nacpat - když jsem začal brdit - začal i on. Myslel jsem tedy, že mne tam bude chtít pustit. Omyl - začal zrychlovat. Zkrátka, nechal mne v tom vykoupat do poslední chvíle, než jsem stačil před překážkou zastavit. Neřeknu, kdyby v jeho pruhu už někdo jel, ale tam široko daleko nikdo nebyl, takže mi to místo mohl udělat, ať před sebou nebo za sebou.
0/0
1.12.2004 9:06

znuo

Re: Re: Možná ve škodovce...
Ještě pokračuji: vím, že někdo může namítnout, že jsem mohl jet pomaleji. Ale to bych nemusel používat dálnici a mohl jsem jet  po nějaké okresce. Pak bych prahu nedělal mezi 3/4 a hoďkou, ale za 2 hoďky a dálnice se vůbec nemusela stavět.
A ještě něco - výsada octávkářů: když mne na dálnici předjedou, hned se mi zařadí před čumák, i když je v předjížděcím pruhu nikdo netlačí. Mají snad strach, že se jim auto ve vyšší rychlosti rozsype nebo je někdo změří? Tak ať nemachrují, (když na to nemají), že vyhodili takový obrovský peníz za takový šunt a jezdí předpisových 130 a pak nemusí myškovat. A ještě jedna octávkářská specialita: mají vám dát přednost z vedlejší. Stojí, tůrují a po milimetrech  poposkakují. Myslíte si, že to dělají proto, aby jim nechcíp motor. Těsně před váma však vyrazí, aby mohli ukázat "akceleraci" své konzervativní šunky a otestovat vaši reakci a brzdy. Fakt supr. Pokud jezdíte, musíte mi dát za pravdu, že tohle opravdu škodovkáři dělají!
0/0
1.12.2004 9:21

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Možná ve škodovce...
Ach ta zavist, ach ta zavist Jiricku. Mozna jednou budes mit take na auto a koupis si Octavii.
0/0
2.12.2004 0:36

svobodny clovek

Re: Re: Re: Možná ve škodovce...
Presne to co popisujes, isiote, dela jedem muj kolega z prace. Ma SAABa.
On by si totiz Skodu v zivote nekoupil. I kdyz musi uznat, ze Saab je predrazene auto, ze Octavie je praktictejsi, ma vetsi kufr, mensi spotrebu. Presto si ji nekoupi. Chce byt zajimavy, mit Saaba a na ceste se predvadet.
0/0
2.12.2004 0:40

Df24

...
Stalo by to za psychologickou studii,tolik umante nenavisti vuci Skode.Vysledky crash testu byli myslim docela dobre.Je to pochopitelne o preferencich automobilek.Modus je sice superbezpecny,ale za to vypada jak model pro 4-lete deti.Tvrdit,ze Octavia je rakev na koleckach je ale pitomost.Standarty sve tridy splnuje s naprostym prehledem.
0/0
30.11.2004 9:11

Autoň

Fabia
Fabia není se 4. hvězdičkami průměrné auto na rozdíl od Oct.II., jako malé auto měla 4. hvězdičky stejně jako Yaris, žádné malé auto v té době nemělo 5 hvězd a dlouho ne ani ty čtyři.
0/0
29.11.2004 12:25

Lucky

Re: Fabia
Kde berete svou jistotu ? ? Fábia prodělala test Euro NCAP v roce 2000. A jen pro vaši informaci, byla v roce 2000 v testech Euro NCAP lepší tato auta - Renault Clio, VW Polo, Toyota Yaris atd. Opět se snaží další přispěvatel, tlačit škodovku tam kde není a nikdy nebyla. A takový Fiat Punto v roce 1999 byl lepší v testu než Fábia o rok později. Tak vidíte, že nic nevíte. Pane Autoni, jste výborný demagog. Ale každopádně, Vám Fábii přeji. Očividně si myslíte že v segmentu malých vozů, máte to nejlepší, pokud jde o bezpečnost. Bohužel, opak je pravdou.  Je to v bezpečnosti, opět pouze průměrný automobil. 
0/0
29.11.2004 23:45

Radek

Re: Re: Fabia
Já si nemyslím , ale vím , že v roce 2000 byla Fábie se čtyrma hvězdama , stejně dobrá jak tebou zmiňované vozy.
Přičemž Fábka , dominovala při čelním nárazu, předčil ji jen Yaris o jeden bodík , ale byla horší v bočním nárazu .Ani to Punto nebylo lepší v čelním nárazu , jen o maličko v bočním.Jinak , jestli je někdo demagog tak to jste vy , protože průměrný auta mají většinou tři hvězdičky , Fábie  jich měla čtyři a řadila se k těm lepším i když né k nejlepším.Občas je dobré si pořádně přečíst výsledky testů , pro jistotu juknout na obrázek , kterej znázorňuje slabá místa při nárazu..Pokud rozlišujete základní byrvy , tak víte , že jste neměl a nemáte pravdu..
0/0
30.11.2004 7:09

Lucky

Re: Re: Re: Fabia
Radku , Radku Vy jste srdcař a demagog a ve jménu škodovky, schopný i lží. Čelní test + Boční test v procentech ( % ) rok 1999 Fiat Punto - 89 % + 76 % . Rok 2000 : Renault Clio 83 % + 76 % , VW Polo 75 % + 89 % , Toyota Yaris 81 % + 89 % , Škoda Fábia 75 % + 78 % ! ! ! Škoda Fábia byla skutečně nejhorší, nejhorší byla právě v čelním testu 75 % ( shodně jako VW Polo ) ! ! ! V součtu obou testů ( čelní + boční náraz ) byla Fábia opět nejhorší 153 % ! ! ! Pane Radku Váš OPTIMISMUS, nezná mezí. Prosím ,, jukejte a čtěte ,, co možná nejvíce. Máte velké mezery. Vy totiž stále neuvádíte , skutečná data z OFSETOVÝCH nárazových testů, které provedlo Euro NCAP. Škoda Auto vyrábí opravdu, jen průměrně bezpečná auta.
0/0
30.11.2004 15:32

Radek

Re: Re: Re: Re: Fabia
říkám , že by jste měl víc číst , na to nemusím být srdcař, musím vás bohužel trošičku poopravit , Punto 1999   11bodů za čelní což je 69%  16bodů za boční což je 89%  součet je 26 bodů. Fábie 12 bodů za čelní , což je 75% a 14 bodů za boční  78%  součet stejnej jak u Punta 26 bodů celkově!!!!!!!!Ranault Clio rok 2000 čelní 11 bodů  69% boční 15 bodů 83% součet 26bodů.VW Polo 2000 čelní 11 bodů 69% boční 15 bodů 83% Yaris , čelní 13 bodů 81% boční 16 bodů 89% součet 29 bodů celkově..Toto jsou oficiální údaje , které najdete na euro NCAP, pokud neznáte světový jazyky  zkuste to na auto.cz crash testy  máte to v češtině..Hodně štěstí pří bádání a míň hulení trávy by taky neuškodilo.. Pokud tam najdete jiný údaje veřejně se vám omluvím , ale jiný tam nejsou , pokud nemáte jiné , zaručené zdroje..
0/0
30.11.2004 17:12

Lucky

Re: Re: Re: Re: Re: Fabia
Jak je vidět, anglicky skutečně neumíte. Čerpáte info né od Euro NCAP ale od nepřesných ,, papoušků ,,  auto.cz ,, vy popleto. Jediný přesný údaj je u Toyoty Yaris. Jak vydno, přizpůsobit ( lhát ) si výsledky testů, je Váš styl. Soustřeďte se p. škodováku  ( s oblibou se představující i jako Radek ), aby Škodovka konečně vyrobila bezpečný vůz a nejenom průměrný.   Opravdu jste zhrzený člověk. Doporučuji Vám oficiální stránky EURO NCAP - www.euroncap.com - tam se dozvíte skutečné výsledky. Anglický jazyk podmínkou. JUST DO IT !  Euro NCAP body nepoužívá ! ! OFICIÁLNĚ se pužívájí procenta % a konečný výsledek je převeden do hvězdiček *****. Škoda Auto skutečně pětihvězdičkový vůz nemá! Pouze  **** ! !  
0/0
30.11.2004 18:54

Radek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia
Těžko vás hodnotit , zda jste buď  tak primitivní , nebo zhulenej , nebo oprvdu maločecháček postiženej komunistickou érou..
Pokud vím nikde a nikdy jsem nepsal , že má škodovka pětihvězdičkovej vůz .Bavil jsem se tady pouze o Fábii a to jen díky vaší nadutosti a hlouposti.Na oficiálních stránkách euro NCAP používá bodovej systém , kterej přesně opisujou  všichni , kteří publikujou o autech .Takže ve skupině superminis jsem si otevřel tuto skupinu našel Fiat Punto 1999 a doslovnej překlad je stejnej jak jsem psal já..
Test scores: Front 11(69%)
0/0
30.11.2004 20:23

Lucky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia
Urazit, mě může pouze slušný a vzdělaný člověk. To není Váš případ. Anglickým jazykem očividně nevládnete, a navíc uvádíte nesprávná hodnocení. Vámi zmiňovaný Fiat Punto, získal v roce 1999 : Front Impact ( čelní test ) - 89 %, Side Impact ( boční test ) - 76 %. Tedy CELKEM ze 200 % možných : 165 % /// Škoda Fábia, získala v roce 2000 : Front Impact ( čelní test ) - 75 %, Side Impact ( boční test ) - 78 % ! ! Tedy CELKEM ze 200 % možných : 153 % /// Proto Euro NCAP řadí Punto před Fábia. Rozumíte ? ? Narážka na komunistickou minulost, je také lichá. Vlastním německé občanství. Od roku 1981 emigrace, žiji a podnikám v Herbrechtingenu ( švábsko ) GERMANY. A jsem věrný Mercedesu. Nyní E-200 K.  Proč Škoda Auto tak bráníte ? ? Pokud vím, majoritní akcionář je VW. A nebo že bych měl tu čest s p. Kulhánkem. Nebo že by .........
0/0
30.11.2004 23:01

Radek

Už mě to unavuje!!!!!
Nechápu , oč vám jde??????Nemínil jsem někoho urážet , nebo se posmívat , ale pořád vidím na počítači něco jiného než mi tady tvrdíte..Nikde jsem nenašel , že by Punto v roce 1999 získalo při čelním nárazu  89% , ale na oficiálních testech euro NCAP jsem se dočetl to samé jako na auto.cz ničím se výsledky nelišily..To co mi tady pořád podsouváte je buď vážně váš omyl , nebo záměr .Nemá smysl se hádat , kdo ovládá angličtinu lépe , když problém je úplně někde jinde , a to , že nenosíte brýle , které zjevně potřebujete.Jinak si nedovedu vysvětlit , že já nacházím na stránkách auto.cz to samé jako na stránkách euro NCAP..Ptáte se proč škodovku tak bráním?????Odpověď je prostá , nesnášim , když někdo tvrdí něco jiného než je psáno a zvlášť od emigranta , kterej plive na všechno co je z Čech .Nikdy jsem netvrdil , že škodovka dělá nejbezpečnější auta , , ale tvrdím jen jedno , dělá auta která odpovídají  jejím současným možnostem . Dnes jsem se dočetl , že i takovej velemistr , ja
0/0
1.12.2004 7:56

znuo

Radku, plivnu vám (ti) trochu pravdy do očí!!!!!
Koukám Radku, že asi budete zastáncem některé polistopadové strany, co sice má "demokracii" v názvu, ale to je tak asi vše. Když už nevíte kudy kam, tak urážet někoho komunistickou minulostí, když do r. 1989 jsme v tomhle režimu museli žít všichni, ať nám vyhovovoval či nikoliv. Jestli jste se narodil až po 89. a nemůžeš mít žádnou komunistickou minulost, tak se tady nepleť do diskuze dospělých, protože pak ti nemůže být víc jak 15!
My narození před 89. můžeme porovnávat  oba státní režimy. Určitě nebudete proti, když řeknu, že dnešní doba fandí lžem a nenávistem. Lže se všude - jen aby se prodalo. To bude i případ škodovky - vytáhne si, jen to co se jí hodí do krámu. A že většina lidí na tenhle špek skočí, je jisté.
Pamatuji si, když jsem si kupoval své 1. a 2. auto, co mi škoda dealer všechno nalhal. Dnes se mi z toho zvedá žaludek, jsem rád, že jsem se takových předražených šuntů zbavil a jen v práci trnu, kdy mi dají na služební cestu škodovku.
0/0
1.12.2004 9:41

Radek

Re: Radku, plivnu vám (ti) trochu pravdy do očí!!!!!
 Jsem narozen v roce 1965 , takže pamatuju oba režimy a vidím co se za dobu co škodoka patří pod VW změnilo.Udělalo se toho spoustu. Dnes škodovka prodává zhruba 450tisíc aut a podle statistik je průměrná , což se z dob totáče nedá říc.Nevím v čem ti deler lhal , ale každej kupujicí si auto nejdřív vybere na základě něčeho , potom se přesvědčí, že to tam je a potom vysolí prachy na stůl.Já si nemyslím , že vám škodovka v něčem lhala , ale spíš jste zjisti , že za tu cenu by jste u jiný značky měl , lepší výbavu..
0/0
1.12.2004 13:00

Lucky

Re: Re: Radku, plivnu vám (ti) trochu pravdy do očí!!!!! omezenost .....
Váš pohled, na situaci v ČR a např. Škoda Auto je evidentně zatížený minulostí. Já Vám chtěl p. Radku jen pomoci orientovat se v angličtině, když sám angličtinu neovládáte. Testy Euro NCAP mluví jasně. Škoda Octávia II. je pouze průměrná v bezpečnosti. To samé platí o ,,všech,, dalších dvou typech - Fábia a Superb. Není dobré, se tu ohánět VW. V německu je VW vnímáno jako výrobce levných vozů ( stejně jako OPEL ), bez zbytečných výstřelků v DESIGNU a BEZPEČNOSTI a použitých technologiich. V německu jsou jiné zvyky. Většinou dva až tři vozy v jedné rodině. Jeden malý vůz např. MB-A nebo BMW-3, a další je třeba MB-E nebo BMW-5 nebo. Proto vývoj v německu nevytváří ,,křížence,, typu Octávia I+II. generace. Nač obrovský kufr - ledničku Vám prodejce doveze v ceně, proč tak chabou výbavu - když všichni ostatní dodávají v základu co Škoda Auto v plné výbavě atd. A navíc kvalita zpracování v Mercedesu nebo BMW je nesrovnatelná v porovnání s VW. Nezlobte se.
0/0
1.12.2004 21:02

Radek

Re: Re: Re: Radku, plivnu vám (ti) trochu pravdy do očí!!!!! omezenost .....
No , tak jsem se zase přesvědčil , že zda je někdo hodně zatíženej minulostí , tak to jste vy..Já se vždy vyjadřoval konkrétně , třeba o ty Fábii , co jsem se dočetl na oficiálních stránkách euro NCAPU , nebo na auto.cz konkrétními vozy. Oktávka II , pokud mohu posoudit , je úplně něco jiného než její předchůdkyně , pokud budete mýt možnost , tak si to můžete i ověřit..
Co se týče zpracování a kvalita ve škodovce v porovnání s Mercedesem nebo BMW je srovnatelná se škodovkou , už vidím jak se křeníte a chytátebza hlavu , ale je to tak .Něco jiného je v použití materiálu , je jasný že materiály v interiéru Mercedesu a BMW  jsou úplně o něčem jiném , ale dílenské zpracování je stejné ,néli lepší ve škodovce.To je holej fakt..
0/0
1.12.2004 23:41

svobodny clovek

Re: Re: Re: Radku, plivnu vám (ti) trochu pravdy do očí!!!!! omezenost .....
K te lednici. Momentalne v Nemcku ziju, takze vim, ze kecate uplne nesmysly. Za odvoz lednicky neni v cene. Za odvoz si priplatite 20 - 25 EUR. Ja jsem cekal na dovezeni lednicky tyden. A privezli ji 2 hodiny po udanem terminu. Tak to funguje v soucasnem Nemecku.
0/0
2.12.2004 0:49

Marecek 4

ano neúspěch.
Ano neúspěch. Jak jinak to označit. Jak je vidět jsou výrobci kteří bezpečnost umí i u malých autíček. Třeba ten MODUS. Škodovka je stále v bezpečnosti slabá. A to mě mrzí. Ale nebuďme smutní, třeba za sedm let až přijde nová Oktávia III. ve škodovce zaberou ve vývoji. A vyrobí konečně bezpečnou oktávii, srovnatelnou s konkurencí. Zatím nezbývá než doufat.  
0/0
27.11.2004 10:18

Petr

Kde se ty testy dělají?
Nedělají se náhodou ty testy ve Francii? Tam přece musí dostat nejvíce hvězdiček Citroen a Renault. A posouzení odřených kolen? Možná i to je trochu subjektivní. Co jsem četl, tak Octavii uteklo 5 hvězdiček pro absenci hlavových airbagů ve standartu (má pouze 4) a právě těm odřeným kolenům o nějaké plasty pod volantem. I ten slavný Golf  musel zažádat o opakování testu (přidali kontrolku nezapnutého pásu řidiče) a už měl bodů dost na 5 hvězdiček.
0/0
27.11.2004 10:16

Lucky

Re: Kde se ty testy dělají?
Petře,  vy jste polpeta. Testy se provádějí v několika zemích evropy. Nejčastěji v německu. Jediné co se převáží je PROCESS, počítačový program pro vyhodnocení OFSETOVÝCH nárazů. Podezíravost majitelů škodovek a výrobce Škoda Auto  vůči Euro NCAP je zarážející. Euro NCAP je uznáváno všemi výrobci včetně koncernu VW. Smiřte se s tím že Škoda Auto nevyrábí bezpečné vozy, to je prokazatelné viz.  ofsetové testy. Ta kolena v případu nárazu nebudou pouze odřená jak mylně uvádíte, může dojít k totální nehybnosti spodních končetin. To Air Bagy nezachrání jak opět mylně uvádíte. Je to skutečně zásadní konstrukční problém. Oktavia II. je v bezpečnosti, opravdu velice průměrné auto. Ještě jeden Váš údaj p. Petře, prozrazuje Váš přehled o bezpečnosti. Firma Citroen má pouze jediný pětihvězdičkový vůz - C4 ! Renault jich má sedm !Proto Vaše podezření na FRANCOUZE, je opět jen Vaše zbožné přání. A Golf 5 je nejhorší vůz z pětihvězdičkových. Kontrolka je hloupost.
0/0
27.11.2004 12:31

Radek

Re: Re: Kde se ty testy dělají?
Nemyslím si že čtyři hvězdičky je velkej průšvih takové BMV jich má taky jen čtyři test  dělali taky 2x A co Honda ACORD?, tAKY 4 HVĚZDIČKY , OD NIKOHO JSEM TADY , ALE NESLYŠEL , ŽE TO JSOU MÍŇ BEZPEČNÝ AUTA...
0/0
27.11.2004 13:10

Lucky

Re: Re: Re: Kde se ty testy dělají?
Ano Honda i BMW jsou dle testů také málo bezpečná auta, stejně jako oktavia II. Honda pětihvězdičkové auto opravdu nevyrábí. BMW ale ano, má dva vozy. A v tom je ten rozdíl. Škodovka opravdu nevyrábí ani jeden bezpečný vůz. Vím že vyrábí pouhé tři modely vozu - Fabia, Oktavia a Superb. Ohrazovat se ale tím, že ostatní výrobci také nemají pět hvězdiček, je cesta špatným směrem a nezdravá argumentace. Škodovka by se měla i celé VW by se mělo vrhnout na bezpečnost. Vím že je to velice drahé, ale koncern velikosti VW, by to mohl alespoň zkusit. Nerad se opakuji, ale Renault  za poslední čtyři roky nainvestoval do celkové bezpečnosti nejvíc peněz a výsledky se dostavili, sedm pětihvězdičkových vozů. A věřte vážený pane, že to není hlavně počtem Air Bagů. V oboru bezpečnosti dělám delší dobu, takže Vaše argumenty beru jako názor laika, který má jen běžné vědomosti v oboru bezpečnosti. Ani já nerozumím všem oborům, např. pěstování plodin nebo biochemii.
0/0
27.11.2004 17:42

škodovák..

Re:Taky dělám v oboru bezpečnosti...
To, co tady tvrdíte , není zcela seriózní.Každá automobilka dělá pro bezpečnost maximum  dle svých možností.Každá automobilka chce dělat bezepečná auta .Tvrdit, že škodovka nevyrábí ani jeden bezpečný vůz, je opravdu laické a dětinské . Přeci, když nemám hvězdiček 5, tak to jsou auta podprůměrná . Já bych řekl, že spíš průměrná.
Pracuju ve firmě už řadu let , vím, co se vyrábělo před několika lety a co vyrábí Škodovka dnes.Nová oktávka nesplnila očekávání hlavně u škodováků , protože dosavadní vnitropodnikové testy svědčily o něčem jiném .Při náběhu 0 série , která nejde do prodeje , právě na základě zjištění některých nedostatků zainvestovala firma miliony eur na vylepšení bariérových zkoušek.Předělávaly se raznice , vyztužovaly se prahy , měnily se deformační zóny tak, aby se zoptimalizovaly, zkrátka spoustu změn . Bohužel vyýsledek je takovej, jak je , přičemž si dovolim tvrdit , že škodovka roztřelila na bariérovce daleko víc aut, než euro NCAP. S uspokoji
0/0
27.11.2004 18:49

Lucky

Re: Re:Taky dělám v oboru bezpečnosti... Přidejte ve vývoji bezpečnosti ....
Vážený pane, jednou Petře nebo škodováku. Věřím že děláte ve firmě maximum, ale stále to opravdu nestačí. Proto jsou škodovky v bezpečnosti, stále jen průměrné. Jsou typy vozů viz. Oktávia II. kde i přez nejvyšší možnou snahu, nelze technicky vyrobit bezpečný vůz, podobný např. Renaultu Laguna a dalších TOP vozů s pěti hvězdičkami. Každá automobilka se samozřejmě snaží vyrobit co nejbezpečnější vůz, to je logické. Ale pouze snaha nestačí. Chce to roky vývoje a mohutných investic, poté se výsledek musí dostavit. Jako třeba u vozů značky RENAULT.  Mnoho argumentů, jsem uvedl v předchozích příspěvcích. Nebudu se  opakovat. V oboru bezpečnosti, pracuji 11 let. Ale Vaše stálé podsouvání výborných ,, vnitropodnikových ,, testů, je nedůstojné, naznačujete tím že NCAP neuznáváte. Narozdíl od mateřského VW ! ! Těch miliónů na zlepšení bylo asi méně, než bylo třeba. A nebo tento vůz, prostě svými tech. možnostmi na více nemá. Chce to unést p
0/0
27.11.2004 21:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.