Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První neúspěch pro Škodu Octavii?

Na letošní poslední sérii výsledků crashtestů čekala s napětím i mladoboleslavská novinka. Narozdíl od koncernového bratrance (Seat Altea) si ovšem neodnesla maximální pětihvězdičkové ohodnocení za ochranu posádky. V dalších dvou disciplínách si ale vedla nadprůměrně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bacha

2. 12. 2004 14:11
postavíme si 10 lidí do řady
postavíme si 10 lidí do řady (nějakou minoritu) nasedneme do 10 aut. A naplno se rozjedeme. Uvidíme kdo bude nejméně polámaný, a toho znovu postavíme, a test opakujeme tak dlouho dokud stojí,. a srovnáme testy kdo byl na tom nejhůře.
0 0
možnosti

MP

6. 12. 2004 16:07
Re: postavíme si 10 lidí do řady
Souhlasim! A jedu jako prvni v te hnusne nekvalitni a nebezpecne Octavii, klidne i ve starsim modelu, proti Luckymu v Modusu, ktery ma prece 84% na celni a 100% na bocni! :-))) Kdy a kde se to bude konat?
0 0
možnosti

sayza

2. 12. 2004 2:50
Zbrane
Auta jsou nebezpecny bez ohledu na to, kolik maji hvezdicek, ctverecku nebo trojuhelnicku. Na silnici to do vas muze kdykoliv kdokoliv napalit a nic vam nepomuze. Jo, kdyz je kontaktni rychlost 50km/h, maji hvezdicky smysl, ale potkat neco celnim narazem v te rychosti bych nechtel ani ve slavnem Volvu. Tak jezdeme opatrne!
0 0
možnosti

svobodny clovek

2. 12. 2004 0:54
znuo, je to jinak
Ja jsem delal ve firme, jejiz sef byl fanda Citroenu. Ty sracky byly neustale v servise. Kazdy, kdo mel jet na sluzebni cestu trnul strachy, co se mu zase s tim Citroenem prihodi. Vsichni zamestananci nadavali "proc ten blb nekoupil radeji spolehlive a levnejsi Skodovky".
0 0
možnosti

ruprt

2. 12. 2004 12:08
Výbornej příspevek
teď jsi to všem nandal. Zvlášť s těma škodovka, tos tomu nasadil korunu. Hahaha
0 0
možnosti

Demeter

1. 12. 2004 13:58
Nesmysly
jako NCAP vytvářejí pouze mlhavou představu o bezpečnosti auta, stejně jako "bezpečnost auta" je pouze mlhavý pojem o přežitelnosti té které nehody. Doufám Lucky, že ti tvoje čísilka z NCAP pomůžou, až si pro tebe půjde zubatá někam pod kamion a ty budeš vykládat, že sis přece koupil RENAULT, protože investoval hodně peněz do bezpečnosti, tak jak to, že se to nepovedlo, dyť to má čelní 95% a boční 88%! 
Haló, Richarde, dobře, že doporučuješ, ale dokud tvoje zkušenosti nepramení z pořádných karambolů, tak víš o bezpečnosti asi tolik, co se dá najít na netu.
 
0 0
možnosti

Demeter

1. 12. 2004 13:58
Re: Nesmysly
a pro rejpaly OII. jsem neměl nemám nechci.
0 0
možnosti

"ŠKODA PENĚZ"

1. 12. 2004 9:57
"ŠKODA PENĚZ"
Ani se mi nechce věřit, že škodovky mohou být tak "bezpečné". Když to člověk vidí v praxi na silnicích  ...   většinou  tam  mají nejvíc práce funebráci. Nevím, jak je na tom suprblbec, ale  zveřejněné snímky banální havárie Hlinkova suprblbce a jeho exitus snad hovoří za vše. Kromě toho v běžném silničním provozu se nedají nalajnovat podmínky bouračky tak jako při zkušebních testech. Takže snaha p.Kulhánka přirovnávat k sobě konkurenci škodovky a Volva jako jedné z nejbezpečnějších značek na světě je opravdu síla. škodovka má (kromě ceny) do volva hodně daleko. Určitě bych si škodovku nekoupil, vzhledem k její vysoké ceně, drahému servisu atp. Navíc většina civilizační výbavy je u škodovky k mání na přání (a tedy za tučný příplatek) nebo ve vyšší verzi (opět za tučné navýšení  ceny). Konkurence ani takováta holátka nevyrábí a nabízí to v základu bez příplatku. Heslo "ŠKODA PENĚZ"  má své opodstatnění.
0 0
možnosti

svobodny clovek

2. 12. 2004 0:33
Re:
Banalni havarie Hlinky byla o tom, ze ten superblbec nemel bezpecnostni zapnuty pasy. To zadny vyrobce neovlivni.
0 0
možnosti

Lucky

30. 11. 2004 20:42
Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Výsledky testů Euro NCAP. http://www.euroncap.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.euroncap.com pro spoluobčany, neovládající anglický jazyk. VYSVĚTLIVKY : Čelní náraz - Frontal Impact ( zkratka - Front ), Boční náraz - Side Impact ( zkratka Side ).  škoda Octavia je pod označením - Large Family Cars, společně se Superbem. Fábia je pod označením - Superminis. Výsledky : škoda Octávia I. - čelní náraz : 63 %, boční náraz : 83 % rok 2001. Š. Octávia II. - čelní náraz : 69 %, boční náraz : 89 %. rok 2004 /// Škoda Superb  - 56 % a 94 % rok 2003. /// Š. Fábia - 75 % a 78 % rok 2000. Je to skutečný důkaz dle testů. /// Pro porovnání Renault Modus 88 % a 100 % rok 2004. ///  Info pro škodováka, MP, Petra atd.
0 0
možnosti

MP

1. 12. 2004 14:25
Re: Pro podvodníky, kteří neumí ani Anglický Jazyk.
Hmmm, ted jsi nam to ukazal, jsi dobrej :-)
0 0
možnosti

Richard

30. 11. 2004 17:05
Nehádejte se.
Nehádejte se. Jesli vám jde opravdu o bezpečnost můžu doporučit z osobních zkušeností, Renault Espace nebo Renault Lagunu.  Espace máme služební a Lagunu máme jako rodiný autíčko. Podle toho co sem nakouk na ty testy -ncap- sou to maximálně bezpečný auta na evropským trhu. A podle mých zkušeností sice dražší při nákupu, ale dost pohodlný. Ale každýmu se líbí něco jinýho. Takže si kupte co chcete třeba, Oktávku. Čau.
0 0
možnosti

Zed

30. 11. 2004 9:35
Možná ve škodovce...
přehnali tu snahu, aby auto vypadalo bezpečně a co nejrobustněji (rozuměj - jako mastodont) a už je toho moc, takže ty robustní plechy nakonec neunesou samy sebe :-)
Stačí vzpomenout na většinu recenzí - robustní karoserie dodávající pocit bezpečnosti. Možná je to důvod proč vždycky když mě na dálnici v dešti bere nějakej oktvávista 170tkou, tak si říkám - kr*tén, ale přírodní výběr si ho najde - mají zkrátka nepodložený pocit bezpečí :-) Co pak chudáček modus, vypadá jak nedochudče, ale člověk jízdu v něm možná přežije :-) narozdíl od "large family car" oktávky. Vlastně můžeme být rádi, že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů :-) Bohulibá činnost.
0 0
možnosti

znuo

1. 12. 2004 9:06
Re: Možná ve škodovce...
Nevím, co myslíš tím: že nás škodovka skrze oktavii zbaví debilních řidičů. Já z praxe mohu říct, že debil se pozná právě podle toho, jaký řídí vůz. Jsou  marketingové studie, kde se uvádí, kdo si vlastně škodovky kupuje: konzervativci, socky, 1. koupě auta, důchodci atp. A pak  "zámožné" firmy, co si myslí, jak nákupem škodovky reprezentují. V podstatě je jedno, jestli jde o Fabii, Octávku či Superblba.
Tuhle o víkendu jsem jel po prázdné dálnici z LBC na PRG. V pravém pruhu byla havárka. Hodil jsem blikač a chtěl se přesunout do levého pruhu. Tam však jel superblbec. Nemohl jsem se mu tam v žádném případě nacpat - když jsem začal brdit - začal i on. Myslel jsem tedy, že mne tam bude chtít pustit. Omyl - začal zrychlovat. Zkrátka, nechal mne v tom vykoupat do poslední chvíle, než jsem stačil před překážkou zastavit. Neřeknu, kdyby v jeho pruhu už někdo jel, ale tam široko daleko nikdo nebyl, takže mi to místo mohl udělat, ať před sebou nebo za sebou.
0 0
možnosti

Df24

30. 11. 2004 9:11
...
Stalo by to za psychologickou studii,tolik umante nenavisti vuci Skode.Vysledky crash testu byli myslim docela dobre.Je to pochopitelne o preferencich automobilek.Modus je sice superbezpecny,ale za to vypada jak model pro 4-lete deti.Tvrdit,ze Octavia je rakev na koleckach je ale pitomost.Standarty sve tridy splnuje s naprostym prehledem.
0 0
možnosti

Autoň

29. 11. 2004 12:25
Fabia
Fabia není se 4. hvězdičkami průměrné auto na rozdíl od Oct.II., jako malé auto měla 4. hvězdičky stejně jako Yaris, žádné malé auto v té době nemělo 5 hvězd a dlouho ne ani ty čtyři.
0 0
možnosti

Lucky

29. 11. 2004 23:45
Re: Fabia
Kde berete svou jistotu ? ? Fábia prodělala test Euro NCAP v roce 2000. A jen pro vaši informaci, byla v roce 2000 v testech Euro NCAP lepší tato auta - Renault Clio, VW Polo, Toyota Yaris atd. Opět se snaží další přispěvatel, tlačit škodovku tam kde není a nikdy nebyla. A takový Fiat Punto v roce 1999 byl lepší v testu než Fábia o rok později. Tak vidíte, že nic nevíte. Pane Autoni, jste výborný demagog. Ale každopádně, Vám Fábii přeji. Očividně si myslíte že v segmentu malých vozů, máte to nejlepší, pokud jde o bezpečnost. Bohužel, opak je pravdou.  Je to v bezpečnosti, opět pouze průměrný automobil. 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu

20. dubna 2024

Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...

Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT

20. dubna 2024

O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....