Diskuze

Trpaslíci z Kolína jsou tu!

Přísně střežená kolínská továrna vypustila do světa první fotografii. Tři měsíce před oficiální ženevskou premiérou je tak známa definitivní podoba minivozů Peugeot, Citroën a Toyota, která se budou vyrábět od příštího roku v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vendula

5. 12. 2004 21:49
asi stárnu
ale tenhle značkový coctail mi jaksi odpuzuje. Peugeot a Citroen budiž, je to jedna rodina (nebyla vždy)- ale co tam dělá Toyota? Dočkáme se v budoucnosti nějaké společně postavené fabriky která bude vyrábět dvacet "rozdílných značek" na jednom podvozku? Ubírá se výroba auto cestou výroby mikrovlnek, lednic a elektroniky všeobecně? Patrně ano... Epocha automobilu se spalovacím výbušným motorem očividně kulminule a vyrábějí se zhůvěřilosti na obou kocích spektra viz. "šestisetkoňové" mercedesy a další příklady nesmyslného zvedání již takhle závratných výkonů, na straně druhé "tohle", kdy se prostě vyrobí "auto" a marketing musí vypnout veškeré svoje úsilí, aby lidem nedošlo, že značka vozu je jakýsi přežitek a autíčku už chybí jenom čárový kód na dveřích...
0 0
možnosti

...

2. 12. 2004 14:18
...
pane kolego skoda je uz nemecke auto...
0 0
možnosti

speedster@iol.cz

2. 12. 2004 13:32
Uredniku !
Dobre ti tak, delate prdlacku, furt zavreno samy neuredni dny. Uvedom si ze ty penize nevydelavas ale svoji byrokracii jen zbytku lidi co na tebe makame ujidas. A jeste si stezuj. Bud rad ze nejezdis ve skoda 100.
0 0
možnosti

1zdavu

2. 12. 2004 13:01
Oblibenci
No mimo spominanych aut su na trhu a napr. Nova KIA Picanto, alebo Hyundai Atos za slusne ceny v slusnej vybave. A to je vyhoda voci "oholenej" Fabii (Junior a Easy). Ty "krpci" maju totiz za tu istu cenu slusnejsiu vybavu a zaruky (napr. korejci 3 roky bez obmezenia km pripadne s obmedzenim na 100000km) voci skodovackym 2 rokom. Takze starsiemu paru, alebo mladym slobodnym moze lepsie vyhovovat "vybavenejsie" mensie sikovnejsie mestske auto s kultivovanejsim motorom a mensimi nakladmi.
0 0
možnosti

E.Respis

2. 12. 2004 12:50
“Oblíbenci českého trhu?”
Kladu si otázku, zda se nové automobily mohou stát “oblíbenci” českých zákazníků. A hned si i odpovídám, ano. Nejedná se jen tak o nějaké výrobky, ale o automobily proslulých značek, které jsou jako takové vnímány i námi Čechy. Pravdou je, že upřednostňujeme z jakýchsi důvodů více české automobily, možná, že jim i více věříme. Nové automobily však budeme časem vnímat jako naše, tedy české a budeme je více kupovat než doposud. I když bylo vícekrát ze strany Škodovky řečeno, že je to jiná třída a že jim nebudou konkurovat. Jsem přesvědčen, že budou, a silně.
Autička jsou krásná a budou se určitě líbit!
0 0
možnosti

marketi

2. 12. 2004 12:29
Z Kolina jsou cela auta a od Fordu?
Nechapu jak si nekdo muze automaticky spojit investice Ford na Slovensku = vyroba celych aut!!! Budou tam nejspis vyrabet pouze poloautomaticke prevodovky. Psaly to noviny  ve Francii. Budte radi se ze v Koline budou vyrabet cela auta i kdyz mala a ne  treba jen brzdy pro auta vyrobena kdesi napr. v anglii.
0 0
možnosti

...mn

2. 12. 2004 11:58
...
ted jsem cetl anketu, co do kvality vedou japonci. o tridu. pak byla skoda, peugeot a volvo ve tride druhe a pak dlouho nic a pak ve tride ctvrte ostatni auta
 
0 0
možnosti

...mn

2. 12. 2004 11:53
...
jaj jej asi vazne koupim, s tim dizlem. supr vuz do mesta  :)
0 0
možnosti

...mn

2. 12. 2004 11:51
...
jinak ten maly citroen je skutecne hezky :)
0 0
možnosti

...mn

2. 12. 2004 11:51
...
jo, na slovensku je tech automobilek trochu vic
-
VW, peugeot-citroen, kia, tedka na vychod jede ford (mel puvodne na  moravu, ale dane jsou dane), taky neco s toyotou se spletalo, ale to jenom komponenty nebo co
-
jo a rolls royce tam nekde vyrabi letecke motory, ale kde nevim
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.