Diskuze
Velký M přichází
Děkujeme za pochopení.
Marek
4 motiol
Mam na aute Golf 4 stejne jako octavka pohon 4motion .Da se nejakym zpusoben udelat na furt 4x4 nebo prez nejakej vypinac???Predem dekuju.cestovatel@wo.czNoha
Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
Potřebuješ peníze...http://www.mujweb.cz/Pocitace/korunkyhttp://www.mujweb.cz/Pocitace/korunky" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mujweb.cz/Pocitace/korunkydave
mb slecinka
sice se tu pise ze touareg nebude mit klidne spani ale myslim ze jo.Vzdyt MB nema tak zive diesly.No a pokud se neco neudelalo s technikou jde spis o osobak.takze sice hezke auto ale je tak do mesta pro slecinkyDf24
Nadhera.
Opravdu moc hezke auto,Mercedes je takovy maly sen.Jak tohle nove M,tak treba i nova trida CLS.Vcera jsem se na ni dival,uzasny.Kam se hrabe Audi se svou nudnosti a BMW se svoji "zraloci" tvari.OndraTM
M-B je jednička
M-B v současné době poskytuje nejucelenější nabídku modelů a co se designu týká ...mně osobně se velmi líbí, víc než cokoliv dalšího. Líbí se mi i design, VW u nekterých modelů Tuareq, Phaeton .., Audi i když ten je víc konzervativní. Nové M se mi velmi líbí, i současný model je pohledné auto. Jsem zvědavý na první testy a hlavně porovnání s Tuareqem, protože o něm neustále uvažuji. Rád bych větší SUV, s vynikajícími jízdními vlastnosti, pohodlím a komfortem. Terénní auta jako je Range Rover, Land Rover, Landcruiser apod. jsou prostě žebřiňáky. Přítelkyně jezdí Allroadem 2.7T a i když dostačuje, přece jen bych rád něco většího.šumavák
cruzi .......
Do lesa, hor i na silnici jedině MB-G ! Fakt to jede všude, cesta necesta. Hummer je lepší v terénu ale na silnici nemá šanci. Land Rover je bohužel jen minulost, dnes je to průměr. A Lada Niva ? ? To beru jako pokus o vtip. Ve Vimperku to má lesní správa. Není člověka, kdo by se na jízdu v Lada Niva těšil. Je to prostě čistokrevný sovětský auto. Pravda skoro zadarmo. To je jediný plus.Marcel
Re: cruzi .......
Ahoj, nevite o nekom kdo by chtel MB "G" stary model? Uzaverka vseho :-) je po laku, motor 3.0D je sice kratky,ale krasny. lita kola, najeto 100 000 km. Telefon 608 630 773
macek
nelíbí
Vy snad máte místo hlavy, prázdnou makovici. Stejně na Mercedes nemáte peníze. Pro nás všechny normální pracující lidi je jediný řešení. Škoda Octavia COMBI 4x4 ! ! ! V terénu se neztratí, ve sněhu vás nenechchá. Navíc má velkej kufr, o kterým si v Mercedesu musej nechat jenom zdát. Cha, cha. Mercedes M si koupí jen tunelář s prázdnou makovicí, nebo opuchlej sudeťák. Simpli Clever ! !kunesp1
Re: nelíbí
Haldex spojka a podobné pseudo4x4 se mi nelíbí. Jsou stejně drahé jako klasické tří diferenciálové soustavy, ovšem jejich účinnost je mizerná. (Pochopitelně lepší než pohon jedné nápravy, ale za stejné peníze by mohlo být klasické 4x4, tudíž nechápu, která hlava otevřená těmto blbostem dala vzniknout a která hlava pomazaná je schválila)kuki
VELKY??
kunesp1
Re: VELKY??
Suburban určitě není SUV :-). Těžko říci, do jaké kategorie tento relikt americké megalomanie zařadit :-)).šumavák
MB-M je cesťák
Já bydlím na šumavě poblíž Volar. Vyzkoušel jsem několik typů aut do terénu. U nás je v zimě opravdu zima se vším všudy. A proto můžu doporučit pouze jedno auto. MERCEDES BENZ - G. Koupil jsem ho v bavorsku rok jetý. Není to sice na pohled hezkej auťák, ale v terénu je opravdová jednička. Tam kde projede MB-G projede jen traktor. Měl jsem i MB-ML ale to je spíš na polňačky. Měl jsem i Jeep, Pajero a Range Rover vše jeté max. dva roky z německa. Ani jeden z těchto rádoby teréňáků, nemá jízdní vlastnosti v terénu blížící se MB-G. MB-M je hezký auto ale spíš na silnici. Tak se nedejte opít rohlíkem. Tak čau lidičky.Arthur
Re: MB-M je cesťák
A zkoušel jsi defendera ? "Géčko" je jiště pohodlnější, ale defenderem Ti v opravdu těžkém terénu, myslím, ujedu. :-)Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...