Diskuze
S nebezpečím musím počítat
Děkujeme za pochopení.
pafka
kritika tech co na to nemaj
kdyby si lidi ctyrkolku od skodovky vyzkousely, tak by mluvili jinak. ale kritizijou ti co na to nemaj ... sockybackorka2
INZERCE
Stavíte, navrhujete...nejlevnější vizualizace a vše okolo najdete na proArchitekty.cz http://proarch.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://proArch.czJirka Vintr
pokracovani
spiclka je tak vyrovnana, ze muze smerem vpred vystoupit kdokoli ze znacek Kamaz, DAF, Tatra, Ginaf a MAN, dohromady je to kolem 15 aut. To neznamena, ze se Tatra neprosadi - vasledek v zavode je vyslednici strasne moc vlivu, ktere se proste v jistych okolnostech protnou - uz to neni o tom, jestli je auto jen dobre nebo neni dobre, kazdy Dakar je jiny. Otazka Octavia 4x4 vs. Dakar je mimo misu - to auto je jiste dobre, ale pro normalni provoz. To neni pohana, proste je takto zkonstruovane. pro absolvovani Dakaru by mu nepomohly ani tzv. mirne upravy, zavod si proste zada mnohem vice. Takze nadhled, jo? A bez urazek, prosim. To mi prijde, kdyz se v 80. letech mali kluci hadali, jestli je lepsi Tatra, nebo Liaz a byli schopni se kvuli tomu porvat. Pritom je to jedno, ja preju uspech kazdymu, kdo je schopnej propagovat ceskej motorismus, i kdyz je z trnavy a jezdi s autem americke znacky britskeho tymu na francouzskych gumach.Jirka Vintr
Re:
Ach jo, fandove fandove, cist to po vas, to je jedna ubohost na druhou. Jediny, co jste v te diskuzi dokazali, bylo hadani se o naprosto banalnich anevyznamnych vecech typu jestli je Tatra ceska nebo neni. Volvo je americke, Jaguar je americky, Nissan je francouzsky, MINI je nemecke, Bentley je nemecky.... vam takovehle premysleni neni fakt trapny? auto i vyrobce jako takoveho prece hodnotme podle mnohem komplexnejsich kriterii a neurazejme se pri tom. Mam radost z toho, ze Skoda dela skutecne konkurenceschopne vozy, mam radost z vlastnosti, jake Tatra vykazuje v terenu. Srovnavat to je naprosta blbost, kazda ta znacka ma prste svoje a nejde to dohromady. Ja fandim kazdemu v ceskem motorismu, kdo ve srovnani se svetem ma co ukazat a neprijde mi vubec nenormalni, ze Skoda pouziva komponenty VW, protoze takovy je proste svetovy trend. Ale jako clovek, ktery se Dakarem mnoho let intenzivne zabyva, muzu rict asi tolik: Tatra je nyni v rade favoritu papirove tak ve treti rade, ale spicka jeskrobik
tatra
Tatra je tatra ať již osobní nebo nákladní. Škodovka může děkovat VW jinak by byla ještě věčí řiťce než Tatra. Ten kdo Tatru poslal tam kde je teď sedí na hradě v cajzlu. PS Tatru si koupím kdykoliv, ale Škodovka se může jít klouzat i s novou oktávkou sorry za ty love budu mít auto kde se nebudou dělat rozvody za 15 litrů a měnit debilmetr neboli váha vzduchu, ktará taky ještě nedávno stála žok.. můj názorČech
Pro servismana
Ten šašek, co si říká servisman, neví o čem mluví... Tatra je bez diskuse jeden z nejlepších terénních náklaďáků na světě - jedinečná konstrukce - průser je ten, že je možná až moc dobrý - a co je špatnýho na tom, že ji vlastní Terex? To chcete, aby ji měl Kožený anebo Železný? To by pak dopadlo ja ta naše námořní plavba anebo mezinárodní arbitráž, co ji budeme platit fšicičech
hamba
Škodováci styďte se. Pomlouvat Tatru a přát jim neúspěch jako škodovák nebo servisman, je ubohost ! ! Aby ste se z těch licenčních Volkswagenů nezbláznili. V každý debatě jen votravujete s oktáfkama nebo fábiema. Styďte se ! ! Tatra je klasika, která umí i vítězit ve světovýmj motorsportu ! ! A technika je opravdu česká. Přeju Tatře hodně štěstí .Vlastimil
Re: hamba
To je marné. Škodováci a estébáci se nikdy nestydí ! I já přeji vozům TATRA úspěchy. Škodovky se mi moc nelíbí. Škodováci dělaj jen přifouknutý kopie VW, ale chytrý sou až moc.kajaa
stranky
prečtěte si na http://www.loprais.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.loprais.cz vse o Karlovi...mANTak
Neni co byval
Po te bouracce uz to moc nevypada na vyhru :-). Ale Tomecek, ten vypada nadejne.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...