Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plechový miláček: Láska trvá?

V jakém stavu je váš vztah s autem, které jste si nedávno koupili? Prvotní okouzlení ještě trvá, nebo dealerovi, který vám auto prodal, spíláte při každém usednutí za volant? Podobně se zeptala sto tisíc Američanů agentura JD Power, zabývající se výzkumy spokojenosti zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukas

ziam@seznam

cau cau:-)prosim prosim;-) Toyotu supru mk4turbo bouracku cena cca do 160tisicVV

0/0
2.12.2007 22:28

apollo13

Muj nazor

JAGUAR a Land Rover jsou opravdu krasna stylova auta s duchem, ale z me zkusenosti dosti poruchova. Kdyz ma nekdo cas a penize, tak muze mit naklonost k cemukoli ;-) i k anglickým vozům. Vetsina Japonskych vozu jsou drzaky, ale pripadne opravy take nevyjdou zrovna levne. Koukam, ze zde ma kazdy svou oblibenou znacku, ktere promine mouchy a neda na ni dopustit. Napriklad Alfa, Opel a Fiat ;-D Muj nazor nejlepsi kupovat kazde 3roky nove auto nebo jezdit na kole a je klid.

0/0
12.6.2006 11:23

Pavel Taborek

Demio

Chtel bych si poridit Mazdu Demio,ale nevim jak je to s cenami nahradnich dilu.Prosim o radu.:-/

0/0
16.4.2006 22:22

Amos

Toyota Supra MK3
Toyota Supra MK3
Zadne lepsi neni.
0/0
24.2.2006 12:23

petr07

Re: Toyota Supra MK3 le hustá kárááááá

0/0
25.6.2006 15:19

Project 601

Trabant 601 project
Zdravím Trabanťáky :)
potřeboval bych poradit mám Trabanta a chťel bych do něj ochranej rám z jakého materiálu to mám postavit? a nemáte někdo plán na stavbu ramu? prosím Vás kdo má plán ať mi ho pošle na e-mail adrsu Jenicek.AHA@seznam.cz mnohokrát děkuji
 S pozdravem Šimek
0/0
13.7.2005 22:44

Bob

Koupím : Mazda 323 F,rok 95-8,bouranou
motor nejlépe 1,8 DOHC,pojízdná,podmínka klimatizace.607773768 Děkuji
0/0
4.7.2005 18:52

Johny

úsměv 2
dokončení:     o jiná...
PS: zmiňovaný test je navíc jen stěží napadnutelný, když ho dělaly největší kapacity v oboru...
0/0
29.1.2005 0:06

Johny

úsměv
Dalo by se říct, že skoro ani nevím, jak jsem se dostal na tuto stránku, ale když jsem si přečetl pár řádků, musel jsem se za břicho popadat a nedalo mi, něco málo také připsat. Zvlášť vtipný byl názor na fiaty. Uznávám, že každý má právo řící, jaký design se mu líbí, ale čím to tedy je, že fiaty navrhují nejvěhlasnější designéři a přitom jsou ta auta nejhnusnější? Ti lidé asi dostávají všechna ta ocenění jen tak náhohou,že?...
A co do poruchovosti-V testu, asi rok starém bylo názorné srovnání vybraných modelů nejznámějších automobilek a jejich poruchovost. Zmíněné BMW velmi silně zaostalo za Fiatem a několika dalšími. Navíc z praxe mohuříci, že co se na fiatech kazí nejvíce, je elektronika a ta je, světe div se-německého původu...Další náhoda? Myslím, že ne. Mohl bych pokračovat dále, ale už jsem toho napsal až příliš. Poučení z toho příspěvku zní: Nehodnoťte na základě babských povídaček, realita je už totiž dávn
0/0
29.1.2005 0:02

leonab

Škodověnka
Mám 120, lehce upravenou, vybavenou po stránce dodatečného brzdového světla atd. celkem slušně a nedám na ni, stařenku, dopustit. Zatím nás vždy spolehlivě dopravila, kam jsme potřebovali a navíc veškerý servis je za "babku".
0/0
3.1.2005 10:58

Mafia

Fiat COUPE
Kreténí, nevíte co kecáte Fiat Coupe = SUPER. Nic lepšího není, kašlete na nějaký hnusný Japonce (Toyota)!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.1.2005 12:16

Jara

Re: Fiat COUPE
Přesně tak,fuck japonci. Fiat coupe je to nejlepší auto za rozumný prachy. super kára a kdo nemá stejnej názor, tak at sem nelozí.
0/0
4.5.2005 8:59

100jan

Re: Re: Fiat COUPE

Co že? A jel jsi v subaru?

0/0
15.5.2006 13:54

s.sliver

Není nad Trabanta
Ať si říká kdo chce, co chce, Trabant je prostě JEDNIČKA. Sice sem si musel před nedávnem pořídit jiného, protože tomu předchozímu 38-letému korábu načechrala nejaká nóbl dáma fasádu k nepoznání. Musím říct, že za ty kiláky, co sme spolu najeli (170tis km) sem neměl žádnej těžkej problem, kvůli kterýmu bych nad tím autíčkem zanevřel.
0/0
31.12.2004 10:41

ROGER

FIAT- dobré auto- dobrý vtip
No fiat, cetl jsem si tyto prispevky s usmevem, ale co naplat, jsou to auta bez nápadu krome COUPE, ve skratce- hnusné, poruchové a italské, mam bmw 328i, r.v. 1999, s tím jsem spokojen, fiat coupe jsem také mel, ale kvaliata strašná auto krásné.
0/0
30.12.2004 2:59

ROGER

FIAT- dobré auto- dobrý vtip
No fiat, cetl jsem si tyto prispevky s usmevem, ale co naplat, jsou to auta bez nápadu krome COUPE, ve skratce- hnusné, poruchové a italské, mam bmw 328i, r.v. 1999, s tím jsem spokojen, fiat coupe jsem také mel, ale kvaliata strašná auto krásné.
0/0
30.12.2004 2:59

,,Sephiroth''

Smejde s BMW 328i rok 1999 cti !!!
Ty smejde to svoje BMW si strc do .... Coupe je masina jak cíp ten tvuj skopcackej automobil bych nebral ani za boha ty šoure !!!!
0/0
29.3.2005 17:48

michal

Re: FIAT- dobré auto- dobrý vtip

tak,tak,fiat je srot,bohuzel to rikam s vlastni zkusenosti.Ted mam dva vozy BMW a super,vzdy se mi libily.Pro kretena co psal,ze COUPE je masina jak cip,tak ti muzu s usmevem rict,ze Fiat zdaleka nedosahuje kvality BMW.POdle me je ti tak 15let a nemas s tim zadne zkusenosti!!!DĚCKO(Y)

0/0
19.12.2006 21:00

eKaca

skodovka
mam 1,6 feldu a jsem s ni velmi spokojen
0/0
29.12.2004 12:25

petrumr

Fiat
Fiat má duši,ostatní auta jsou spotřební zboží-obyčejný plechovky,který se prodávají na kila a sou teho plný ulice.
0/0
28.12.2004 21:25

Cherry

Re: Fiat
Souhlas, taky nedám na Fiat dopustit.
0/0
29.12.2004 14:14

ROGER

Re: Fiat
tak vtipnejsi vec jsem dlouho necetl- velmi jste me pobavil
0/0
30.12.2004 3:01

Lucius_Malfoy

Re: Fiat
Jo, Croma měla duše, dokonce čtyři. Ale jinak auta už mívají pneumatiky bezdušové...
0/0
30.12.2004 12:13

2Mac7

miluji ho čím dál víc
0/0
28.12.2004 11:25

tikvoň

heč já mám taky auto
a když někdy jezdí tak sem snim spkojenej
0/0
27.12.2004 18:17

moni

Toyota
Mám Toyotu Yaris, tři roky a jsem naprosto nadšená, čím dál víc. Najezdím 50 000 km ročně, není to překlep, zhruba 200 km denně, dojíždím do práce.  Máme najeto už přes 150 000 km, žádná závada, do servisu jen na pravidelné kontroly, v servisu se chovají, jak kdybych měla drahou limuzínu, ten přístup, volají mi, jak jsem byla spokojena s prohlídkou a přístupem pracovníků a tak. Prostě rozmazlování zákazníků u nás jinak nevídané. Asi už si nikdy nebudu moct koupit nic jiného, než Toyotu, maximálně tak ještě Lexus.  Auto jsme vybírali podle německých tabulek poruchovosti vozů, protože potřebujeme auto bez poruch, co vydrží velkou zátěž a vyplatilo se to - a zkuste za tu cenu najít něco tak kvalitního a s nízkou spotřebou - nic jiného není.
0/0
23.12.2004 13:03

dasa

Re: Toyota

Mám ji teprve krátce kolik máte spotřebu?8-o

0/0
12.6.2006 9:46

Pepa

Jaguar
Co tady melete o spolehlivosti Jaguaru. Anketa o tom není a pokud vím tak v testu auto bildu na 100 000 km dopadl tragicky. Hůř snad už nic nedopadlo. Ale jinak je to absolutně fantastický a nádherný auto. Taky ho mám a furt se se re. Dokonce i známému, který má od nich jiný model.
0/0
22.12.2004 14:07

JOSEF

JPN JE NORMAL
MAM MAZDU 323 - R.V. 2002. A MUSIM RICT ZE JE TO OBYCEJNY AUTO VE VSEM. MEL JSEM I EVROPSKY ZNACKY A ROZDIL NEVIDIM. PROC SE VSICHNI PRIZNIVCI JAPONCU TAK NAPARUJETE ? JA JSEM TAKE SPOKOJENY ALE NEDELAM Z TOHO VEDU. Z ME ZKUSENOSTI JSEM ZJISTIL ZE JE TO STEJNY JAKO NEMCI NEBO FRANCOUZI. AKORAT SE DELE CEKA NA NEKTERE NAHRADNI DILY. PO BOURACCE JSEM CEKAL 12 DNU NA CELNI SKLO A L.P. BLATNIK. NARAZNIK A OSTATNI MELI OKAMZITE. EVROPSKY AUTA MAJI DILY DO DVOU TRI DNU. TO JE JEDINY ROZDIL.
0/0
21.12.2004 22:27

trautumberk

Mazda
Nikdy jsem nechtěl japonce a když jsem ji viděl, zkusil jsem a nelituju. Mám Mazdu 323F 1.5 rv 95.  Za 3,5 roku, co jí mám měním jen spotřební věci - olej, pneu, výfuk... Jediná závada - prasklá vodní pumpa - 1800Kč. Asi ji za rok prodám, nerad, ale bude jí deset let a chci něco novějšího. Taková šestka...
0/0
21.12.2004 13:20

Warťan

Wartburg, auto na celý život
S málokterým autem jsem byl tak spokojen, jako s Wartburgem. A pokud ano, byla to výpůjčka auta o nějakou tu třídu výše a ani tam jsem nenašel (u sedanu) tak velký zavazadelník, jako ve Wartburgu. Nikde jsem se necítil pohodlněji, kromě Tatry 613, se kterou také jezdím, ale ta patří do segmentu největších vozů. Wartburg rozměry do nižší střední třídy. Pokud někomu nejde příliš o komfort a v kabině mít co nejvíce hračiček, je to ideální auto- jednoduché na ovládání, srozumitelná armatura, velmi přesný tachometr, čitelné a velmi dobré jízdní vlastnosti, nezávisle zavěšená kola vzadu, vpředu Mc Pherson, už od 70. let omezovač brzdného tlaku zadních kol (Felicia jen s ABS, 1.6 a Diesel,jinak omezovací ventily), čtyřpístové značně odolné brzdy, při poruše okruhu brzdí vždy polovina předku a hlavně rám, který zaručuje vysokou tuhost karoserie. Spotřeba a modernizace se řeší pořízením čtyřtaktního W 1.3 s motorem VW, je sice složitější, ale spotřeba 6l/100km je vynikající...
0/0
21.12.2004 12:37

Bidlic

Re: Wartburg, auto na celý život
Plně souhlasím, taky jsem ho měl, jen to těsnění po hlavou....... Jinak nejlepší, a to myslim beze srandy, byl Trabant Kombi, měl jsem 12V, ještě (naštěstí) s listovými pružinami a bylo to auto k nezaplacení, dodnes na něj vzpomínám. Chtěl bych se někdy svézt Trabantem 1.1, ty se ale vyvážely snad jen do Maďarska, u nás jsem ho neviděl, s tím motorem z Pola to musí bejt fakt bříza. Mimochodem, byl jsem jednou svezen okruhovým Trabantem po dálnici do Mirošovic, a to byl zážiteček, napráskali jsme žiguláku 1500, řidič v klobouku, který se nás nejdříve snažil předjet, z toho mohl mít ionfarkt, když jsme mu ujeli, to tam měl už aspoň 120.
0/0
22.12.2004 22:09

Speedy

Re: Re: Wartburg, auto na celý život
To ste dobří srandisti. Ale dneska už takový auta nepatří na silnici.
0/0
28.12.2004 14:52

petrumr

Re: Re: Re: Wartburg, auto na celý život
Když soused nastartuje dederaka tak v ulici není vidět a policie vola na servis kamery co je v ulici,že zmodrala optika
0/0
28.12.2004 21:18

eisenacher

Re: Re: Re: Wartburg, auto na celý život

asi jste nikdy nejel wartburgem kdyz takto reagujete, ja s nim najel 120000km bez jedine poruchy a budu tvrdit ze je to nejlepsi auto na svete, mel jsem k nemu jeste felicii r.v.96 a dal jsem ji pryc, je to hloupe auto a nic cloveku neda, tedy krome velkeho hluku...

0/0
21.9.2006 14:35

Profhorák

Re: Re: Wartburg, auto na celý život
Blázen trabantista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.11.2005 19:58

Jakub

Spokojen
Jezdím 32 let starýn volkswagenem a stále spokojen!
0/0
21.12.2004 12:01

Chrchla

Po 16 letech stále velká láska
Před 16 lety jsem koupil skvělý vůz z RSR. Na Oldu nedám dopustit, byla to láska na první pohled. No ono se není čemu divit když ve výkladu nic jiného nebylo .Po dobu společného soužití jsem se s vozem tak sblížil, že už znám snad každý šroubeček. Zamilovanost trvá i nadále a i když jsem k němu vlastnil již pár jiných vozu tak svého miláčka se asi nikdy nezbavím. No kdo by ho asi chtěl a doplácet se mi nechce. Skrátka láska na celý život!
Hezké svátky všem.
 
0/0
21.12.2004 9:48

Lucius_Malfoy

Re: Po 16 letech stále velká láska
Jé, vysavač, miláček mé manželky :-) Krásně zatáčí, má perfektní pohodlné sedačky, ale ten boxer uvnitř, to je dílo. Zná ještě někdo auto, kde se při výměně svíček sundává kolo a servisní dekl v podběhu ? Pak asi taky designér spletl fólii, takže blinkry se přepínají pravou rukou :-) Jinak je s tím ale zábavné svezení, jednoramenný volant, přepínače a část kontrolek v satelitech - dovezl mne až skoro k Moskvě a zpátky. Asi je to opravdu srdeční záležitost, takový hlavolam na kolech ....Taky ti začíná pořádně táhnout až od 4600 ?
0/0
21.12.2004 10:56

Chrchla

Re: Re: Po 16 letech stále velká láska
No těch 4600 je snad trochu moc. Ale faktem je, že do 3500 se nic neděje. Od 4000 se začne otvírat druhá komora a potom je to dravec. Výhodou boxeru je velmi krátká klikovka a tak není problém vytáčet motor až do 7000 ot/min.  Proč při výměně svíček sundavat kolo a kryty? Jde to i bez toho, ale chce to klíč s kloubem a takovou tu krátkou gumovou hadičku která je v nářadí (spousta lidí neví k čemu slouží a tak ji vyhodí a pak se lopotí se svičkami) Na druhou stranu se tu krásně mění přední brzdové destičky. Jedna známá si ho koupila a když nenašli brzdy u kol, tak to šli reklamovat že prej tam nemaj přední brzdy . To přepínání blinkrů je na levém satelitu. Zde asi udělali soudruzi u Tvého kousku nějakou chybu. Nebo možná nějaký předešlý majitel byl tak trochu kutil?
0/0
22.12.2004 15:10

Lucius Malfoy

Re: Re: Re: Po 16 letech stále velká láska
on je manželčin, já jezdím Campem :-) Ale rád se s ním svezu, je to docela psina, chová se to trochu jako turbo :-) Kousek nad 4000 zaječí a vyletí dopředu :-) Jo, brzdy u převodovky jsou taky dílo. Tenhle je 11RL z roku 84, na pravém satelitu má směrovky, stírače a dole kolíbku ostřikovače, vlevo je řízení světel na karuselu a klopení dálková/tlumená na kolíbce plus kontrolky. Ale nevypadá to, že by s tím soudruzi něco dělali, čísla u cyklovače jsou správně. Ale možná dělali víc provedení :-) Řízení začalo chodit normálně až poté, co jsem do těch gumových futýrek vyfrézoval mazací drážku s vazelínou ...
0/0
22.12.2004 19:07

geroc

Odborník...
Postrádám tady odborníka zvanáho Thyronyx, až ten nám to vysvětlí a uvede na "pravou" míru. Asi mají u Fordů přesčasy. 
0/0
21.12.2004 9:20

thomas1978

ja to muze
tak to je neco se vecpal  to teda koukam ,ale pane novinari
0/0
20.12.2004 22:46

bubak

Pro Krakena
Jak můžeš srovnávat Jaguara s čímkoliv? Už cena mluví sama za sebe. Navíc výzkum je z USA -tam se prodávají úplně jiné typy aut než kdekoliv jinde (i takový Ford Fokus tam sice vypadá stejně jako u nás, ale uvnitř je úplně jiná technika)...takže..podívejme se do střední Evropy ...  kde pak je ten jaguár???
0/0
20.12.2004 22:28

Lonestarstate

Re: Pro Bubaka
americký Ford Focus nejen, že vypadá prakticky stejně (až na jinak řešené blinkry plus přidaná poziční světla), ale on je tím samým autem technicky!!! Je to to samé auto (samozřejmě v první generaci).
0/0
21.12.2004 12:36

Kraken

Mám radost
Mám radost, že se JAGUAR prosadil. Již jsem zde propagoval, mou náklonost k anglickým vozům. A nyní jsem dostal faktické potvrzení, že jsem si vybral skvělou kvalitu. Mnoho lidí, se zde naparuje jak jsou japonské vozy na výši a jak jsou spolehlivé. Opak je pravdou. Mimo Lexuse , je to propadák. Hlavně Toyota, Honda, Mazda mě překvapili o ostatních včetně Subaru nemluvě. I Audi, MB, Volvo nebo Ford jsou horší než Jaguar. Invektivi vůči mé osobě, jsou velmi neobjektivní. Prosím, zdržte se vulgarit. Každý člověk je jiný, ale to neznamená že kdo je chudý je horší než člověk bohatý. Kvalitu života, soc. postavení a možnosti spotřeby si každý udává svým konáním sám. Proto jsou i lidé chudí a přesto spokojení. Někdo si koupí Lexuse a na někoho zbyde třeba jen Octávie, na leasing.
0/0
20.12.2004 21:33

Kenkaku

Re: Mám radost
Nesouhlas. Japonské vozy mají vlastnost kterou jen tak některá další značka nemá. Neuvěřitelnou preciznost zpracování a výdrž (zkušenost je zkušenost, na Toyotu nedám dopustit). Pro rýpavce: Zdůrazňuji slovo JAPONSKÉ.
0/0
21.12.2004 7:46

P800

Re: Re: Mám radost
Mám Mazdu 626, dvanáct let starou, motor 2.5l V6, spořeba ve městě 12l/100km, ale nemůžu se jí vzdát. Do servisu jezdí pouze na olej a destičky příp. další běžná opotřebení. Nedávno jsem zauvažoval, že přece jen mám už starší kousek, poohlédnu se po něčem novějším. Na nové - podle mých představ - teď nemám. Vybral jsem si pár značek a modelů v bazarech, projel jsem je, ale vždy jsem rád usedal do své Mazdy.. ročníky 2000/2001, Opel, Ford.. ne, technologicky možná výše, ale pohodu tiché, svižné a bezproblémové Mazdy ty auta prostě neměly..
0/0
21.12.2004 11:49

Jaroušek

Re: Mám radost
Milý Krakene, nejhorší jsou ale lidé ubozí chudí duchem, myslící pouze na materiální hodnoty jako ty. Pokud chceš moralizovat písemně, tak se alespoň nauč psát bez hrubých chyb. Je nechutné číst zprávy od lidí, kteří skončili se vzděláním ve 4. třídě základní školy.
0/0
21.12.2004 10:54

P800

Re: Re: Mám radost
Namlouvej si co chceš, auto je jeden ze znaků sociálního postavení člověka ve společnosti, s duchem nic moc společného.. jsme materialisté
0/0
21.12.2004 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.