Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW naděluje: nový passat

Kdysi sen živnostníků a řemeslníků, dnes modla manažerů a tátů od rodin: VW Passat. Stále roste, vybraněji se obléká a pomalu pošilhává po ušlechtilejších konkurentech z vyšších tříd. Po osmi letech je tu nová šestá generace a je zase o něco větší, lépe vybavená a dostává zbrusu nové motory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajdar

jajdar

potřeboval bych dysky na fiat tipo

0/0
30.10.2006 20:10

co_lpy@centrum.cz

Re: jajdar

mam disky i s pláštěma. Napiš na mejla

0/0
26.11.2006 18:24

radek

kohot

potřebuju nárazník na felicii >-

0/0
12.10.2006 14:13

co_lpy@centrum.cz

Re: kohot

mam zadní tuning naraznik na feldu.

0/0
26.11.2006 18:22

tonda

Tuning auta
Zajímalo by me zda se da nejak schválit etrémní tuning na aute pro použítí v ČR. Protože mam auto v úprave a pokažde když vyrazím platím každé policejní hlídce nemalé pokuty.Po zkušenostech ze států evropské unie takové schválení existuje. Napriklad u našich sousedů v Německu je to možné. Po prohlídce ve výzkumném zařízení  je za příslušný poplatek změna zaznamenána do TP a vozidlo pak nemá jedinný problem s policií. Rád bych neco podobného uvítal i v ČR. Pokud o něčem podobním víte rád se poučím.Děkuji za každý podnět.
0/0
1.4.2006 23:03

denis

gsrf
0/0
15.12.2005 19:56

táta od rodiny

jen tak mimochodem
jsem táta od rodiny , ale jako sen teda rozhodně nemám skopčáckou předraženou kraksnu, která vypadá jako tank z první světové
0/0
20.12.2004 14:00

Dr.Moondee

Passat?
Nove Chevrolet Evanda???
0/0
17.12.2004 16:51

buřtomet

nejlepší
je ochcáfka f kombajnu na hlínách, f tédéíčku /tj. v dechtu/ a f metle a bez švihadel!!! Sen český rodiny!!!!!
0/0
16.12.2004 13:59

spartaman

Novy Passat
Tak to je hnus velebnosti. Jako kazdy jiny VW v cele s tim paskvilem Touranem. VW opet nic nepredvedl.
0/0
16.12.2004 12:37

bigbadaboom

no,
spíš "starej blb"
0/0
16.12.2004 11:51

tepich

hmmm
Takže předek A6 a zadek Lexus. Nepěkná slepenina.
0/0
16.12.2004 11:45

baf

pro kocoura
0/0
16.12.2004 9:26

kojot

no jo
ford je ford , passat je radoby podnikatelů okoukané auto :-)
0/0
16.12.2004 8:55

anderson

Re: no jo
a ktery???
0/0
16.12.2004 11:28

tomas

Re: Re: no jo
asi mysli nejaky predvalecny..........ford je pekna sra.ka...mel jsem 2 mondea a nic moc, daleko lepsi je uz i opel........
0/0
31.12.2004 18:35

Golf tuner Simon

Vypadá víborně!!
Jsem velkí fanoušek vozů od Volcwagenu a noví pasat se mně opravdu líbý. Asy rozbiju prasátko a jednoho sy koupím :)) Jenom by to chtělo trošku vyladit - čipnout TDI + koncovku vífuku, pořádý dysky, nějaký decentní spoiler a bilo by to ůplně jiné - krásnější auto, které nejde v záplavě Toyjot, Hyundaijů a Chrislerů přehlédnout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.12.2004 8:37

DaM

Re: Vypadá víborně!!
Jasně, až si ho koupíš, tak ho hned "chypni", vymen "dyski", a pak budeš úplnej frajer vybočující z řady miliónu majitelů VW Passat :-) Nakonec se jdi naučit česky.
0/0
16.12.2004 8:42

Golf tuner Simon

Re: Re: Vypadá víborně!!
Hm, ty asi vlastníš nějakého tuctového nudného Chrislera nebo Tojotu a závidíš majitelům tuningovích VW, že?
0/0
16.12.2004 8:45

BigBrother

Re: Re: Re: Vypadá víborně!!
Z tebe by měl Komenský radost
0/0
16.12.2004 8:59

mates

Re: Re: Re: Re: Vypadá víborně!!
Vždyť si jen dělá prdel a čeká, že se na tu nečeštinu někdo chytne, no a povedlo se :-).
0/0
16.12.2004 9:40

Goro

Re: Vypadá víborně!!
Ty nemáš prafdu. Noví Folksvágen je syce nový, ale jinach to nený nyc přefratnýcho. Měl jsem tu šest jesdit s poslednímy modeli jach f 1.9 bensin, tach f 1.9 TDi a moci říct, jesdit to dobše, bit to trošku chlučnejší neš ja chtít. Ale ony chtít za auto mos peněs, chtít skoro tolik peněs, co naše Audi nebo BakelitMotorWosidlo a to byt pořat trošchu jiný kafé.
0/0
16.12.2004 15:04

Pepíno

Nový Passat
bude bezpochyby dokonalý a nádherný. Mám slabost pro VW a jsou to vozy na úrovni a opravdu kvalitní. Mám už třetího Golfa a plně mi vyhovuje. Je nenápadný a jezdí skvěle a o tom to je. Nikomu tento názor nevnucuji, je z mé vlastní zkušenosti. Myslím si ale že éra bobtnání a zvětšování už přesáhla únosnou mez a ne vždy bude ku prospěchu. Zůstanu i nadále u Golfu.
0/0
16.12.2004 7:40

Golf tuner Simon

Re: Nový Passat
Souhlasým s tebou. Golt je i můj myláček a oblíbené vozidlo pro tuning.
0/0
16.12.2004 8:40

abc

Re: Re: Nový Passat
buď jsi teď dokončil z odřenýma ušima ZŠ 1.ho stupně nebo  máš "vilýzaný" mozek  
0/0
16.12.2004 9:15

2Mac7

Re: Re: Re: Nový Passat
ani jedno ani druhé , myslí si, že je to vtipné, že je "in"
0/0
16.12.2004 9:18

abc

Re: Re: Re: Re: Nový Passat
hmm tak nad tím se zkusím zamyslet. třeba jsem už "old school"
0/0
16.12.2004 9:43

Pipek

A co ekologie?
Ahojky vsem :-) Nechci ted komentovat designovou stranku noveho Passatu - chci se zamyslet nad tim, kam vsechny ty nove generace vozu vlastne smeruji - vzdyt co nova generace, to nejaky ten centimetr a samozrejme i kilogram navic! A kde se podela ekologie?? Vzdyt spotreba vozu se odviji hlavne od hmotnosti vozu - v tomto smeru se vsak naopak vracime zpet a to i pres za posledni rok 2,5 krat zvysenou cenu ocelovych plechu na svet. trzich (kvuli poptavce v Cine) a valku v Iraku, kde se USA snazi ze vsech sil uzmout posledni velke zasoby ropy pro svuj (proti Evrope) mnohem ziznivejsi vozovy park... Mnozi namitnou, ze jiz existuji motory se systemy primeho vstriku FSI pripadne se dvema svickami (i-DSI od Hondy) ci dvema sacimi kanaly (Opluv Twin Port), ale na druhou stranu jsou modely vybavene temito motory o dost drazsi, takze vetsina kupujicich se pak stejne rozhodne pro zakladni verzi s beznym motorem :-(
0/0
16.12.2004 5:32

Pipek

Re: A co ekologie?
Ti, co na to maji, pak stejne koupi nejvykonnejsi verze, kde jiz (i pres ev. "ekologicke systemy") o ekologii nelze mluvit vubec :-(( V honbe za peti hvezdickami v crash testech se auta stavaji stale tezsimi a priroda jde pak sobecky k sipku :-((( Copak nejde vymyslet lehci auta treba i s peti hvezdickama? Copak nelze motory dal vyvijet? Spojit vyse uvedene systemy treba do jednoho celku? V soucasne spolecnosti asi bohuzel ne - zvysene naklady na vyvoj a vyrobu by museli uhradit stejne koncovi uzivatele - viz. priklad vynikajiciho Audi A2, vyrobeneho z hliniku, ktere se uz v modelovem roce 2005 ani nemelo prodavat - lidi ochotnych priplatit za ekologii je proste i v Zapadni Evrope stale malo :-(
0/0
16.12.2004 5:41

Pipek

Re: Re: A co ekologie?
O dieselovych motorech bez filtru malych castic radeji ani nepisu - toto tema je u nas stale tabu a o skodlivosti dieselovych partiklu se asi prave kvuli velkemu rozsireni techto motoru u  nas temer vubec nemluvi (na rozdil od zapadni Evropy)... A jeste neceho jsem si v Cesku vsiml - pokud by uz nekdo mel dost penez a rozhodl se treba pro auto s FSI motorem, tak ho srazi na kolena nepochopitelna strategie ceskych prodejcu PHM, kdy benzin Natural 98 (skryty pod nejruznejsimi oznacenimi jako napr. Blue Octans, V-Power Racing atd..), potrebny pro motory FSI, je prodavan za premrstenou cenu (nekdy az o 5 Kc draz!) - v zapadni Evrope je rozdil v cenach Naturalu 95 a 98 minimalni (SRN cca 9%), ne-li zanedbatelny (Svycarsko cca 5%) :-(((
0/0
16.12.2004 6:12

Pipek

Re: Re: Re: A co ekologie?
A jako naposled se jeste zminim (o nekdy i komicky "vytunenych") starych skodovkach a podobnych, nekdy i nebezpecnych vozidlech - stejne jako ostatni vozidla bez katalyzatoru (ev. vyjimkou jsou veterani) by v dnesni dobe nemela na cestach co delat... Tolik tedy muj nazor - zkuste se prosim zamyslet, jestli je vubec treba auto tridy Passat vubec kupovat a potazmo pak vyrabet (jakoby prumerne rodine nestacila Fabia, Octavia ev. Golf nebo podobne male auto ci auto nizsi stredni tridy)...
0/0
16.12.2004 6:15

dark4U

Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Doufám že ty chodíš pěšky POKRYTČE
0/0
16.12.2004 8:05

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Dekuji za kompliment :-) Ja jen myslel, ze kdyz uz nekdo ma na drahe auto, mohl by zkusit neco ekologickeho... Ja sam ted mam prave ojete Audi A2 1.4 (prvni seriove vyrabene auto s hlinikovou karoserii a take ve sve dobe s nejnizsim soucinitelem odporu vzduchu) - predtim jsem mel novou Hondu Civic 3D 1.4, ale tu jsem tak jako tak musel prodat (nastesti do rodiny - mela 5 let zaruku...) - ale proc to vubec zminuji: Honda mi brala pres 8 litru na 100 km - pravdepodobne kvuli spatne odstupnovane prevodovce a nepruznemu motoru - pri 150 km/h motor tocil 4500 otacek a to pak byl v nadrzi vir (chybela tam proste sestka) a zase pod 2000 otacek se treba na ctyrku moc nedalo :-( Na druhou stranu Audi, i kdyz ma o 25 koni mene, tak diky sve nizsi hmotnosti jsou dynamicke vlastnosti temer shodne (subjektivne ma naopak Audi vetsi "odpich" diky mensi setrvacne hmote) - ale co je nejdulezitejsi, celkova spotreba je nekde nad 6 litry, coz proti Honde dela rozdil cca 2 litry tj. 25%!
0/0
18.12.2004 1:57

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Najezdim 20-30 tkm rocne a prevazne sam, takze mi rozdil 25% ve spotrebe pripadne znacny, pominu-li lizdni vlastnosti A2 - mnozi se mozna smeji, ale auto delkou, rozvorem a hmotnosti patrici nekde do tridy Corsy (kterou jsem mimochodem v benzinu i v dieselu taky mel) ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti nez napr. ma perdchozi Honda Civic... Zni to opravdu neuveritelne, ale jizdni vlastnosti jsou opravdu nekde o tridu az dve vyse, vcetne rizeni, tlumeni, razeni a brzd... Mym snem je vsak neco jako Honda Civic IMA nebo Toyota Prius - auta s hybridnim (elektro-benzinovym) pohonem, jsou to ale bohuzel dost "nova" auta, takze cena u ojetin zatim jeste neklesla na "prijatelnou" uroven :-( Tyto auta jsou v soucasne dobe prodejnimi hity v USA, kde se o ne perou hlavne celebrity - kdo takove auto nema ve sve garazi, tak neni "in" - Toyota ani Honda nestaci kryt poptavku :-) Diky celebritam se tak se mozna pro tyto vozy rozhodnou i nekteri "bezni" motoriste - uvidime, co ukaze cas...
0/0
18.12.2004 5:57

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Dekuji za kompliment :-) Ja jen myslel, ze kdyz uz nekdo ma na drahe auto, mohl by zkusit neco ekologickeho... Ja sam ted mam prave ojete Audi A2 1.4 (prvni seriove vyrabene auto s hlinikovou karoserii a take ve sve dobe s nejnizsim soucinitelem odporu vzduchu) - predtim jsem mel novou Hondu Civic 3D 1.4, ale tu jsem tak jako tak musel prodat (nastesti do rodiny - mela 5 let zaruku...) - ale proc to vubec zminuji: Honda mi brala pres 8 litru na 100 km - pravdepodobne kvuli spatne odstupnovane prevodovce a nepruznemu motoru - pri 150 km/h motor tocil 4500 otacek a to pak byl v nadrzi vir (chybela tam proste sestka) a zase pod 2000 otacek se treba na ctyrku moc nedalo :-( Na druhou stranu Audi, i kdyz ma o 25 koni mene, tak diky sve nizsi hmotnosti jsou dynamicke vlastnosti temer shodne (subjektivne ma naopak Audi vetsi "odpich" diky mensi setrvacne hmote) - ale co je nejdulezitejsi, celkova spotreba je nekde nad 6 litry, coz proti Honde dela rozdil cca 2 litry tj. 25%!
0/0
18.12.2004 3:27

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Dekuji za kompliment :-) Ja jen myslel, ze kdyz uz nekdo ma na drahe auto, mohl by zkusit neco ekologickeho... Ja sam ted mam prave ojete Audi A2 1.4 (prvni seriove vyrabene auto s hlinikovou karoserii a take ve sve dobe s nejnizsim soucinitelem odporu vzduchu) - predtim jsem mel novou Hondu Civic 3D 1.4, ale tu jsem tak jako tak musel prodat (nastesti do rodiny - mela 5 let zaruku...) - ale proc to vubec zminuji: Honda mi brala pres 8 litru na 100 km - pravdepodobne kvuli spatne odstupnovane prevodovce a nepruznemu motoru - pri 150 km/h motor tocil 4500 otacek a to pak byl v nadrzi vir (chybela tam proste sestka) a zase pod 2000 otacek se treba na ctyrku moc nedalo :-( Na druhou stranu Audi, i kdyz ma o 25 koni mene, tak diky sve nizsi hmotnosti jsou dynamicke vlastnosti temer shodne (subjektivne ma naopak Audi vetsi "odpich" diky mensi setrvacne hmote) - ale co je nejdulezitejsi, celkova spotreba je nekde nad 6 litry, coz proti Honde dela rozdil cca 2 litry tj. 25%!
0/0
18.12.2004 5:52

dark4U

Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Miluju takovýhle idioty!!
Doufám že ty nemáš auto, nejezdíš žádnou MHD a ani nekouříš abys neznečišťoval naše ovzduší!
Jo a víš co??  Ani radši nešou***j aby takovejch blbů nebylo náhodou víc
0/0
16.12.2004 8:10

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Dekuji za duchaplny a vecny prispevek do diskuze :-( Auto mam, MHD nejezdim, protoze to mam do prace 10 min. pesky a kourit nekourim ne kvuli ovzdusi, ale predevsim kvuli sobe... Mimochodem je koureni nejvetsim paradoxem dnesni doby...
0/0
16.12.2004 15:27

Ocean8503

Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
A tohle má být zase co ? Pokud se ti líbí jezdit po městě na kole či chodit pěšky, klidně, proti gustu žádný dišputát. Ale, prosím, nekaž mi den takovýmahle blbostma po prohlídnutí těch krásnejch foteček Pašíka!!!
0/0
16.12.2004 10:49

Pipek

Re: Re: Re: Re: Re: A co ekologie?
Dekuji aspon za toleranci meho nazoru :-) Ja chtel jen trochu nadhodit, co muze byt za par let dost velky problem - az nam roztaji vsechny alpske ledovce, stoleta voda bude chodit kazdych 10 let a vichrice jako nedavno na Slovensku jakbysmet - a to budeme teprve sklizet plody doby nedavne - do dalsi budoucnosti bych se radeji ani nedival :-((
0/0
16.12.2004 15:31

J_A_R

Re: A co ekologie?
jen bych podotkl ty chytrej ekologu, ze motor se dvema svickama neni zadna novinka, taliani takovej system davaji do Alfy Romeo uz 10 let pod nazvem Twin Spark :-P
0/0
16.12.2004 13:20

Pipek

Re: Re: A co ekologie?
Dekuji za prvni vecny prispevek :-) Twin Spartk od Alfy samozrejme znam - ten ale bohuzel nebyl nikdy zameren na snizeni spotreby paliva - spise naopak - moznosti spalenim vetsiho mnozstvi paliva (a k dosazeni vyssiho vykonu) k ni naopak neprispiva - stejne jako vetsina Alf, ktere jsou obecne spis sportovni auta... U Hondy se jedna o system rizeneho sekvencniho spalovani (kazda svicka zapaluje v jinou dobu - Honda ma patentovano...) zamereny prave na snizeni spotreby - bohuzel kvuli dvema svickam se uz do hlavy nevesly 4 ventily :-(
0/0
16.12.2004 15:37

Warťan

Kopie BMW
Podíváte- li se na tvar zadních dveří u BMW řady 3 mod. 97 (E36?) a na dveře u Passatu, zjistíte téměř totožné tvary! Žádná značka dnes už nemá osobitý design, všichni se opičí po všech. Stará auta měla vždy svou tvář jak vzhledovou, tak technickou a ta byla u každé značky jinak unikátní, což dodávalo automobilům kouzlo, které je dnes zahaleno do šedi pozinkovaných a předražených patvarů, které jsou jen plné stejných zbytečností...
0/0
16.12.2004 0:41

koukol

Re: Kopie BMW
Souhlas. Mám Opel Vectra 2,2 GTS - již dva roky.Tohle je nový design? Faktem je, že se mě snaží starší Passati stále někde honit,předjíždět,předvádět se...asi je to štve. S tímto modelem to asi bohužel bude pokračovat. Dobrou noc.
0/0
16.12.2004 1:10

Igor

mám Passata 1,8 T Trendline.
A jsem spokojen. Ale nový Passat mě zarazil. Proč v základu slabé 1,6 102 koní nebo TDI 1,9 105 koní ? S těmito motory to bude hrůza. Auto tak velké jako bude nový Passat potřebuje větší výkon. Já mám 150 koní a je to tak akorát. Nedovedu si tu 1,6 ani představit. A motor napříč ? Nechápu ani jedno pozitivum, proč ? A místo TORSENU dát HALDEX, to je vrchol. Passat přeci není Octávia ! ! To již nebude 4x4, ale dvoukolka. Vím že v základu se budou prodávat hlavně na východě, třeba u nás nebo polsko a slovensko. Ale v plné výbavě bych chtěl také plně funkční 4x4 TORSEN. A né polokolku HALDEX. Měli nám dát šanci si vybrat. Chudší zákazník ať si vezme HALDEX, a kdo na to má tak TORSEN. Jinak musím říct že se mi Passat líbí, vše je funkční bez zbytečných parádiček . Proto mám VW rád. Doufám že bude větší výběr benzíňáků. Naftu moc nemusím. Auto beru jako spotřební věc, takže vaše hádání o kvalitě neberu. Ať si každej koupí co se mu líbí. Třeba malou Octávii II. Čau.
0/0
15.12.2004 23:02

palda

nic moc
Muj osobni nazor: exterier celkem ujde, nic noveho, ale taky to uplne nezvorali, ten zadek je uz horsi, ale nejvetsi hnus je vnitrek: volant je spatne okopirovany od Saabu a predevsim ta stredova konzole je priserna - ta vlnka pod navigaci je fujtajbl a to pod ni mi pripada jako z auta o dve tridy niz.
0/0
15.12.2004 21:59

Noha

Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
0/0
15.12.2004 20:56

Bidlic

Re: Potřebuješ peníze...www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
Ad1 jmenuje se to Emailing ad2 myslel jsem si že tady nemá reklama co pohledávat!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.12.2004 21:57

Pedro

Doufam ze VW pujde brzy do kytek
Fuj ten zadek je ale hnuj.  Predek ala Audi, zadna prevratna novinka.
Po neblahych zkusenostech se servisem Skoda-VW ve sladke Francii, uz jedine japonce kteri se neserou. Kaslu uz na nejaky patriotismus v teto oblasti.
WW  Toyota, Honda, Subaru, Mitsubishi, Mazda a spol.
0/0
15.12.2004 19:14

JackBauer

RE
Například v britském renomovaném časopise What Car? Tam porazila 6 etablovaných vozů střední třídy, mj. ty, které jsem vyjmenoval. A s dostatečným náskokem. 2. byla Honda Accord 2,0 CTDi. Mimochodem Laguna je pěkná sr..., známej dělá v servisu Renaultu a Laguna je nejporuchovější model..
0/0
15.12.2004 18:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.