Diskuze
Znáte dopravní předpisy?
Děkujeme za pochopení.
ghrt
rtzzrz
0 0možnosti
Milan Doležal
Stání
Zajímalo by mě jak se praktikuje stání na sídlištích kde není průjezdnost z každé strany šm. Sám bydlím na vesnici na pokraji Ostravy a nemám možnost zaparkovat na svém pozemku. Parkuji tedy z části na s vém pozemku a komunikaci, která má celkem 4,5 m.Zůstává průjeznost 3,5 m . Poradí mi někdo kde mám parkovat když údajně porušuji zákon 361/2000 Sb. čl. 25/3? Zdraví Milandavexx
A ještě k autoškolám.
Nevím jak kde, ale mám informace z jedné konkrétní autoškoly. Žákům za celou dobu výcviku nikdo nic neřekl o brzdných drahách (například, že rostou se čtvercem rychlosti atp.), o smyku se za celou dobu výcviku jednoho konkrétního žáka hovořilo jednou a to při jízdě, zhruba v tomto smyslu: "Jeď pomalu, je mokro. Když náhodou dostaneš smyk, tak pusť všechny pedály a volant, já už to nějak dotočím". Dále o smyku ani slovo. Našlo by se mnoho dalších tabuizovaných témat. Na druhé straně z celé této autoškoly nebyl nikdo schopen dát uspokojivou odpověď na otázku, proč je nutné při testech zaškrtávat někdy jen zcela správnou odpověď, někdy i jen z části správnou a někdy dokonce nesprávnou. Celé testy nemají s bezpečností provozu nic do činění. Výsledek: žák se naučil kompletně otázky nazpaměť (po přečtení zadání věděl písmena bez čtení odpovědí), o jízdě třeba za současných podmínek (na sněhu) neví vůbec nic, smyk vyřeší puštěním pedálů a volantu, ...davexx
Sám auto článku nezná zákon
Například při vjíždění do kruhového objezdu se podle zákona musí blikat, ač je to logický nesmysl, zákon zde hovoří jasně. Naopak zákon vůbec neřeší, na kterou stranu se má blikat. Celkově je sám zákon obrovský guláš a testy v autoškole jsou ještě větší nesmysl. S bezpečností provozu to nemá vůbec nic společného.Povozník
Budeme šneci_
Jednoduše shrnuto: dát do zákonavyhl. „jede se ve vnějším pruhu,rychlost max. 20, 15 m od sebe, mám přednost, zákaz předjíždění. 1. a 2. vnitřní se smí používat pouze při souběžné jízdě (tj. při zácpě) v 1. a v 2. vnitřním max. 30, vždy dát přednost vnějšímu.*) Ten v levém pruhu nemá přednost. Je to opačně než v připojovacím pruhu na dálnici!!.A jak z vnitř. kruhu? Při dodržení rychlosti a rozestupů bude čas se zařadit před dalšího, když ten vedle vyjede ven. Budeme šneci? Pořád ale rychlejší než na křižovatce – „klasice“ Zkuste si to naprogramovat na počítači. A v cizině nejsou řidiči navzájem ohleduplnější. Jen ke své kapse, z které platí ty opravy blatníků.Povozník
Tak co nám pomůže?
Jednoduše shrnuto: dát do zákonaprováděcí vyhlášky:Cherry
Testy
Na testech mě vždycky nejvíc s..ly otázky, kolik osob mohu vézt na korbě náklaďáku - na co mi to je pro skupinu B. A ještě víc mě s..ly otázky jak daleko a vysoko musí být umístěna která světla. To snad potřebuje vědět konstruktér a výrobce, ale jako řidiče mě to nezajímá. Pro šťouraly - tunery: ať si to každý zjistí, ale jako běžný řidič si koupím auto a všechny světla jsou snad namontována podle předpisů.Tomáš Nemravný
Re: Testy
Stejně tak otázky, jaký doklady musím mít s sebou při přihlašování auta do provozu... To by snad měl vědět úředník, kterej to dělá, ale proč řidič??? Ten je snad povinen, maje řidičák, pořídit si k němu i auto na své jméno?chose
zákon
Jaká vyhláška, furt?????? Od roku 2001 je to zákon o pozemních komunikacích č.361honza
Re: zákon
Taky v tom máš guláš. Máš určitě na mysli zákon č. 361/2000, a není to o pozemních komunikacích...Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 3+1 74 m2
Alf. Šťastného, Strakonice - Strakonice II
12 500 Kč/měsíc
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Nejsou obyčejné, jsou lázeňské. Toulavým kočkám pomáhá nový spolek
- Hledá se Kloppova kopie, že by pan Arne? Seděl by styl i svéráznost
- Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili
- Lidé nechtějí větrníky. Referendum si zajistěte sami, vzkázali jim politici
- BlizzCon 2024 nebude
- Šafarčík chce Pardubice donaha: Soupeř nás přejel, neschovávejme se
- Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb zápolí v debatě vysílané i studentům škol
- Ve vápně se musíme chovat jako zabijáci, nabádá pardubický Kissiedou