Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chrysler 300C 5,7i V8: renesance v pohybu

hodnocení iDNES 4,4/5 Dvacet metráků, pět metrů délky, tělo jako vytesané z kamene a 340 plnokrevníků pod kapotou. Tak trochu americký sen, tak trochu dílo automobilové renesance. Chrysler 300C ve svém špičkovém provedení. Automobil, ve kterém se snoubí historická minulost značky s moderní technikou. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A PŘEVODOVKA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Chrysler 300C 5,7i V8 Bomba

Je to moc pěkné auto.Prostě 1

0/0
5.6.2006 22:43

Milhousek

děs
Děkuji za pobavení při čtení diskuse. Můj osobní názor je, že to auto je hrozná slátanina. Předek z Audi, zadek podobnej na Superba :). Měl bych poznámku i k fotogalerii. Spíš než tucet nicneříkajících fotek exteriéru by stačily tři fotky - zepředu, zezadu, z boku. Můžu zapůjčit svůj automat Minolta... MiB
0/0
6.1.2005 18:38

Marcela

Re: děs
můj osobní názor je, že to auto se mi líbí
0/0
6.1.2005 22:01

Jarda

Re: děs
Audi konecne po letech odstoupilo od mdleho designu a zkousi post-moderni designove prvky jako rada jinych automobilek. 300C ma retro design ktery vychazi od svych predchudcu http://www.chrysler300site.com/cgibin/history.cgi?1959
Nebojte se i vam se 300C zacne libit.  
 
0/0
7.1.2005 1:28

backup

Re: Re: děs
Uz se libi :) ...jen bych mu nechtel calovat provoz  ..nj, mit tak vetsi penezenku.... :)
0/0
30.5.2005 21:33

Zdenek

Re: děs
Ty jsi BLB. Když už tomu nerozumíš tak radši nic nepiš.  Prej Audi a Superb,to jsem se nasmál.
 
0/0
3.3.2005 12:06

Andre

Re: děs
Presne  jako prede mnou-taky jsem se nasmal  Co tohle skvely auto spolecnyho vzhledove s Audi teda  fakt nevim ;o) A ten zadek se  Superbu ( ) taky zrovna moc nepodoba  A konecne nekdo vyrobil auto,ktery ma fakt vykonnej "americkej" motor a neni to vzhledova tuctovka.Myslim,ze se najde spousta lidi,kterejm se bude fakt libit a ktery si ho koupej
Ja jsem z nej celej mimo
0/0
10.3.2005 11:32

lubosh

Re: děs
Nechapu jak nekdo ze zeme jako je Cesko kde vetsina jezdi v trapnych miniaturnich a zivotu nebezpecnych krabickach kritizuje full size car.Bez do ...... v cesku lidi setri 10 let na Fabii nebo jinej junk.
0/0
21.3.2005 1:01

dan

Re: děs
Tohle auto nema s audi a skodou vubec nic spolecneho a kdo ho nevidel na vlastni oci, at nedela ukvapene zavery.Mimochodem pro rok 2006 zvetsili obsah na 6.1 a vykon vzrostl na 425k a to vse si muzete v USA poridit v prepoctu lehce pres 1 milion ceskych korun
0/0
27.12.2005 5:46

benny

multimilionari
nejvic multimilionaru bylo v Turecku do 31.12.04-dokud jim neskrtli ty nuly pri menove reforme :-) Ale vazne: ty slavny juesej maj docela ztratu na nejbohatsi zeme sveta, a ty jsou s vyjimkou Japonska jenom v Evrope : Lucembursko, Svycarsko, Dansko a Norsko) Oni jenom ty americti farmari se domnivaji, ze ze kdyz maji stodolu plnou kukurice, tak jejich ekonomika je na svete ta nejbohatsi :-) V USA je vice nez 4M lidi, ktery nemuzou k doktorovi, protoze na to proste nemaj . Ale je to drina to nekomu z outbacku vysvetlovat :-(
0/0
6.1.2005 18:24

Jarda

Re: multimilionari
Ale jdi ty.
0/0
7.1.2005 1:36

Honza

NENÍ TO NEJLEVNĚJŠÍ AUTO, ALE USPOŘIT LZE VIZ DOLE
JEDNY Z NEJLEVNĚJŠÍCH AUT V ČR JSEM NAŠEL NA VYHLEDAVAČI SEZNAM POD SEKCÍ AUTO MOTO . pak jsem dal AUTO-MOTO-PRODEJCI. A pak NOVÉ OSOBNÍ AUTOMOBILY , pak na odkaz VOLVO . ÚSPORA AŽ 610.000,-Kč u některého modelu. Nebo také na SEZNAMU , AUTO-MOTO sekce, pak AUTO-MOTO-PRODEJCI a pak INTERNETOVÍ AUTO-MOTO PRODEJCI. je to již jako v USA kde se kupuje auto přes internet a máš statisíce doma a ne z toho platit výstavbu autosalónu !!!!!
0/0
6.1.2005 13:22

kokoloko

Re: NENÍ TO NEJLEVNĚJŠÍ AUTO, ALE USPOŘIT LZE VIZ DOLE
Neni spatny ale rekl bych ze si ho koupi leda tak svetskej, ze zacatku se mi libil, ale ted mi to spise pride jako napodobenina nejakeho Bentley, zadna klasika, ale asi bych se stejne nezlobil, kdybych ho mel, jo jinak ohledne ty ceny, nekupujte ho urcite od ceskejch dealeru, to si radsi pro to auto jedte do USA, zakladni cena nekde kolem 25 000 USD, pricti $500 za letenku , $1500 preprava a pojisteni a kolem 34% z ceny na DPH a clo. Vyjde vas na nejakejch 800 000 Kc.
0/0
8.3.2005 5:59

Samout

Mě řekněte,
proč Amíci dělaj tekhle našlapaný motory, když po dálnici směj jet max. 60 nebo 70 majlí za hodinu a ve městě kdoví jestli 30? Na to mi stačí dvoulitr .
0/0
5.1.2005 11:48

Lonestarstate

Re: Mě řekněte,
1)správně bys měl napsat: "mně" 2)pověz nám raději, proč ti hloupí tlustí evropánci staví ta nadupaná Ferrari a Porsche, když všude, kromě Německa je maximálka okolo 130km/h. na to přece stačí dvoulitr, ne?
0/0
5.1.2005 14:57

fakBush

Re: Re: Mě řekněte,
Co to pises za hovadiny? ... jo pardon, jsi z Texasu, tak to se omlouvam....
0/0
5.1.2005 16:54

Lonestarstate

Re: Re: Re: Mě řekněte,
Aspoň že narozdíl od většiny antiamerikanistů víš, že se Bush nepíše s CH na konci. A nebo je možné, že jsi se zrovna spletl :-)))
0/0
6.1.2005 13:25

polarniliska

Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Tři úsměvy za větou, tak to jsi se zřejmě snažil o něco vážně vtipného...
0/0
6.1.2005 13:58

Lonestarstate

Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Tvůj důvtip snad nezná mezí!
0/0
7.1.2005 8:42

fakBush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
mam k Tobe stejne sympatie, jako v minulosti k SSM predakum na nasi univerzite.
0/0
8.1.2005 5:45

benny

Re: Re: Mě řekněte,
ta ferrari se stavi proto, ze nekdo si chce koupit auto jako sperk-proste DOKONALE. Zatimco zde predvadeny paautomobil pripomina eleganci a vlastnostmi tank T-72
0/0
5.1.2005 19:28

polarniliska

Re: Re: Mě řekněte,
Dobrý no, jenomže tady to sportovní auto, když už jsi u té neomezené rychlosti využiješ alespoň v tom Německu. Největším odbytištěm těchto luxusních značek je ale právě USA, takže nevím, o co ti jde. Navíc Ferrari nebo Porsche jsou skvosty, které nekupuješ ani tak proto, že s nimi těch 300 budeš jezdit jako spíš proto, že bys tak s nimi jet mohl. Ale k čemu je mi autobus s vysokoobjemovým motorem, který je rychlý akorát v přímce a na zatáčkovité silnici je s ním švanda jako v linkovém autobusu, to opravdu nevím.
0/0
6.1.2005 11:47

Lonestarstate

Re: Re: Re: Mě řekněte,
Tak proč zůstat u supersportů, že? takový Rolls-Royce, Bentley, Maybach taky žerou mnohem víc. A stále jde o evropská udělátka. Je jedno, že se jich nejvíc prodá právě v USA. Prostě v USA je nejvíc multimilionářů. O ničem jiném to nesvědčí. A vy všichni jste typičtí chudí závistiví čecháčci.
0/0
6.1.2005 13:28

polarniliska

Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
A že se tu s námi ubožáky zahazuješ borče.
0/0
6.1.2005 13:55

Lonestarstate

Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
To bude na vině můj přirozený smysl pro obranu nespravedlivě pomlouvaných amerických aut. I když mně osobně se 300C nelíbí, lži o jeho technické stránce, které tu publikujete, jsou ostudné. Jsem příznivcem jeho neuvěřitelně elegantního předchůdce 300M.
0/0
7.1.2005 8:45

polarniliska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Je mi líto, ale ani na 300M nebylo elegantního vůbec nic. Klidně mě zase můžeš nazvat závistivým čecháčkem, to mě konec konců od nějakého votroubka, který se přes svůj původ, díky místu pobytu mimo ČR hned cítím někým víc, vůbec neuráží, ale faktem je, že americká auta prozatím nedosáhla a nejspíš ještě dlouho nedosáhnout kvalit aut z Evropy nebo Japonska. A teď nemluvím ani tak o designu, protože to vkus je individuální a i když ti evidentně chybí, tak o to tu nejde. Americká auta zkrátka nikdy neměla jízdní vlastnosti ani kvalitu zpracování aut z Evropy.
P.S.: Protože se dle tvých předchozích příspěvků dá předpokládat, jak zareaguješ, pro jistotu tě upozorním, že nemám vůbec nic proti USA, opravdu mluvím jen o autech.
0/0
7.1.2005 9:21

gsx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
souhlas! 300m = hnus-flus-klus...
0/0
3.9.2005 18:11

Jarda

Re: Re: Re: Mě řekněte,
V linkovym autobuse jezdis akurat tak asi ty, kdyz toho tolik vis.
0/0
7.1.2005 1:40

fakBush

Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
polarniliska, hezky si to vyjadril! Jeste bych rad poukazal na neuveritelnou amortizaci americkych kramu. Nekde jsem cetl, ze celkova amortizace za urcitou dobu (myslim, ze to bylo 2 roky) u popelnice Chevrolet Cavalier (novy za $12,000) je vyssi, nez u Mercedesa ($50,000) a tudiz celkove naklady na provoz techto dvou aut jsou za tu dobu srovnatelne. Jenze ono to je jedno jestli to je Chevrolet, Ford ci Pontiac, protoze stojej za kulovy vsechny - bez vyjimky.  
0/0
7.1.2005 20:30

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Nesmis tak generalizovat, i v US se vyrabi auta, SUV, and pickupy ktere si drzi cenu a kvalitu: Chevy: Tahoe, Silverado, Suburban, Corvette, Avalanche. Ford: F150, 250, 350, Novy Mustang, Thunderbird, Expedition. Pontiac za moc nestoji to je fakt. Nove Cadillaky a Lincolny SUV nejsou spatne. Dodge, Jeep a Chrysler taky ma neco OK jako si myslim je novy 300c, Crossfire a Pacifica, ale to jsou auta uz od DaimlerChrysler. S tou amortizaci to je pravda.
0/0
8.1.2005 0:11

fakBush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Jardo, v tomto pripade si myslim, ze vyjimecne generalizovat muzu. Proc si myslis, ze ty kramy tak rychle amortizuji? (mrkni se na amortizace Hondy ci Toyoty... u takovyho Priuse je negativni... novy za $22,000 a ojety az za $30,000 - alespon tady v Los Angeles :-))
0/0
8.1.2005 5:57

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Prius je hybrid, jak jich bude vice pude cena dolu. Ale je fakt ze u normalnich osobnich aut s kvalitou a reputaci vedou Japonci. US znacky maji trochu navrch u trucku a velkych SUV, to vis kdyz bydlis v LA. Ale u osobaku jasne vede Lexus, Toyota, Acura, Honda, a i Mazda a pak az Nemci a ostatni. Mel jsem dlouho Acuru Integru 1994, rek bych asi nejlepsi auto co jsem mel co se tyka kvality. Pak jsem chtel neco vetsiho a koupil jsem si Mazdu Milleniu a taky dobry. Chodis do Unique na pivo?
0/0
8.1.2005 19:16

fakBush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Jardo, predstav si, ja taky mel '94 Acuru Integru LS. Bydlis taky v LA? ozvi se korespondece@myway.com
0/0
8.1.2005 21:18

fakBush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě řekněte,
Oprava korespondence@myway.com
0/0
8.1.2005 21:19

briza

Vysledek kooperace
Na vyvoji tho auta se udajne podilela i firma Catterpilar. V predni casti vozu je pouzit osvedceny design a konstrukcni prvky z jejich buldozeru.
0/0
5.1.2005 9:44

Cimrman jun.

Příspěvek
Kdyby by někdo zatajil původ tohoto auta, typoval bych to na Made in USSR. Nehezké, přeplácané, velmocensky nabubřelé. Doufám, že tímto stylem se automobilový průmysl v Evropě nebude inspirovat. Pro lidi, co se chtějí předvádět a neustále odlišovat je to ideální auto. 
0/0
5.1.2005 7:55

american z vysocan

Re: Příspěvek
Jo, vypada to jako Volga ci ZIL. Nejsmutnejsi ale je, ze se tady vyrabeji jeste horsi kraksny.
0/0
5.1.2005 17:17

Speedy

Jako pěkný auto
a ta cenovka oproti něměcké konkurenci je nádherná. Jo jo mít to tady zařízený jak v USA, tak je to pohoda. Jenže tenhle socialistickej stát co rád přerozděluje to všechno mrší. Osobně se mi moc líbí nový Ford Mustang. V USA v plný palbě stojí 25.000 USD, k nám to týpci vozí za 1.1 až 1.2 mega, takže to budu muset vyčuchat a nějak si ho dovézt sám. Jo teš jsem si tam koupil digitální zrcadlovku Canon EOS. U nás stojí 34 litrů, mě vyšla na 20 litříků.
0/0
5.1.2005 7:54

Re: Jako pěkný auto
......Jo teš jsem si tam koupil digitální zrcadlovku Canon EOS. U nás stojí 34 litrů, mě vyšla na 20 litříků.... Mohl bys nám vysvětlit jakou to má vypovídající hodnotu? 
0/0
5.1.2005 8:29

Speedy

Re: Re: Jako pěkný auto
Že jsem ušetřil 14 litrů a nemusel přispívat na socky.
0/0
5.1.2005 8:35

Nuffy

Re: Re: Jako pěkný auto
Jo, elektroniku si taky nechavam posilat ze statu, je to fakt levnejsi. Asi pred pul rokem sem kupoval Canona A80ku - tady stala v ty dobe 13500 v nejlevnejsim e-shopu a me vysla na 7500 i s postovnym. A s autama je to podobny... akorat nevim, jestli auta made in USA muzou jezdit v CR ... jestli maj nejaky ty homologace  a buh vi co ... tim nechci rict, ze by je nemeli, ale spis muzou mit nejaky jiny a vysvetlujte to pak pri dovozu a provozu ... :)
0/0
5.1.2005 9:31

Petr

Re: Jako pěkný auto
Ford Mustang GT 2005 v plne nalozi stoji 33000USD a min jak na 1.1 mega se logicky nemuzes dostat.Za dva tydny ho mam v Praze pres www.ameriky.cz
Doufam,ze si vyberes jinou barvu nez cervenou,jooo...???
0/0
5.1.2005 14:24

Lonestarstate

Re: Re: Jako pěkný auto
a kudy budeš jezdit po Praze? moc rád bych ho aspoň na živo zahlíd....
0/0
5.1.2005 15:01

Petr

Re: Re: Re: Jako pěkný auto
P-4Novodvorska - P-5 Smichov.Neprehlidnes,ale nedohonis !!!
0/0
5.1.2005 15:16

lonestarstate

Re: Re: Re: Re: Jako pěkný auto
díky. aby ses nedivil. podplatím řidiče Karosy a to by bylo, aby poctivá česká technika nedohonila nějaký imperialistický pekáč :-)))))))))
0/0
5.1.2005 16:07

Kotek

Re: Re: Jako pěkný auto
no fuj mustang, to snad ne! Já raději Chevrolet Matiz!!
0/0
15.1.2005 1:44

dark4U

krása
já osobně ameriky miluju a myslím že tohle je moc pěkně udělanej kousek. Jen bych ho uvítal ještě ve verzi kombi, to by pak byl nářez 
0/0
5.1.2005 7:48

Petr

Re: krása
Pry bude,dokonce  s nahonem 4*4 !!!!!
0/0
5.1.2005 15:13

Jan

Re: krása
Uz existuje a jezdi station wagon pro Chrysler 300 - znacka Dodge Magnum, super a je jeste levnejsi.....stejna vybava
0/0
6.1.2005 2:24

benny

designersky zazrak
obdivuji (doopravdy) redaktora idnes, ktery stvoril vety ,,Mohutná záď dobře kontrastuje s dlouhou přední částí, vysoké boky, nízká střecha a výrazně profilované blatníky podtrhují dynamický charakter vozu, aniž by byly narušeny ušlechtilé tvary karoserie" aniz by dal najevo svoje zhnuseni az sedlacky-buranskym padesignem auta (jinak by jiz idnes vicekrat nedostala auto k testovani...:-) ) Celkovy vzhled propomina dort kocicky a pejska-od kazdeho trochu-rolls pro nemajetne, smrcnuty maskou A6 a zadek ameriky ala made in Japan....je asi stejny zazitek jako pro labuznika navstivit Macdonalda...ale co, vydelat jim nedam a Chrysler-Daimler stejne plodi designersky nezajimavou produkci-s vyjimkou smarta, ovsem :-)
0/0
5.1.2005 7:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.