Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny osobních aut, kolik stála na počátku století a dnes

Myslíte, že ti, kteří si automobil koupili před počátkem tohoto století, za něj vydali více, než když si jej půjdete koupit dnes? Jednoznačné je, že to, co bylo před několika málo lety pouze za příplatek, je dnes většinou již standardem a také řada současných modelů má s těmi z počátku roku 2000 pouze shodný název.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

POZOR NA NÁKUP VERZÍ N1 - FIN.ÚŘAD VÁM JE NEMUSÍ UZNAT! NAVÍC JE MUSÍTE DODANIT PŘI PRODEJI
KOUPí verze N1 nic nekončí naopak, finanční úřad Vám nemusí verzi N1 uznat pokud Vaše podnikání není v souladu s ˇIVNOSTÍ. Ohroženi jsou tedy při kontrole advokáti,lékaři,architekti,designéři,a ti kdo neprokáží, že vozí náklad!!! Znám případ kdy u Porsche Cayenne se vracela DPH za téměř 700.000,-Kč . Dále málokdo ví, že při prodeji se verze N1 musí DODANIT!!! tedy efekt je pak daleko menší a s rizike.Dále je i problém prodeje nákladního auta fizycké osobě-kdo koupí náklaďák, navíc v EU je pojistka na N1 jako na nákladní auto. VŠE PŘÍJDE i do ČR to pak při kontrolách bude vracení DPH !!!!!!
0/0
12.1.2005 11:25

Jindra

Octavia I vs. II
Jak můžete srovnávat starou octavii (1996) a novou (2004) ??!!! Nová octavia má mnohem bohatší výbavu vůči 1. : 4x airbag, 4x kotoučovky, ABS, EBV, MBA, MSR ASR,  atd.. navíc nová oktávka má mnohem větší rozvor i délku. Ještě jedna věc v době testu (2000) se prodávala 1. octavia už 4 roky, kdežto v dnes (2005)  je to novinka pochopitelně s větší cenou.
0/0
11.1.2005 23:07

Jiří

SLEVY U AUT V ČR A6 600.000Kč REFLEKTUJÍ NĚCO
SLEVY U AUT DOSAHUJÍ NĚKDY I 600.000,-Kč. Toto něco reflektuje - především možnosti výrobců a prodejců kam jít s cenou. Například na vyhledávači SEZNAM v sekci AUTO MOTO / ne u ojetin na S-SEZNAM tam ne/ pokud zadáte AUTO MOTO PRODEJCI , pak INTERNETOVÍ AUTO MOTO PRODEJCI , tak lze u nových aut uspořit i statisíce při plné garanci výrobce. Pokud by někdo chtěl VOLVO a úsporu v řádech i mnohdy statisíců, jsou též na vyhledávači SEZNAM , pod AUTO MOTO sekci , pak AUTO MOTO PRODEJCI , pak NOVÉ OSOBNÍ AUTOMOBILY a kliknout na slovo VOLVO . Slevy enormní. Prostě nová auta když jsou normálně tak drahé, se neprodávají . Pokud však jsou ceny o statisíce nižší, lidé si již rozmyslí, zda-li za cenu Octavie mít VOLVO nebo ne......tedy ten kdo umí hledat najde dobrou cenu .... ne jako dav v Carrefouru , ale to stejně nejsou ti kupující VOLVO
0/0
11.1.2005 12:07

Stone_Pilot

A co kurz koruny?
On třeba dolar byl před 4 lety někde jinde (2001 za 37, teď za 23). Totéž platí i pro euro (2001 za 35 Kč, dnes 30 Kč). Takže jakápak "sleva"?
0/0
10.1.2005 19:53

feel.free01

to jsou zhovadilosti
srovnani se nezaklada na zadnym racionalnim zakladu. ovsem to nelze autorovi de facto vycitat, nebot vubec nevi o cem je rec.
1) globalizace se nevyhyba ani automobilovymu prumyslu. z toho souvisejici tlak na co nejmensi naklady prave vlivem konkurence ma za nasledek jednak rozdilnej princip vyroby a jednak prave kvalitativni propad. snaha vyrobit co nejlevnejsi dil, kterej splnuje predepsany normy ma za nasledek, ze tento dil vydrzi daleko mene nez ten samej pred deseti lety.
2) vliv inflace je nezanedbatelnej a stale existuje velka skupina lidi, ktery si nedokazou pripustit, ze auta jsou rok od roku dostupnejsi. kdo tomuto jednoduchymu principu  nerozumi, nema cenu nic vysvetlovat.
3) jelikoz prumerna zivotnost aut. modelu je zhruba 5 let, je jasny, ze autor srovnava modely pri narozeni a pri odchodu do kopru. nic na tom nezmeni ani "fejslift" neboli plastika obliceje
0/0
10.1.2005 16:14

Hugo

To je zase clanek...
na p....
0/0
10.1.2005 15:28

mates

samozřejmě to někde vyjde líp a někde hůř,
hlavně když vezmou cenu u výběhového modelu a porovnají to s cenou nového a ještě po faceliftu. Nebo porovnávají neporovnatelné, holt odborníci. U kterého auta se dá říct, že nemlich to samý je po 4 letech levnější/dražší, 4 roky jsou +/- doba životního cyklu jedné generace (běžná auta), takže tohle je fakt kravina na n.
0/0
10.1.2005 15:22

Tom

Fabia
jak muzete srovnavat Fabii s 1,4/ 44kW 2ventil OHV s 1,4/ 55kW 4ventil OHC? Jste normalni? Mezi temahle motory ja 50 tisicovej rozdil
0/0
10.1.2005 13:51

hugo ventil

Re: Fabia
Jo to bych chtel videt motor Fabie se dvema ventilama !!!! To snad neni ani moped. To je fakt bezva forek. Ale jak pises, my asi nejsme normalni, ale ty urcite jo a navic se vyznas v motorech, nejses nahodou z autorizovaneho servisu? Ty ti dokazou po pravidelny prohlidce vratit dvouventilovy auto, to jo.
0/0
10.1.2005 14:13

AAA

Re: Re: Fabia
Vsichni, kdo to tomu trochu rozumi, pochopili, ze se jedna o pocet ventilu na valec, tak se motory charakterizuji bezne. Tobe to holt nedoslo...
0/0
10.1.2005 14:47

yu

No moc nizkych cen nenvi videt
To ze se zlevnilo asi nebude dle prilozene tabulky tak moc slavne. Spis bych rekl, ze se za +/- stejou cenu prodava vice kvality a vybaveni...... coz je snad dle ocekavani a nikoho to nemuze prekvapit....
0/0
10.1.2005 12:00

tess

skoda?
dle tabulky to vypada ze skoda se rozhodla pro opacny trend...preklep?
0/0
10.1.2005 9:56

Petr

Re: skoda?
Pokud jsi pozorně pročítal tabulku , zjistíš , že škodovka jen dorovnávala ceny , nejvíc je to vidět u koncernových modelů jako je Polo , Ibiza , Fábie , kdy v klasiku výjde škodovka zhruba stejně , oproti Polu je lacinější .Chce to víc číst a porovnávat.
0/0
10.1.2005 12:57

THC-Squad.CZ

kdepak..
nejlepší je.. FERDA...
0/0
10.1.2005 9:24

letec

nejlepsi je ...
LITAT
0/0
10.1.2005 1:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.