Diskuze

Autem roku se stala nová Octavia

Autem roku 2005 v České republice zvolili motorističtí novináři novou Škodu Octavia. Druhý skončil Citroen C4, třetí je BMW řady 1. Octavia už dokázala uspět i v podobných anketách v zahraničí. Toyota Prius, evropské Auto roku, se v Česku nedostala ani do finále.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hater

20. 1. 2005 15:54
Octavia II. a mizerný crash test
výsledek čtyři hvězdičky a málo bodů za čelní náraz je tragédií tohoto vozu. Kritickými místy jsou holeně a pravé stehno. Tak mizerný výsledek, jako u Octavie je srovnatelný jen s Pandou a Getzem, což je ostuda. Lepší je už boční náraz a ochrana dětí. Srovnatelné vozy, např. F-Focus II dosáhl maximální body v čelním i bočním nárazu, resp. 5*, stejně tak jako drtivá většina vozů z poslední doby, jako např. C5, C4, R-Mod., Astra, Golf, Altea atd.
0 0
možnosti

Jan Vlk

19. 1. 2005 11:44
Zličín je fakt KŮŮŮL
Prý ve Zličíně změřili nejrychlejší auto ... stříbný mercedes, jel asi 168 . Škoda že jsem tam právě nejel.
 
Já tam jezdím denně, ve 140 vyřazuju trojku, a čtyrku kolem 180ti (užívám si zrychlení, maximálky nehonim), na pětku to pak udržuju kolem 170 - 180 dokud mi tam nevjede žádný škodovkář , fiatista , nebo citroenář.
 
0 0
možnosti

petrumr

19. 1. 2005 18:58
Re: Zličín je fakt KŮŮŮL
A to tam nedáváš 6ku?sorry já sem myslel,že máš Stilo-co to máš za křáp,že to nemá šest kvaltů?
0 0
možnosti

DeNici

19. 1. 2005 2:04
Skoda Octavia je dobrý vůz, ale ne na auto roku
Je to pekne auto, hezci, nez predtim, interier je pekny a i moznosti vybavy. Motory trosku slabe, ale treba 2,0 TDI, ktere mame, uz tak uplne line neni a ma skvelou spotrebu.  Ale v porovnani s BMW 330i nebo Mercedes C 55 AMG, kterymi jezdim, to nemuze byt auto roku.
0 0
možnosti

Stax

18. 1. 2005 16:16
porovnávat auta...
mi přijde zhruba jako porovnávat červený kyselý jablka a bílý sladký a třeba žlutý s koženou slupkou. Aniž bych se na tu soutěž koukala, tušila jsem, že vyhraje Škoda. Proč? Kvůli vlastenectví a kvůli tomu, že teď spustila nový model oktávky . (Škodovka je stále vnímána jako česká a je to koneckonců úspěšný podnik.) Dovede si někdo představit, že by třeba v Německu nevyhrálo německé auto? Ve Francii by vyhrálo nějaké korejské nebo japonské? Na prodejnosti aut se výsledek nějaké soutěže beztak neprojeví - osobně neznám člověka, který by si šel vybrat auto, protože ho motorističní novináři (jaká to autorita!!!) zvolili autem roku...
0 0
možnosti

okřídlený š(č)ípek

18. 1. 2005 11:08
realita
Můj známý prodával v autosalonu Škoda. Když mi vyprávěl, čím vším se dají potencionální kupci škodovek  obalamutit, jak jim odkejve kdejakej přiblblej názor, hlavně když koupí. Zákazníci se pak diví, jak drahý mají servis a co všechno se může na škodovce (samozřejmě  "zcela  ojediněle"  porouchat),  ale  neponaučí  se.  Uběhnou  3  roky  a  zákazník  je  osloven  s  novou  nabídkou  a  většinou  se  zase  chytí.  Samozřejmě  titul  Auto  roku  zvedne  zájem  o  koupi,  ale  jen  na  přechodnou  dobu.  Pak  se  vše  vrátí  do  starých  kolejí:  slevy,  akční  nabídky - včera o tom  psali  v  HN - na  příkladu AutoPalace Praha - Mazda taky získala titul, chvíli se prodávala, pak následoval propad.
0 0
možnosti

real_gldie

18. 1. 2005 15:53
Re: realita
No ja sem si svoji prvni oktavku koupil 2 roky starou a mel sem ji 3 roky. Za ty tri roky sem najel neco pres 80.000 km a nemel sem jedinou zavadu. Do servisu sem jezdil akorat menit volej, brzdovy desticky a gumy, coz osobne za opravy nepovazuju. Pak sem mel 3 roky BMW 320i (novy), kterymu se po roce rozbilo rizeni - oprava 90.000 korun (BMW to zaplatilo) pak se mu zadrelo predni kolo, to sem si zaplatil 15.000. No a tesne pred koncem leasingu tomu zacala cas od casu svitit kontrolka airbagu, ale nikdy se vlastne nejak nezjistilo proc. To je zase moje realita.
0 0
možnosti

*

18. 1. 2005 9:04
*
*
0 0
možnosti

Hulič

18. 1. 2005 8:43
****
Končí mě leasing na Oktávku r.v. 2001 v kombajnu, Zvažoval jsme co dál, Oktávku už jsme nechtěl a jako nejvýhodnější se mi jevila Dacia Logan. Jel jsme jen zkušební jídu, ale Logan oktávku výrazně převyšuje.
0 0
možnosti

škodovák.

18. 1. 2005 8:52
Re: ****
No a potom přišla kocovina s přemíru hulení trávy
0 0
možnosti

Michal Jonáš

18. 1. 2005 8:30
Spotřeba
Mám novou Octavii II Ambiente s motorem 1.9 TD a průměrnou spotřebu při dodržování max. rychlosti mám 4.6 l/ 100 km i při pojíždění ve městě.  Auto stálo něco přes 550000,-. Takže se může předraženej Prius jít se svojí úsporností klidně vycpat. 
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2005 9:09
Re: Spotřeba
a přesněš proto se začínám stydět že jsem z ČSR... "já, já, já jenom já!!!!".
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2005 8:04
Jaké auto?
T této socialistické zemičce existují jen dvě skupiny lidí. Ti co nakupují hlavou a ti co nakupují srdcem. Jedna skupina vidí české auto, zaplesá nad "příznivou" cenou a nic neřeší (vlastenectví musí být). Pak je ta druhá, která si určí podmínky co má vůz splňovat a podle toho koupí (tzn.: ta škodovka tady může klidně na základě podmínek vyjít stejně, ale ne z vlasteneckých důvodů). A vo tom to je. Záleží na tom čím nakupujete :-). pozn.: já jezdím v Toyotě a vím proč...
0 0
možnosti

Petr..

18. 1. 2005 8:50
Re: Jaké auto?
Takže to znamená , že nakupuješ hlavou někoho jiného.Protože kdyby jsi nakupoval svojí hlavou tak bys nepotřeboval srdce k tomu , aby jsi si škodovku koupil, tedy pokud potřebuješ auto na normální ježdění a né k tomu , aby jsi sousedům cpal jakej kup ta Toyta byla.
0 0
možnosti

Chytrak

18. 1. 2005 3:20
Vymenim BMW 745 za Octavii II
Vymenim BMW 745L (r.v. 2004, najeto 4235 km, kuze, GPS, 100% garazovany)  za Skodu Octavia II, popripade doplatim.
Zn. Kvalita rozhoduje.
0 0
možnosti

dada

4. 3. 2005 11:39
Re: Vymenim BMW 745 za Octavii II
koupim bmw 745 .rychle,specham .volat 775 906000. d
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!