Diskuze
Renault Modus: Scénic do kapsy
Děkujeme za pochopení.
Biro
Posuvná lavice-k čemu je to dobré
K diskusi o prakticnosti posuvne lavice vzdadu - zrejme se vyjadruji lidi, co nemaji male deti, prevazene v sedackach a zaroven takovi, co nemaji 185-190 cm. V takovem pripade je problem v tom, ze do urcite velikosti detem z bezpecnostni sedacky trci nohy takrka vodorovne (predni okraj sedacky nemaji pod koleny) a tim padem, pokud sedite s moji vyskou na prednim sedadlem, mate vrazeny kolena na palubni desce, protoze kvuli diteti musite mit posunutou sedacku dopredu. To plati u vetsiny vozu nizsi stredni tridy a mensich, napr. pro manzelcin VW Golf III. Zadni posuvna lavice je v tomto pripade idealnim resenim, pokud chcete cestovat na vetsi vzdalenost nez jsou kratke jizdy po meste, nemusi se jednat o zadne dalkove jizdy (ostatne kdo by jel Modusem 1.000 km, i kdyz ani to neni vyloucene). Pokud budu kupovat pro zenu dalsi auto, urcite bude tato vec jedna z rozhodujicich.Radek
renault espace brzdy
Mám dva měsíce Renault Espace 2,2 dci a najeto 13 tis km. A bohužel už třetí kotouče vpředu.Přestože s autem jezdím v pohodě bez nějakého závodění, dochází po zahřátí brzd od 90 km k vibracím na volantu.Problém začal hned po převzetí auta u dealera.Vysvětlení Renaultu jsou čím dál zajímavější.První : došlo k ochlazení kotoučů v myčce (v které jsem nebyl)po předchozím brždění.Druhé : hází náboj,který je po přeměření v pořádku a při běžné jízdě je bez problémů.Třetí : kola nejsou dokonale vyvážená.Při jízdě v jakékoliv rychlosti ,ale nic nevibruje.Doporučení je přezouvat pouze u Renaultu a používat pouze ráfky s naklepávacím závažím.Litá kola kde se lepí ,si tím pádem můžu dát do vitríny.Nikde jsem v servisní knížce a návodu k obsluze nenašel ,že než jedu do myčky tak nesmím brzdit nebo že nemůžu přezouvat v běžném pneuservisu nebo....atd.Doufám ,že nebudu muset pravidelně měnit kotouče po 3 tis km nebo jezdit bez brzd....Je to škoda protože jinak je to super auto .JRom
"ne"bezpecna auta - Ktera?
Rom
to "C"ipisek:
jo, mas pravdu - SAFRANE byla hrozna vrazda, taky jsem v ni nekolikrat jel (ja uz se jenom lek, ze to myslis o Superbu -> chapu)Rom
udavaji trend
153624
Re: udavaji trend
Tak nevidět rozdíl v naladění podvozku mezi R11 a Lagunou 2 např. ve verzi Sport Edition si fakt žádá být totálně slepý nebo francouze z principu omítat, takže je poctivější to napsat a neplácat hlouposti.Uvedená verze Laguny má tvrdší podvozek než Octávka2 a dbobet lepší jízdní vlastnosti, ale to chce ta auta mít doma a jezdit s nimi. Já je mám a jezdím.bandicoot
renault
Jen chci napsat, že jsem rád, že tu jsou lidi, který maj renaulty rádi. Sám mam Clio II Phase II 1,4 16V z minulýho roku a je víc než slušný (výbava, jízda atd.).Tipisek
kdo jeste ?
Jako jeden ze zakladatelů kategorie multifunkčních vozidel si Renault nemohl dovolit chybět v segmentu, ... kdo jiny vyjma Renaultu je jeste zakladatelem MPV ? Nebyl to prave a jen Renault ??upirek.misa
Re: kdo jeste ?
A co takhle Chrysler se svým modelem Voyager? Tohle vozidlo přišlo na svět dokonce před Renaultem Espace, ale v Evropě se objevilo mnohem později.F1
Modus dCi
Mám k dispozici služebního Moduse 1,5dCi a musím uznat, že přes počáteční nedůvěru mě to autíčko mile překvapuje. Používám to na ježdění po městě i mimo, jezdím většinou sám a auto mým potřebám plně postačuje. Díky své stavbě je pohodlé, dobře se do něj nastupuje, vyšší posez je s výhodou hlavně ve městě. Podvozek na závodění určitě není, ale k tomu Modus taky neni určen. Motor 1,5 dCi 48kW netřeba komentovat. Na svůj objem výborný zátah od nízkých otáček, nízká hlučnost, spotřeba 5l nafty/100km v kombin. provozu (nezajeté, hodnoceno teď přes zimu). Oproti Cliu a 206, které jsem používal před tím, je Modus celkově lepší. Jediné v čem vidí problém je cena, která dosahu ceny Octavie I. generace. Doporučuji všem kritikům, aby se s tímto autem svezli a jsem přesvědčen, že většina změní názor.pepa_u
Kufr vs. misto na nohy...
Je to dobry napad posouvat zadni sedacky, ale nejak to stejne postrada logiku... Kdyz pojedu jen kousek z "vesnice do vesnice", tak co si budem povidat, lidi vzadu to vydrzi, i kdyz moc mista na nohy nebude. Kdyz ale budu chtit jet dal a tudiz mit i pohodli pro cestujici vzadu, budu na 99% potrebovat take vezt nejake zavazadla. Ale kdyz misto zavazadel budou zadni sedacky. Je to sice hezky napad, ale uplne na houby...polarniliska
Re: Kufr vs. misto na nohy...
Mě to přijde celkem praktický. Posuvnou zadní lavici mají většinou malá auta, která si jsou málokdy využívána ve více lidech, a už vůbec ne ve víc lidech na delší vzdálenosti, takže mi to zas až tak špatný nepřipadá. Sám jsem v práci jednu dobu jezdil Toyotou Yaris, ve které jsem jezdil převážně sám a když jsem chtěl, aby se mi do kufru vešla taška na trénink, musel jsem mít kufr na maximu a zadní lavici šouplou do předu. Po tréninku jsem jsem šoupnul lavici dozadu naložil čtyři kluk, kteří teda museli mít tašky na klíně a rozvezl je domů. Jak říkám mě to u auta pro ježdění po městě přijde docela praktický. Kdybych chtěl mít větší kufr i místo na nohy zároveň, musel bych mít větší auto, což mi, když jezdím v 99% sám a ještě po městě, přijde zbytečný.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Drama v tiebreaku na závěr. Budějovice slaví jedenáctý titul v extralize
- Kvapilová se loučí s Duklou. Hvězda extraligy přestupuje do Prostějova
- Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie
- Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně
- Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy
- Tři české jachtařky pro Paříž. Kvalifikovaly se i Burská s Tkadlecovou
- ONLINE: Manchester City může přeskočit druhý Liverpool, hraje v Brightonu
- Paulovi na MS dvakrát prohráli, v pátek proti Turecku zabojují o záchranu