Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Modus: Scénic do kapsy

hodnocení iDNES 4,0/5 Zatímco řada automobilek ve svém výrobním programu dosud nemá ani jeden velkoprostorový vůz „tvůrce automobilů“, jak si Renault hrdě přezdívá, má v tomto segmentu již ucelenou paletu. Pokud nebudeme počítat prodloužené verze modelů espace a scénic, je modus již třetím velkoprostorovým modelem značky. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Biro

Posuvná lavice-k čemu je to dobré
K diskusi o prakticnosti posuvne lavice vzdadu - zrejme se vyjadruji lidi, co nemaji male deti, prevazene v sedackach a zaroven takovi, co nemaji 185-190 cm. V takovem pripade je problem v tom, ze do urcite velikosti detem z bezpecnostni sedacky trci nohy takrka vodorovne (predni okraj sedacky nemaji pod koleny) a tim padem, pokud sedite s moji vyskou na prednim sedadlem, mate vrazeny kolena na palubni desce, protoze kvuli diteti musite mit posunutou sedacku dopredu. To plati u vetsiny vozu nizsi stredni tridy a mensich, napr. pro manzelcin VW Golf III. Zadni posuvna lavice je v tomto pripade idealnim resenim, pokud chcete cestovat na vetsi vzdalenost nez jsou kratke jizdy po meste, nemusi se jednat o zadne dalkove jizdy (ostatne kdo by jel Modusem 1.000 km, i kdyz ani to neni vyloucene). Pokud budu kupovat pro zenu dalsi auto, urcite bude tato vec jedna z rozhodujicich.
0/0
8.3.2005 14:06

Radek

renault espace brzdy
Mám dva měsíce Renault Espace 2,2 dci a najeto 13 tis km. A bohužel už třetí kotouče vpředu.Přestože s autem jezdím v pohodě bez nějakého závodění, dochází po zahřátí brzd od 90 km k vibracím na volantu.Problém začal hned po převzetí auta u dealera.Vysvětlení Renaultu jsou čím dál zajímavější.První : došlo k ochlazení kotoučů v myčce (v které jsem nebyl)po předchozím brždění.Druhé : hází náboj,který je po přeměření v pořádku a při běžné jízdě je bez problémů.Třetí : kola nejsou dokonale vyvážená.Při jízdě v jakékoliv rychlosti ,ale nic nevibruje.Doporučení je přezouvat pouze u Renaultu a používat pouze ráfky s naklepávacím závažím.Litá kola kde se lepí ,si tím pádem můžu dát do vitríny.Nikde jsem v servisní knížce a návodu k obsluze nenašel ,že než jedu do myčky tak nesmím brzdit nebo že nemůžu přezouvat v běžném pneuservisu nebo....atd.Doufám ,že nebudu muset pravidelně měnit kotouče po 3 tis km nebo jezdit bez brzd....Je to škoda protože jinak je to super auto .J
0/0
25.2.2005 10:36

Rom

"ne"bezpecna auta - Ktera?
pribliz sve rozhodnuti (tema te bezpecnosti) ?
 
prosim posli vysledek testu toho tveho koncernoveho auta dovybaveneho na 6 airbagu? docela by me to zajimalo, ja to zatim nikde nevidel....
 
v cem jsou koncernova auta "ne"bezpecnejsi nez ta francouzka??
 
PS. jinak samozrejme uznavam, ze Skoda, BMW, Volvo, Mercedes jsou z hlediska bezpecnosti nevyhovujici auta, to je jasne ;-)
0/0
25.1.2005 14:02

Rom

to "C"ipisek:
jo, mas pravdu - SAFRANE byla hrozna vrazda, taky jsem v ni nekolikrat jel (ja uz se jenom lek, ze to myslis o Superbu -> chapu)
0/0
25.1.2005 13:52

Rom

udavaji trend
nevim jaky trend by mely urcovat, ale pokusim se nesouhlait ani s timto, je mi lito;(((    to ze nekdo udela zasadne jiny design, ale nacpe do toho stejnou techniku, jen opravdu o trochu lepsi, ale porad spatnou, kvalitu zpracovani....nevim, nevim,ale tohle mi prijde spis ukazovani spatnym smerem, nez nove trendy (Jara by zajasal;)))     ale jinak to nechci nijak zvlast hanet, kazde auto ma sve misto na slunci
 
ja spis jen cekam na okamzik, kdy si sednu do Renaultu anebo PSA a me srdce zaplesa nad snadnym a presnym razenim, nad poradnymi sedadly, ktere navic bude mit automaticke vyrovnavani naklonu pri najezdu do zatacky, protoze podvozek oni uz snad ze zasady nebudou ladit jinak (jen se tomu smeju, jak na tom leta lpej = rozdil mezi mym byvalym R11 a lagunou, no, ja proste nevim, rozdil f tom nevidim;)))   no, proste osobne bych do "Francie" nesel, navic ma-li clovek alespon neco malo co do cineni s j
0/0
25.1.2005 13:46

153624

Re: udavaji trend
Tak nevidět rozdíl v naladění podvozku mezi R11 a Lagunou 2 např. ve verzi Sport Edition si fakt žádá být totálně slepý nebo francouze z principu omítat, takže je poctivější to napsat a neplácat hlouposti.Uvedená verze Laguny má tvrdší podvozek než Octávka2 a dbobet lepší jízdní vlastnosti, ale to chce ta auta mít doma a jezdit s nimi. Já je mám a jezdím.
0/0
25.1.2005 18:24

bandicoot

renault
Jen chci napsat, že jsem rád, že tu jsou lidi, který maj renaulty rádi. Sám mam Clio II Phase II 1,4 16V z minulýho roku a je víc než slušný (výbava, jízda atd.).
0/0
25.1.2005 11:23

Tipisek

kdo jeste ?
Jako jeden ze zakladatelů kategorie multifunkčních vozidel si Renault nemohl dovolit chybět v segmentu,   ... kdo jiny vyjma Renaultu je jeste zakladatelem  MPV ? Nebyl to prave a jen Renault ??
0/0
24.1.2005 18:46

upirek.misa

Re: kdo jeste ?
A co takhle Chrysler se svým modelem Voyager? Tohle vozidlo přišlo na svět dokonce před Renaultem Espace, ale v Evropě se objevilo mnohem později.
0/0
25.1.2005 8:05

hM

Re: Re: kdo jeste ?
To asi ne .. Voyager byl spise trida obytnych dodavek a nejak se zakulacoval a zmensoval ...To by se dalo rici ze zakladatelem byl Renault Estafete v provedeni bus
0/0
25.1.2005 8:32

F1

Modus dCi
Mám k dispozici služebního Moduse 1,5dCi a musím uznat, že přes počáteční nedůvěru mě to autíčko mile překvapuje. Používám to na ježdění po městě i mimo, jezdím většinou sám a auto mým potřebám plně postačuje. Díky své stavbě je pohodlé, dobře se do něj nastupuje, vyšší posez je s výhodou hlavně ve městě. Podvozek na závodění určitě není, ale k tomu Modus taky neni určen. Motor 1,5 dCi 48kW netřeba komentovat. Na svůj objem výborný zátah od nízkých otáček, nízká hlučnost, spotřeba 5l nafty/100km v kombin. provozu (nezajeté, hodnoceno teď přes zimu). Oproti Cliu a 206, které jsem používal před tím, je Modus celkově lepší. Jediné v čem vidí problém je cena, která dosahu ceny  Octavie  I. generace. Doporučuji všem kritikům, aby se s tímto autem svezli a jsem přesvědčen, že většina změní názor.
0/0
24.1.2005 16:06

pepa_u

Kufr vs. misto na nohy...
Je to dobry napad posouvat zadni sedacky, ale nejak to stejne postrada logiku... Kdyz pojedu jen kousek z "vesnice do vesnice", tak co si budem povidat, lidi vzadu to vydrzi, i kdyz moc mista na nohy nebude. Kdyz ale budu chtit jet dal a tudiz mit i pohodli pro cestujici vzadu, budu na 99% potrebovat take vezt nejake zavazadla. Ale kdyz misto zavazadel budou zadni sedacky. Je to sice hezky napad, ale uplne na houby...
0/0
24.1.2005 12:54

polarniliska

Re: Kufr vs. misto na nohy...
Mě to přijde celkem praktický. Posuvnou zadní lavici mají většinou malá auta, která si jsou málokdy využívána ve více lidech, a už vůbec ne ve víc lidech na delší vzdálenosti, takže  mi to zas až tak špatný nepřipadá. Sám jsem v práci jednu dobu jezdil Toyotou Yaris, ve které jsem jezdil převážně sám a když jsem chtěl, aby se mi do kufru vešla taška na trénink, musel jsem mít kufr na maximu a zadní lavici šouplou do předu. Po tréninku jsem jsem šoupnul lavici dozadu naložil čtyři kluk, kteří teda museli mít tašky na klíně a rozvezl je domů. Jak říkám mě to u auta pro ježdění po městě přijde docela praktický. Kdybych chtěl mít větší kufr i místo na nohy zároveň, musel bych mít větší auto, což mi, když jezdím v 99% sám a ještě po městě, přijde zbytečný.
0/0
24.1.2005 13:42

pepa_u

Re: Re: Kufr vs. misto na nohy...
Jojo, nerikam, ze je to spatny napad. Kazdopadne, kdyby neco podobneho bylo treba v Octavii combi, tak by to asi melo docela vyznam velky. Beztak, vetsinou jezdi na vetsi vzdalenost maximalni 4 lidi, protoze v malokterem aute se da na dlouhe vzdalonosti cestovat v peti.
0/0
25.1.2005 11:07

ťaman

...
Honda Jazz je lepší!!!!
0/0
24.1.2005 12:16

Radek

Re: ...
Souhlas :-)
0/0
26.1.2005 10:40

Pepíno.

Esteticky
francouzské vozy v poslední době určují trend. Mají šťávu a šmrnc. Některé jsou, řekl bych hodně odvážné, ale líbivé. Jenže...pod kapotou už je to horší, jízdní vlastnosti nic moc a poruchovost? Hrůza. Jenom jednou jsem ulítnul a ani nevím proč jsem si koupil Mégane Coupé ve žluté. Paráda, jenže po 90 tis.km vypadal již dosti unaveně, nemá smysl vyjmenovávat co vše se za tu dobu vyměnilo, asi jsem kápl na zmetek. Ovšem proti kamarádovi a jeho Laguně Grand Tour jsem byl břídil.  Tomu se rozbilo: turbo, alternátor, motorky od stěračů 3x, znovu turbo, přestala fungovat karta na start, alternátor opět, centrál...no povedené auto. Takže opět jsem si koupil už třetího Golfa. Prostě německá auta a nikomu nic nepodsouvám a je to moje vize, jsou i přes jejich chlad prostě výborná. Tvrdé podvozky mně vyhovují a 166 tis km bez poruchy na posledním Golfu IV je . Po zkušenostech tvrdím, že francouzský už jedině koňak. 
0/0
24.1.2005 11:57

153624

Re: Esteticky
Turba pro Renaulta dělá firma Garrett a dodává velké většině automobilek, vč. VW. Turbo odejde buď brutálním zacházením u studeného motoru(vytáčení a nedost. mazání), okamžitým vypínáním motoru po dlouhém zatížení(např. 200 km po dálnici a okamžité vypnutí motoru bez chvilkového chlazení turba olejem), natankováním špatné nafty nebo nečistotou v oleji, což je zase o intervalech výměny olejů. S autem a konkrétní značkou auta to nemá nic společného. To je realita. Znám hodně majitelů konc.VW, kteří měnili turba a vždy to byla vina zacházení nebo neúdržby motoru-olej.
0/0
24.1.2005 12:26

Speedy

Re: Re: Esteticky
Musím to asi zaklepat, ale mám Alfu Romeo 156 2,4 JTD a nějak turbo nechladím, normálně to na dálnici vypnu, jdu na oběd a zase jedu těch 150. Zatím najeto 180 tisíc a pořád to šlape jako když to bylo nový.
0/0
24.1.2005 14:43

Pavel K.

VW
Běžná německá auta typu VW, Opel bohužel nejsou o nic lepší než jiné zahraniční vozy, kvality japonců zdaleka nedosahují. Vím to sám ze své zkušenosti. Mám 2. Passata a o spolehlivosti aut mám teda jinou představu. Turbo u 1,8T jsem měnil po 100tis. km, několikrát jsem měl velké problémy s Climatronikem, nefunkční display, koroze výfuku po 2 letech! Druhé auto zatím drží, ale je rok staré.
0/0
24.1.2005 12:45

Tipisek

Re: Esteticky
To je otazka pohledu , Po renaultu safrane ´v nejvyssi vybave Baccara , jsem si poridil Superba v eleganci , oboji srovnatelna auta v kuzi a dreve. Provedeni Renaultu vsak bylo daleko kvalitnejsi i kdyz slo o 8 let starsi vuz, navic i technicky vyspelejsi (elektronicky rizeny podvozek) Superb ? Po roce nesel zavirat jediny popelnik  (jsem nekurak) , madla dveri ridice a spolujezdce se zacali loupat po pul roce , po dvou letech je to hruza ! Kozene sedacky mam  po dvou letech provozu osoupane vice nez u Safrana po osmi letech. U Safrana neexistovaly v interieru levne tvrde plasty ... Superb z nich ma celou spodni cast palubni destky ! navic mi vrzou vyplne dveri pri jizde po kostkach (rovnez tvrde materialy) ? Ale abych jen nehanil , prehlednuli vyssi hnucnost dieseloveho motoru oproti Renaultim, ma Skodovacky o cca litr priznivejsi spotrebu - ale jak rikam "ta hlucnost".
 
0/0
24.1.2005 20:16

Čeněk

Re: Re: Esteticky
No tedy upřímně řečeno, mám Safrana phase II ve verzi BACCARA. škoda, že se nedělala Long verze. Každopádně po každém přesednutí do jiného auta jen žasnu, jak je ten safrane propracovanější.. Ať je to nové mondeo, omega, superb, koneckoncům i ten passat. a to jsem většinou jezdil v celkem vybavených modelech! Kožený interiér například u omegy znamená - kožená sedadla, obšitá madla a do půlky tapec na dveřích. Safrane? V kůži naprosto vše! Palubní deska, středový panel, tapecírunky, sedačky, volant,atd.. Dřevěné obložení je ze dřeva, ne z plastu :o) Ale abych jen nevychvaloval..... Baccara má jednu obrovskou nevýhodu. Pokud někdo maté těžkou nohu jako já, a to jak na plyn tak i na brzdu, tak počítejte s výměnou předních kotoučů tak jednou za rok (Mluvím o originálních kotoučích s vnitřním chlazením). Brzdy mají okamžitý nástup a účinnost. Ale kotouče se moc hřejí a následkem toho se zkroutí. Zkoušel jsem i jiné výrobce,ale ty jsou nepoužitelné:o(
0/0
6.2.2005 16:14

Tipisek

Re: Esteticky
Jeste jedna vec .. po vyndani budiku z palubni desky u Safrana uvidite centralni konzoli lakovanou cernou barvou a napojenou na hlinikove odlitky, U Superbu a u vsech koncernovych aut je vylisovany , neupraveny rezavy posvarovany plech. Vse co je oku skryte je nekvalitni. A aby nekvalitni veci na prvni pohled pusobily kvalitne, pouzije se ten nejvetsi aususovy material na jiz zminena madla dveri a napari se na nej nejaka zkurxxna guma ktera se po dvou mesicich loupe  - jen aby to vypadalo lepe a nekdo to auto koupil  ! Detaily jako pul centimetrove mezery mezi chromovymi listami na narazniku ani nezminuji. To ze strop nedosahuje az ke gumam dveri rovnez ne (asi je posunut vice vpravo a vlevo je mezera) Zamky mam uz zaslepene a diky konstrukcni dokonalosti mi uz pojistovna na novych navigacich zaplatila bezmala polovinu hodnoty noveho vozu (4x cca 100.00) Tedy ne hodnoty, ale ceny ... Zivotnost navigace a zamku je v Praze cca 2-3 mesice
0/0
24.1.2005 20:19

walter

Hnusné auto = Renault
Jak může někdo o takovém hnusném autě mluvit jako o autě se sympatickou tváří, to nechápu!
Renault v současnosti vyrábí jedna z esteticky nejhnusnějších aut vůbec a dívím se lidem, že si ty dreky kupujou!
Každý soudný člověk, když vedle sebe postaví tuto zrůdičku a třeba Citroen C3 tak musí pochopit, o čem je řeč!
Walter
0/0
24.1.2005 10:01

zezi

Re: Hnusné auto = Renault
Vypadá,že jsi zakomplexovany,víš otom houby,máš beztak '120', ti co mají renaulta zase ví že píšeš blbosti.
0/0
24.1.2005 10:25

Cukino

Re: Re: Hnusné auto = Renault
Mám Renaulta Scenica a máš pravdu
0/0
24.1.2005 10:54

polarniliska

Re: Re: Hnusné auto = Renault
Proč do toho motáš komplexy? Zkrátka se mu Renaulty nelíbí, to je celé. Tobě se zase určitě nelíbí jiná auta a taky si je lidé kupují, jsi proto snad zakomplexovaný? Mimo to, na Modusu jsem opravdu nic hezkého nenašel.
0/0
24.1.2005 11:44

Ivo

Re: Hnusné auto = Renault
Renault byl nejprodávaněhší automobilkou  roku 2004 v Evropě a nejprodávanějším vozem se stal Renault Megane II ( to nejhnusněhší auto dle tvého názoru)
0/0
24.1.2005 12:22

Starý Brůna

Re: Hnusné auto = Renault
jestli tvrdíš o renaultech že sou zrůdičky tak jsi poněkud zapšklej a zastydlej starej prašivej dědek
0/0
24.1.2005 16:14

kamarád

Re: Hnusné auto = Renault
No jasně máš pravdu WALTERe. Renault vyrábí v současnosti nejen estetickou nekvalitu, proto je Renault tak úspěšný výrobce . Asi proto je nejdováženější značkou v česku pro rok 2002, 2003, 2004. Třídu MPV bohužel taky založil Renault ( ESPACE ). No a v nižšší střední třídě je v evropě číslo jedna, zase Renault Megane II. Fakt se divím, že se Megane II. prodává víc než Citroen C-3 nebo Golf V. Jsem soudný člověk, a proto nechápu že lidi kupujou takový dreky, v tak obrovským množství. A taky mě mrzí, že Renault vyrobí a prodá víc aut než Citroen s Peugeotem dohromady. Škoda, že není víc soudných lidí jako jsi ty WALTERe. To by to mohl Renault okamžitě zabalit. Ale třeba si jeden z těch, kdo nepožaduje maximální BEZPEČNOST, nadstardní výbavu již v základu nebo design který je opravdu neuniformní až výstřední. Já mám Renault Laguna II. 1,9 DCi ( common rail ), najeto 146.000 km a bez problémů.. A v bezpečnosti je absolutní jednička !
0/0
24.1.2005 20:48

Michall

Re: Re: Hnusné auto = Renault
Nevim cim to je , mozna tim ze starnu , doposavad jezdim koncernovym autem, ale ma se nam narodit prvni potomek a ja citim ze menim svuj pohled na zivot , nejak se bojim o nas a o toho maleho co se narodi. Na cestach stravime za rok opravdu hodne (cca 50.000 km ) . Jakmile prijde faceliftovana laguna, vymenim ji za soucasnou skodovku a manzelce asi poridim tothoto moduse. Vsechny dalsi aspekty pro mne nejsou najednou dulezite. Skodovku jsem si porizoval kvuli levnym a vsede dostupnym dilum, ted je vsak na prvnim miste bezpecnost, zvast kdyz kamiony na dalnicich provadi, co provadi. Zrovna Koukam na ty figurky EURO NCAP a rikam si jestli by treba Hlinkovi nepomohla ta renaulti hvezdicka navic... nekdy muze opravdu rozhodnout drobnost. Brzdna draha o metr kratsi, jet o 5 km/h pomaleji, predvidat a nebo  jet v bezpecnejsim aute. Dle meho je nejsnazsi ovlivnit tu posledni polozku a treba to bude prave ta troska co mi zachrani zivot.
0/0
25.1.2005 8:29

Tomáš V

Re: Hnusné auto = Renault
Ahoj Waltře, zřejmě jseš zakomplexovanej debílek, ale napiš mi svojí adresu a já ti přijedu rozbít hubu. Zřejmě seš duševní mrzáček a autům moc nerozumíš, podle mě vůbec. C3 je pro ty co neuměj řídit a vo autech věděj velký h..... Stejně jako ty. C3 je kotrmelec a ne auto. Tak mi napiš tu adresu mám Safrane 3L, V6 tak ti přijedu natrhnout prdel.
0/0
2.8.2005 17:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.