Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bentley Continental Flying Spur: atlet v žaketu jezdí tři sta

Chování má pravého britského aristokrata a vypracované tělo atleta. Nejrychlejší sériový sedan světa je tu - Bentley Continental Flying Spur. Ocelové srdce, burácející s výraznou pomocí dvou turbodmychadel, dává 552 koní výkonu. Co na tom, že si jej vypůjčilo od "plebsu" z Wolfsburgu... alespoň motoru v Audi A8 a Phaetonu "vychytali mouchy" . Správný britský gentleman také nejdříve nechá svůj nový oblek ošoupat sluhovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

THC-Squad.CZ

hm..
z 0 na 100 umí za 5s.. maximálka 306 km/h... hmotnost 2,5 t... to by mě ještě taky zajímalo, za jak dlouho z těch 306 km/h s těma 2,5 tunama zastaví.. :) Ale je fakt nádhernej, o tom žádná..
0/0
8.2.2005 16:13

zemj6

Poděs ...
RE: No jo, tricko... ( Andrew) Kde, kde se hraje o to auto ...
lol
0/0
6.2.2005 14:07

Andrew

No jo, tricko...
Tady mela bejt taky nejaka soutez a tricko ne :) ? At koukam jak koukam, rukavy to nema, nemluve o ostatnich vecech. No ale kdyby panove z iDNES chteli misto tricka usporadat soutez o tohle... myslim, ze zapojim celou rodinu :)))
0/0
2.2.2005 15:17

Vuk

Tričko idnesu
bych se potrhal smíchy! :-)))
0/0
1.2.2005 8:28

HONZA

ŠETŘI NA BENTLEYE, NEBO RADĚJI UŠETŘI STATISÍCE NA JINÉM AUTĚ
CHCEŠ NĚCO MÁLO STATISÍCŮ UŠETŘIT ??? PAK NA VYHLEDAVAČI SEZNAM ZADEJ RUBRIKU " A U T O   M O T O " , pak dej  " AUTO MOTO PRODEJCI "  a klikni na INTERNETOVÍ AUTO MOTO PRODEJCI .  PROHLÍDNI A USPOŘ I 500.000,-Kč . Dále jsem našel další úspory u aut na SEZNAMU když do řádku k vyhledání zadáš spojení : INDIVIDUÁLNÍ VYHLEDÁNÍ AUTA .   Hned máš statisíce doma. A to jen tím, že hledám a hledám na netu !!!   NAJDEŠ TAM I FOTO BENTLEJŮ , ASTON MARTINŮ , ROLLSů , LAMBO , A DALŠÍCH PĚKNÝCH AUT. ČECH ALE ZÁVIDÍ ŽE NA NĚ NEMÁ......
0/0
31.1.2005 22:34

radical.ed

bentley vs rolls
No, neni to uplne zle, ale mam pocit ze BMW vzal novy model Rolls Royce (Phantom) zodpovedneji. Aby se anglicti gentlemani nebourili, nema Phantom jedniny dil spolecny se seriovymi BMW. Ani sroubek. Mimo to opravdu vypada jako cistokrevny Rolls, z tohohle Bentley jsem trochu rozpacity. Videl jsem Continental GT 'nazivo' (verte nebo ne, stalo u nas pred skolou na Malostranskem namesti!) a je takove nejake nic moc. Nevim, zajimala by me treba jeho prodejnost v porovnani s jinymi modely...
0/0
31.1.2005 19:28

koda.auto@volny.cz

takový hnus
Takový hnus, by se neměl ani vyrábět. Cena je taky brutální. Určitě přes 5 miliónů korun. Divím se všem co tenhle zmetek obdivují. MYSLETE HLAVOU, BUĎTE CHYTŘÍ ! ! Doporučuji daleko zajímavější auto : Škoda Octavia II. 1.9 TDi ! ! Octávia má lepší užitnou hodnotu/ versus cenu, má o hodně větší objem kufru, vyrovnané jízdní vlastnosti a místo pro pět dosp. osob ! ! Do toho BENTLEJE se vejde maximálně čtyřčlená rodina z Hanoje / VIETNAMU / . Jo a ten BENTLEJ nezískal ani zlatý volant v německu, nebo auto roku v CZ 2005 ! ! A proč ? ? Protože Octavia je dospělé auto ! ! BENTLEJ je  obyčejná sračka pro bohatý zmetky ! !
0/0
31.1.2005 18:40

Austin

Re: takový hnus
Mam skodovky rad, ale jses uplne mimo... Tohle auto si asi malokdo koupi na to, aby v nem vozil mazelku, deti a psa na chalupu ;-) Jsem si jistej, ze golfovy hole se do kufru pohodlne vejdou...
0/0
31.1.2005 22:36

f*ckstyler

Re: takový hnus
ty seš ale d*bil viď ? čekal jsem kterej idiot v diskuzi k vozu Bentley vyrukuje s oktávkou "ftédéíčku" alias sen přízemního českého maloměšťáčka.........
0/0
31.1.2005 23:06

Jirka

Re: takový hnus
oktávia je dospělé auto a v tédéíčku prý.. hochu ty máš buď doma oktávku nebo jezdíš ve staré felině - sníš si o tom, jak si to TDI jednou koupíš a na to, na co nikdy mít nebudeš, budeš nadávat. Jak typicky česká povaha. Co ti vadí? Víš, určitě bys to těm výrobcům řekl rád do očí, jak jsou na ho*no .. by se ti vysmáli protože nejsi jejich potenciální zákazník, ale spíš něco jako starý alkáč v hospě co se předvádí jaký má všeobecný politický "rozhled" k něčemu takovému bych přirovnal tvůj rozhled, chudáku. btw jezdíš v tý svý káře věčně s červenou kontrolkou paliva v nádrži,že? Nebo to všehno bude tím, že do bentlejů ti neudělají LPG. běž s oktaviema víš kam, to auto je ubohé jako ty
0/0
31.1.2005 23:35

f*ckstyler

Re: Re: takový hnus
Ale Jiříku, ty ses nějak rozparádil ! Ochcávka je ho*no dospělý auto - nemá žádnou výbavu, vnitřní prostor vo ničem, motory nic moc, a ceny vysoko nad konkurencí. Porovnej si v daný třídě auta mezi sebou, vem v potaz výbavu, výkon motoru atakdál a dojdeš k tomu samýmu názoru, protože to co škodovka považuje za "nadstandartní" výbavu je v jiných vozech úplnou samozřejmostí. Kupoval jsem si funglovku v červnu 2004 a pro porovnání mýho vybranýho auta jsem zašel do autosalónu Škodovky a......ochcávka se stejným výkonem a výbavou by mě vyšla na 800, a fóbie na 600. Sám uznáš že za ty prachy bys do škodule nešel ani ty - coby pan chytrák :) Takže si dál opečovávej svojí ojetinku a nemel z cesty ju ? :) p.s. nezapomeň si to svoje tédéíčko kapánek čipnout aby to vůbec jelo :D
0/0
1.2.2005 19:47

Andrew

Re: Re: takový hnus
Uz ponekolikate vidim, jak si tady fanousci oktavek s ostatnimi trhaj vlasy, a tak mi to neda... JÁ teda jezdim ve stare feline, o TDi opravdu (zatim) jenom snim - a nevidim na tom nic spatnyho. Jinak se ale musim celkem s Jirkou ztotoznit - Bentley je proste krasny auto. Tecka konec. A nejaky kecy s objemem kufru, kteryma tady casto hazi oktavkari - jestli chcete NEJVETSI objem kufru, tak asi jezdite Avii - podle vasich meritek no. 1 :)
0/0
7.2.2005 15:28

Jirka

Re: takový hnus
BENTLEJ je  obyčejná sračka pro bohatý zmetky ! ! OKTAVIE je obyčejná sračka pro chudý zmetky:)
0/0
31.1.2005 23:39

koda.auto@volny.cz

Re: Re: takový hnus
Jak typická česká přízemnost. Proč neuznáte že je Octavia II. lepší. V čem si myslíte že je ten Bentlej otolik lepší ? Jedině v tý kůži z jedenácti čínskejch volů, nakaženejch BSE je lepší. Vaše urážky mi nevadí, protože v Itálii, Německu, Dánsku, Anglii i v Česku je Octávia II. podle anket nejlepší. Proč platit za Bentleje 5 miliónů korun, když to samé u škodovky dostanu za 600 tisíc korun ? ? Máte pravdu že mám škodovku, zatím první generaci Octávie 1.9 SDi. Ale v létě půjdu do Octávie II. 1.9 TDi ! ! Protože lepší auto na trhu není ! ! Superb je taky pěknej, je ale drahej a má malej objem kufru. Bentlej je obyčejná sračka pro bohatý zmetky ! !
0/0
1.2.2005 0:05

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: takový hnus
doufam, ze nejsem jedinej, kdo pochopil, ze si z nas delas prdel :)
0/0
1.2.2005 12:26

Jirka

Re: Re: Re: Re: takový hnus
taky mě něpadlo, že si dělá srandu asi..ale bohužel to žřejmě myslí vážně. No, osobně se nedivím proč vede takové řeči, když si vůbec koupil oktávku 1.9SDi, to si rovnou mohl koupit oktávku 1.4MPi a mel by levnejsi pojistku :)) Taky mu uniká fakt, že automobily řadíme do různých tříd a má pravdu v tom, že by bentley jako rodinný vůz nebo dokonce užitkový, asi v anketách sociálně "vyspělé" evropy, nevyhrál.
0/0
1.2.2005 15:09

koda.auto@volny.cz

Re: Re: Re: Re: Re: takový hnus
Milej Jirko, co ti vadí na 1.9 SDi ? ? Oproti 1.4 má 1.9 SDi mohutnej zátah od spodních otáček ! ! Okolo 2700 otáček jede v největším krouťáku, kdežto 1.4 má největší krouťák až nad 5000 otáček ! ! Už tomu rozumíš, ty odborniku ? ? A aby si tomu rozuměl, Octavia je jasně střední třída ! ! To uznávají všichni odborníci. 1.4 bych nikdy nekoupil, protože ten motor je žíznivej a slabej. V létě si pořídím Octavii 2 v 1.9 TDi ( 105 - koní ) a to bude rychlík za parádní spotřebu do 5 litrů i při razantnější jízdě. Známej ji už má a přes 5 litrů nešel ani při rychlé jízdě na dálnici, jel 150 - 170 km x hod. Bentlej si koupí jen tunelář nebo bohatej zmetek. Octavie je nejlepší vůz, viz. ankety v Anglii, Itálii, Německu - zlatej volant, Dánsku a v Česku Auto roku opakovaně ! ! ! A to není náhoda ! ! ! To je pravda ! ! ! Jste hlupáci který jezdí v ojetinách ze západu, a nejste sxchopný si našetřit na Octavii, která je fakt nejlepší.
0/0
1.2.2005 21:24

pajin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: takový hnus
Volkswagen Passat je nejlepší.
0/0
16.3.2005 14:12

RP

Re: Re: Re: takový hnus
Jasně Oktávka je lepší než Bentley
0/0
4.2.2005 12:53

Jirka

Re: takový hnus
Jsi hlupák, protože srovnáváš nesrovnatelné. Když je tady recenze na osobní automobil, tak ho taky neporovnáváš s dodávkama. Jsi na hlavu. V tomto případě totiž platí, že není auto jako auto. existuje i AUTO
0/0
1.2.2005 15:12

koda.idi0t.cz

Re: takový hnus
Na Tvoje doporučení je každej Vážnej zájemce o tohle auto opravdu zvědavej - lez jenom do sekcí, kde je největším kritériem objem kufru ty chudinko !
0/0
10.2.2005 20:15

Slune

hihi
I kdyz clanek opravdu moc neoplyva fakty, tak posledni veta sedla. Alespon podle reakci ctenaru, jek je krasne pohorsila :-)
0/0
31.1.2005 16:00

benny

odkudpak ...?
audi=bentley=VW....:-)
0/0
31.1.2005 14:47

Ernst

Re: odkudpak ...?
Omyl:
Bentley Contonental Flying Spur = VW Phaeton Lang
Bentley Continental GT = zkrácený podvozek krátkého VW Phaeton
Vím to naprosto přesně, dělám ve firmě, která vyrábí díly do karoserií zmíněných aut
0/0
31.1.2005 21:17

Gunnergun

"Bezva článek"
Tak tenhle článek opravdu vypadá jako by si ho někdo vycucal z prstu. Autorovi stačila jedna fotka a počet koní:-) A zbytek...odhadem!
0/0
31.1.2005 13:27

Villy

Ten poslední odstavec
se fakt povedl. Místo bitrubo má být biturbo (ale to je snad jen překlep), ovšem uspořádání do W skutečně neznám, že by opět (již druhý) překlep. A kola nepohání SILOU 552 koní, neboť koně, potažmo kW jsou jednotkami VÝKONU, nikoliv síly. Pro někoho maličkosti, avšak v článku, který se tváří jako odborný, k takovým minelám nesmí docházet. Jo, a i mně vadí jejich velkopanské rozhodnutí, že na to nemám(e). Redakce asi dochází k (správnému) dojmu, že vzhledem ke klesající úrovni čte iDnes dnes už jen socka.
0/0
31.1.2005 13:16

RC

Re: Ten poslední odstavec
Uspořádání do W existuje, myslím, že to dělá zrovna Audi (motor má tři řady válců). Každopádně z obrázku spíš vypadá, že je to klasická vidlice.
0/0
31.1.2005 13:24

Badbody

Re: Re: Ten poslední odstavec
Uspořádání do W koncern VW skutečně má a do těchto vozů montuje. Tento motor do W vzniká spojením dvou vidlicových šestiválců vedle sebe.
0/0
31.1.2005 15:01

Villy

Re: Re: Re: Ten poslední odstavec
OK, tu kritiku valcu do W beru zpet, mate, panove, pravdu a autorovi se omlouvam , ale za tim zbylym si stojim!
0/0
31.1.2005 15:10

nekdo

Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!
Cena? ale no tak, my jsme iDNES, nemuzeme vedet vsechno !
0/0
31.1.2005 12:37

Lord Richard

Re: Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!
Pokud na něj máte, máte ho přece. Co je na tom tak nepochopitelného?
0/0
31.1.2005 13:07

gougy

Re: Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!
není to tak strašné, něco kolem 5Mega. Co se týče komentáře redakce, tak je pochopitelné, že při koupy auta obdobné kategorie se na finanční náklady moc nehledí:) Cena taky není všechno.
0/0
10.2.2005 13:46

fojtisek

Re: Re: Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!
stačí zagooglit... "Pricing has yet to be released, but a safe assumption would be a price just north of the coupe’s approximately $160,000 price tag."
0/0
10.4.2005 23:40

Honza

Jak víte, že na něj nemám?
Děláte mi snad osobního bankéře? Cena je přece zajímavá i pro toho kdo na něj nemá. V článku o nejdražších vozech jste taky napsali že Ferari Enzo stojí přes 23 mil Kč
0/0
31.1.2005 12:33

anderson

maximum
Maximum pri 1600?
0/0
31.1.2005 12:24

nekdo

Re: maximum
no jasne ... v prumeru se drzi kolem osmi set :-)))))))))))))))
0/0
31.1.2005 12:37

anderson

Re: Re: maximum
Ze by nejakej renonc??? :-)))
0/0
31.1.2005 13:46

Ernst

Re: Re: Re: maximum
Věřte nebo ne, ale překlep to není. Ty samé hodnoty měl už Bentley Continental GT.
Vím, že ta hodnota odpovídá spíše pomaluběžnému dieselu. Nicméně, asi bude pravdivá, protože ji uvádí i sám výrobce. Ten motor má dvě "poněkud nestandardní" turbodmychadla, tam bych hledal příčinu. Ale například hodnota otáček při max. výkonu u BY Continental GT už odpovídá "normálnímu" benzíňáku: 411 kW při 6100 ot/min.
0/0
31.1.2005 21:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.