Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruský mercedes za 300 tisíc = volha

Ruské vozy Volha možná začne automobilka GAZ vyrábět se stejnými motory, které nyní pohánějí luxusní mercedesy. Kontrakt mezi firmou GAZ a koncernem Daimler-Chrysler o dodávkách motorů je totiž podle ruského deníku Izvěstija před podepsáním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

GAZ 3111

No myslim foto k clanku neodpovida. GAZ uz vyrabi novejsi modely, modernejsi ktere vypadaji lip, ale kvalitu zapadu nedosahuji. Doporucuji shlednout napr. model Volha 3111., ktery zetadu vypada skoro jako Jaguar..

0/0
21.12.2008 20:14

Petr

GAZ 3111

http://gaz3111.h12.ru/gaz/gaz11.html

0/0
21.12.2008 20:15

Tyzine

Rossijskoe musornoe vedro
Pratele, do Ruska jezdim velmi casto, mam tam zname. Kdyz jsem tam jednou rekl, ze se mi Volha libi, mohli se Rusaci umlatit smichy. V Rusku plati Volha za nejvetsi popelnici (snad jen Oka ji trumfne). Po pul roce zacnou neskutecne vrzat listova pera, po roce a pul mate prorezivelou podlahu a po dvou letech se na tomto voze zacne s.at naprosto vsechno. Kdyz pak vidite, jak se Volha za revu motoru plazi do prumerneho kopce, protoze motor tenhle kolos neutahne, zamacknete slzu. Jizdni komfort je do 90 km/h uchazejici, pak uz se Vam zda, ze jedete v motorovem clunu. Pred vnitrnim prostorem ale smekam, v tomto ohledu je to Mercedes vychodu.Rusove si to kupuji, protoze vetsina z nich na nic jineho nema a spravit to umi i 15ti lety kluk. Muzete si to koupit s vicebodovym vstrikovanim, mit vsechno v elektrice, poridit si mraky tuningovych doplnku, ale stejne to bude porad ta sama popelnice.Kdo chce v Rusku nekam dojet, ma bud Audi (na stari nezalezi) nebo Ladu. A k tomu brasnu s naradim.
0/0
1.2.2005 1:37

martin

Re: Rossijskoe musornoe vedro

Koupim Volhu 24

Sezen mi Volhu 24 - posledni vyrabeny rok. Dik.

ZN Prestavba na TuningShowCar

w75@centrum.cz

0/0
2.7.2006 19:17

Gaz-Man

Tak, abyste viděli, co taky v rusku jezdi...
http://www.gaz.cz/vyrobek.php?path=tuning&vyrobek=bmw24
0/0
31.1.2005 8:42

Kanál

Zajímavost
Teď jsem pročítal automagazín dovezený z Ukrajiny, a je to až k nevíře, co se tam dá přihlásit na značky...Nějákej Kijevan nabízí BRDM -- 2/pro neznalé:4 kolový obrněný transportér/ za 15000 USD a má ho normálně na značkách..tzn.může s ním jet do ciziny jako s normálním autem...To by mi městšstí pitomcajti asi neodtáhli ani neobotičkovali
0/0
30.1.2005 23:40

Deepy

Volha 310221 podobna FORDovi
Volha 310221 - mozna se pletu, ale ten zelenej kombik mi vic nez dost pripomina jeden legendarni FORD, ze jo ?
0/0
29.1.2005 15:43

Vladimír

0/0
29.1.2005 12:15

Mike

Re: GAZ 3104
Pánové,
scvhálně mrkněte na ten odkaz. Co říkáte na Volhu 3104? Ještě vám připomíná něco z dob socialismu?
0/0
30.1.2005 14:57

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: GAZ 3104
fuj! tak tomu rikam designerske baroko!
0/0
1.2.2005 13:22

Diviš

Zmetek
O jeden ruský zmeteček víc.
0/0
29.1.2005 5:33

Mike

A proč ne?
Vážení mudrcové, a KDO Z VÁS se v některé zmiňované volze vezl??? Asi nikdo. Jak tedy můžete srovnávat, když nevíte co? Já jsem jel se dvěmi typy, jedním u nás, jedním přímo v Rusku. Divili byste se, jak je to auto pohodlné, žádný kostitřas z VW! A ta spotřeba? Pánové, benzín v Rusku stojí podle vývoje cen cca 9-13 korun litr! A je to nějaký benzín! Žádný ředěný, jak mají bohužel některé čerpačky u nás zavedený zvyk. A volhy? Ty jezdí na i 76tioktanový a ten koupíte za cca 7-8 Kč! Auto vypadá "naživo" o něco lépe, některá dokonce hezky. Nicméně v článku nejsou všechny dostupné modely, GAZ vyrábí i auta, která vypadají super a nemají s "retro" stylem nic moc společného. Ale to se v novinách nedočtete, teď oslavujeme německé (možná pseudočeské) výrobky... Za ty prachy, ještě aby tak nejezdily...
 
0/0
28.1.2005 23:11

Agent V4C

Re: A proč ne?
Warťane proč se tu prezentuješ jako MIKE ? ? Vždyť tě stejně každej pozná. Protože ty seš zatíženej na Wartburgy, Volhy, Moskviče a další komunistický pekáče.  
0/0
28.1.2005 23:46

Warťan

Re: Re: A proč ne?
Vážený agente V4C, pořád se prezentuji pod stejnou přezdívkou, ale zkrátka není každý takový jako Ty. MIKE má s Volhama dobrou zkušenost, stejně jako já, tak vyvede z omylu ty, kteří si myslí, že jedině koncernová auta jsou ta, která musíme vychvalovat. Jsem zatížený na Wartburgy, Tatry, Moskviče 412, Volhy, Citroeny DS, Peugeoty 504 a Trabanty, protože vím, že to byly a jsou(zejména Volhy a Wartburgy) nezničitelné vozy, které nemají důležité věci dělané z plastu a stejně velká zrcátka na obou stranách (u mnoha vozů koncernu VW za příplatek).Myšleno napůl vtipem, ale o tom, že starší východní auta byla dělaná na větší výdrž a bytelněji, o tom se s Tebou nebudu hádat, bylo to tak a zjišťuji to při každé údržbové práci u auta. Komunistické pekáče není spravedlivé přirovnání, jednou ten systém existoval a auta za to nemůžou, naopak, dovolím si spíše říci kapitalistické pekáče, "západní" a nové auto od renomované značky jsem s díky dal raději zanedlouho pryč.
0/0
29.1.2005 22:54

mirek

Re: A proč ne?
No jasně to není žádnej MIKE ale Warťan. Nejspíš taky pěknej komouš, vyškolenej v SSSR.
0/0
29.1.2005 0:24

Warťan

Re: Re: A proč ne?
Je mi líto, že Tě zklamu, ale když se změnil režim, ještě bych toho na školení příliš nepochytil, neměl jsem na to vhodný věk, ale o to nejde. Pokud se na auta vyrobená v zemích RVHP a na jejich majitele díváš skrz prsty, potom jsi komunista Ty, pokud vím, máme demokracii a tak ať si každý pořídí auto, jaké se mu líbí, narozdíl od porušování předpisů tím neomezí svobodu druhého. Jsem vyškolený na auta, která si můžu opravovat sám, všechno vydrží a jsou designově různorodá, s neošizenými plechovými díly a pravými chromy, bez plastových ulamovacích náhražek. Kdyby tato kritéria splňovalo Audi A8, nebo škoda Fabia, popř. VW Passat poohlížel bych se po nich, ale co se týče skutečné kvality, ne té reklamní, jsou na štíru a to těžce. To mi stačí abych do toho nesedal.
0/0
29.1.2005 23:04

2Mac7

Re: Re: Re: A proč ne?
je mi srdečně jedno jaké má kdo auto, ale srovnávat A8 třeba s Wartburgem ?
0/0
30.1.2005 20:08

Warťan

Re: Re: Re: Re: A proč ne?
Kvalitou jsou tato 2 auta úplně jinde ve prospěch Wartburga. Je to tak a už několik let se s nikým o tom nehádám, kdyby dnešní auta měla vydržet tolik, co Volhy, Tatry, nebo Wartburgy, značky by dávno zkrachovaly, ale dnes by už nikdo neuměl tolik, co staří mechanici na starých autech. Dneska se v servisech jenom vyměňuje a tamní skoroučni mají vše z knížek. Je to smutné, ale mám oprávněný pocit, že já s ekonomickou školou toho vím o problematice servisních prací 10x více než oni a bez knížek "šroubek A povolte přípravkem B a dosaďte za C, diagnostika Bosch musí ukázat A mezi B, jinak stlačte D a sledujte displej P. Není takhle náhodou lepší otáčet šrouby, cvičeným uchem poslouchat otáčky a dolaďovat motor OHV, zkušenostmi a cvikem umělce? Počítače v autech mi nic neříkají a říkat nebudou, až dosáhnou, obrazně řečeno duchem na staré dobré vševýdržné karburátorové motory a staré neošizené konstrukce, potom změním názor, to mi věřte!
0/0
30.1.2005 23:51

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: A proč ne?
Máte 286 s DOSem ? Jestli je podle Vás  Wartburg kvalitnější auto než A8 , tak  nemá cenu se pokoušet s Vámi rozumně diskutovat , jste prostě "fanatik" .
0/0
31.1.2005 0:57

adolf

Re: A proč ne?
cervenoprdelniku uz se tam odstehuj kup si volhu a mozna si tam nech vytesat do palubky obrazek Lenina a budes spokojenej!! Ale Nas tady neunavuj ty rusko-ceska cuzo!!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.1.2005 3:22

Mike

Re: Re: A proč ne?
Milý Adolfe (nebo mám oslovovat Fuhrere?), tahle diskuze je o autech a ne o politických názorech. Pokud sis nevšiml. Warťas neboli rintintin bylo ve své době určitě zajímavé auto a asi na něm něco bude, když vydrželo dodnes.
Co se týká návaznosti značky auta na politiku, tak milý pane, nejvíce českých komunitů jezdilo (a dodnes asi jezdí) ve škodovkách. Takže to mu nějak nerozumím. Vypadá to, že v naší socialistické demokratické republice musíme mít zase názor podle někoho nebo něčeho, že? Omyl, některé východní země jsou už dále, než my, žrouti výprodejových akcí. A pokud někdo alespoň okem sledoval přístup ČR do EU, tak nejlépe byla připravená Litva, my jsme byli na 4. místě! Další omylem je to, že jsem příznivcem komunistů. Pane, téhle zemi by už dávno pomohlo, kdyby tuhle stranu rozpustili nebo zrušili. Ale to by potom nemohli být takoví komunisti, jako jste Vy.
Uzavřeme politické dohadování a diskutujme o autech...
 
0/0
29.1.2005 9:59

Warťan

Re: Re: Re: A proč ne?
Docela zírám, do očí by Vám to zřejmě neřekl, ale co, já to slýchám taky, zkrátka vše, co je Ruské a staré, musí být špatné, to už je dneska móda. Abych pravdu řekl, je v podstatě jedno, kdo to vyrobil, důležité je, že to vyrobil dobře a Rusové zkrátka auta dělali bytelná a dříve se nedělalo na výměny v servis, ale na to, aby auto dlouho vydrželo. Warťas je skutečně velmi výdržné auto a díky za zastání. V rodině jsme měli Wartburgů minimálně 5 a se žádným nebyly nejmenší problémy. Momentálně jezdím se čtyřtaktním W 1.3, je to trochu složitější, ale motor od VW tomu nedělá ostudu, staré VW zhruba do r. 96 byly taky k nezdolání, bohužel značka to už výrazně ztrácí (zkušenosti).
0/0
29.1.2005 23:18

Audi-MEN

Katastrofa ! !
No tak ošklivý auto musí být jasně z ruska. Je to stejně ošklivý jako Oktávie II. Prostě hrouda plechu bez nápadu. To Audi A6 je jiná káva.   Kdo Audi A6 neochutnal, neví co je pořádný auto ! !  Volhu si koupí jen blázen. Oktávku zas chudý podnikatel, nebo lůza v německu a anglii.      
0/0
28.1.2005 18:47

jasir z dablic

Re: Katastrofa ! !
pane vy jste ale b.l.b... Osobne mam A6 RS, r.v. 11/2004, ale v zivote bych si nedovolil napsat (natoz si myslet), to co pisete... Rad bych Vas potkal nekde na parkovisti i s Vasi orbanou A6 r.v. 1994... s 1.9 TDI
0/0
28.1.2005 22:39

Audi-MEN

Re: Re: Katastrofa ! !
Ty srando, jaký RS ? ? Ty máš tak maximálně Škodu RS. Protože neuneseš pravdu o Volze a Škodovce. Kdyby si měl Audi, tak tě takové konstatování nechá v klidu. Snad jednou, tak za 760 let. Možná. Já mám normální Audi A6 - 3.2 FSI / 255 koní / RV : prosinec 2004 a nepotřebuji žádný poťouchlý auto ze Škodovky s agresivním nápisem RS s ubohým výkonem a ubohými jízdními vlastnostmi. Škodovka dělá auta pro chalupáře , dealery a žebrotu. Semtam dají na kufr nápis RS, a hned je z toho sporťák RS. Až jednou ochutnáš opravdový auto, myslím Audi A6, uznáš že RS ze škodovky je hračka pro děti. A Volha to je taky pěkná nuzota.
0/0
28.1.2005 23:37

Kanál

Audi DeMENt
Zase jeden debil, co si nedostatek sebevědomí nahrazuje A6kou. Když tak kritizuješ Octavie, tak si uvědom, že tvá A6 je ze 70% ze stejných dílů, jako Škoda Octavia/Superb. Mj.A6 ve verzi Allroad je šmejd jako máloco-viz můj příspěvek na diskuzi o Octavii1.
Machruješ s A6kou, přitom Infiniti Q45 je za menší peníze, a A6ce ve verzi 3,2 by ukazovalo tak akorát zadek..má totiž 340 kobylkový osmihrnek...
Kromě toho, Tvá slavná Audi trvanlivostí Volze nesahá ani po paty..Když si koupíš novou Volhu 3102, a vedle toho A6ku, a budeš jezdit po Rusku, tak A6 bude rozebraná na díly po 50000km a Volha bude jezdit ještě po 300000km...
0/0
29.1.2005 19:02

krysar

Re: Audi DeMENt
Tak to 100% souhlas
Mozna bych nesouhlasil jen s tim, ze si nahrazuje nedostatek sebevedomi - to pako si tim nahrazuje spis nedostatek centimetru
 
0/0
31.1.2005 17:51

Senga

Re: Re: Re: Katastrofa ! !

Jsi zakomplexovaná duševní chuděra.

0/0
25.11.2006 18:12

Kanál

Trvanlivost Volh
Ať je to jak chce, Volhy a VAZy staré 20-30 let, carevny i 50, stále jezdí. Byl jsem několikrát na Ukrajině, a jezdí jich tam mraky a mraky...Kolik stejně starých aut renomovaných značek je stále v provozu?? Minimum..
0/0
28.1.2005 15:35

2Mac7

Re: Trvanlivost Volh
jezdí tam mraky  a mraky 20-30 let starých aut  - a to je něco k chlubení ?
0/0
28.1.2005 15:39

Kanál

Re: Re: Trvanlivost Volh
To je, protože jejich potřeby splňuje Volha mnohem lépe, než nové vozy. Proč?
1. 150000 cena za nové 5m dlouhé auto
2. Kufr 550 litrů
3. Prostor a pohodlí jako v Lincolnech
4.Dnes již i celkem moderní motor 2,3 96kW
5.Opravit se dá doma v garáži
6.Neskutečná trvanlivost-kdo viděl jakékoliv mechanické díly z volhy/např.hřídel převodovky:-))/, ví, o čem mluvím
0/0
29.1.2005 19:06

2Mac7

Re: Re: Re: Trvanlivost Volh
tím "nic k chlubení" jsem měla na mysli , že i  Volha má snad nové vozy , a že jezdí-li tam přesto mraky prastarých aut , tak to asi nebude úplně dobře. Rozhodně jsem neměla v úmyslu Volhu hanit , trvanlivost , kufr , motor nemůžu posoudit  ( i když ....pro velké těžké auto 96 kW ....) , Volhu neznám. A opravy v garáži ? Pokud je opravování auta pro někoho koníčkem , proč ne , ale jinak ?
0/0
30.1.2005 20:19

Kanál

Ad nic k chlubení
No, myslím, že průměrné stáří aut na Ukrajině se zas tolik neliší od ČR. Teprve nedávno převzal Favorit od Š120 pozici nejpočetnějšího auta na našich silnicích...A Favorit se již 11 let nedělá...:-))
Osobně jsem měl možnost jezdit s 25 let starou Škodou 120, Žigulem 1300 a 1500 a Volhou, a Volha je nejlepší volbou....
96kW sice není mnoho, zvlášťě ne na 2t Volhu, ale pořád je to lepší, než původních 74kW ze starého motoru 2.445l. A u sériových Volh by montáž výkonněkšího motoru byla k ničemu, jelikož by nestíhal podvozek. Zadní listová péra prostě nejsou na závodění dělaná, spíš je to malý pick up
0/0
30.1.2005 23:35

Kanál

Volha je gut..
Loni na jaře jsem měl Volhu Gaz 2410, a je to paráda..Na české silnice není lepší stroj..Podvozek vydrží všechno, plechy 1,5cm silné, komfortní kolébavá jízda..Na závodění to není, sice jela 130, ale bezpečně tak do 90ti, zadní listová péra nejsou na 'střelbu'..Spotřeba, pravda, někde mezi 12-20 litry, ale to auto je nezničitelné. Kdyby se tady dala nová Volha 3102 koupit za 130000 jako v Rusku, už bych jí měl doma.
0/0
28.1.2005 15:33

Vladik

Re: Volha je gut..
Ty plechy sou asi jen 1,5mm ale i tak je to dosit. Sice sem se v ní nikdy nesvez ale rád bych vždycky se mi líbila, taky bych rád viděl jestli jsou výsledky při nehodě, pro chodce to asi moc dobrý nebude ale řek bych že pro cestující by to nemuselo mít špatný výsledky
0/0
30.1.2005 19:44

Kanál

Ad plechy na Volze
Nevím jak na současných, ale na mé Volze 2410D z roku 1979 byla haubna, blatníky atd. z 1-1,5CM!! plechu:-)))
0/0
30.1.2005 23:29

Mr.Tomash

Re: Ad plechy na Volze

1 - 1,5 centimerový plech na aute ;-D. Sak to by sa ani nepohlo ;-D 

0/0
28.11.2008 17:35

Legionář

Postřeh
Nové carevny jsou vzhledově na tom stejně, jako ameriky. Člověka to už nepřekvapuje. Eleganci mají podle mne pouze západoevropské a italské vozy.
0/0
28.1.2005 14:59

a

a
VOLHA 31105 - tak osklivy auto jsem snad vzivote nezazil ale ty ostatni typy jsou celkem OK ale stejne je to pravek.jak tady pisete o sberatelsky hodnote - to nevim jakou to ma hodnotu kdyz se to auto porad vyrabi a furt je stejny a asi se i porad vyrabet budou.mame doma volhu z roku 50 - korab po vzoru americkych aut a ze by se o to sberatele rvali tak to ne.....
0/0
28.1.2005 13:56

Gaz-Man

gazik
Všem. kteří se ušklíbáte těm kraksnám v článku doporučuji otevřít si www.gaz.cz, což jsou stránky fan clubu Volha-Gaz a tam jsou takové modely, že se z toho jednomu dělá tak smutno, že rusáci nemaj money, aby většinu těchto modelů dostali do sériové výroby, fakt by to za to stálo!
0/0
28.1.2005 13:54

Kunc

Volha je nejlepsi !
Ty klasicky tvary sou nadherny, ke vsemu ta 3102 verze stoji v SSSR nova jen 5000 USD !!!!!!!! Ceskej dealer je sem ale nevozi, pac nemaj homologaci. Umeli by to prej individualne, ale pak by stala 400.000 Kc, coz uz je neco jinyho. Je to super kara.
0/0
28.1.2005 12:58

klučina

Re: Volha je nejlepsi !
Co je to SSSR?
0/0
28.1.2005 13:49

ptiger

náhodou
náhodou design auta je super, zbožnuju retro!!! pár let a bude to vyhledávanej unikát, motory žíznivý ale kdo pamatuje miskviče, toho už nic nepřekvapí, no nic chtěl jsem DACii , ale mám trochu pocit, že 6 tis. euro to není, nebo jo? 
0/0
28.1.2005 12:12

SocPredator

Re: náhodou
Moskvice si pamatuju. 1500ccm nebo 1357ccm... žrali 13 a 12 litrů/100 km. Asi to nejsou ty, na který vzpomínáš ty :-)
0/0
28.1.2005 12:20

administrator2000

Re: náhodou
přesně tak, ten design je super! navíc kovový nárazníky.. ideální do města :o)
0/0
28.1.2005 13:45

navision

Průměrná spotřeba 16,5 l / 100 km ... najak malo, nie ?
ZMZ-4021.10 Typ 4 válce, karburátorový, zážehový Objem 2445 ccm Výkon 60 kW 88 k Maximální točivý moment 167 Nm Max. rychlost 135 kmh Zrychlení 0-100 kmh 24 s Průměrná spotřeba 16,5 l 100 km
0/0
28.1.2005 11:34

velkyadministrator

překlep??
Volhy s jednotkami od Daimler- Chrysler mají být asi o 300 dolarů dražší než je nynější cena.
 
nemá to být o 3000?
0/0
28.1.2005 11:22

SocPredator

koupil bych
ale nekoupím, protože auto je těžký a proč? A objem motoru nad 2 litry? K čemu proboha? V Rusku maj zřejmě zatím ropy dostatek :-) Odlehčit, snížit spotřebu a pak se prodá.
0/0
28.1.2005 10:59

cichon

Re: koupil bych
No problem je, ze nad dva litry se delaj vetsinou nizkootackovy motory, takze pri dnesnich technologiich zerou stejne jako 1,3-1,6 nebo o malo vic, ale zato na nich natocis 3x tolik km. Jsou to motory na dalky, ne do mesta. Kdo nezkusil, nepochopi.
0/0
28.1.2005 13:57

SocPredator

Re: Re: koupil bych
To už mi hlava nebere. 16,5 litru/100 km nemá snad žádná 1600 a navíc: Proč bych měl najezdit s takovou spotřebou víc km? To už bych se teprve nedoplatil. Na tom není co chápat, to je pro lidi, co na to maj, takže argument o ceně v článku nechápu.
0/0
28.1.2005 15:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.