Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Horský uragán + bahenní akrobat = Jeep Hurricane HEMI 5,7 x 2

Moderním modelům aut do terénu jsou už prach a bláto vlastně cizí a raději oblékají obleky do společnosti. Vymydlené se prohánějí po ulicích měst a mimo silnici zabloudí spíše omylem. Občas se ale přeci jen najde auto, které jde svou vlastní cestou... nebo spíše necestou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Modráčkův sen

0/0
16.2.2005 20:38

demik

Co to zase je...
Velmi podobny text se objevil cca mesic zpet na novinkach...
A co je ta sirka a sirka????
"zavěšenými koly, kterou 3,855 metru dlouhý, 2,033 metru široký a 2,746 metru široký šplhavec umí, ale už nikdo na světě neumí"
Idnes nebo Blesk??? Zadny rozdil... 
0/0
16.2.2005 19:52

SkaSkaSka

kolik to basti?
kolik asi muze takovahle potvora zrat? nechtel bych ji krmit. Ale kdyz bych si ji mohl koupit, tak by me asi finance zas tak netizily :)
0/0
16.2.2005 19:05

papa

forever...
 HUMMER
 
0/0
16.2.2005 18:56

SkaSkaSka

Re: forever...
spise Hammer, ale to je jen slovickareni. :)
0/0
16.2.2005 19:01

chestburster

Re: Re: forever...
Takže správně je HUMMER !!!!! viz http://www.hummer.com/
0/0
16.2.2005 19:56

Marty

Spousta funkci...
No ma to spoustu funkci nad kterymi muze clovek tak maximalne masturbovat.
Odpojit 12 ze 16 valcu... To bude bajecne, akorat si nedokazu predstavit jestli to alespon udrzi volnobezky
Obecne: cim vic funkci => tim vetsi pravdepodobnost zavady => casteji v servisu.
0/0
16.2.2005 18:11

malvino

Vcera jsem si ho přivez domů
a hned jsem s ním zkusil vyjet na Petřínskou rozhlednu. Bohužel šmejd v půlce uvíz.
0/0
16.2.2005 17:06

kurec

Re: Vcera jsem si ho přivez domů
:-))))
0/0
16.2.2005 22:27

frantikprvni

Vývoj
Kdyby se výrobci nezabejvali takovejma kravinama tak by mohli bejt auta i o nějaké to procento levnější, tohle je naprosto k ničemu i pro armádu, až začne stávkovat elektronika a v 100km/h navolí otáčení to se budou dít věci
0/0
16.2.2005 16:29

Gusta

Re: Vývoj
Myslím že nemáš pravdu. Protože právě JEEP stojí v USA o 52 % míň než v evropě včetně česka. Je to jen otázka daní. Vivat amerika a jejich ceny aut ! !
0/0
16.2.2005 17:06

fufik

chci to!
zajimalo by me jestli pri tom rezimu kdy ze to otaci kolem sve osy je mozne vyuzit plny vykon motoru...to se pak bez pasu asi v cockpitu neudrzite :o)  Vypada to vazne skvele chtel bych se v tom projet...nebo to mit rovnou v garazi
0/0
16.2.2005 13:28

ctenar1

hm
hm, pěkné. Hodil by se mi ráno, vždycky, když spěchám s dětma do školy...
0/0
16.2.2005 12:21

2Mac7

Re: hm
.."skid steer"...to by se parkovalo
0/0
16.2.2005 12:28

auto.koda@volny.cz

Re: hm
Tak si kup Octavia RS, když tak rád spěcháš .    
0/0
16.2.2005 13:58

YX

Re: Re: hm
To raději Focus ST!!!!
0/0
16.2.2005 16:53

auto.koda@volny.cz

Re: Re: Re: hm
0/0
16.2.2005 16:58

auto.koda@volny.cz

Re: Re: Re: hm
Focus je hračka pro malé děti. Kdo ochutnal Octavii RS nechce nic jiného. Natož mini Focuse bez kufru.
0/0
16.2.2005 17:00

pepik

Re: Re: Re: Re: hm
Bud jsi uplnej magor, nebo si z nas delas prdel.
0/0
16.2.2005 19:26

OGrcal

mh
Nevypada to spatne...
0/0
15.2.2005 14:53

Matej

Re: mh
Akorat by me zajimala stabilita vozu pry vysokych rychlostech a v zatackach. Bude mit asi dost vysoko teziste a tak zavod s porschem by asi na silnici prohral... Ale jinak zajimave
0/0
16.2.2005 15:15

Mirek_S

Re: Re: mh
Já bych radši s tím Porsche závodil v terénu, co myslíš
0/0
16.2.2005 16:01

pepik

Re: Re: Re: mh
S Cayenem?
0/0
16.2.2005 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.