Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Octavia II Combi: lepší, než si umíme přiznat

hodnocení iDNES 4,5/5 Škoda Octavia vždy oslovovala zákazníky tvrzením, že nabízí "kus auta navíc". U první generace to platilo především o jejím kufru. V případě nové octavie nutno přiznat, že nabízí o "kus více" než konkurence, a to ve všech ohledech. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dave

Fact

Rv z nouze cnost...škodovky sou pekný sračky,vůbec to nejede a ty tvary?těžce bezcený !!!! lol,každej přece ví kdo Auta umí dělat V

0/0
25.8.2008 0:25

Radek

????

Chci si koupit Octavii II a nevim jestli 1.9 nebo 2.0 a jestli manual nebo automat.Poradi mi nekdo?Diky Radek z Ostravy

0/0
3.7.2006 17:03

Pepe

Větší šmejd jsem ještě neměl
S Octavií II už jezdím téměř rok. Větší šmejd jsem si ještě nekoupil. 12 záručních oprav. Měněno rádio, řídící jednotka klimatizace, blinkr v zrcátku, do dveří zatékalo(2x), podběhy vystupují z blatníků, praská v palubní desce, nefungoval alarm (2x) atd.. Fakt vřele nedoporučuji. Pár oprav jsem už dvakrár reklamoval. Až to bude potřetí, auto vrátím. A pokud budou dělat problémy, postarám se Škodovce o reklamu.
0/0
26.10.2005 22:41

Tonda

Re: Větší šmejd jsem ještě neměl
dávám ti za pravdu, u dvoulitru neustále sebou vozím olej a dolívám , mám najeto 30t. podle servisu je to normální a usadí se to někdy po 60t., i když stále nejezdím naložený tak to abnormálně vzadu sjíždí gumy to  taky není nic zvláštního a na autě je vše v pořádku no zkrátka lepší než si umíme přiznat
0/0
27.10.2005 7:49

devil

Re: Větší šmejd jsem ještě neměl

Ja tedy nevim, ale toto zuto mam uz nejaky mesic a absolutne bez problemu...

0/0
9.10.2006 22:04

bob

Asi
Článek asi platila Škodovka :) samá superlativa
0/0
26.10.2005 14:42

Gog

Ketry
Jsem si koupil oktávku minulý týden, zatím najeto 300 kilometrů a zatím spokojenost. Mám 2.0 TDI, jak super motor, před tím jsme měl 1.9 TDI 74 kW a je fakt mnohem lepší, ale z čeho jsem odvázanej, tak to jsou KETRY. Nechal jsme si je tam namontovat předevčírem a jako vřele doporučuju.
0/0
18.8.2005 11:16

Peek

Re: Ketry

Absolut souhlas, Ketry mám taky a je to uplně o něčem jinym. Super, doporučuju.R^

0/0
9.5.2006 22:18

Retr

Re: Ketry

Jakou máš verzi ? Já si dal Ketry II a na jedničku už ani nevzpomenu R^ To se nedá popsat, to se musí zažít!

0/0
10.5.2006 6:55

Radek

Re: Re: Ketry

Co to jsou ty Ketry?

0/0
3.7.2006 17:04

Thomas

Re: Ketry

Ketry? Co to je? Muzu bez toho zit?

0/0
10.5.2006 8:32

Jirka

Co takhle něco levnějšího
Je hezké, že dovedeme vyrobit takové auto. Skutečně se povedla. Ale co nahradí staré Š 120 a Favority? Octavia to rozhodně nebude. Tam se cpe konkurence. A lidí, kteří si mohou soukromě dovolit Octavii v našem státě tolik není. Vždyť i VW ohlásil, že se začne zabývat levnějším vozidlem. Příkladem může být Renault Thalia (o Loganu raději mlčím, abych to neschytal).
0/0
18.8.2005 6:51

cichon

skoda lobby
nehorazne, skoro jako reklamy na novou skodu favorit z dob pozdni totality, lepsi nez si umime priznat, hlavne se srovnavat jen s volvem a peugeotem, kdyz se jedna o vuz stredni tridy(nejsirsi skala modelu).
0/0
3.7.2005 15:45

hustec

lokan
Kupte si Lokana, to je qalita!!! Za rozumný prachy!!!!!
0/0
16.5.2005 15:42

Vasek II

Lépe vypadá než opravdu je
Měl jsem možnost srovnání, a byl jsem u nové Škody Octavia překvapen opradvu  nedostatečným odhlučněním motoru (1,9 TDI a 2,0 TDI). Současně jsem polovinu zkušební jízdy strávil diskusí na téma, zda rezonance v pravém horním sloupku vykazují všechny značky, nebo jenom Škodovka. Závěr : auto vypadá lépe a kvalitněji, ale realita je možná horší než předcházející verze.
0/0
16.5.2005 13:18

vir535

Re: Lépe vypadá než opravdu je
S hlučností motoru je to možná pravda, ale není to zase tak hrozné.Rezonance se objeví občas u každé značky. Satane se. Já zase jezdil Octávií II, kde si nic ani nevrzlo.Pro změnu moje zkušenost.
0/0
22.6.2005 8:31

řidič

:-)
Audi A4 avant,2,5 tdi, r.v. 2000 kam se hrabe oktávka
0/0
28.4.2005 11:41

vasek

Re: :-)
Impreza 2.0 WRX Sport Kombi, kam se hrabe Audi A4 avant,2,5 tdi, r.v. 2000.. :) podobne inteligentni prispevek
0/0
9.5.2005 13:03

hmmm

Re: Re: :-)
desing na pole či na vesnici...fakt bych to bral:-)))
0/0
12.5.2005 13:51

piča

Re: Re: Re: :-)
na pole? to jako myslis s tim traktorem dieslovym skodovackym, ze?
0/0
14.7.2005 15:55

svarcino

Skoda vs Toyota
Nekdo tady psal, ze Japonci az na toyotu nic moc. Toyota je opravdu spicka, ale i treba Mazda nebo Subaru jsou vyborna auta. Mam Octavii Combi a Toyotu Corollu. Problem nevidim v aute, ale v servisech. To co si dovoli v autorizovanych servisech skodovky to je vrchol. Od prehodnoceni vady na vozidle, pres nevyzkouseni si auta pred predanim az po neprofesionalni pristup. Nechci hazet vsechny do jednoho pytle, ale uz jsme jich par vyzkousel a ... . Oproti tomu Toyota. To je uplne neco jinyho. Zaruka 4 roky a pristup v servisu - parada. Skoda se chlubi svoji siti servisu. Ja si myslim, jestli to nahodou neni na skodu. Mozna by stalo trochu zapremyslet nad tim komu dam licenci a vybrat si opravdu ty nejlepsi. Me moc nezajima, ze jich je jenom v Praze buh vi kolik. ja bych si klidne dojel i dal, ale do poradnyho servisu. I kdyz nejlepsi je ten servis vubec nepotrebovat jako treba u Toyoty.
0/0
27.4.2005 13:35

Hopp

Re: Skoda vs Toyota
Zdravim Vas, pisete, ze mate corollu, nemali ste problemy s kvalittou zlicovania palubnej dosky? Nielen mne sa totiz pri vyssich teplotach vonku, zacala oddelovat od stredoveho penelu resp. od vrchnej cast iplastovej skrinky, v ktorej je umiestnene radio a palubny pocitac.
0/0
3.5.2005 13:48

Petr P

Re: Skoda vs Toyota
Plne souhlasim s mizernou kvalitou servisu Skoda. Mam sluzební Octavia II 1,9D a opravdu me Skoda servis dostal uz pri telefonickem objednani, kdyz se technik pozastavoval nad tim, ze nevim jestli mam auto s prodlouzenym servisnim intervalem. Auto bylo pri tom koupeno tamtez, tak ze by to pri trose snahy mohl vedet. Kdyz jsem chtel pronajmout nahradni vozidlo,tak me radi poslali k jinemu okénku a tam mi k memu udivu soudruzky muj pozadavek zacali rozmlouvat a to me opravdu uz nastvalo, ze jsem si zavolal taxi. Jinak soukrome jezdim Volvo a servis se neda vubec srovnat. Pristup technika u Volva je proste dokonaly,vstricny,presny,mily,pozorny a technicky perfektni. Ohledne sameho vozu Octavia II to tak spatne nevidim, za 5 mesicu mam najeto 23000 km hlavne po dalnicich v zapadni Evrope. Krome nutnosti dolit 3x 0,5l oleje to celkem jde, je treba si uvedomit, ze je to porad Skodovka a ne Volvo, Mercedes a podobne.
0/0
5.11.2005 21:56

Milan

Octavia II
Pořád stejné,jako dřív. Mnoho povyku pro nic.
Škoda bude pořád zaostávat Němci to koupili
jako levnou fabriku pro východní trhy.
Kdo si koupí Japonské auto,tak už nikdy nechce
Škodovku. Navíc třeba Fábie je hnusné auto,na
Japonce nemají ani v v tom designu.  
0/0
18.4.2005 12:15

danielson

Re: Octavia II
A co máš? Krásňoučkýho "kulaťoučkýho" civika z 93????????? Z japonců jedině Toyota, jinak je všechno mimo dosah po všech směrech na německou výrobu! Mám nejradši tydle chytráky  co sami jezdí v autě za 100 litrů!
0/0
26.4.2005 13:30

danielson

Re: Re: Octavia II
tím sem nemyslel že civic z 93 má hodnotu kilo!
0/0
26.4.2005 13:31

Roman

Re: Re: Octavia II
2danielson: chytrák si ty :), když tady tak vyzdvihuješ tu super německou výrobu, probuď se prosimtě a koukni se na jakejkoliv žebříček spolehlivosti aut, na předních místech najdeš vždy Toyoty,Hondy,Mazdy,Nissany atd. a pak se koukni kde je Oktávka, Passat, a ostatní tvoje superkvalitní německý auta :). Možná si pak uvědomíš co tu píšeš za kraviny. BTW ten zmíněnej civic 93' (upozorňuju že ho nemam) je v mnoha ohledech modernější než Oktávka I., a co se týče spolehlivosti je o 2 třídy lepší. Oktávka 2 se chlubí víceprvkovou zadní nápravou, kterou měly japonský auta běžně už před 10ti a více lety.
0/0
4.7.2005 7:37

Pepe

S Octavií II už jezdím 4 měsíce
S Octavií jsem jezdil od roku 1999. Najel jsem140 tisíc km a bez problémů s minimální údržbou. Proto při obměně vozu jsem příliš nehledal a objednal Octavii II. A začaly problémy. Během zimy praská v palubní desce, silný aerodynamický hluk při rychlosti na 100 km/h (vyřešili to až přímo v Boleslavi přetěsněním zrcátek), rádio Stream nechytilo jedinou stanici s čistým příjmem (museli ho vyměnit), špatně usazené dveře (to dosud nebyli schopni opravit), auto předáno s nefunkčním alarmem (to jsem zjistil, až mi ukradli kolo), v kufru se zvedá polstrování, palubní počítač podhodnocuje spotřebu, s 1.9TDI se není možno dostat dlouhodobě pod 6 litrů (a to jezdím s manželkou, čili žádná sportovní jízda) . Trochu dost nepříjemností s tak vychvalovaným vozem, ne? Kdybych se teď měl znovu rozhodovat o novém voze, Octavie II by to už rozhodně nebyla.
0/0
17.4.2005 23:08

Atomas

Re: S Octavií II už jezdím 4 měsíce
Taky jezdím octávkou již nějaký pátek a musím konstatovat, že ti asi prodali nějakej divnej kousek. Žádný praskání se neozývá, jezdím s TDI kolem 160 Km/h a nehlučí, rádio je OK, kvalitní zpracování je samozřejmostí. Dle počítače i normálního přepočítání jezdí za 6 litrů stále. S autem jezdím po Praze denně, mám rád svižnou jízdu, auto dostává na frak a už má najeto 15 tis. Km bez žádného problému. Prostě je OK.
0/0
22.4.2005 15:45

danielson

Re: Re: S Octavií II už jezdím 4 měsíce
no ještě aby po 15tis. km byl nějaký problém.... 8
0/0
26.4.2005 13:33

králík

Re: S Octavií II už jezdím 4 měsíce
Pepe, co se prosím tě přetěsˇˇnuje na zrcátkách ? Je fakt, že jsou slyšet, ale jak to odstranit ? A kecající počítač ? To by mně taky zajímalo, jestli je to možný. Někdo mi říkal, že ne.
0/0
16.5.2005 20:59

Pepe

Re: Re: S Octavií II už jezdím 4 měsíce
Zrcatka odmontovali, nanesli tam cernou tesnici pastu a znovu nasadili. Hmota z toho chvili lezla, tak jsem ji utrel (neslo to ani umyt z ruky) a je to fakt o mnoho lepsi. Snad to vydrzi.
0/0
12.6.2005 23:12

Autoň

moc pěkné auto, spolehlivé, velké, drahé, ale....
jen ten mizerný crash test Euro NCAP, čelní náraz je totální propadák 12 bodů ze 17 možných. Nesrovnatelné s novým Focusem, meganem, Golfem, Alteou atd.......
0/0
7.4.2005 14:49

škodovák

Re: moc pěkné auto, spolehlivé, velké, drahé, ale....
Podle mně to není totální propadák , je to lepší průměr , zmiňoval jsi tady Golfa , kterej získal ze 17možných bodů taky jen 14 sice o 2víc , ale svět se kvůli tomu nehroutí..
0/0
8.4.2005 23:11

Alan

Re: Re: moc pěkné auto, spolehlivé, velké, drahé, ale....
...hroutí se jenom prostor pro přežití posádky...
0/0
17.4.2005 20:33

Pete

jde o to, co je pro Octavii konkurence
Auta o třídu výše (407, C5, Laguna, ale i třeba Opel) umí za stejné peníze (tj. okolo 700tis. Kč) nabídnout o něco více. A cena dílů, servisu a pojištění až je také podobná. Takže jde hlavně o ten český pocit moc nevybočovat a mít to, co všichni.  Já osobně mám pocit, že stavět auta mezi třídami je spíše podvod na zákaznících.
0/0
29.3.2005 16:49

danielson

Re: jde o to, co je pro Octavii konkurence
Co že je stejný? Co si koupíš za 640tis.?!? 407 Silný TDIčko v kombíku, jo, a kde vole?????????
A porovnávat Kepla Opla to snad si děláš srandu!!!!!!!!!!!!!
0/0
26.4.2005 13:26

SD

Re: Re: jde o to, co je pro Octavii konkurence
Opel je srot. Srovnani je opravdu velice nepresne, za 700 tis. Octavka 2.0TDI combi elegance. Chtel bych videt auto za stejnou cenu se stejnym motorem a vybavou. :-)))
0/0
9.5.2005 9:33

Petr

Nová Oktávka
Myslím, že NEJ NEJ NEJ u Nové Škody Octavia II je jakási národní onanie. Jezdím v Octávii už od začátku její výroby a na "dvojku" jsem se těšil. Z nového typu jsem byl zklamaný. Vystouplý střed směrem do vozu dává pocit menšího pohodlí. Také nabídka airbagů v základu je nedostačující. Proč Renault (např) sbírá v crashtestech 5 *? Proč nová Octávie má tolik nebezpečných zón ? To svědčí o péči o zákazníka ..... hm
Vždyť bezpečnost na silních je v současné době příkaz číslo jedna.
0/0
16.3.2005 7:41

Martin

Dejte ještě nějakou škodovku
do testu - nejlépe benzín. Stejně jsou kolem toho nejvášnivější debaty, tak určitě prodáte víc banerů a i MB budou spokojený, že je o škoda cars takový zájem.
0/0
1.3.2005 19:29

12freak

...
Fakt pěknej článek z PR oddělení Škoda Auto. :-DDD
0/0
23.2.2005 10:33

Diamant

Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Hlavne, ze v tom porovnani nema Octavia s klimatizaciou chladenu schranku, samozrejme Daewoo s manualnou klimou a motorom 80 kW stoji rovnako, ako Daewoo s 80 kW motorom, automatickou klimou a kopou dalsej vybavy. Objektivne. A taktiez tam nie je uvedene, ze za 619.900 Kc je Octavia Combi Elegance, a teda by mala v tabulke mat aj bedrove opierky (obe, nie 1), progresivny posilnovac riadenia mala uz aj Fabia, O II ho ma tiez, chyba 8 reproduktorov, tempomat, tonovane skla. Akosi sa pozabudlo, ze?
0/0
21.2.2005 22:34

Glum

Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Hlavne nema vubec cenu srovnavat jakehosi Korejce s Octavii II
0/0
23.2.2005 1:20

X

Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Ale má, podle Světa motorů je kvalitativně jako GOLF V.
0/0
23.2.2005 10:50

AHA

Re: Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Octavie II je mnohem lepsi nez GOLF
0/0
23.2.2005 20:40

X

Re: Re: Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Chceš říct, že kvalitativně lepší jak GOLF V? Hmm, to si troufáš.
0/0
23.2.2005 21:17

danielson

Re: Re: Re: Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
No to bez diskuze je lepší!!!!!!!!!!!
0/0
26.4.2005 13:38

Karel

Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
To je fakt. Skoda je nejmin o deset trid pod urovni cehokoli s kolama co kdy v Koreji vyrobili. Je to proste takovy velky cesky zmetek pro male ceske socky...
0/0
9.8.2005 9:39

X

Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
To už je jedno jestli je tam nějaká opěrka nebo ne, hlavní je cenový rozdíl, který činí neuvěřitelných 130 000 Kč ve prospěch Lacetti, kdy dostaneme srovnatelné auto s O2.
0/0
23.2.2005 10:56

AHA

Re: Re: Objektivne porovnanie O II a Lacetti
Opravdu se neda srovnavat jakysi korejsky Lanceti s vozem jako je Octavie II
0/0
23.2.2005 20:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.