Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Fuego: oheň, který nikdo nerozfoukal

Svou podobou měl blízko k Porsche, prostorností se blížil k rodinným autům. Jeho zaoblená elegantní karosérie byla ve své době malým zjevením. Přesto se Renault Fuego nikdy nedočkal toho nejdůležitějšího - prodejního úspěchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MiraF

Fuego

...taky jsem majitelem už jen pouze jednoho Fuega a až na maličkosti,které bývaj i u jiných značek sem spokojen.Bohudík nebo bohužel jsem si ho upravil k obrazu svému(sport.podvozek Bilstein + vícedílný kola BBS),samozřejmě s ním jezdím pouze v létě a o víkendech!

0/0
1.6.2008 21:15

MiraF

Fuego

0/0
1.6.2008 21:08

Blackfire

Palubka??!!

Ja teda nemam Fuego, ale mela jsem R18, ze ktere fuego castecne vychazi a palubka je stejna, ale myslim, ze je to jeden z povedenejsich kousku a i mnohem mladsi auta maji palubku podsatne osklivejsi a min kvalitne zpracovanou. Nehlede na to, ze povrchovy material je super na udrzbu a nedrzi se na nem prach, coz se o nekterych jinych neda rict.

A ze je fuego chic auto to je uplne bez debaty. A to, ze se moc neprodavalo nechapu, ale alespon je o to vic originalnim kouskem.

0/0
19.1.2007 18:26

Taxman

p.s.
Velmi sa bavim na tom ked sa na mna lepi na dialnici majsterko na BMW 535 a ja mu zakyvam ze nezachape :). Za tu chvilu co ho mam som uz "sprintoval" proti viacerym autam a poviem vam ze toho zvladne vela (namatkovo: Passat B5 1.8T ,BMW 535 ,Medved E320 ,Peugeot 205 1.9GTi , R5 1.7GTE , Mazda 323 1.8 16V ,...)
0/0
21.2.2005 0:36

David

Re: p.s.

Takových machříků na našich silnicích více....právem máme nejnevychovanější řidiče v civilizovaném světě. Dokud nepochopíš, že své mindráky musíš léčit jinde a jinak, na silnici bych tě nepustil. Doporučuji cestovat po USA, abys pochopil, k čemu slouží jízda autem. A jestli máš dost peněz, potom si adrenalin můžeš zkoušet jinde...

0/0
12.6.2006 14:18

Taxman

Turbo je Turbo
Osobne vlastnim pravdepodobne najzachovalejsie fuego ake na slovenskych cestach beha. Je to 1,6 turbo z limitovanej serie pre svaciarsko a je to absolutna perla medzi autami. Uz som predtym niekolko tychto aut mal, ale na turbo nema nic. Auto je pomerne dost silne, velmi pohodlne, pritom dostatocne tvrde a hlavne malo kazive! Viem ze elektrika nieje silnou strankou tychto renaultov, ale zatial som s nou nemal problemy. Pozitivne ma prekvapila aj spotreba, ktora sa da pri kludnej jazde drzat v pohode okolo 7,5 - 8,5l/100km. To je ale asi dane tym, ze je to jedine fuego ktore sa v europe robilo so vstrekovanim (BOSCH L-Jetronic). Ale aj ked miestami si vypyta viac, necha vas pocitit ze ten benzin co zobralo naviac bol toho hodny a radi mu natankujete znova. Uz od 15tich rokov som snival iba o tomto aute a teraz sa neviem prestat tesit. Kazdy krat co sadam za volant to citim... "Ve znameni ohne"
0/0
21.2.2005 0:30

noha

Re: Turbo je Turbo

to ti zavidi, vim o cem mluvis. meli jsme s brachou 1.7 r.v 81 ale velmi pekna. tu jsem ovsem v opilosti rozbil,pak nasledoval 2l takova vrana ale motor o.k., no a pak se dovezlo z CH turbo 80tis. km zlate orig. krasavec. jenze jednoho krasneho dne brachovi za jizdy chytlo.zustala jen zadni naprava. nikdo nevedel proc?! mozna tomu nekdo pomohl,opravdu velka skoda,pohroma,dodnes vspominam na ten uzasny turbo efekt,kdy na 2 v 50km/h zacalo hrabat. meli jsme pak 19 16v,ale na turbo nemela.takze si ho uzivej a chran jak oko v hlave, cau jura

0/0
12.6.2006 13:16

vtech

jojo
Fuego a XMko, jedina 2 francouzska auta, ktera mne kdy zaujala.
0/0
17.2.2005 20:40

FastDriver

Re: jojo
Moje řeč...
0/0
18.2.2005 14:13

futurak

neznicitelny
mam Fuego 1.6GTS s platenou strechou v luxusnim stavu a nedam na nej dopustit. za posledni dva roky mi jich par rukama probehlo a musim rict ze udrzba tohodle auta je jednoducha. jen je pravda ze koroze na nich pracuje dost rychle. v zime je lepsi je mit v garazi. dilu je cim dal min ale to je u vsech starejch aut. pekny auto :-)) diky za ten clanek udelal mi radost :-)) tady foto mazlika: http://www.futurak.com/nyx/fuego/fuego2.jpg
0/0
16.2.2005 16:40

Lanex

Brzdové bubny a klimatizace
Musím podotknout že R. Fuego Turbo mělo vzadu brzdové kotouče, a manuální klimatizace se také sem tam v tomto voze od výrobce objevila ;-)
0/0
16.2.2005 14:12

David

Re: Brzdové bubny a klimatizace
jo to můhu povrdit páč jsem 1,6 turbo vlastnil. Vzadu mělo opravdu kotouče (s kterými byl bohužel neskutečný a neusálý problém - tím pádem ruční brzda..) Jinak to auto jsem i přes všechny jeho problémy velmi rád. Velmi rychlé a velmi pohodlné cestování.
0/0
21.2.2005 14:01

Axel

Rozfoukal, nerozfoukal
Je xy možných názorů na to, zda tohle auto bylo dobré nebo ne. podle mne ale nemůže obstát tvrzení, že Fuego nebylo oblíbené, nebo že se málo prodávalo. počátkem osmdesátých let to bylo podle dobvých statistik nejprodávanější kupé v Evropě...
0/0
16.2.2005 14:06

Ahasver

Nikdy nezapomenu!
Necelé dva roky jsem měl Fuego 1.7 GTS a zvládli jsme spolu skoro 100 000 km. Opravoval jsem dost, zvlášť brzdy, ložiska a elektriku si pamatuju jako by to bylo včera, ale pohodlí a jízdní vlastnosti mi to vždy vynahradily. Hlavně bych nikdy nečekal, že se v kupé po sklopení zadních sedadel pohodlně vyspím v kufru :) Když je člověk ochotný si s ním vyhrát, je to skvělý auto i dnes!
0/0
16.2.2005 11:40

Warťan

Re: Nikdy nezapomenu!
Zdravím, jak jsi na tom byl se servisem, s díly a jejich sháněním? Já s tím měl hrozné problémy a kvůli tomu jsem auto musel dát po chvilce pryč. Nenašel jsem nikoho, kdo by odborně opravil skelet, knížku jsem na to už vůbec nesehnal a před domem na ulici jsem si brzdy a podvozek dělat nemohl. Možná jsem špatně hledal a sháněl. Ostatně "od pasu dolů" musím do servisu s každým autem, právě kvůli tomu, že nemám garáž a jámu... :-(
0/0
16.2.2005 12:20

Jirak B.

Re: Re: Nikdy nezapomenu!
Servis není problém. Já mám Renault  5 r.v. 1978, je to můj miláček, stále jezdí a je to náš rodiný veterán. Veškeré díly se dají bez problémů sehnat u ofic. zástupců Renault ČR. Jsou to díly dle orig. vzorníku. Tyto díly jsou z druhovýroby dle šablon. Stačí se zastavit u prodejce Renault a díly objednat. Je to fakt jednoduché. Co jsem zjistil já, tak Renault drží náhradní díly na vozy od roku 1970 po dnešek . Připrav se ale na ceny, za nové díly. To znamená tak o 20 % nižší než je průměr dílů na dnes vyráběné Renaulty. Takže už nehledej po garážích a inzerátech a zajeď si k Renault prodejci. Je to opravdu jednoduché. Já Tam jezdím s pětkou taky.
0/0
16.2.2005 13:54

Warťan

Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
To mě teda dost překvapilo, že se Renault tímhle zabývá, pokud to je tak malý problém, můžu začít shánět další můj cíl- Renault 20. Bohužel všechny co jsou na prodej už asi budou v háji se skeletem a možná i technikou. Těch cen bych se obával nejvíce, ale není problém to zmapovat a pozeptat se na to. Sice se pokud možno novým dílům na stará auta od servisu vyhýbám právě z důvodu jejich předraženosti, ale pokud by to očividně nebylo předražené proč ne, každá legrace něco stojí no!  Díky!
0/0
16.2.2005 17:20

Honza

Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
Nó chlape - tys mě teda celkem příjemně zaskočil    Máš vkus  Já mám doma už skoro rok R20TS, báječný vozidlo na dobu, ve který jezdilo, pohodlí, výbava, výkony - nedám na to dopustit  Před 2 tejdny mi přibyla druhá 20ka, tak budou nějaký ND (mám volný papíry, kdybys do toho chtěl jít a něco pěknýho sehnal venku ). Ještě jsou u nás pěkný kousky k vidění, ale spočítal bys je na prstech 1 ruky  Podobně je na tom i R30
Ale abych neodbíhal od tématu - pomineme-li pár "nepřesností" v článku (autor by si měl taky např.zjistit, jaký je poměr mezi 1PS a 1kW ),
0/0
17.2.2005 0:29

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
V současné době nejsem příliš při penězích na investici do aut, která se musejí vychytat a dát dohromady, takže zatím používám už vychytaná, ale hodlám vozový park obměnit, zhruba tak za rok. Pokud jde o R20, jaké s ním máš zkušenosti? Nemá závady, které zničehonic zastaví auto uprostřed pustiny? Jak je to s korozí a opravami? Prý mají po těch kilometrech vysokou spotřebu... Chtěl jsem sehnat výbavu GTL, ale to se asi hned tak neuvidí, navíc v Mototechně byl k dispozici pokud vím jen TL a později možná TS. (TL- lux TS- super, nebo standard?). Auto mě nadchlo po shlédnutí "Chobotniček" a od té doby se mi líbí, tak doufám, že budu mít štěstí a seženu něco slušného. Podle mého je určitě častěji k vidění, než Fuego.
0/0
17.2.2005 13:06

HonzaR20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
Měl jsem problém s korozí tankovacího hrdla-z toho bordel v nádrži + v karburátoru, nepomohla 4násobná filtrace  Ale už jsem to snad vyřešil,včetně plastovýho vedení z 21ky. Krom tedy tohoto žádnej problém. Krapet jsem i preventivně zainvestoval (ložiska, brzdy, rozvoďá+kladka,..), tak snad STK bude v poho  To označení je dle motoru: L+TL+GTL je 1647 (na TL mám ty papíry), LS+TS je 1995, TX je 2165 a pak je diesel 2068. A čím víc písmen, tím lepší výbava  Spousta dílů se dá použít z ostatních modelů (brzdy, čepy, motory, převodovky,..), asi jako nej problém bych viděl korozi nosníků - snad letos dojde na klempířinu-př.blatníky mám slíbený, čili vyvařit prahy a dál se uvidí, jinak z venku je to v poho. Spotřebu neřeším, odhaduju okolo 10 (mám 2.0TS), mám to jako hračku
0/0
17.2.2005 14:06

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
Tak díky za vysvětlení, myslel jsem, že 20= objem a písmena= výbava. Měl jsem za to, že kvůli slabším motorům jenom nepřepisují označení. Takže poslední písmeno motor, to předtím výbava, L= základ, T= lepší, GT= nejlepší. LS= základ při objemu 2.0. Doufám, že jsem to pochopil správně.  Abych pravdu řekl, tak Francouzi mají tak nepřehledná označení, že z toho jde hlava kolem. Už jen zapamatovat si škálu na 405 s rozdíly na 605- Škodovky jsem se učil mnohem kratší dobu!:-) (SP), S, L, LE, LX, LS, GL, GLS, S s písmenem= motor 742.12 X o vyšším výkonu a do 7.83 chladič oleje. "E"- delší čtyřka a stálý 3,90. Blázinec, ale menší!  Stačil by mi Renault 1.7, ale GTL, já jsem na ty lepší výbavy.Kdyby to nešlo sehnat, tak mi to bude jedno, ale dvoulitr je na můj vkus zbytečně moc. Doufal bych, že nenaletím prodávajícímu. Moc to auto neznám...
0/0
17.2.2005 17:42

HonzaR20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
To označení u rencků je pro každý model odlišný a i u jednoho modelu může během výroby znamenat něco jinýho, do toho jen tak nepronikneš  Pokud jde o R20 s 1647, sotva ho najdeš - ke konci se už nevyráběly (a dnes už z důvodu koroze prostě nejsou mezi námi), byly nahrazeny právě 2.0 a 2.2 kvůli výkonu. Oba mý R20 jsou TS s papírama od TL, a nejsem jedinej, kdo to tak má. Ten nejslabší motor neznám, ale 2.0 a 2.2 jsou celkem věčný - můj má 200tkm a jde jak novej, v tom na ND je stejnej (starší a ?km) a podobně. Kdyby něco okolo R20, najdeš mě na fóru RCČR
0/0
17.2.2005 21:52

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
..jéje, asi jsem přetáhl dýlku příspěvku  Tak tedy pokr.: ..nezbývá než poděkovat za pozornost věnovanou tomuto modelu a za celkem obsažný článek  Sám jsem Fuego nikdy neměl (nepočítám slepenou vystřihovánku z ábíčka ), ale jelikož patří mezi mnou obdivovaný káry a především na srazech se kochám, třeba jednou..
Takžé: AŤ ŽIJE FUEGO
0/0
17.2.2005 13:48

Ahasver

Re: Re: Nikdy nezapomenu!
No, s díly to žádná sláva nebyla. Skelet byl zdravý, z celé kastle jsem měnil jen jedny dveře. Hodně dílů na něj měli (a ještě mají :) v Meteoru, hlavně věci, které nelze použít starší. Ostatní jsem sháněl kde se dalo, po vrakovištích a inzerátech. Docela mě překvapila neochota Renault Clubu ČR. Knížku jsem sice sehnal, ale byla holandsky a kdovíkolikrát kopírovaná, navíc pár dní před tím, než ten můj krasavec nakonec dojezdil kvůli převodovce. Taky nemám jámu a garáž funguje maximálně jako skladiště, naštěstí jde s trochou nepohodlí spousta věcí zvládnout na zahradě na špalkách :) Dělat ale takhle něco na Fuegu, to byla práce pro vraha.
0/0
16.2.2005 14:17

Warťan

Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
Na některé kluby mám také po jisté zkušenosti svůj názor, takže raději se spoléhám sám na sebe. Pravdou je, že jsem takový falešný sběratel- moje politika je kupovat auta, na která jsou díly za rozumné ceny a poměrně dostupný servis. Tu knížku jsem chtěl zadat do annonce, ale raději jsem tam zadal celé auto na díly. Nakonec skončilo u člověka, který sám jedno Fuego měl, takže jsem mu snad pomohl. Chtěl bych se k autu vrátit, ale počítám až tak za rok budu obměňovat vozový park, tak doufám, že do té doby nezmizí úplně ze světa aniž by člověk narazil na samé shnilé kusy... Kdybych měl alespoň rovnou zahradu, na chatě mám dost skloněnou. Jinak díky za info!
0/0
16.2.2005 17:15

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Nikdy nezapomenu!
:) Jsem na tom skoro stejně, začal jsem s auty zhruba svého věku z nouze, když jednou bylo potřeba auto za málo a hned a do škodovky se mi nechtělo. Tehdy to byl Chrysler 180, úžasný auto, bohužel příliš shnilý na záchranu. Po něm přišlo Fuego a bylo to jasný :) Když dojezdilo, taky skončilo jako zásobárna dílů na jiné a hezčí, doufám že dobře posloužilo. Od té doby jsem žádného jiného Renaulta neměl, ale jestli někdy narazím na ne moc plesnivý dvoulitr, asi se neovládnu :)
0/0
17.2.2005 17:22

Milan

porsche 924
Jezdil jsem v Porsche 924 S to byla 924 se silnějším motorem, kufr byl na stěhování, sedečky sklopné, tak jak uvádí kolega u 944, techika s Fuegem nesrovnatelná, karoserie zinkovaná, asi bych tahle auta nesrovnával.
0/0
16.2.2005 8:52

Radek

Re: porsche 924
Jenom k té technice. Porsche 924 S se vyrábělo s 2,5 l motorem od roku 1985. První Fuega 1,6 turbo se dovážela do USA v roce 1981. 4 roky je ve vývoji skutečně nesrovnatelné. Autor porovnával model vyráběný v té době - 924 - 125 Ps a ten na fuego turbo neměl.
Ahoj Radek   
0/0
19.2.2005 18:40

Pavel

dobrý
Myslím že na svou dobu to bylo povedený auto. Když to třeba srovnám s Peugeoty, Mazdy, VW té doby bylo Fuego celkem fajn auto. Když to srovnám s vozy z východního bloku té doby jako byl Wartburg, Škoda 105 - 120, Lada nebo polský Fiat byl Rwenault Fuego krasavec. Ahoj.
0/0
15.2.2005 19:51

Warťan

Re: dobrý
Wartburg byl na svou dobu velmi podařený s nadčasovým designem, mj. karosérii spolunavrhoval Renault, inspirace u R8. Po této značce Wartburg převzal i dodnes obdivované "vysoké pérování", a vzhledem ke své třídě i nadprůměrnou pohodlnost.
0/0
15.2.2005 20:48

Pavel

Re: Re: dobrý
Já ti tvého Wartburga přeju. Ale nedělej z Warťase to co není a nikdy nebylo. A že v temné době komunismu, Renault spolunavrhoval karoserii pro Warťase, to je veliká hloupost. To ti neuvěří ani skalní fandové Wartburgů.  Fakt je to k smíchu porovnávat Warťase s Renaultem Fuego. To prostě nejde. Ještě jedno upřesnění, VYSOKÉ PÉROVÁNÍ seriově zavedl Citroen v padesátých letech u modelu ,, KACHNA ,, CVT. 
0/0
16.2.2005 16:54

Warťan

Re: Re: Re: dobrý
Tak si prohrábni staré světy motorů a dobové články o W 353, chápu, že se tomu možná nechce věřit, protože každý má zakořeněno- Wartburg- mizerné a hnusné auto, ale není tomu tak. Na stránkách o Wartburgách kterých existuje několik se to dá také najít, Renault skutečně spolunavrhoval design W 353 a podílel se i z části na podvozku- díky tomu má W 353 pověst (u soudných majitelů) pohodlného auta. Srovnávat víceméně sportovní auto s autem rodinným skutečně nelze, mají obě jiné určení, ale dovolím si srovnání Fuego- Wartburg 1000 Coupé, ten se musí zalíbit každému. Wartburg vítězí, pokud mu odpustíme, že neměl závodnické výkony, dle mého názoru to je jeden z nejhezčích coupé dodnes. Fuego se mi také líbí, přesto bych mu za design dal o hvězdičku méně.
0/0
16.2.2005 17:32

Honza8

pekne
Pekne .... ach jak  jsme v mladi doufali, ze jednou neco podobneho (s motorem vepredu) budeme mit id od Skodovky ... dodnes jsme se bohuzel nedockali.
0/0
15.2.2005 18:26

Laff

Zkusenosti s Fuegem
Muj bejvalej "Fugas": 2.0 l motor, najezdil jsem s nim kolem 20t km. Prutokovej ohrivac benzinu (18l/100km nebyla vyjimka). Na motoru stale neco odchazelo (100xnic umori i osla), reznouci prahy, vrzajici a skripajici palubka, az neprijemne vlacne rizeni a podvozek. Na druhou stranu: ostatni vzdycky videli jenom moje koncovy svetla, vyborny sedacky (dobre vedly, ale mohly bejt tvrdsi), kufr jak letiste. Palubka i design ve sve dobe bomba, vadila mi svetla barva plastu palubky. Rad na nej vzpominam ale jsem rad ze uz mi nepatri ;-)
0/0
15.2.2005 16:58

Honza

místo v kufru x porsche?!
Já měl Porsche 944, což je model velmi podobný 924 zmiňované v článku. 1) kufr v něm nebyl vůbec malý, 2) sklopením zadních sedaček se dalo získat zrovna tak spoustu místa navíc. Já jsem v kurfu převezl sadu 4 kol, a když jsme nakládali do koupelnovou skříňku (180x60x45), tak chlapci ve skladu celkem čuměli. Jako vždy pan redaktor iDnes vychází z ověřených faktů....
0/0
15.2.2005 14:19

Warťan

Fuego jsem měl
Bohužel jen chvíli. Auto bylo v bezvadném stavu, vše skoro netknuté a tak poctivé upozornění majitele, že je shnilá část skeletu jsem bral na lehkou váhu s tím, že se to snadno dá dohromady. Bohužel, nenašel jsem nikoho, kdo by to za rozumnou cenu a dobře udělal, potřebné díly a lidi se mi na to nepodařilo sehnat, tak jsem ho prodal na náhradní díly majiteli, který měl už jednoho doma. Ten měl někoho na kastle na Slovensku. K autu bych se rád vrátil, protože se mi líbí, ale obávám se, že i v dnešních dobách internetu bych díly a opraváře nesehnal. Před domem na ulici si těžko něco udělám na brzdách a podvozku...
0/0
15.2.2005 13:41

zERO

Re: Fuego jsem měl
CO TO TADY MUMLÁŠ moulo.  Ty se tady dlouhodobě prezentuješ jako příznivec Wartburgů, Tater a podobnejch bolševickejch auto-zmetku. Na Fuego žádnej proletář opravdu neměl. Natož ty Warťane . Ty sis stěží jednou za rok, koupil jedny RIFLE v Tuzexu  za 300 - 400 bonů. O autě nad 300 tisíc komunistickejch korun v tvém případě, nemůže bejt řeč . Tak ahoj MOULO . 
0/0
15.2.2005 15:57

Condor

Re: Re: Fuego jsem měl
Jses trouba ZERO.
0/0
15.2.2005 16:38

Warťan

Re: Re: Fuego jsem měl
Moula jsi Ty, soudě podle Tvého způsobu vyjadřování se vůči cizím lidem. Jsem příznivec Tater a Wartburgů, ale nejen těch, zajímají mě všechna stará ještě osobitá auta, mezi která patří i Renaulty, Citroeny, Peugeoty apod. Fuego jsem nekupoval jako nové, v Tuzexu také ne, v dobách jeho existence jsem byl v předškolním až nízkém školním věku, takže mi nějaký Tuzex mohl být jedno a po revoluci už se dalo nakupovat všude. Tato auta byla výsadou známých osobností, (R 17, Fuego,) R 17 měl např. Jiří Štaidl, Wartburgy byly výsadou inženýrů a doktorů. Tatry byly vládní vozidla, Volhu si mohl koupit každý běžný člověk, když na ni měl peníze. Jednoduché a prosté. Jen nevím, jestli to člověk jako Ty pochopí aniž by si musel dodávat odvahu urážením druhých...
0/0
15.2.2005 20:42

Martin

Re: Re: Fuego jsem měl
zERO( nulo): co to tady plácáš o Tatrách. Ty člověčě- zmetku!!!!
0/0
18.2.2005 19:37

ellinas

Fuego
Měl jsem tři tato auta.Nejdříve 1,6 GTL,potom 1,6 Turbo a pak Turbo s plátěnou střechou.Nedám na ta auto dopustit.Zvlášť Turbo velmi dobře vybaveno,palubní počítač,zabudovaná Hi-Fi věž,palubní deska na svou dobu byla určitě hezká včetně středního panelu.A motor?Když se ručička otáčkoměru přehoupla přes 3000 otáček,jako kdyby vás někdo zezadu nakop,auto vystřelilo jako střela.Navíc i spotřeba byla velmi přijatelná,tuším kolem sedmi litrů.Škoda,že nedostal nástupce.......
0/0
15.2.2005 13:05

Tom

Jo, pamatuju si
na něj. Když jsem coby univerzitní student chodil v 80. letech po Praze, občas se dalo potkat. Moc se mi tehdy líbilo.
0/0
15.2.2005 12:56

andrew

re:rozvor
Rozvor bych nechal 1430 mm. 2430 už by mi dělalo problem u vrat do garáže.Jinak pěkný auto.Zdarec
0/0
15.2.2005 12:40

GeorgRolf

Re: re:rozvor
A nepleteš si trochu rozvor a rozchod?
0/0
15.2.2005 13:04

Sasoň

Re: Re: re:rozvor
Kdo jinému jámu kopá......sám se většinou ztrapní :-)
0/0
15.2.2005 15:01

anderson

Re: Re: re:rozvor
Zjevne plete. Rozvor - mezi napravami /tj. nova octavia smesnych 2578 mm/. Rozchod - mezi koly /treba prednimi/
0/0
15.2.2005 15:28

kwashka

Re: Re: Re: re:rozvor
Proc je 2578mm u nove octavky smesnych? Je to porad malo? Diky.
0/0
15.2.2005 18:00

Boss

Re: Re: Re: Re: re:rozvor
Ten rozvor je směšný, protože ukazuje velikost vnitřního prostoru. A třebá já mám 205cm a pořád mi tedy takovýhle rozvor nestačí, i když nová Oktávka je na tom oproti předchozí generaci mnohem lépe
0/0
15.2.2005 18:39

anderson

Re: Re: Re: Re: re:rozvor
No je to dost malo, dozadu se normalni clovek (mam 190 ) nevejde. To i muj historicky  (1997) Civic ma rozvor 2620 (v predu mam nad hlavou porad cca 10 cm ) a nehraje si na velke auto jako Octavia II
0/0
15.2.2005 20:11

Donnn

Akorát
"Svou podobou měl blízko k Porsche"  To myslíte k 924 zmiňované v článku? Ale tak proč ne, v zásadě jsou si všechna auta podobná, ne? Čtyři kola, volant, dveře...
0/0
15.2.2005 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.