Diskuze
Renault Fuego: oheň, který nikdo nerozfoukal
Děkujeme za pochopení.
MiraF
Fuego
...taky jsem majitelem už jen pouze jednoho Fuega a až na maličkosti,které bývaj i u jiných značek sem spokojen.Bohudík nebo bohužel jsem si ho upravil k obrazu svému(sport.podvozek Bilstein + vícedílný kola BBS),samozřejmě s ním jezdím pouze v létě a o víkendech!
Blackfire
Palubka??!!
Ja teda nemam Fuego, ale mela jsem R18, ze ktere fuego castecne vychazi a palubka je stejna, ale myslim, ze je to jeden z povedenejsich kousku a i mnohem mladsi auta maji palubku podsatne osklivejsi a min kvalitne zpracovanou. Nehlede na to, ze povrchovy material je super na udrzbu a nedrzi se na nem prach, coz se o nekterych jinych neda rict.
A ze je fuego chic auto to je uplne bez debaty. A to, ze se moc neprodavalo nechapu, ale alespon je o to vic originalnim kouskem.
Taxman
p.s.
Velmi sa bavim na tom ked sa na mna lepi na dialnici majsterko na BMW 535 a ja mu zakyvam ze nezachape :). Za tu chvilu co ho mam som uz "sprintoval" proti viacerym autam a poviem vam ze toho zvladne vela (namatkovo: Passat B5 1.8T ,BMW 535 ,Medved E320 ,Peugeot 205 1.9GTi , R5 1.7GTE , Mazda 323 1.8 16V ,...)David
Re: p.s.
Takových machříků na našich silnicích více....právem máme nejnevychovanější řidiče v civilizovaném světě. Dokud nepochopíš, že své mindráky musíš léčit jinde a jinak, na silnici bych tě nepustil. Doporučuji cestovat po USA, abys pochopil, k čemu slouží jízda autem. A jestli máš dost peněz, potom si adrenalin můžeš zkoušet jinde...
Taxman
Turbo je Turbo
Osobne vlastnim pravdepodobne najzachovalejsie fuego ake na slovenskych cestach beha. Je to 1,6 turbo z limitovanej serie pre svaciarsko a je to absolutna perla medzi autami. Uz som predtym niekolko tychto aut mal, ale na turbo nema nic. Auto je pomerne dost silne, velmi pohodlne, pritom dostatocne tvrde a hlavne malo kazive! Viem ze elektrika nieje silnou strankou tychto renaultov, ale zatial som s nou nemal problemy. Pozitivne ma prekvapila aj spotreba, ktora sa da pri kludnej jazde drzat v pohode okolo 7,5 - 8,5l/100km. To je ale asi dane tym, ze je to jedine fuego ktore sa v europe robilo so vstrekovanim (BOSCH L-Jetronic). Ale aj ked miestami si vypyta viac, necha vas pocitit ze ten benzin co zobralo naviac bol toho hodny a radi mu natankujete znova. Uz od 15tich rokov som snival iba o tomto aute a teraz sa neviem prestat tesit. Kazdy krat co sadam za volant to citim... "Ve znameni ohne"noha
Re: Turbo je Turbo
to ti zavidi, vim o cem mluvis. meli jsme s brachou 1.7 r.v 81 ale velmi pekna. tu jsem ovsem v opilosti rozbil,pak nasledoval 2l takova vrana ale motor o.k., no a pak se dovezlo z CH turbo 80tis. km zlate orig. krasavec. jenze jednoho krasneho dne brachovi za jizdy chytlo.zustala jen zadni naprava. nikdo nevedel proc?! mozna tomu nekdo pomohl,opravdu velka skoda,pohroma,dodnes vspominam na ten uzasny turbo efekt,kdy na 2 v 50km/h zacalo hrabat. meli jsme pak 19 16v,ale na turbo nemela.takze si ho uzivej a chran jak oko v hlave, cau jura
vtech
jojo
Fuego a XMko, jedina 2 francouzska auta, ktera mne kdy zaujala.futurak
neznicitelny
mam Fuego 1.6GTS s platenou strechou v luxusnim stavu a nedam na nej dopustit. za posledni dva roky mi jich par rukama probehlo a musim rict ze udrzba tohodle auta je jednoducha. jen je pravda ze koroze na nich pracuje dost rychle. v zime je lepsi je mit v garazi. dilu je cim dal min ale to je u vsech starejch aut. pekny auto :-)) diky za ten clanek udelal mi radost :-)) tady foto mazlika: http://www.futurak.com/nyx/fuego/fuego2.jpgLanex
Brzdové bubny a klimatizace
Musím podotknout že R. Fuego Turbo mělo vzadu brzdové kotouče, a manuální klimatizace se také sem tam v tomto voze od výrobce objevila ;-)David
Re: Brzdové bubny a klimatizace
jo to můhu povrdit páč jsem 1,6 turbo vlastnil. Vzadu mělo opravdu kotouče (s kterými byl bohužel neskutečný a neusálý problém - tím pádem ruční brzda..) Jinak to auto jsem i přes všechny jeho problémy velmi rád. Velmi rychlé a velmi pohodlné cestování.Axel
Rozfoukal, nerozfoukal
Je xy možných názorů na to, zda tohle auto bylo dobré nebo ne. podle mne ale nemůže obstát tvrzení, že Fuego nebylo oblíbené, nebo že se málo prodávalo. počátkem osmdesátých let to bylo podle dobvých statistik nejprodávanější kupé v Evropě...Ahasver
Nikdy nezapomenu!
Necelé dva roky jsem měl Fuego 1.7 GTS a zvládli jsme spolu skoro 100 000 km. Opravoval jsem dost, zvlášť brzdy, ložiska a elektriku si pamatuju jako by to bylo včera, ale pohodlí a jízdní vlastnosti mi to vždy vynahradily. Hlavně bych nikdy nečekal, že se v kupé po sklopení zadních sedadel pohodlně vyspím v kufru :) Když je člověk ochotný si s ním vyhrát, je to skvělý auto i dnes!Warťan
Re: Nikdy nezapomenu!
Zdravím, jak jsi na tom byl se servisem, s díly a jejich sháněním? Já s tím měl hrozné problémy a kvůli tomu jsem auto musel dát po chvilce pryč. Nenašel jsem nikoho, kdo by odborně opravil skelet, knížku jsem na to už vůbec nesehnal a před domem na ulici jsem si brzdy a podvozek dělat nemohl. Možná jsem špatně hledal a sháněl. Ostatně "od pasu dolů" musím do servisu s každým autem, právě kvůli tomu, že nemám garáž a jámu... :-(Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...