Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi touží po kupé škodovky: Škoda Tudor dvakrát jinak

Čtvrtá modelová řada mladoboleslavské automobilky bude velkoprostorová - to už je jisté. První "roomsterovaté" škodovky se začnou prohánět po silnicích v roce 2006. Kam by pak měla tuzemská automobilka zaměřit svou pozornost? Praktici, přihlížející k moderním trendům světa automobilů, by zvolili auto typu SUV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jojojo

jojojjoooooooooo

mazec elektra  jeste tam hodit poradny motor at to leti  a myslim zeby se to chytlo

0/0
24.5.2008 13:09

bvxgfjmjmjgh

fbbfbvfb

RvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
9.2.2007 21:59

Vagabond_

Electra

Jo je to pěkný, ale ta Electra to by bylo...R^R^R^VVVVVV>->-

0/0
19.4.2006 16:30

kazze

nasi
hosi by si kurna meli udelat taky jednu kupecko at se tu ma taky co prohanet neco pekneho po tech nasich cestickach... kupecka vypadaji super a urcite kazdy by chtel jedno vlastnit....tak proc se skoda auto  do toho nejak neobuje at udelaji marketingovy pruzkum a hned budou vedet jake kone si lide preji vlastnit) proberte se uz tu neni komunismus - nebo ANO?
 
0/0
2.9.2005 5:50

kazze

cesi
0/0
2.9.2005 5:47

non-liquet

TUDOR
  • K uvedenym studiam: ten "natuneny" Tudor II p. Vlcka nie je az tak pekny - zadok okopirovany od 645i, stred tiez, segmenty predku: svetla, maska chladica su zbytocne zvacsene (zoskareduju cele auto). Electra je uplne bez chyby, ale nebudu konkurovat supersportu od Audi, takze nebude. Podla mna, keby povodnu studiu Tudor II 2002 v Skode upravili podla pripravovanej dalsej generacie Superbu (hlavne by to chcelo upravit predok - malo by byt vidiet, ze je to Skoda, ale trochu viac ju odlisit od Superbu, co by slo aj u sucasnej verzie, len trochu modernizovat tvary, stred je fajn, zadok je bez chyby). Motor: Ked Superb konkuruje Passatu, tak Tudor II by mohol konkurovat 645. Tomu by vsak museli zodpovedat aj motory a koncern VW ich ma mnoho. Stacili by 3 motory: 2.8 VR6, 3.2 V6 (ako v R32) a najostrejsia verzia TUDOR Nemesis by mala 4.2 z S4. Ceny: 37.000-60.000,-EUR. Draha krasa, ale dokazali by ju predavat (world market).
0/0
31.8.2005 22:06

nikdo

tudor 2
Skoda Tudor 2 je supr auto, meli by ho dat do prodeje!!!
0/0
2.3.2005 20:24

Mangoo

Elektra je skvělá
Šel bych do toho.. pokud by cena byla do 750 tisíc. Ti kluci udělali hezkou práci. Moc jim gratuluji!!
0/0
28.2.2005 19:10

Karel

kupé škodovky
 oba vozy  jsou nápadité vzhledově zajímavé a unás(ČR) kupé vždy sklízela ůspěch u řidičů
0/0
28.2.2005 7:29

Danny_kay

...no...neni to tak spatne...
Vetsinou kritizuji spise negativne (protoze si to vsechny ty studie zaslouzi),ale tenhle ten kousek vypada vcelku dobre...chtelo by to trosku "doresit",ale ty hlavni rysy jsou, na rozdil od te studie toho jejich roomsteru, dobre...Neni to sice na urovni designeru Mazdy nebo Peugeotu,ale mnohem lepsi nez je tomu u spousty jinych slavnych znacek posledni doby...
0/0
27.2.2005 3:42

lek

doplneni
mimochodem..kdybyz se najdou rejpalove s otazkama typu:..o cem to tu meles??...tak je to reakce po precteni celyho fora......jooo abych nezapomel..ty studie tech 2 lidi maj neco do sebe a Elektra vypada fakt uzasne......
0/0
26.2.2005 22:24

lek

achjo
Mno tak jak tu na to koukam, tak akorat par lidi vi o cem mluvi..hodnotite tu studie 2 lidi, ktery se skodovkou nemaj nic spolecnyho a kritizujete skodu. Kdyztak si ty clanky poradne ctete!!...Spolehlivost O2..mno.. je nova tzn ze mouchy se najdou..jsou u vsech novejch aut, ale Skodovka ma tu vyhodu ze je opravuje a odstranuje, coz se u nekterych automobilek tvrdit neda!!..V poslednich letech sla Skodovka hoooodne nahoru..kvalita zpracovani, materialy atd...to ze O2 je podobna O1 je tim ze si to kupujou lidi, ktery jsou znacne konzervativni...a ze skoda nema image???...to jsou jen reci lidi, kteri si mysli ze image je spojena s exlusivitou!! Kdyz uz i Anglicani ji ocenuji a to byli jedni u nejvetsich kritiku a rejpalu..ne-li nejvetsi..Mno osobne si myslim ze Skoda by mela coupe vyrabet a Tudor je naprosto skvelej myslim tim ten z r.2002..mimochodem je tu jen jeho pocitacova studie, kdyby tu bylo foto realu bylo by to lepsi.......
0/0
26.2.2005 22:20

auto.koda@volny.cz

jediné řešení je :
Škoda Octavia RS 1.8T ! ! Tudor taky nevypadá špatně, ale na cestu na chalupu se fakt nehodí. Myslím že mluvím za spoustu škodováků. Tudor je fajn, ale dost nepraktickej. Semtam je potřeba něco odvézt, třeba pár pytlů cementu atd. Proto je lepší volba Škoda Octavia RS, která je jak sporťák bez kompromisů - task i užitečné auto pro celou  rodinu a jejich nároky . RS
0/0
26.2.2005 20:56

Mára

Re: jediné řešení je :
Takovouhle káru si ale nekupujes, abys v ní vozil cement, joudo
0/0
28.2.2005 10:41

jurka

tudor
zase nemecka sracka
0/0
26.2.2005 19:33

martin

MOTORY
A co tam dát rovnou motor z letadla ?  Tahle honba za výkonějšíma motora je fakt srandovní.
0/0
26.2.2005 17:30

JÁ:-)

Hm...
Tudor II. i Electra jsou povedená auta po stránce designu. Jenže tu je problém s motorem do Electry, je to sporťák, tudíž by naprostý minimum bylo 1.9 TDI, ale lepší 2.5TDI (např. v Passatu) z benzínu 2.0 a 2.8 by nebyla k zahození...
A do Tudoru to samé, možná by to sneslo i benzínovou 1.8...
Jenže o VW motorech si myslím že nic moc, drahý, malej výkon oproti konkurenci...Museli by je ve Škodovce trochu upravit:-D
 
Jinak chválím
0/0
26.2.2005 17:00

chins

Re: Hm...
"...je to sporťák, tudíž by naprostý minimum bylo 1.9 TDI..." ježíšikriste, to myslíte vážně? :-O
0/0
26.2.2005 22:06

czechian

Re: Re: Hm...
Naopak. 1.9TDI ze Superbu je skvělý motor. S 96 kW s ním jede těžký Superb nějakých 220 a žere naprostý minimum. Byla by to taková levná frajeřina. 2.5TDI by už stálo hodně. To už by možná bylo levnější si koupit čtyřlitrového Mustanga za milion.
0/0
7.6.2005 17:51

xxx

xxx
Udělat si ještě vetší ostudu a nechat tenhle(další) paskvil se prohánět po U.S. silnicích...jste se zbláznili?Škodovka nikdy neudělá pořádné dělo za které by jsme se nemuseli stydět viz.Ochcavia, Filcka atd. ...
0/0
26.2.2005 13:46

Tonda

Re: xxx
ses d.bil ...
0/0
27.2.2005 2:44

lukáš krčil

je to humus
tohle auto je voostuda!!!
0/0
26.2.2005 13:06

12freak

...
Pochybuju, že by se kupé od škody prodávalo ve větších počtech na západních trzích. U nás by si to lidi kupovali, protože je to přece škodovka. Ale na západě? V tomhle segmentu nejde o velikost kufru, ale hlavně o ty "nepraktické" vlastnosti - image, vztah ke značce, výkon motoru(spotřeba se zde neřeší).
0/0
26.2.2005 12:29

martin

jak na auta...
Za volantem nákladniho vozu zjišťuji,že na naše totálně rozbité silnice(všichni mi dají za pravdu) se hodí nová škoda Yeti než navoněné modely škodovek.....Jinak škoda se mi moc líbí,jde s dobou a přeji jí,aby neustávala v nasazeném tempu......ahoj Máťa
0/0
26.2.2005 9:24

Autoň

základní provedení Tudor II.
za 999.900 Kč bude disponovat osvědčeným tříválcovým motorem 1.2 6V, 40kW, el. stahování předních oken bude za příplatek, jako v Octávii II., tedy za 11.000 Kč, vůz bude mít čirá okna (příplatek za tónování 5.000 Kč) a bude postrádat všechny stěrače, kvůli ,,zachování čisté linie vozu", kus za příplatek 2.700 Kč.
0/0
25.2.2005 12:22

X

Re: základní provedení Tudor II.
Hehe, tak 1.2 HTP snad ne, ale nedivil bych se kdyby do toho nacpali 1.6 FSI. A samozřejmostí je bohatá základní výbava VW - tedy čtyři kola + volant. Za ty prachy neberte to Skoda Simply Clever a jste OK.
0/0
25.2.2005 14:44

petr_thoder

Poslete to do USA !!!
...a podle mne nebudete stacit vyrabet (ted nemluvim o servisech a kvalite vyroby) protoze to co jsem videl se nutne zalibi vsem.Jsou to nadherny Skodovky. VW , ty krabice predrazeny co se tady prodavaji, by sly na buben. Nadherny auta, krasa...
0/0
25.2.2005 12:20

X

Re: Poslete to do USA !!!
Neblázni to matřská VW bikdy nedovolí, aby se šjkodovka cpala na US trh, akorát nevím jestli by amíkům vyhovovala velikost, přece jen na US poměry jsou škodovky malý auta. Snad jen Superb, Octavia je zhruba jako Golf.
0/0
25.2.2005 14:47

Woomi

...
Tak sem si to poctive precet o vsem co ste tu psali a muzu rict ze je to hruza k dilum a servisu co se tu hadali zaprvi ty lidi co to delaj potrebujou taky zrat a srovnanim cen predni sklo u skody necelejch 5 tisic u golfa necelech 9. Dost se zajiam o skodu mam knizky ke stemu vyroci zalozeni meli byste si to nekteri z vas aspon prolistovat a myslim ze byste na skodu zmenili nazor. I za komance meli dost svetovejch napadu jenze je soudruzi nepustli. Ja osobne bych si skodovku koupil me se libi. A libi se i ve svete pac jinak by se neprodavala a nemela tak ohromny zisky. A kazde nove auto auto ma mouchy proto je tam ta zaruka na odstraneni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je to tak se vsim.
0/0
25.2.2005 9:39

cbx

Nr. 1
Electra vypadá super, opravdová designová konkurence i pro nejlepší značky
0/0
24.2.2005 21:11

Škodovák

názor
Už by bylo na čase aby se konečně proháněl po silnicích pořadný sportovní vůz s českou  značkou ŠKODA.
Některé ostatní známé automobilky už vyrobily spoustu různých aut od osobních.sportovních,teréních.atd.ale ŠKODA posledních pár let stojí jen u osobních.Jsou povedená ale chtělo by to změnu.Pořádnej sporták nebo i nějaký hustý teréní vozidlo.
0/0
24.2.2005 14:42

X

Re: názor
Octavia RS, Fabia RS nejsou sportovní?
0/0
25.2.2005 14:49

lek

Re: Re: názor
Octavia RS a Fabia RS sice sportovni jsou ale jen "tak trochu"..porad jsou to rodiny auta s vykonejsim motorem a predelanym podvozkem. Chce to sportak se vsim vsudy!!.. :-))))
0/0
26.2.2005 21:30

Hakim

Proč?
Já nevím, stále zde jen čtu kritiku snášející se na Škodovku. Ať se objeví jakýkoliv článek, stane se fórum místem, kde se ve velké míře hromadí příspěvky s negativní kritikou Škodovky. Místo aby jsme byli hrdí na to, že se postavila na nohy a produkuje vozy které dokážou konkurovat zahraničním značkám. Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí? Jaké je třeba spojení Renaultu a Dacie? Samozřejmě, Škoda je součástí koncernu, ale která značka dnes není? Přesto funguje a její podíl na trhu hovoří za vše. Neříkám že je to ideální auto, ale které je? Vůz je složitý mechanizmus skládající se z velkého počtu součástek, které dodávají různí výrobci. Budem tedy kritizovat za poruchy na řídící jednotce Škodu nebo Bosch či Siemens jako dodavatele této komponenty? Vždycky půjde o nabídku a poptávku. Pohled bude vždy subjektivní a žádný výrobce se nikdy nezavděčí všem.
0/0
24.2.2005 14:21

Guru

Re: Proč?
Docela souhlasím,
0/0
24.2.2005 14:32

Merk

Re: Proč?
Co to tady plantáš za nesmysly? ;-) "Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí"?! Vozy nevyrání žádná země, ale soukromá fabrika. A v každé druhé zemi "bývalého východního bloku" je fabrika vyrábějící "takové" (nebo i lepší) vozy. Takové fabriky sice patří nadnárodním automobilkám, ale to Škoda taky. A co sem taháš spojení Dacie a Renaultu? Dacia patří Renaultu necelý rok a Logan je první výsledek po tomto spojení. Tedy něco jako u Škodovky Felicia. Nepochybuju, že za deset let to bude někde úplně jinde...
0/0
24.2.2005 14:44

polarniliska

Re: Re: Proč?
Než jsi se dostal k Dacii a Renaultu, ještě to byla jakž takž pravda (záleží na úhlu pohledu), ale když jsi začal plácat o tom, že Renault vlastní Dacii teprve necelý rok a za tu dobu stihl vyvinout a uvést na trh nový model auta, ukázal jsi, že víš kulové a jsi jen další žvanil.
0/0
24.2.2005 15:19

Merk

Re: Re: Re: Proč?
Je mi líto, ale žvanil a kulověd jsi Ty. Ukaž mi, kde píšu, že Renault za necelý rok vyvinul a uvedl na trh nový model auta. Odpověď je jednoduchá - nikde. Takže si vyndej oči z trenek a pohov! ;-) Jinak nevím, co se Ti vlastně nezdá - to, že Renault vlastní Dacii necelý rok je pravda (předtím tam byla volnější kooperace na jiné bázi). A že Logan je prvním výsledkem po koupi Renaultem je taky pravda (je to první auto, uvedené na trh po koupi Dacie Renaultem). Taže kde je problém?
0/0
24.2.2005 16:03

X

Re: Re: Re: Re: Proč?
Jo, jen je škoda, že Logan nemá pozinkovaou karoserii, což např. Felicie má.
0/0
25.2.2005 14:52

mato

Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Felicia nemá pozinkovanou karoserii.
0/0
25.2.2005 23:28

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Aha, jsem si říkal, že jsou ty filcky už po pár letech rezatý, jsem myslel, že nějakou ochranu mají. Tak sry.
0/0
26.2.2005 19:28

HAKIM

Re: Re: Proč?
Dobrá, věta "Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí" byla volena možná trošku neobratně. Chtěl jsem tím říci vazbu na značku a její historii, práci lidí podílejících se na vývoji a výrobě, dodavatele. V každé druhé zemi "bývalého východního bloku" je sice fabrika vyrábějící takové vozy, jenže zpravidla jde jen o montážní závody. Ano škodovka je stavěna z velké části na koncernové platformě, jenže touto cestou se vydává většina výrobců. Součástí koncernu VW jsou i třeba takové značky jako Bentey nebo Bugatti a budeme jim snad upírat jejich původ. Co se týká Renaul vs Dacia. Renault převzal kontrolu 51% kapitálu již v roce 1999. A samozřejmě přeji Dacii aby byla někde úplně jinde mnohem dřív než za 10 let.
0/0
25.2.2005 15:01

Chatter

Re: Proč?
Taká krajina existuje. Slovensko :-). VW tu vyrába Touaregy, Porsche Cayenne a koncom tohto roka bude VW Bratislava vyrábať nové terénne AUDI A7 (výroba Seatov sa vráti naspať do Španielska). :-)
0/0
26.2.2005 9:11

lek

Re: Re: Proč?
Koukam malimko jsi to nepochopil...na Slovensku se sice vyrabi ty vozy co jsi napsal, ale ani jeden z nich neni Slovenskej!! Kdezto Skoda je Ceska..at si rika kdo chce co chce o tom ze je to nemecky auto...proste neni!!...V ramci koncernu ma svuj vlastni zivot (samozrejme spada pod vedeni VW a tim padem VW museji odsouhlasit modely, ktery jdou do vyroby)
0/0
26.2.2005 21:36

Ondra

Re: Re: Proč?
Na Slovensku se milý bratře nic nevyrábí. Tam se to tak maximálně akorát kompletuje :) Jste totiž tak neschopní, že kdybyste měli něco vyrobit, tak byste to posrali :)
0/0
20.4.2005 16:24

Jura

jJe to vůbec ŠKODA?
Škodováčtí konstruktéři se evidentně přeinspirovali BMW řady 5. Škodovka je to model jen podle názvu. Stejně jako nová verze Škody Octavia vypadá jako Audi A 8, Tudor je škodovka podle názvu starého modelu vyráběného ještě za ČSSR. Konstruktéři se pravděpodobně snaží držet krok se západní technologikou doktrínou. Ale trocha originality by měla cenu zlata, pánové.
0/0
24.2.2005 14:15

Mrzba

Re: jJe to vůbec ŠKODA?
Drive, jine automobilky kopirovali od Skody, od dob komunismu se to obratilo. Mohu rict, ze auta desingoveho typu fordu ci sportovnich znacek, mela Skoda jiz 10-20 let drive, ale pouze v papirove podobe a zadna jina automobilka nemela desingove studio jako v te dobe Skoda. Dokonce to bylo i odvysilano v TV a videl jsem ty modely a mohu prohlasit,ze je to opajcovane od Skody. Samozrejme za to vsechno mohla doba a penize. Bohuzel takova byla doba a jedna z nejlepsich automobilek sveta skoncila ve stoce,do ktere ji dostal komunismus. Postupne se z toho dostava. A v dnesni dobe, je vsechno na jedno brdo, jestli jsi si nevsimnul:-).
0/0
24.2.2005 14:42

Merk

Re: jJe to vůbec ŠKODA?
Nová Octavia že vypadá jako Audi A8? Ty seš fakt dobrej komik.... :-) Když už jsi slepej jak patrona, tak si aspoň vezmi metr a změř si ty dvě auta. ;-P
0/0
24.2.2005 14:46

Škodovák

Re: jJe to vůbec ŠKODA?
MÁŠ PRAVDU!!!!!!
0/0
24.2.2005 14:46

lek

Re: jJe to vůbec ŠKODA?
Cece kam jsi dal oci?????.....nova Octavia a A8???....to fakt ne..ani nahodou
0/0
26.2.2005 21:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.