Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C2 VTS: red hot chilli citrónek

hodnocení iDNES 4,0/5 Trpaslík s duší sportovce, se kterým zažijete hodně zábavy. S benzinovou "šestnáctistovkou" a sportovní specifikací VTS je C2 auto, se kterým se vám za babičkou nebo milenkou na druhý konec republiky moc chtít nebude. Pro hbité přemisťování po městě a zábavné zkoušení platnosti fyzikálních zákonů je ale jako dělané. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mag

Díky žeš mě předjel
Celkový problém toho auta nastáva při naklápění, vtedy už není šance vybrat zatáčku sportovně spíše l.t.t. Taky to má moc měkký pérování, lehko se rozhoupe. Při vyšších rychlostech soudruzi nevyvážili aerodynamicky nedostatek váhy tohto vozu a tak bych jízdu na okruhu s rychlostí větší než 140 km/h neodporoučel. S pozdravem Mag205
0/0
18.10.2005 22:47

serpent

Citroshit
Jezdily jsme s tím a je to hruza. Horší je už snad jen fabie. Odpich to má celkem, a i při strhování volantu byl k světu ale na okruhu se líp chovala honzova 205 GTI a to je téměř 20 let staré auto.
0/0
18.10.2005 22:39

ff

dá sa aj päť
už som v tom viezol aj štyroch spolucestujúcich, ale našťastie len 2 km, mám v tom detský motor s 60 klokanmi ;-) ff
0/0
25.2.2005 13:52

Spurny

Randal v Mini neni lepsi
Jizda v Minicooper S připominala jizdu v mlátičce, ten je lepsi koupit az po zaruce, kdy jsou závady v servisu už odstraněny.
0/0
25.2.2005 5:50

jéje

ale no tak kluci
v plusech i minusech jsou uvedeny jízdní vlastnosti, autor je schizofrenik ?
0/0
24.2.2005 20:39

Tomáš

Re: ale no tak kluci
Jako majitel C2 tuším, co chtěl autor v plusech a mínusech vyjádřit: C2 je takový čert, rychle vyrazí, všude se vejde, všichni na silnici zírají, jak je to auto mrštné (a to nemusí mít ani motor 1,6i). Když ale vjedete do zatáčky ve které jsou hrboly, budete mít pocit, že vyskočíte ze silnice. Je to ale jen "pocit", takový adrenalin. Po jeho překonání zjistíte, že jízda s C2 je bezpečná, pak si to teprv začnete užívat:)
0/0
25.2.2005 7:42

aiwan

crx
Tady je vidět jak nabušená byla (a je pořád) honda crx před 15 lety. Dneska stojí 4x míň než tyhle vozítka a pořád by jim natrhla zadek. A je hezčí  
0/0
24.2.2005 20:30

anderson

Re: crx
souhlas, honda je honda, ten zvuk pri 7000 RPM, i kdyz ta bezpecnost  ale taky na tu svou nedam dopustit.
0/0
24.2.2005 22:28

X

Mini Cooper
Proč to poměřují s Mini Cooper? Stačí když by to poměřili s Mini ONE za nějakých 470 000 Kč.
0/0
24.2.2005 16:41

X

Re: Mini Cooper
Nebo to mohli poměřovat s Mini Cooper Sport
0/0
24.2.2005 16:45

Profesor

Re: Re: Mini Cooper
a nebo to mohli poměřovat s mini HUMER
0/0
25.2.2005 0:56

Alien

Motor
Ač mám skoro 200 koňouvou mašinu, tak toto malé vozítko by mi při závodu z 0 na 100 km/h asi natrhl prdel. V papírech mám 8,1s. Ale taky mám o 500 kg teřší auto a tak o 10 kroků delší!
Ale cení se to, nicméně to není auto, které se kupuje ve velkém množství.Ani nechápu proč to dělají.
0/0
24.2.2005 16:14

www.minimarcos.co.uk

Re: Motor
Nevadi. Ja mam jenom asi 90 koni a taky bych Ti asi ve sprintu na 100 natrhl prdel :)
0/0
24.2.2005 21:50

Profesor

Re: Re: Motor
 A já bych ti natrhl prdel, jen co by ses předklonil
0/0
25.2.2005 0:54

béda

Re: Motor
já mám doma taky 100 kilovou mašinu. nechce zhubnout tak už jsme v rozvodovém řízení.
0/0
25.2.2005 6:35

Profesor

Re: Re: Motor
O takovou mašinu se musíš dobře starat, jinak ti nebude podávat takové výkony...to se potom nesmíš divit
0/0
25.2.2005 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.