Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Coccinella Kolinae Citroënalis (Beruška z Kolína): Citroën C1

Jedno z nejroztomilejších aut, která budou brouzdat sítí ulic městských aglomerací, stojí v Ženevě na stánku Citroënu. Trojčata z Kolína (Citrroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo) mají společnou valnou většinu vnitřností. Tvářičky, které je budou rozlišovat, jim ale vtiskli designéři jiné, to aby bylo jasné, ke které automobilce patří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rejpal

KIA za 175, Beruška za 240
Pokud už bych si měl vybrat, tak bych raději těch 65 tisíc ušetřil. Otázkou je zda jsou shodně vybavena.
0/0
12.3.2005 20:16

veroula

Ja bych to domu nechtela
Nemam rada miniaturni auta, urcite bych mlatila loktem do dveri, kdyz bych tocila volantem A jeste davat nakup do kufru pres vysokou hranu, no kdo tohle vymyslel???
0/0
8.3.2005 17:54

MrOyzo

Re: Ja bych to domu nechtela
Ty jsi taky slepice, ještě jsi v tom neseděla , a už víš, co by ti vadilo.... takový lidi miluju, nejdřív si něco vyzkouším, a pak teprv kritizuju, ne? A co se té vysoké hrany týká, tak ve skutečnosti to zřejmě nebude tak horké.. na jedné z fotek v galerii je slečna, která otevírá kufr, a ta "vysoká hrana" jí nesahá ani k pasu.. přitom nevypadá, že by měřila dva metry.... prostě to chce přemýšlet, než sem vybleješ nějaký příspěvek.... btw, kolik aut jsi vymyslela ty??? Nenapadám lidi v diskuzích často, ale ve tvém případě jsem rád udělal vyjímku... doufám, že mě nezklameš a přečteš si to....
0/0
10.3.2005 10:59

auto.koda@volny.cz

hrůza
Lidi neblbněte. Berušku si koupí v česku jen totální bezmozek. Vždyť tu máme českou Fábii Junior za 225 tisíc. Navíc je Fábie nižší střední třída, to znamená že i velikostí uspokojí normální českou rodinu, nebo může být druhým autem do rodiny. A né nějaká mini beruška. Jako první auto doporučuji střední třídu - Octavii, jako druhé Fábii. Já mám Octavii RS a jsem nadšen. Citröen C-1 je v česku fakt neprodejný mikro-auto. 
0/0
8.3.2005 10:00

mates

Re: hrůza
Právě, že Octavia je nižší střední, takže fabka je ještě níž, ale zase výš než beruška. Jinak ta auta se kromě ceny asi nedají porovnávat, každé je určené pro jinou skupinu zákazníků a pro jiný účel (např. fabka se mnohde používá jako služebák, ale že by stejnou roli měla mít C-1, to asi těžko.
0/0
8.3.2005 13:55

mikel

Re: hrůza
už jsi trapnej,najdi si jinej server
0/0
8.3.2005 18:01

MrOyzo

Re: hrůza
Udělalo by mi radost, kdyby týpci, co proklamují škodovky, protože nemají na jiná auta, konečně zavřeli hubu a přestali Oktávii RS (která mimochodem není žádný zázrak, možná před čtyřmi pěti lety, ale...) a jiná profanovaná auta domácí "německé" provenience nutit a podsouvat účastíkům diskuze....sklapni už a táhni jinam, do kterékoliv diskuze o autech se podívám, vždycky tam najdu tvoje jméno, a je jedno, jestli se mluví o C1čce, nebo dětských autosedačkách....
0/0
10.3.2005 11:03

microhead

design-hnus
Neni to broblem jen teto znacky. Ale mam pocit, ze v posledni dobe designeri zkousi, co jeste zakaznici vydrzi, viz Yetty, Skoda Ahoj, a pristrojova deska tohoto vozu. To uz nemaji napady a vkus?
0/0
8.3.2005 8:54

škodovák

názor
Byl jsem vždy zklamán nabídkou motororů do malých škodovek, zejména mi vůbec nesedí poslední tříválec. Když vidím a srovnávám s motory např. Toyoty, tak jsem stále více přesvědčen, že kvůli motoru si už škodovku nekoupím. V článku mi nesedí srovnání cen. Fábie může být možná levnější, ale:  bude mít tříválec! 40kW, nebude mít ABS a možná spoustu jiných užitečných věcí, které by měli být základní výbavou dnešního auta. Stále mi to připomíná 70.léta a Š105 S, kde chyběly např. madla zadních dveří, okna se nedala stahovat, zadní couvačka nesvítila, přestože stačilo záslepný šroub v převodovce vyměnit za spínač atd.. Mám Fabii a na můj vkus je dost poruchová. Docela mám vždy strach, co mi zase při roční prohlídce najdou. Doufám, že auta z Kolína se trochu projeví na strategii a klalitě Mladé Boleslavi.
0/0
8.3.2005 8:02

jaboh

Re: názor
Mám fabii tříválec (40KW ) více než 2 roky, naběháno 80000 km, naprosto bez poruch. Není to žádný drak, ale rozhodně se s tím nechá slušně jezdit. Předtím jsem jezdil Subaru (moc pěkné auto), ale spotřeba benzínu dvojnásobná a přijet s tím do značkového servisu jsem raději ani nezkoušel.
0/0
8.3.2005 8:51

Volvo480

Trvanlivost zadního skla
Nechápu, co se zde autor snaží naznačit, že se snad zadní sklo/dveře po nějaké době zavíráním rozbijí? Mám 17 let staré Volvo480, jehož třetí dveře také tvoří také jen sklo s přidělaným kováním a není s tím žádný problém. A ještě to vypadá hezky...
0/0
8.3.2005 0:26

Karel

DESIGN JE DOBRÝ,CENA HORŠÍ,STUDENTSKÉ AUTO OK. VYDĚLAT NA NĚJ JDE ZA 6 MĚSÍCŮ
zkus na webu SEZNAM do dlouhé kolonky pro vyhledávání zadat INDIVIDUÁLNÍ VYHLEDÁNÍ AUTA. no a máš auto za cca 6 měsíců téměř v reálu. To budou sousedi koukat co až přijedeš novou beruškou.Možná i s novou beruškou.Ale hlavně makat a makat , to doporušení nahoře nezapomeň !!
0/0
7.3.2005 23:55

geroc

Beruška....
Že tzv. novináři iHeute , potažmo iAuto jsou prudce inteligentní mně nepřekvapuje, i když vymyslet ten nadpis to se někomu musel strašlivé zapotit mozek nebo něco co má místo něho (i když proti Běhalovým výlevům v SM to je slabý odvar). 
0/0
7.3.2005 23:04

wayne

beruška
potkal jsem já u kolína berušku,šlápnul jsem jí bosou nohou na držku
0/0
7.3.2005 21:29

StarejJezevec

Jdu do kopřiv ...
hledat Tráboše.
0/0
7.3.2005 17:28

SG

Chyba- není pravda, že je to stejný motor jako v Yarise
Yaris má 4 válce, tenhle benzín jenom 3. Navíc Yaris už má jenom 48 kW, tento motor 50 kW. Páni redaktoři, nejdřív si ověřte fakta, než začnete psát nesmysly. Viz. www aygo.com a www.toyota.cz.
0/0
7.3.2005 12:35

Donnn

Beruška?
A kde má teda puntíky?
0/0
7.3.2005 12:35

Urr

Re: Beruška?
Beruska nema puntiky a berusku toto auto v zadnem pripade nepripomina, maximalne tak slunecko sedmitecne, ale berusku ne!
0/0
7.3.2005 12:43

deda

Konkurence pro Fabii?
Je to o  něco větší velorex. Dobrý jako třetí auto do rodiny, tudíž se u nás asi příliš prodávat nebude.
0/0
7.3.2005 12:17

C1

Re: Konkurence pro Fabii?
Kdo kdy řekl, že to má být konkur.pro Fabii?? Možná nějaký novinář, ale obě automobilky si nehodlají konkurovat a tvrdili to od počátku.Velorex je menší a má 3 kola.Moje žena zrovna to chce vyměnit za 3 roky starou Fabii. Co stále máte všichni obavy, že si to nikdo nekoupí.U nás to bude druhé auto, třetí nepotřebujeme a velké je rok staré.
0/0
7.3.2005 12:37

Olgoj Chorchoj

Re: Re: Konkurence pro Fabii?
Za kolik bude ta Fábie k mání ? Jestli je krátká, stará 3 roky, nebouraná, tak za 120 000 bych ji bral !
0/0
7.3.2005 13:35

C1

Re: Re: Re: Konkurence pro Fabii?
Abys nemusel čekat, tak si můžeš vybrat zde a hned teď. Ti to nějak vadí,se mi zdá.Máš tam reálné, ne imaginární ceny
0/0
7.3.2005 14:34

kuba

Re: Re: Re: Konkurence pro Fabii?
já dám 140.000 Kč!!
0/0
7.3.2005 15:12

X

Tak holt mas malou zenu
Tak holt mas malou zenu - to si muzes gratulovat.  Moje zena ma taky rada Citroeny. Ale meri 180 cm a tak ma (jako nase druhe auto) Citroen-Picasso ... Do Citroen-C1 by se nevesla.
0/0
7.3.2005 16:29

x,y

Re: Tak holt mas malou zenu
Kupte ji PAPAMOBIL. Tam by se vešta i s drdolem!
0/0
10.3.2005 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.