Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti: Horal z Boleslavi

Nový živočišný druh z Mladé Boleslavi je, narozdíl od svého většího a staršího himalájského kolegy, přívětivější a společenštější. V modrém kabátku pomrkává na kolemprocházející zvědavce a vybízí je ke hře: "Pojď se divit, co chytrého jde na autě ještě vymyslet."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bára

Nádhera

škoda Yetti se mi moc líbí. Mohla by se vyrábět. Hned bych si jí koupila. Vypadá super.....:-D

0/0
13.10.2006 22:15

dufi

xy

Za ty prachy si mužou ...... ....el

0/0
13.4.2006 13:57

spoluobčan

lopata
Chlapy a vejde se my tam lopata do toho JETTY?  Jestly jo , tak je to dobry vůz, jestly ne tak si jý dám nahoru...  Eště by mě zajýmalo jestly to má šaltpáku i na ježděňý do zadu...když ne tak nevadí...budu jezďyt do předu.
0/0
3.3.2005 14:46

Wowbagger Táhnoucísedonekonečn

Re: lopata
Spoluobčane jsi smradlavá škrkavka s plochýma nohama.
0/0
3.3.2005 14:50

stěrač

pomoc
Prosím tě projektante neházej mě do sběru mě klasický stěrač .. .sloužím již řádku let. ..ten nový trouba ve dvouch kolejničkách to nezvládne .... stačí aby napadl na auto sníh...trochu oblevy a pak mráz a je v háji...dej mi ještě šanci. ..TVůJ STARÝ DOBRÝ KLASICKÝ STĚRAČ
0/0
3.3.2005 13:56

pee-pee

zima
Voda je ještě v pohě.. ale co třeba mráz a sníh jako letos...jak to zvládně jeden stěrač závislý na dvou kolejnicích který jsou vystaveny povětrnosti....
Říkali starší kluci ..."uvidíme řekl slepý"  a popřal hluchému šťastnou cestu...
0/0
3.3.2005 13:34

drapa

stěrač
Yetti je pěkné ...ALE.... Dovedu si představit jak se 130-ti kilometrovou rychlostí po dálnici přibližuji ke kamionu ve Škoda Yetti ... a co čert nechtěl ... kromě vody  pár šikovných drobných kamínků nebo špíny... hupky šupky do jedné ze dvou  kolejniček stěrače .....a ten se zasekne... Kamion za sebou víří chuchvalce vody....(kdo jezdí ví)...najednou nic nevidím...a to byl můj poslední hrdinský kousek....Možná mě naposlední chvíli napadne vystrčit hlavu z okna... Jinak pěkné auto...uvidíme třeba se pletu...kéž by...
0/0
3.3.2005 13:26

pee-pee

yetti ANO ale nepraktický stěrač na zimu
Yetti  je pěkné líbí se mi... mám jen obavu že stěrač, který se pohybuje ve dvou vodících lištách nahoře a dole...bude často zamrzat a eventuelně zamrzlé-zapadlé sněhem sklo bude muset majitel  velmi pečlivě vyčistit celé. .. to bude asi problém....
Do vodících drážek se dostane voda ...a ta zmrne.. a bude po legraci.....Jinak  pěkné auto...
0/0
3.3.2005 13:07

monika

pekné
Veľmi pekné autíčko, nielen do mesta. Keďže sme rybárska rodina, celé leto by sme ho naplno využívali. Len by nesmelo byť drahé, a ak áno, tak nie kazivé. Držím palce, aby sa vyrábalo!
0/0
3.3.2005 9:43

panove

panove panove
kdy se konecne naucite psat ... "mota radu", carky tam, kde nemaji co delat ... to se neda cist
0/0
3.3.2005 8:23

notář

Re: panove panove
Tak si to přepněte milý pane na češtinu...anebo jděte radši na ryby...  anebo do .....do obchodu koupit pořádný počítač...případně příručku...  ...S windows rychle a česky...
0/0
3.3.2005 13:37

Bežný Franta Uživatel

Je to OK
I ta barva se mi líbí. Kdy bude k mání? :-)))
0/0
2.3.2005 15:41

SUV

SUV 4x2 ?
Vypadá dobře, ale proč pohon pouze předních kol  SUV by měla být čtyřkolka
0/0
2.3.2005 15:40

Mesi

Re: SUV 4x2 ?
Kdyby autor příspěvku pořádně četl, tak ví, že nejde o SUV
0/0
3.3.2005 8:00

gizmo

nic nechapete
Yeti slouží jen jako nástěnka na které si výrobce zkouší reakce lidí na různá technická a stylistická řešení. Toto auto nemá nejmenší šanci jít do výroby. Nová Fabia však z Yetiho převezme některé věci.
0/0
2.3.2005 15:29

Sliva

Re: nic nechapete
Tak to asi nejak nechapete spíš vy.U studie Roomster se taky tvrdilo že nikdy nevstoupí do výroby- a hopla snad už příští rok bude sjíždet z tovarny.Samozřejmě bude trochu(možná víc)upravená ale bude to Roomster.To samý bude i u tohohle auta, protože je tolik kladných ohlasů že se jim to vyplatí vyrábět.
0/0
3.3.2005 8:40

Cronos

Jenom jako
Koupit si auto, které jenom vypadá jako teréní, ale v podstatě se do terénu nehodí a jezdil bych s ním jen po asfaltu, mi připadá stejné jako vzít si za ženu chlapa, kterej je jako žena namalovanej a oblečenej, ale je to pořád chlap.
0/0
2.3.2005 11:12

app

Re: Jenom jako
99% "SUVček" v Evropě se prohání výhrandně po městě a po dálnicích, je to "imidžovka" :-))
Tak proč do toho rvát žravý a drahý 4x4 a další terénní vychytávky :-))
 
 
0/0
2.3.2005 11:45

aiwan

Re: Re: Jenom jako
doufám že si to koupíte a někde zapadnete a já vás potom budu tahat ze subárem : )
0/0
2.3.2005 15:19

Petr

Re: Re: Re: Jenom jako
A kdo chce někde zapadávat? U aut tohohle typu je důležitější větší světlá výška. Aby se s ním dalo jezdit přes větší nerovnosti. Na to přední náhon bohatě stačí. Plus by byla dobrá uzávěrka diferenciálu. Každej s nim hned nebude jezdit bahnem nebo krosit na sněhu.
PS: Máme dva roky Hondu CR-V a zadní náhon se nám zatím připojil snad dvakrát....
0/0
5.3.2005 0:31

halt

Re: Jenom jako
Zapoměli ti říct, že si ho nemusíš koupit ... není to povinné....
0/0
3.3.2005 14:49

Autoň

dobrý nápad
Na oko to vypadá podstatně lépe, než kosmická hnusárna ála Berlingo zvaná Roomster. Jedinou nevýhodou je, že tento vůz na podvozku z Fabie (délka 3,96 m, stejně jako Roomster) bude dodáván za předpokladu, že se bude vyrábět tak za 499.900 Kč a výše a to bez el. stahování předních okének (příplatek 11.000 Kč, jako v Octavii 2) a bez zadního stěraše (2.700 Kč), tónování skel (4.900 Kč) atd., takže s několika nezbytnostmi bude tak za 600.000 Kč.
0/0
2.3.2005 9:28

panove

Re: dobrý nápad
a jen doufej, ze v zakladu budes mit posilovac rizeni
0/0
3.3.2005 8:24

polarniliska

YETI
Nechápu výkřiky některých duchem prostých přispivatelů, kteří evidentně nepochopili, že se Škda nesnažila vyrobit žádný off-road, ale v podstatě o něco zvýšenou Fabii tedy verzi běžného auta jen v úpravě tzv. pro volný čas. Jestli chcete auto do terénu, kupte si Aro, jestli budete, jako je to obvyklé, jezdit 99% času po běžných silnicích, je pro vás škoda i této Škodovky. Osobně se mi to auto moc líbí a mé přání je, aby šlo do výroby.
0/0
2.3.2005 9:22

Mesi

pořádně číst
Někteří z pisatelů níže nepochopili, že nejde o auto do terénu. Když po městě může jezdit Patrol a další, proč by tam nehlo auto, které tam patří daleko víc jen proto, že se od běžných nákupních tašek odlišuje...
0/0
2.3.2005 9:04

nickey

pokud to nebude bráno jako offroad pak ano
škodovácky klasicky nezařaditelný auto.
líbí se mi design vnitřní části vozu, vypadá svěže, mladě
přední část kapoty mi přijde taková obšlehnutá odjinud, nemůžu se ubránit pocitu, jako by byla smíchaná z více aut
přední sklo je takový nějaký "plochý" a řekl bych že mě ruší, je to asi kvůli konstrukci těch stěračů, někdy možná nemusí být originalita za každou cenu
střecha opravdu, jak už někdo psal, svým zúžením v horní části a i tím barevným odlišením vypadá jak cooper :)
Pokud by to auto opravbylo koncepčně pojatý jako auto, který se nebude cpát mezi a srovnávat se s offroady, naložim si kolo, lyže, nákup pak oká
0/0
2.3.2005 8:49

cicmunda

proč ne
Mě se to docela líbí, v ženevě sem sice nebyl, ale z těch fotek to vypadá docela zajímavě. Mě by se to jako auto do mladý rodiny docela líbilo. V zimě na hory, vlétě na vodu, nebo někam na kola, žžádný sraní s uklízenim. no a že to neni čtyřkolka? Ruku na srdce, kolik z vás čtyřkolkou jezdí a kolik z vás ji má přepnutou jenom na jednu hnanou nápravu? Já měl zatim samý dvojkolky a neměl sem žádnej problém, až na pár zimních extrémů. A že bych kvuli tomu měl dávat za auto o padesát litrů víc mě ani nehne. Zato větší světlá výška neni  k zahození. U favorita sem urval na rozbitý cestě převodovku, a s citroeenem co mám teď,  když seděj vepředu dva chlapi, tak nevyjedu ani na obrubník. Bude se s tim dobře parkovat, bude z toho líp vidět ven, a je to český, i když trochu v úvozovkách.  Až se vytlačej za kolik to bude, tak má smysl se tady rozplývat, nebo to zatracovat.
0/0
2.3.2005 7:25

cufir-mufir

NO NO
tak pri zevnejsim pohledu to je neco strasneho a nekoupil bych to ani za cenu fabie! Ale v interieru me velmi prijemne prekvapili a to sladeni je proste bomba!! A pak ze nejde udelat hezky interier........ To co delaji do ted je hnus!
0/0
2.3.2005 7:23

Cronos

Auto na dvě věci
Pokud chce Škodovka vyrábět Yeti, Superby, Roomstery a Tudory, tak ještě dlouho bohužel zůstane nejprodávanějším autem v Čechách ojetá Felicie. To je cíl, kterého chce naše automobilka dosáhnout?
0/0
2.3.2005 7:03

lubosh

hm
no teda nic moc..
0/0
2.3.2005 3:04

Radek Tvrdý

uau
0/0
2.3.2005 1:28

carda-petarda

oprava
myslim:)
0/0
1.3.2005 21:26

cicmunda

proč ne
Mě se to docela líbí, v ženevě sem sice nebyl, ale z těch fotek to vypadá docela zajímavě. Mě by se to jako auto do mladý rodiny docela líbilo. V zimě na hory, vlétě na vodu, nebo někam na kola, žžádný sraní s uklízenim. no a že to neni čtyřkolka? Ruku na srdce, kolik z vás čtyřkolkou jezdí a kolik z vás ji má přepnutou jenom na jednu hnanou nápravu? Já měl zatim samý dvojkolky a neměl sem žádnej problém, až na pár zimních extrémů. A že bych kvuli tomu měl dávat za auto o padesát litrů víc mě ani nehne. Zato větší světlá výška neni  k zahození. U favorita sem urval na rozbitý cestě převodovku, a s citroeenem co mám teď,  když seděj vepředu dva chlapi, tak nevyjedu ani na obrubník. Bude se s tim dobře parkovat, bude z toho líp vidět ven, a je to český, i když trochu v úvozovkách.  Až se vytlačej za kolik to bude, tak má smysl se tady rozplývat, nebo to zatracovat.
0/0
1.3.2005 21:25

udomil

hezký
ale tohle Helmut do seriovky nepusti
0/0
1.3.2005 21:15

auto.koda@volny.cz

nádhera
Je to skvost ! !  Jako všechny typy vyráběné ve Škodovce. Yeti je bez přehánění - auto světové extratřídy. Stejně jako Octavia II. + Fábia II. a nebo Superb. I prodejně to bude mít Yeti v pohodě, protože češi mají rádi český auta. Proto je na českých silnicích, převaha českých škodovek. POZOR : 13.9.2005 ve Frankfurtu premiéra - ŠKODA OCTAVIA II. RS ! !    A tu si koupím. Protože RS je nejlepší sporťák na trhu, který odveze celou rodinu + nabízí nadprůměrný kufr pro dlouhé rodiné cesty nebo při stavbě chalupy. To je i můj případ. Přeju Yeti aby ho začli vyrábět co nejdřív. Protože Yeti převálcuje v CZ všechny ty nabubřelý teréňáky typu : Patrol, Jeep, Pajero, Frontera, Maverick atd. Škoda - Simply Clever ! !  Buďte chytří ! !
0/0
1.3.2005 20:46

speleo

Re: nádhera
Co se týče off-roadů a koncepce Yet tak srovnáváš nerovnatelné a každý, kdo to jenom trošku vážně myslí s jízdou v terénu si nikdy poloterénní křáp ze škodovky nekoupí. Ti nabubřelý teréňáci odvezou sedm lidí, maj daleko vyšší výkon a jsou hlabně určení do skutečného terénu. Nikdy si doufám nekoupím křápa z mladý boleslavi do terénu, to radši ojetýho skutečnýho off-roada.
0/0
1.3.2005 21:02

Sliva

Doufám že se bude prodávat
Toto auto je perfektním vozítkem značky Škoda.Kdyby se začlo prodávat bylo by určiťe hodně lidí kteří by ho koupili.Škoda by si upevnila pozici na trhu.Je to prostě skvěle řešený auto.Faktem je že by ho mohli prodávat jako čtyřkolku, nebo ještě lépe v obou variantách(záleželo by na požadavcích zákazníka).Bral bych ho všema deseti a ostatní značky mají smůlu.Kdyby se na internetu objevilo takovéhle auto a byla by u nej napsaná jiná značka tak to by z toho lidé šíleli, ale vetšina z nich vidí že to je Škoda a iž se mu nelíbí.A to je podle mě škoda.
0/0
1.3.2005 19:35

jahodove_ticho

nechci
nadavat nebo urazet, zkratka za me jako za fanouska aut, se mi tohle auto nelibi. tecka!
0/0
1.3.2005 19:29

aiwan

horal?
další nákupní pixla, asi se škodovkáři nudí, protože 120ka by vyjela víc než tohle
0/0
1.3.2005 18:41

eliska

Re: horal?
nejsem obdivovatel  nakupni pixly, nelibi se mi...ale  jezdeni v mensich, bezpecnych, kvalitnich autech mi pripada vic v proporci s prirodou, v proporci s uzkyma protismerkama, limitovanym mistem na parkovani..........veci se musi resit poporadku, a ne jak tomu bylo za komousu....postavit cinzak a az se lidi nastehujou tak zacit stavet silnici, chodnik...vsechno naruby...ale uz davno jsem zjistila ze nic nezmenim a na vse se musi prijit az kdyz si clovek spali prsty...tak si ty 6ti a 8smi valce nakupujte, a ja na vas vydelam na oleji...vlastnim olejovy akcie...v emerice, v rusku, v norsku...utracejte za benzinek...  vam vsem dekuji......
0/0
1.3.2005 20:03

aiwan

Re: Re: horal?
nevim co konkretniho jsi tim chtel(a) naznacit, snad ze neni od veci pamatovat na ekologicnost....souhlas. Kazdopadne, designove si to treba i lidi ziska, ale me se nelibi ze se to tvari jako auto s vetsi pruchodivosti nez bezny osobak a pritom velky kulovy. Takze jakypak horal
0/0
1.3.2005 20:15

eliska

Re: Re: Re: horal?
nic, stejne tu vsichni jenom kvakame....odpoved byla na pixly...a taky odpoved pro lidi co kompaktni SUV srovnavaji s 6sti a 8smi valcema....proste neco co se srovnavat neda, a zadruhy, v Cesku nejsou dost siroky silnice pro obyvaky na koleckach...jinak si myslim ze to auto pri malym vylepseni muze byt dobra nabidka na trhu...zalezi na cene....napriklad Touareg od VW se mi tvarove moc libi, ale je drahej jako prase...mozna baby Touareg SUV ...
0/0
1.3.2005 20:50

aiwan

Re: Re: Re: Re: horal?
celkem souhlas az na jedno, u nas sou zatracene siroky silnice (bohuzel), patrne protoze nemame prostredky na vybudovani cyklotras, takze se na silnicich pamatuje i na chodce a cyklisty. Dusledku je hodne, ale negativni prevazujou
0/0
2.3.2005 7:35

Milan Kubík

Re: Re: Re: Re: Re: horal?
Prostředky na cyklostezky jsou, jenom je třeba hledat. Metr cyklostezky vyjde na jednu tisícinu nákladů na silnici. Proto u milionu tu tisícovku už jde najít. Jen na to myslet. Zatím jsme tady ještě líní, Ti na hoře na to myslet a Ti dole tlačit na ty nahoře.
Jinak Yeti je fakt prima. I na ta kola pamatuje zajímavě řešenými zadními dveřmi. Není to teréňák, ale při alternativní výrobě 4x4 by mohl zvládnout příležitostnou kalamitu a nebo horší cestu. Hlavně aby byl za slušnou českou cenu a nebyl neekologický ve spotřebě.
0/0
2.3.2005 10:58

Ctirad

Češi umí!
Konečně dostaly namyšlené automobilky jako BMW, Mercedes, Audi se svými terénními vozy na prdel! Čeští kontruktéři a designéři dokázali, že umí navrhnout auto, které hravě konkuruje i opěvovaným vozům jako je BMW X3 a to za nepoměrně nižší cenu, nižší provozní náklady a mimo jiné s nesrovnatelně nižšími cenami náhradních dílů, auto elegantnější a praktičtější než zahraniční konkurence. Všude ve světě se musí naučit respektovat Českou republiku a její nadané a schopné lidi! Jsem hrdý na to, že jsem Čech!
0/0
1.3.2005 18:25

carda-petarda

Re: Češi umí!
Ctirade, Ctirade:) ty si ze me delas srandu?! jak muzes srovnavat skodofku a bmw, to je jako kdyby si srovnaval Orlicke hory a Alpy, hmm:))
0/0
1.3.2005 18:31

Milan Kubík

Re: Re: Češi umí!
Pozor na to. Kdyby jsi četl srovnávací studie, tak už Octávka strčila spolehlivostí BMW srovnatelného typu do kapsy. A to píšu jako fanda nadčasových bavoráku klasického typu. I proto se mi Octávka tak líbí. Chladičem mi trochu BMW připomíná. A poráží i další značky. V konzervativní Británii byla škodovka něco směšného a dnes je oblíbená.
Na druhou stranu konečně také něco hravějšího jako je Yeti. Škodovka už to moc potřebuje. Fabia mě třeba designově moc neoslovila.
0/0
2.3.2005 11:03

stoupa

Re: Re: Re: Češi umí!
který BMW je srovnatelný typ s Oktávkou s předním náhonem a rozvorem 2513 mm?
0/0
7.6.2005 17:42

Leoš

Re: Češi umí!
Češi umí jedině prvotřídně pít pivo. V tom nemáme konkurenci, pijem dvakrát víc piva na hlavu než němci. Auta bohužel nevyrábíme ! Jen montujeme v M. Boleslavi a Kolíně auta cizích značek. Až se z toho jednou umontujeme, uvidíte.  
0/0
1.3.2005 19:19

J

Re: Re: Češi umí!
na kterej si hale
0/0
1.3.2005 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.