Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi RS4: vlk v rouše beránčím

Tři, dva, jedna...START! Na stovce jste za 4,8 sekundy. Uhánět dvěstěpadesátkou? Žádný problém! Ingolstadtská automobilka si největší novinky schovává na podzimní frankfurtský autosalon, do Ženevy přivezla i přesto auto, které umí pořádně rozproudit krev: sportovní Audi RS4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oldrt

no, nerikam ze to nevypada dobre, ale v zatackach
sti p1 05my spec. ed. 2005 nechyti! subaru forever!!!
p.s. vsem zabednencum: nehanim jim audi, mam pouze odlisny nazor...!
0/0
24.5.2005 16:38

b

!
RS4 vs M3 http://st.vse.cz/~xguzj02/index.htm
0/0
18.3.2005 22:24

revo

AUDI RS4 nemá konkurenci ! !
AUDI RS4 je RAKETA ! !  Kdo požaduje jako já luxus, nejlepší jízdní vlastnosti, motory, dílenský zpracování, nejnovější elektroniku a systémy má jedinou možnost : AUDI ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Kdo tomu nevěří je ztracen, jako všichni příznivci škodovek.  Parkrát jsem svezl škodofkáře a sami přiznali že to se se škodofkama nedá srovnat. Žádný drnčení, pazvuky, náklony v zatáčkách a slabý motor bez výkonu ! ! To je AUDI ! ! A můžete mě klidně urážet dál, já vím že nad AUDI není ! !   AUDI  
0/0
15.3.2005 17:04

jarda

Re: AUDI RS4 nemá konkurenci ! !
Jaký máš motor v tom tvém zázraku ?
0/0
15.3.2005 18:15

2u

Re: AUDI RS4 nemá konkurenci ! !
luxus, nejlepší jízdní vlastnosti, motory, dílenský zpracování, nejnovější elektroniku a systémy má jedinou možnost : AUDI ! ! Ve slove Ferrari se nepise A :-)
0/0
17.3.2005 13:08

BigTommy

Re: Re: AUDI RS4 nemá konkurenci ! !
  Ferrari
0/0
21.5.2005 9:52

marinak

vlastni fotky
fotky z "vyletu" do Zenevy :o)) http://www.marinak.cz/autosalon/
0/0
15.3.2005 13:34

martin

Žasnu
Pánové.... Já myslel, že tahle debata by měla bejt o tom autě a ne o režimech a o lednici...  Mimochodem, to auto je kus.... Já osobně audi moc rád nemám, jsem milovník Hondy, ale je fakt, že tohle je parádně nabroušený auto... Přeju Vám, ať se v něm alespoň jednou svezem.... A těm bohatejm: Pučte to nějaký tý "socce", uděláte dobrej skutek...
0/0
14.3.2005 17:42

revo

POZOR ! ! !
Pozor ! ! ! Warťan je bolševickej provokatér. Nemá rád lidi, který mají jiný názory a peníze. Tomu se v ČSSR žilo ! !  Je to evidentní komunista, kterej naštěstí na AUDI, nikdy mít nebude. Maximálně na totálku z bázu, dvacet let starou. Pořád tu kydá kecy o Tatře, Wartburgu a jízdě přesně podle předpisů.  Tak se tu už neukazuj Warťane, jen otravuješ normální lidi ! !  AUDI
0/0
13.3.2005 22:39

Warťan

Re: POZOR ! ! !
A ty máš rád koho? Mám jiný názor, tak jsem od tebe napadán a já názory druhých beru, ale jen těch, co se umí chovat slušně. Aby bylo jasno, pokud má cenu bavit se s takovým amorálním nesnášenlivcem, v žádném případě nevíš, jak na tom jsem finančně, narozdíl od tebe se zde nevytahuji se vším co mě napadne, tím pádem nevíš, jaká auta a jiné věci si můžu dovolit. Možná bych se sám divil, co jsi ve skutečnosti zač, tak se raději skrýváš za značku Audi, které tímto akorát děláš ostudu. Nestranný člověk si pak může myslet, že se takto chovají všichni příznivci značky. Je jich dost špatných, já znám i ty slušné, tak si to nemyslím. Nestranný člověk by se dále mohl pozastavit nad tvým dvojím porušení zákona- "bolševik" a "komunista" jsou zákonem postižitelné urážky, zvlášť když-> Komunista nejsem a z mých příspěvků to nijak nevyplývá. To je názor každého, co si trochu umí představit situaci druhých a z čeho pramení. Porušování pravidel provozu také neobhajuje
0/0
13.3.2005 23:30

Warťan

Re: POZOR ! ! !
..slušný člověk, ale většinou lidi, kteří nemají zájem na tom, aby se nic nestalo druhým. Dále lidi, kteří nemají vlastní odpovědnost nejen za věc, ale i za své vlastní zdraví. Většinou se s takovými lidmi nehádám, ale na tvou agitaci proti mně reagovat musím. Normálním lidem otravuješ život hlavně ty- urážky tvých spoluobčanů leckoho rozčílí (můj případ), dalšímu to přijde líto, že i takoví se mezi námi najdou a ještě to veřejně rozhlašují. To, že se zastávám druhých, neznamená, že jsem lopata, nebo komunista, to že dodržuji předpisy v dopravě neznamená, že jsem "páprda". Jen díky nám slušným řidičům se totiž celý provoz dávno nezhroutil a je možné, že i ty bys byl se svou A3 RS někde v háji. Peníze možná máš, zato žádný charakter a slušnost vůči druhým a pokud si myslíš, že já odměřuji člověka podle peněz tak si vzpomeň na staré přísloví: "podle sebe soudím tebe" a také na "potrefená husa nejvíc kejhá", sedí to k Tobě, stejně jako auto- agresivní k agresivnímu.
0/0
13.3.2005 23:45

Rex

Re: Re: POZOR ! ! !
Wartane co to je za agitku ? Chat je o Audi RS4 a ne o tom jak se kdo ma nebo nema nebo kdo umi vydelat vetsi penize a kdo neumi. Ten revo je evidentne nadsenec Audi protoze jeho prispevky o Audi tu litaj tak dva roky. Asi neni ani hodne bohaty protoze A-3 stoji neco okolo 800 tisíc kc. Tak ho nech. Ale ta nostalgie Wartane kterou tu prezentujes je taky hloupa. Jako kdyby snad bylo za komunistu lip ? Ne nebylo ! Naco ceskou lednicku kdyz takovej Electrolux je lepsi kvalitnejsi a ma nejdelsi tradici. Cau
0/0
14.3.2005 9:14

Warťan

Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Pro mě za mě může to být nadšenec třeba do parašutismu. Fandím lidem, kteří se zajímají o auta, ať jsou jakákoliv, ale "revo" není jen nadšenec, je to agresivní člověk, který napadá ostatní, vč. mne. Nevím, proč se všechno obrací k závisti, když si jen dovolím napsat, aby neurážel druhé lidi? To už opravdu nesmí nikdo nic říct? Nikdy jsem nikomu nezáviděl. Nostalgie není hloupá, je to nutnost. Z nostalgie a starších věcí vycházejí ty nové. Když má někdo rád starší věci, není hned komunista a nechme soudů, kdy a jak nebylo líp. To je subjektivní názor každého jednotlivce. Na značku Electrolux jsem sázel ze stejného důvodu, ale chci zkrátka českou lednici. Ta debata by nikdy nevznikla, kdyby se kolega "revo" nechoval k druhým, jako namyšlený sobecký synátor nějakého restituenta, co si myslí, že si může všechno dovolit.
0/0
14.3.2005 11:08

procházející

Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Revo a Warťane, Vy máte dost oba dva. Jeden jste šílenej blázen do Audi a druhej žije o 25 let zpět, kdy měli všichni stejně. A kdy byly na vložky, toaleťák, pračky, ledničky a auta pořadníky.   
0/0
14.3.2005 11:48

caofila

Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Prominte,stále se pokouším navázat dialog na téma jízdní vlastnosti vozu Wartburg,chápu vaše rozhořčení,ale to vámi probírané téma je opravdu trochu o něčem jiném,kolega"revo"je jaký je,nejste-li soudce nesudte jej,vratte se ke kořenům.Posuzujte dění s nadhledem,ušetříte se zbytečného rozčilování,zdraví máte jen jedno a toto je diskuse o autech.
0/0
14.3.2005 11:58

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Jízdní vlastnosti vozu Wartburg 353/ 1.3 jsou vzhledem ke třídě velmi dobré, zátěžový regulátor tlaku zadních brzd od r. 1975 nemá v dnešní době spousta aut, u ABS zbytečné, bez ABS ošizená konstrukce, pokud je tam omezovač statický. Brzdy- vpředu čtyřpístové kotoučové od 1975, neslábnou při opakovaném brzdění, mají dost dobrou účinnost, odpružení je velice pohodlné, stačí se informovat u lidí, kteří měli kdy s tímto autem co dočinění. Hřebenové řízení od počátku výroby, vpředu náprava typu Mc Pherson, Wartburg nikdy netrpěl odpadáváním kol, lámáním poloos a jinými neduhy, které dodnes provází ještě Favority a často i Felicie. Jednalo se vždy o mouchy, ne o závažné chyby, kvůli kterým by musela být předělána konstrukc... V zatáčkách se naklání, ale neztrácí stabilitu, dá se dobře poznat, kdy je rezerva vyčerpána, korekce lze provádět plynovým pedálem, losí test by splnil s rezervou (viz. staré světy motorů a pokusy s W 353). atd.
0/0
14.3.2005 23:26

revo

Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Vidím že jsi ztracen komunisto - Warťane. Proč nechodíš do práce a celej den visíš na NETU. Pak se nediv že jezdíš v ojetý TATŘE z bázu. Víc pracuj ! ! Já žádnýho tatínka nepotřebuju. A na AUDI A-3 jsem si vydělal sám. Nový AUDI si kupuju každý třetí rok. To víš nový je nový. Mít na AUDI RS4, tak do ní jdu. Protože lepší seriový sporťáček za rozumnou cenu není.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !   RS4 je raketa !  A ty Warťane jsi POLITRUK, zhrzen tím že nemají všichni stejně, jako za komančů. Proto opěvuješ Wartburga a jeho ,, EXCELENTNÍ,, jízdní vlastnosti a vzpomínáš na ČSSR jako na ráj na zemi. Já jsem sice ještě ,, mladík,, 1969 ale na ty fronty na banány, pomeranče, barevnou televizi, vložky, toaleťák, pračku a vlastně skoro všechno si móc dobře pamatuju ! Jsi ztracen.   
0/0
14.3.2005 16:33

jája

Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
REVO, ty jsi divný člověk. Nechápu tu tvojí potřebu chlubit se na většině diskusích jaké máš auto a jak je skvělé. Ty si tím něco kompenzuješ ?
0/0
14.3.2005 16:48

Marv

Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Náskok díky technice? A kde? A v čem? Audi je průměrné auto za nedprůměrné peníze. Kdo na to má, ať si to platí. A my se mu můžeme smát. To má jako bonus za darmo. :-P
0/0
14.3.2005 17:19

Marcela

Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Audi má více typů , všechny jsou průměrná auta  ? Dost široký průměr, kam pak řadíte třeba fabku ?
0/0
14.3.2005 18:46

Marv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Měl jsem na mysli průměrné ve srovnání s vozy stejné třídy. A3 se samozřejmě musí srovnávat s něčím jiným, než A6, že ;-).
0/0
14.3.2005 20:28

revo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Marcelo, s Marvem se nebav. To je jasnej lopaťák ŠKODOVÁK !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Nic víc se nedá říct.
0/0
14.3.2005 22:04

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Nejsem komunista... Dnes jsem měl volno, nemám pevnou pracovní dobu a většinou nekončí ten den, kdy mi začíná, takže visím na netu vždy, kdy je čas, někdy vícedenní, podle volna. Pokud by mi moje práce, kterou mám velice rád, nevyhovovala, zakotvím v oboru, který jsem zvolil ve škole a ze kterého mám maturitu a přesto, že bych ve většině případů dostal více/měsíc, jezdil bych pořád auty, která si můžu opravovat sám a která mi vyhovují. Zkusil jsem jich celkem dost, vč. (klidně se div že už je minulost, nebo mi nevěř) BMW 530d. Nikomu neberu ani S8 4.2 quattro, ani bys o mně nevěděl, kdybys předtím neurážel "socky". Kdybych patřil mezi ty nezaměstnané, těžko bych asi mohl platit inet- zbytnou potřebu... Nejsem ničím zhrzený, nikdy jsem netvrdil, aby měli všichni stejně, to neměl nikdo ani do listopadu 89. Nemám důvod fandit komunistům (nebýt převratu r. 48, jsem dnes dědicem velkoobchodu s ovocem a zeleninou a 2 továren), ale zároveň ani nenadávám, jelikož v té době
0/0
14.3.2005 23:00

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
jsem neměl možnost poznat veškeré náležitosti režimu a z toho vytvořit vlastní závěry a přebírat nechci, vlastní názor si vytvořím do té míry, dokud je pořád vlastní a založený na faktech, která znám. Fandím autům a věcem, které v té době přišly na svět, ale auta za režim nemůžou, takže bych je automaticky nemíchal do politiky. Můj zájem se týká i např. Renaultu 20, R 16, Citroenu DS, Volkswagenu 1600 apod. Auta srovnávám pouze ve své třídě a např. Wartburg je ve své třídě (nižší střední, rodinné automobily) opravdu dobrý jízdními vlastnostmi, výkonově dostačující průměr pro ty, kterým nevadí chudší výbava kabiny. ČSSR nebyl ráj na zemi, režim měl své výhody i nevýhody, které má i dnešní režim ostatně jako všechno na světě. Souhlasím s tím, že 3 dovezené gramofony za rok nebyl zrovna ideál, zvlášť, kdo ho chtěl, musel automaticky dát vedoucímu něco pod pultem, ale to zase nesouvisí ani s auty, ani s možnostmi lidí na zaměstnání, to lze zařídit i dnes. Kdybys takhle psal od začátku
0/0
14.3.2005 23:14

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
nemusela vzniknout tahle zbytečná debata...
0/0
14.3.2005 23:30

revo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POZOR ! ! !
Snažíš se být sladký, viď komunisto s Wartburgem a lednicí CALEX. Ale to ti neuvěřím ! ! Ty žiješ o 25 let zpět. Pochop že AUDI je auto s velkým A ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  AUDI RS4 je raketa ! !  Hádat se s tebou nebudu, protože děláš hodňouška ale já tě prokouk odboráři bez peněz !  
0/0
15.3.2005 16:51

Warťan

To: Revo
Ať nemusíš dlouho hledat... Pokud máš nějaké narážky na socky, co dělají u pásu: MLČ! Protože nebýt jich, neměl bys svoje A3, ani já kterékoliv jiné auto, které si narozdíl od Tebe nepořizuji, abych mohl dohánět sebevědomí na silnici, ale proto, že chci auto, které se mi designově líbí a vyhovuje mi na jízdu. Pokud by mi vyhovoval Velorex a šel snadno sehnat, budu jezdit s Velorexem a pokud jsi takový kapitalista a demokrat, který mě pokládá za bolševika, tak to musíš uznat, nebo se příčíš tomu, co Tě živí- to dělají lidi, kteří nevědí, co chtějí. Spousta lidí by práci ráda- Textilana, ČKD, Škoda Ostrov, původní Tesla, Calex, Praga, Pal... Jedna firma za druhou bere za své, protože investoři chtějí hypermarkety a zábavní centra. Tisíce lidí bez práce jen proto, že se lidi jako Ty chtějí napakovat na tunelu a následně v oboru, který práci dá jen zlomku z nich. Ty tisíce lidí byli spokojení i s tou Škodovkou, sebrali jste jim i to, tak být Tebou, vůbec si je neberu do úst...
0/0
13.3.2005 15:37

Warťan

Re: To: Revo
"socky" se z nich totiž staly nedobrovolně. Rozvádějí se, páchají sebevraždy, práva se nedovolají. Ať jdou pracovat- KAM a KDE, když jsi tak chytrý. Já říkám taky, že si práci najde téměř každý, ale je to blbost. Práci si člověk sice najde, ale JAKOU- takovou, která ho nebude bavit a tím pádem jsme opět u jádra problému, který je vlastně začarovaný kruh. Šancí je čím dál méně, nikdo těm lidem nepodá pomocnou ruku, kterou potřebují. Neexistuje člověk, který by v životě nepotřeboval pomoc druhého, od toho jsme lidi a Ty sám zapřemýšlej, kdy jsi naposledy potřeboval pomoc. Soudě dle Tvého stylu psaní (tím pádem věku) a pokud jen nekecáš se svým autem, si myslím, že tu pomoc jsi potřeboval nedávno. Do té pomoci patří i leasingová společnost, např. Stejně tak příbuzní, známí a tak. Až budou mít všichni stejné možnosti a bude se na každého nahlížet v jiné než binární soustavě 0=socka 1= platící= žijící, budou všichni pracovat a žít v relativním klidu. Budou mít šanci!
0/0
13.3.2005 15:48

petr

Re: To: Revo
jezisi to je ale komunisticky blabol. spousta firem bere za sve, protoze vyrabi vyrobky, ktere spotrebitele nechteji. investori nechteji hypermarkety a zabavni centra, spotrebitele je chteji. trh DIKYBOHU ted funguje na principu poptavky/nabidky a ne diky nejakemu zcestnemu komunistickemu centralnimu planovani.
0/0
13.3.2005 16:35

Warťan

Re: Re: To: Revo
Vy nechcete české lednice? Servis, tradice a cena? Nechcete z města textilu- Liberce, zboží, které šlo už ve 30. letech (nebyl komunismus) do celého světa? Po trolejbusech mimochodem poptávka také byla...  Takže trh funguje tak, že sice nabídka a poptávka je, ale tak nerovnoměrná, že se musíme dělit na "socky" a bohaté. S tím, že ti "bohatí" se "sockám" navíc posmívají... Investoři právě chtějí zábavní centra, jsou krátkodobě návratnější, než tradiční výrobky a "know-how", ale není nad pevný základ a to, že společnost nezkrachuje a že ty tisíce lidí u nás, co chtějí pracovat, budou pracovat. Jenže to chce pro tu společnost něco udělat, nejen roznést lidem letáky a jinak jen brát a brát. Tyto možnosti může poskytovat každý režim, stejně tak každý režim umožňuje krach všeho.
0/0
13.3.2005 18:32

2Mac7

Re: Re: Re: To: Revo
Lednici ( stejně jako jiné výrobky) si vybírám podle mnou preferovaných parametrů -  země původu k nim nepatří . Ostatně české lednice jsou které ? Že něco šlo do světa ve 30. letech minulého století neznamená, že je to konkurence schopné dnes. Kdo nazývá některé lidi sockami je hlupák, stejně jako ten, kdo si myslí, že člověk, který je podle jeho kritérií bohatý je horší než on. Prostě oba třídí lidi podle toho jak jsou bohatí , jaké mají auto apod. A oba jsou hlupáci. 
0/0
13.3.2005 19:00

petr

Re: Re: Re: To: Revo
Ne, rozhodne nechci "ceske" lednice, nechci liberecky textil, atd. Chci DOBROU lednici a DOBRY textil. Pokud jde o rozdeleni na bohate a chude - kazdy sveho stesti strujce. Pokud se budete snazit, bude vam odmenou bohatstvi. Pokud budete cely den lezet na krovkach, tak holt budete nemajetny. Rozhodne nemam chut zit zivot tak, ze budu drit jako idiot, abych pak polovinu sveho vydelku odevzdal clovek z druhe kategorie s tim vysledkem, ze se budeme mit oba stejne. Pokud jde o zabavni centra - to snad nemuzete myslet vazne, protoze to co tvrdite proste nema zadnou logiku a zjevne vubec nechapete nebo nedokazete prijmout, jak funguje trh zalozeny na principu nabidky a poptavky. Zbytek vaseho prispevku jsou jen politicke blaboly.
0/0
13.3.2005 19:55

Warťan

Re: Re: Re: Re: To: Revo
Nikdo nechce, aby měli všichni stejně. To nikdy nejde splnit. Šlo mi pouze o jedinou věc- reagoval jsem na člověka, který svým vytahováním přesahuje meze mojí tolerance. Pokud má něco proti lidem, kteří nemají peníze, ať jim pomůže- ať jim dá práci, ne peníze. Vadí mi to, že lidi, co chtějí pracovat a kteří v době, kdy pracovali, žili na dobré úrovni se dnes musí řadit mezi socky ne vlastním přičiněním. A nepřeju ani sobě, ani nikomu dalšímu, aby musel zažívat stejné pocity, protože to musí být strašná věc. No a do toho všeho mezi námi žije část lidí, kteří si ještě přisadí a říkají jim že jsou "socky". A to i těm, kteří třeba např. tou Škodovkou jezdí, protože jsou např. sběratelé a tak. A i kdyby ne, tak je sprosté si o lidech, kteří nemůžou za svou situaci toto myslet. Dvojnásobně sprostší je to o nich říkat. O nic víc mi nešlo, už vůbec o žádnou politiku. P.S. České lednice jsou dobré- sháněl jsem 20 let starou Calexku a pračku Tatramat hodlám nahradit opět Tatramatkou...
0/0
13.3.2005 20:14

caofila

Re: Re: Re: Re: Re: To: Revo
Vážený pane,chci reagovat na váš příspěvek uvedený níže týkající se průjezdnosti zatáček vozem Wartburg,mám v úctě staré vozy,mám úctu k lidem kteří jsou spojeni s jejich vznikem,ovšem to co jste napsal je bud recese nebo šílenství,nezlobte se ale to nemůžete myslet vážně.Omlouvám se že ruším vaši debatu na sociální téma a kvalitu našich výrobků.
0/0
13.3.2005 20:56

zírám

Re: Re: Re: Re: Re: To: Revo
 sháněl jsi 20 let starou Calexku ?!   
0/0
14.3.2005 14:26

2Mac7

Re: To: Revo
nikdo by nestavěl hypermarkety a zábavní centra, kdyby o ně neměli zájem občané
0/0
13.3.2005 18:35

Hobit

Re: Re: To: Revo
Když to řeknete takto, tak se skoro nemůžete mýlit, protože i ti co to staví jsou většinou občané a vždy minimálně oni si to přejí. :-)
0/0
13.3.2005 21:38

2Mac7

Re: Re: Re: To: Revo
Myslím, že víte jak jsem to myslela
0/0
13.3.2005 21:43

Hobit

Re: Re: Re: Re: To: Revo
Pokud jste to tedy myslela tak jak jste to myslela, tak bych vás chtěl upozornit, že kolikrát se dějí věci o které občané snad ani příliš nestojí a přesto jsou prosazeny. Ale to není ani tak o svobodném trhu, nebo centrálně ří\ené ekonomice, ale o slušném chování.
0/0
13.3.2005 21:55

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: To: Revo
Včera otevřeli v místě mého bydliště nový Carefour - ty davy lidí zde včera i dnes - to jsou ti občané , kteří o to nestojí ? Příliš o ně nestojí ( možná) lidé, kteří v dané lokalitě bydlí , paradoxně podobná centra v jiné lokalitě  ( a stačí jen o kousek dál ) jim nevadí  :-)).
0/0
13.3.2005 22:17

Hobit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: Revo
Já jsem občan, kterému vadí hypermarkety v jakýchkoliv lokalitách. Prosím zaevidujte si mne. :-) Možná právě proto, že jednou by mi ho mohli postavit za okny a tak je mne toto uvažování = když to nevidím, tak mi to nevadí = cizí. Já už jsem prostě takovej nezlobte se. Omlouvám se za odbočení od tématu.
0/0
14.3.2005 18:25

revo

Re: To: Revo
Čau socko - Warťane. Já si nepotřebuju nic dokazovat. Prostě se mi Audi líbí a vyhovuje mi. Mám rád špičkovou techniku a to nemá nic společnýho se sebevědomím. Jen aby bylo jasno, já taky nemám třeba na Audi A-8 ale proto se nezlobím a nenapadám toho kdo na Audi A-8 má ! Ale ty seš LOPATA jako řemen ! A stará PAPRIKA ktomu. Ty sám seš nebezpečnej, svou pomalou jízdou a názory co tu meleš dokola.  AUDI A-3 Sportback je super auto ! !  Díky bohu za něj.  AUDI  Já ti na Textilanu, ČKD, Teslu a další fabriky prdím. Myslím že jsme na tom v česku dobře. Kdo není línej nebo hloupej, práci má. Což není tvůj případ Warťane. Ty až nebezpečně naznačuješ že jsi komouš !  Sedni do svý TATRY z bázu a zmiz z těchto stránek ! ! ! ! ! !
0/0
13.3.2005 22:29

Marv

Re: Re: To: Revo
A A3 si teda pomůžeš. Haha. Nějakou dobu jsem s ní jezdil. Za slunečného dne skončila i se mnou mimo silnici (a to jsem nejen nijak divoce) a šla z domu pryč. Vzpomněl jsem si potom na výrok jedné z recenzí na A3: "not as sporty as it looks". A to je hluboká pravda. Je to auto čistě na prvotní efekt, považovat ho za špičkovou techniku je docela komické. Pro ženskou a/nebo do města OK, jinak nebrat.
0/0
14.3.2005 17:15

škodista

rychlost ???????????????
Takový auto je nanic. Naco takový zrychlení ? ? Pro předjíždění ? ? Asi né. To si koupí jen hovado. Já mám Octávku 1.9 TDI a předjíždím taky bez problémů.  
0/0
13.3.2005 0:33

Hobit

Re: rychlost ???????????????
Viz. diskuze níže. Zrychlení je dobrá věc, když potřebujete uniknout z nějaké nebezpečné situace do které byste se samozřejmě jako dobrý řidič neměl dostat, ale znáte to, náhoda je sviňa a pak i 4.8 může být zatraceně hodně. Ale jak už taky bylo taky řečeno, dneska to je spíše o pocitech než o užitku a když jsou lidi ochotý to zaplatit, tak co s tím naděláme? Asi nic. Viď Leoši, ty kluku ušatá. Mám tě rád. :-)
0/0
13.3.2005 7:50

jirka

Re: Re: rychlost ???????????????
Myslím si to samé. Pro normálního člověka na běžné jezdění jsou taková auta nanic. Já mám 1,4 50 kw, a vyhovuje mi to.
0/0
13.3.2005 10:14

buh

Re: Re: Re: rychlost ???????????????
a koho to aasi tak zajima? to ze ses socka co jezdi v zigulu a jen si potrebujes dokazat ze takovy auto nepotrebujes, opravdu nikoho nezajima
0/0
13.3.2005 13:22

jirka

Re: Re: Re: Re: rychlost ???????????????
Ne, já socka určitě nejsem, ty kreténe !!! Jen mám v životě trochu důležitější hodnoty, než mít nadupaté auto. Ale to ty nepochopíš
0/0
13.3.2005 22:37

revo

Re: Re: Re: Re: Re: rychlost ???????????????
Buh tě odhalil. Jsi opravdová SOCKA, která na stránkách o nadupaným autě AUDI, mele blbosti o hodnotách. ZMIZ !  AUDI
0/0
13.3.2005 23:11

jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: rychlost ???????????????
Jsi opravdový chudák.
0/0
14.3.2005 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.