Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nářadíčko pro Al Caponeho: Chrysler 300C SRT8

Rčení o tom, že objem ničím nenahradíš, prosazuje na evropském trhu, který si libuje ve "směšně" malých motorech, nejvehementněji americký Chrysler. "Služební vůz mafie" označený 300C patří k tomu nejosobitějšímu, co lze v luxusní třídě aut najít. S osmiválcem skrývajícím 420 rozzuřených bizonů ale není radno si zahrávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OndraTM

....
Prosím Vás svezte se s ním a potom kecejte...revo a jemu podobní chudáčci by měli neprve zkusit a potom kecat. Ameriky jsou prostě jiné... a musím podotkout že ne horší...prosté jiné...stejně tak jak jsou americká auta pro spoustu z nás těžko stravitelná, tak je "američanovi" k smíchu zde tolik vynášená Octavia nebi Fabia. Svezení je to rozhodně zajímavé... 300C jsem měl možnost řídit v "obyč" verzi. Doporučuji! Pardní svezení, i když XLR a CTS-V to byl jiný odvaz.... Ameriky a vůbec i japonci prodávání v am. jnejsou rozhodně špatná auta...mimochodem tamnější trh je daleko náročnější.. mají větší výběr různých crossoverů atd. v Evropě je limituje ani ne tak design ale spíš určité mýty...spolehlivost, spotřeba atd.
0/0
24.3.2005 9:52

revo

AUDI ! !
No dobře, stále mi opakujete že je AUDI- A-3 Sportback malé. Ale mě se zdá dostatečně velké, výkoné a luxusní ! ! Ale kdybych chtěl mohu si koupit od AUDI velké a výkonější : třeba A-8 4.2 l - 344 koní. A to je ten rozdíl ! ! AUDI vyrábí jak malá A-2 tak až po veliká auta, třeba A-8 ! !  U obyčejných konfekčních výrobců typu : Honda, Škoda, Opel, Fiat + Korejci vám nabídnou jen průměr ve všem jak velikostí + výkonem + objemem + luxusem a TECHNIKOU ! !   Tak to je ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  např. QUATTRO ! !
0/0
22.3.2005 21:22

MrOyzo

Re: AUDI ! !
Mám tu něco z Japonska, co ti snad konečně zacpe hubu... Slyšel jsi někdy o firmě Ralliart?? To je anglický dovozce Mitsubishi. A dělají MR FQ400, což je Mitsubishi EVO VIII s překopaným motorem, převodovkou, turbem a 400 koni z DVOULITRU!!! Už slyším ty kecy o tuningu, ale fakt je ten, že to celé probíhá pod záštitou Mitsubishi, které na takhle upravený vůz poskytne plnou tříletou záruku, tudíž se jedná  o sportovní úpravu  (podobně, jako když ti u BMW nabídnou M-kový paket, nebo spíš když RUF překope Porsche a pak ho prodává jako RUF CTR Yellowbird )... cena za vůz se pohybuje v přepočtu cca 2.100.000,- , pro úplnost dodám, že FQ400 dává stovku za 3,6 sekundy a maximálka je kolem 280 km/h.... tahle bestie má ještě mladší bratříčky FQ300 a FQ330, které se už nějaký ten pátek prodávají .. že by malosérie??
0/0
23.3.2005 6:22

MUF

Re: AUDI ! !
Mno, to že Audi vyrábí A2 mě fakt zklamalo. Měl jsme to za Luxusní značku, ale snížit se k výrobě klonu Fóbie, nevim, nevim.. Stejně BMW řada 1.... Proč luxusní značky dělají nákuopní tašky?? To je jako, když GM začalo lepit na Matize značku Chevrolet.
0/0
23.3.2005 7:53

polarniliska

Re: Re: AUDI ! !
Přitom to má zhruba stejnou image jako to Daewoo.
0/0
23.3.2005 14:12

MUF

Re: Re: Re: AUDI ! !
Myslíš? ;-) Srovnáváš Matize s Corvette?
0/0
23.3.2005 18:48

Rinconn

..
Hezky moc hezky auto...
0/0
22.3.2005 11:15

miki

v usa stoji tento model $42 tisic
je to  zaujimave auto
0/0
22.3.2005 0:20

jahodove_ticho

ten čumák
jim navrhoval nějakej amerikanizovanej korejec ne??? pfuuuj
0/0
22.3.2005 0:15

revo

dobrý
Crysler 300C SRT 8 je dobrý auto. Po dlouhý době konečně auto s dostatečným výkonem a velkým objemem ! Podobné je to u AUDI ! ! Kdo chce silný auto a má peníze u AUDI si také vybere.  To není jako u slabých JAPONCŮ typu : Mazda nebo Honda ! ! Proto má u mě 300C sympatie. Ale co tu plodí ten chudáček škodofkář -autokoda- nad tím zůstává rozum stát i mě. Škodofky jsou konfekce, slabá výkonem a chudá nabídkou ! !  Škodofkáři tady na té diskuzi nemáte co dělat ! Hádejte se např. s Hondou, ta dělá podobný malý a nevýkoný auta! ! 300C se dá porovnávat s AUDI A-8 a ne se zprzněncem jménem Superb ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  V motorech, luxusu, QUATRO 4x4 atd. 
0/0
21.3.2005 19:08

aiwan

Re: dobrý
di už někam s těma kecama!  Myslíš že ty rohlíky co se jima cpeš každý ráno peče nějakej milionář co má na chryslera? Radši mi odpověz, dal sem ti další argument že meleš kraviny a ne že to zakecáš do outu jak minule.
0/0
21.3.2005 19:58

revo

Re: Re: dobrý
Ahoj slabochu - rohlíku ! !  Jakej si mi dal argument ? ? Myslíš ten že :  Honda seriově vyrábí nejsilnější motor 176 / 240 koní v Honda 2000S, kterých se ročně po světě prodá pětapůl ??   Jedinej kdo tu kecá si jen ty, se slabou Hondou ! !  AUDI  
0/0
21.3.2005 21:03

Zooniverse

Re: Re: Re: dobrý
Jsem zvědavej, jak se z toho posereš, až ti tu tvojí audinu pro ženský někdo naboří. Máš prostě malý péro, tak si to léčíš autem. Neva. Neznám tě osobně, takže z tebe můžu mít akorát prdel. Jo a až mi odepíšeš nějakou tu svojí blitku, tak ať tam nechybí srdíčka a AUDI :-D
0/0
21.3.2005 21:13

aiwan

Re: Re: Re: Re: dobrý
Revo je zmetek, ale s tím pérem to přeháníš. Sám ho máš asi malýho. Čekám na argumenty.
0/0
21.3.2005 21:31

Zooniverse

Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
No, hrozně malýho :-D Nevíš, že se říká, že chlap s malým pérem si to kompenzuje autama, specielně tak, že pomlouvá auta všech okolo, pokud si myslí, že jsou horší než jeho? Ale to je jedno, já se chtěl dočkat nějakého jeho moudra, abych se pěkně zasmál a ty mi to tu kazíš...I když: "Sám ho máš asi malýho. Čekám na argumenty." mě taky dost rozesmálo :-D
0/0
21.3.2005 21:43

revo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
Zoofile ty ho máš asi XXL, viď ? ? Tak dej pozor aby sis ho nepřibouchnul dveřma, od tý svý Felicie nebo Fábie ! ! Obecně se ví že : ve Škodofkách jezdí největší čůr-ci ! ! Je dobře že si chudý duchem ! !  Protože kdo je chudý duchem na AUDI, nikdy nedosáhne ! ! Protože si na něj prostě nikdy nemá šanci vydělat ! ! Chudák zůstane chudákem. A to je dobře ! !  Tak ahoj .  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  To je mi sympatičtější AIWAN, který není vulgární a úchylný ! ! I když pořád obhajuje průměrnou Hondu.
0/0
21.3.2005 22:04

nemam rad audi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
jo, jo, revo, ty mas naskok, ale akorat tak diky blbosti. Porid si uz poradne velky auto a ne A3. To je fakt siditko pro holky. Kdyz uz nejaky A, tak aspon A4. Co ty na to?
0/0
21.3.2005 22:11

revo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
Proč se ti zdá A-3 Sportback, jako šidítko ? ? Mě se zdá dost dobrý, proto jsem si ho koupil. Pro holki je AUDI TT, ty vořechu ! !  Já si mohu dovolit slušně vybavené auto ( a když auto tak jedině AUDI ) do max. 800 tisíc kč. Je vždy nové a né rachotina ojetá z BÁZU ! ! Nový je nový.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Seriově i v AUDI A-3 Sportback ! !
0/0
21.3.2005 22:52

MUF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
Audi A3 není špatný, ale podle mě to není zas tak moc velký... Myslím, že A6 nebo A8 je plnohodnotnější auto. Ale nemá to an Chryslera 300C
0/0
21.3.2005 23:41

nemam rad audi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
No to se mas, ze na to mas.... a to ti mame jako zavidet nebo co? Je mi uplne jedno v cem si vozis  pr*del, hlavne nam to porad necpi. Kdyz mas slabost pro nemecky studeny auto bez napadu, je to tvoje vec. Jo ja zapomnel, je tam spousta technickejch vychytavek... ale ten design, to je tragedie.
 
 
0/0
22.3.2005 9:37

Zooniverse

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
:-D No hlavně že víš, že mám určitě škodovku (ale nic proti nim) a že jsem vulgární a úchylný (nepopírám že jsem, ale sám nazýváš majitele škodovek čůr*ky a píšeš jak si ho přibouchávám do dveří... :-D )... účel se splnil. Směji se až mě bolí břicho a už vím na 100%, že jsi nejen omezený, ale i hlupák. Tak zas někdy...
0/0
21.3.2005 22:19

Wondra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
Jasně, takže 3/4 národa jsou čur-ci joo? Mě se zdá že Ty patříš mezi ně. Máš určo "vytuněnou a drsnou" šáde 120 a děláš za sebe akorát blbečka. Je mi Tě fakt líto...
P.S. Octavia II. "ereso" bude určo super svezeníčko. Nemluvě o tom, že Audi teda příšerně vypadá...
0/0
16.4.2005 13:53

pravej aiwan

Re: Re: Re: Re: dobrý
tak tohle ode mě nebylo. Kašlu tady na tu diskuzi, je to jako když se hádaj děti ve školce, jen víc nadávek
0/0
22.3.2005 15:29

revo

Re: Re: dobrý
Ahoj rohlíku ! ! Já také nejsem žádný milionář, vydělám jich méně než tři za rok. Já jsem OSVČ to znamená ani chudej ani boháč ! ! Aby bylo jasno. Ale i tak si myslím že, Honda dělá slabý motory ! ! Malý objem s malým výkonem ! !  Nejtragičtější je ten DIESEL 2.2 CTDI - 140 koní ! Jo a taky ten z Honda LEGEND 3.5 V6 - 153 kW / 208 koní to je teda RAKETA ! !  Hondu s AUDI opravdu nesrovnávej, protože to nejde ! ! To je jako bych srovnával ruský hodinky se švýcarskejma hodinkama ! ! Chrysler 300C se mi líbí, protože vyrábí silný motory s velkým objemem a výkonem. Podobné je to u AUDI ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např : Motory benzín s výkonem 344 koní, nebo Diesel - 275 koní, dále QUATTRO atd.
0/0
21.3.2005 21:08

MUF

Re: Re: Re: dobrý
Myslím, že asijský auta nejsou obecně špatný. Pro milovníky vlekých objemů jsou však ideální jejich americké odnože Infinity, Lexus nebo Saturn.
0/0
21.3.2005 21:31

MrOyzo

Re: Re: Re: dobrý
" Např : Motory benzín s výkonem 344 koní, nebo Diesel - 275 koní, dále QUATTRO atd." NO podívejme se, co všechno se dá nacpat do vytuněnýho Fanouše!!! Teď to jako p**o líp táhne p**o vodspodu, p**o!!!(Zdravím LordMorda, tvoje stránky fakt nemaj chybu!!)!!! Musíš dávat bacha, aby ti těch 344 klokanů nerozeběhlo Fanouše moc rychle, to by ti pak upadly hustomračítka a možná se odlepí i ty čtyři lepenkové kroužky z přední haubny.... a pak už nebudeš mít AUDI, revo, pak už to bude jenom FANOUŠ -Náskok díky korozi
0/0
22.3.2005 6:15

MUF

Re: Re: Re: Re: dobrý
:-)))
 
BTw: Už jste někdo viděl pořádně votuzenýho Superba?
0/0
22.3.2005 7:04

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Re: dobrý
Hehe, ještě ne, to bude asi tím, že Superba si nekoupí žádnej nevyzrálej puberťák... ale možná za takové dva-tři roky, až skončí leasing na první prodané modely, a majitelé je začnou stavět do baziše... kdoví  Určitě to bude lepší volba než "Oktáfka kombajn f tédéíčku f černym íčku... aspoň devadesát klokanů, p**o!!!!"
0/0
22.3.2005 9:26

auto.koda@volny.cz

chudáci
80 % lidí v CZ jezdí ve Škodovkách ( mimo firemních vozů ) a pokaždé když se zmíním o české Škodovce, všichni se na mně zlobí. Je divné, jak tu skoro všichni jeli nebo případně viděli Crysler 300 C na vlastní oči. Já jezdím hodně, ale 300 C jsem opravdu neviděl. Lžete pánové.  Co se vám na tom 300 c vlastně líbí ? ? Že ma silný motor s obrovskou spotřebou, nebo že je dlouhej, nebo že je poruchovej. To já raději Octavia II. nebo Superb ! ! Maslím že ještě dlouho bude motor 1.9 TDi pro český trh to nejlepší. Silnej, pružnej a hospodárnej a to je přesně požadavek českých zákazníků ! !     ŠKODA - Simply Clever    Tak vážení přestaňte básnit o 300 C a zajděte si pro novou Škodovku
0/0
21.3.2005 17:11

MUF

Re: chudáci
Nevím, kudy jezdíš, ale v Praze jsem ho viděl jet taky, na Chodově. Uvědom si prosím, že to auto se dá sehnat i pdo milion, pokud se jedná o dovoz z USA s motorem 2,7 nebo 3,5 a to pro mnoho lidí v Praze není zase taková částka.
Opakuji ještě jednou: Nemůžeš srovnávat Superb natož Octavii II a Chrysler 300C. Je to někde jinde rozměry, výbavou a v neposlední řadě výkonem.
 
0/0
21.3.2005 18:00

MrOyzo

Re: Re: chudáci
Nezapomeň na prestiž.. Oktávka bude mít vždycky punc služebního auta, potažmo přepravníku lidí, kterým nezáleží až zas tak na prostoru.. dyť první generace byla postavená na podvozku A3, proto má ty nechutný převisy vpředu a vzadu, snaží se tvářit, že je střední třída, ale není to tak... bohužel. Možná má největší kufr ve třídě (bodejť ne, když 90% zbytku třídy tvoří hatchbacky), ale prostor na zadních sedadlech je zoufalý. Chudák je podle mě ten, kdo to nedokáže přiznat a zoufale zuřivě kope kolem sebe ve slepé snaze hájit průměrné auto. Kdo chce mít styl a prestiž, koupí si 300C, nebo něco jiného, podobného (ale Superb to ROZHODNĚ nebude....)... třeba i to revem tolik opěvované Audi. 
0/0
22.3.2005 6:23

MUF

Re: Re: Re: chudáci
Pravdu díš...
 
0/0
22.3.2005 7:03

vobora

Re: chudáci
velky auto je velky auto. Kdo neokusil, nepochopi...
0/0
22.3.2005 8:34

Petrklm

Na fotkách se mi taky nelíbil
ale tzv. naživo, to už bylo něco jinýho... opravdu není třeba srovnávat, protože srovnávat není s čím. Tak trochu závidím těm, kteří si i to obyčejný "C" můžou koupit a doufám, že časem nějaký zbyde (jako ojetina) i pro mne
0/0
21.3.2005 16:36

auto.koda@volny.cz

pozoruji vaše reakce celý den !
Z mého pozorování vyplívá že, tento Crysler 300 C nemá v česku šanci. Většina lidí poznala že Crysler je jen spousta plechu a že mi máme včesku lepší české REPRE AUTO - ŠKODA Superb ! ! Kdo myslí hlavou a né zadkem, tak mi musí dát zapravdu. Superb je Busines Classe, je hezký a prostorný auto s lepší užitnou hodnotou/cenou ! !   Škoda - Simply Clever !  Crysler je MASTODONT, jak zde hodně často padlo ! Myslím že i Octavia II. je zajímavější a dílensky lépe zpracované auto ! Ale to by chtělo vyskoušet. Jo a taková RS, nemá chybu !
0/0
21.3.2005 16:14

MUF

Re: pozoruji vaše reakce celý den !
No, bohužel Chrysler 300C není se Superbem srovnatelný. Se superbem můžeš srovnávat maximálně tak Sebring. 300C je o třídu výš a od škodovky neexistuje ekvivalent.
0/0
21.3.2005 16:21

123456789

Re: pozoruji vaše reakce celý den !
Ze ses celej podelanej ze skodaren je tvoje vec, ale nauc se uz konecne ceskej pravopis, kdo to ma po tobe porad cist...
0/0
21.3.2005 16:35

kámoš

Re: pozoruji vaše reakce celý den !
Čéče, ty si nám tu chyběl s tou škodofkou. Že ti není trapně cpát sem SUPERB ! ? ! ? ! No a o tý Ochcávce to je vrchol............. Ale co s tebou škodofkáři ? ? Nic protože škodofka je průměr ve všem na co se podíváš. A debatovat o RS může jen totální fanatik. Mno, tak se mněj SUPERB-lbe ze škodofky.
0/0
21.3.2005 16:36

123456789

Re: Re: pozoruji vaše reakce celý den !
0/0
21.3.2005 16:42

dan

chryslery se mi docela libi
Akorat ten dojezd s tim osmivalcem asi nic moc. Sice koukam, ze nadrz to ma 73 litru, ale pri prumeru dle technicaku 12,3/100 je to preci jen znatelne min, nez je zvykem.
A kdo se neudrzi s tim osmivalcem a dela si vic radost, tak mozna zajizdi k pumpe hodne casto...
 
 
 
 
 
0/0
21.3.2005 15:31

OndraTM

Je to prostě jiný auto...
Prosím Vás svezte se s ním a potom kecejte...revo a jemu podobní chudáčci by měli neprve zkusit a potom kecat. Ameriky jsou prostě jiné... a musím podotkout že ne horší...prosté jiné...stejně tak jak jsou americká auta pro spoustu z nás těžko stravitelná, tak je "američanovi" k smíchu zde tolik vynášená Octavia nebi Fabia. Svezení je to rozhodně zajímavé... 300C jsem měl možnost řídit v "obyč" verzi. Doporučuji! Pardní svezení, i když XLR a CTS-V to byl jiný odvaz.... Ameriky a vůbec i japonci prodávání v am. jnejsou rozhodně špatná auta...mimochodem tamnější trh je daleko náročnější.. mají větší výběr různých crossoverů atd. v Evropě je limituje ani ne tak design ale spíš určité mýty...spolehlivost, spotřeba atd.
0/0
21.3.2005 15:31

kolya

ja vim
jsem v americe osm let,vim,ze hned z tohoto duvodu me tady bude pulka lidi nenavidet a urcite padne i nejake to sproste slovo na mou adresu.Ten chrysler nevypada na vlastni oci az tak zle.Kazdopadne ma autor pravdu,ze nejde prehlednout.Co se tyka spolehlivosti americkych aut,ta opravdu neni valna,ale amici maji takovou peknou vec,ktere se rika lease.Narozdil od nas si nemusi auto koupit,ale muzou si ho "pronajimat".Kdysi jsem si rikal,jak muze byt nekdo tak blby a pronajimat si auto,kdyz si ho muze rovnou koupit.V pripade kdy ale vyuzije lease,ma auto ve vetsine pripadu na 36 mesicu,splatky jsou mnohem mensi,nez kdyby ho kupoval a po dobu leasu se na auto vztahuji zaruky,takze vlastne za opravy nezaplati nic.Maximalne za udrzbu a v pripade BMW uz ani to ne,protoze kdyz si vezmete na lease 5 radu ,vsechny servisy mate od dealera zdarma at uz se jedna o vymenu desticek,oleje,nebo remenu.kdyz to auto ale koupim na splatky,budou vetsi nez v pripade leasu(musi se zaplatit urok bance) a nav
0/0
21.3.2005 14:45

kolya

Re: ja vim
uff..jsem zapomel na omezeni znaku :/. ...a navic ho budu splacet 5 let a skoncim s autem,jehoz hodnota bude nejakych 30 procent puvodni ceny,nekdy vice,nekdy muze byt i mene.Zalezi na znacce a state kde auto prodavaji...Co tim chtel basnik rici..pokud vezme amik auto na lease neni pro nej to,jak casto se mu bude kazit az tak dulezite,pokud se mu auto opravdu libi,tak si ho vezme a zazil jsem to na vlastni oci.Kdyz se mu pokazi,vezme mu ho dealer(prodejce aut) do servisu a po dobu opravy mu jeste poskytnou nahradni automobil(ve vetsine pripadu.Co se tyka spotreby,je treba si uvedomit,ze i pri mizernem kursu koruny,jaky je ted,maji amici porad levnejsi benzin nez my takze pro ne spotreba neni az tak dulezita,i kdyz dneska uz se taky kouknout,protoze zatimco kdysi(dejme tomu 6 let zpatky) stal gallon benzinu 0.99$,momentalne to je v CA neco kolem 2.40$ v prumeru. podtrzeno v kostce,projet se v aute o jakem se pise v clanku a jemu podobnym je rozhodne zazitek ,nejen kvuli tech 400+koni,
0/0
21.3.2005 14:58

kolya

Re: ja vim
ale kvuli celkovemu zazitku z jizdy a ten je rozhodne nezamenitelny.Ja sam jsem auto kupoval a zvolil jsem si tudiz japonskou cestu..levnejsi a tady podstatne spolehlivejsi hondu civic 1.6.Dalsi moje auto uz ale bude nejspise na lease,protoze chci mit moznost porovnat obe moznosti na vlastni kuzi
0/0
21.3.2005 15:01

Standa

tak jsem tohle auto viděl ...
tak jsem tohle auto viděl ... včera na Černým Mostě zaparkovaný u Makra. 5eknu vám, je to slušná bestie a působí fakt monumentálně ...
0/0
21.3.2005 14:35

FastDriver

Tak nevím
ale docela by mě zajímalo, kdo z těch kritiků v tom seděl nebo se v tom projel. Rozhodně si myslím, že tohle auto je především netuctové, a co se týká kvality, řekl bych, že z "ameriky" na tom autě toho moc už není, je to koncernové auto D&Chr.
0/0
21.3.2005 12:50

MrOyzo

Re: Tak nevím
0/0
21.3.2005 12:54

polarniliska

Re: Tak nevím
Ono záleží co kritizuješ. Pokud je to vzhled, sedět v tom nepotřebuješ. Každopádně netuctové je tohle auto určitě.
0/0
21.3.2005 13:20

JV

Totalni plecka jako vetsina US aut
Je to stejna plecka, jako snad vsechny americke kary. Nespolehliva obluda, zerouci 20 litru na 100km. Neco jako jiz par let Mercedes nebo BMW. Nastesti je v Evrope tak zdanen, ze oproti cene v USA, kde by byl srovnatelny s nabusenejsi Octavii, se tady radi do tridy aut, ktere si koupi jen ten, kdo ma i na ty neustale opravy :-)
0/0
21.3.2005 12:21

MUF

Re: Totalni plecka jako vetsina US aut
Ty chudáčku, ty si asi nikdy žádnou US káru neřídil, co? Vrcholem je pro Tebe Octavia II s motorem 1,4 MPI.  Správně píšeš, "jako jiz nekoli let Mercedes nabo BMW." Každý velký auto se silným motorem žere víc než Toyota Yarouš. Buď to akceptuješ jako fakt nebo budeš jezdit malejma plečkama, nebo si pořiď Oktáfku f Tédéíčku a můžeš krást naftu ze služebního traktoru.
0/0
21.3.2005 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.