Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak zabezpečit auto před zloději? Podle ceny vozu

Automobily se kradou a bohužel zřejmě jinak tomu nebude ani v budoucnosti. Je jen otázkou, jak se proti zlodějům co nejlépe bránit. Vzhledem k tomu, že zloději jsou zpravidla krok napřed před vývojáři bezpečnostních zařízení, je to boj značně nerovný, ale to rozhodně neznamená, že by majitelé vozů měli automaticky házet pověstnou flintu do žita.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alfík

zadarmo letadlem do Hamburgu - hovory o autech
Hledáme muže 30 - 60 let, kteří si koupili nový vůz níže uvedených značek a vůz není starší roku 2001. Vůz může být i služební, či firemní. Je zapotřebí, aby byli prvními majiteli vozu, tedy ne pořízení z bazaru, či jako druhý majitel. Měl byste mít na koupi vozu alespoň 50 % rozhodovací podíl. To i v případě služebního vozu. Nabízíme příjemný letecký výlet do Hamburgu včetně ubytování v hotelu , stravy a prohlídky města. Vše je pochopitelně hrazeno. Za tříhodinový rozhovor na téma Váš automobil obdržíte 2000 kč. Značky automobilů : renault Laguna opel Vectra Citroen C5 Volvo S 60 ford Mondeo Peugeot 406 huyndai Sonata toyota Avensis Skupinová diskuze se bude týkat tématem Vašeho vozu, proč jste si vybrali právě tuto značku, čím jste byli při výběru ovlivněni, zda jste
0/0
28.3.2005 19:26

Straka Pavel

Nejlepší je
něco na pedály , aby neviděli kolem sebe a báli se o páteř mezi dveřmi. Naši otcové dávali takové T-éčko do Škodovek.
0/0
26.3.2005 22:37

Paco

Značení skel - Škoda
Škoda sériově dodává novou Octavii se všemi skly značenými VIN kódem. Zdarma. Není proto nutné vynakládat 600 - 2000 Kč, po jejichž zaplacení ale stejně nejsou označena skla přední a zadní. Dealeři to málokdy zákazníkům řeknou a Škodovka to málo propaguje. Ke své vlastní škodě...
0/0
25.3.2005 18:35

Lion

tak to je dobrej vtip
pro demika:Ty jsi asi pěknej vtipálek co,jak můžeš napsat takovou blbost? To co tady píšeš,se stalo v automobilce v Mladé Bolesvavi a ten malej techničák byl napsán v azbuce.Nevím,proč to píšeš,že to byl tvůj známej a koupil to v áčkách.Nechci se někoho zastávat,ale když vidím takový debily jako jsi Ty apod. co tady někoho haní,tak musím reagovat.Auta se kradly,kradou a budou krást,pokud policie k tomu bude takhle přistupovat a ještě k tomu v tom jedou někteří z nich a je úplně jedno,kde to koupíš
0/0
24.3.2005 22:53

Janýr

Zámek převodovky .
Zámek převodovky vyřadí z činnosti pouhé sešlápnutí spojky. Pokud nedáš Bullock na pedály tak jsi vyhodil peníze.
0/0
24.3.2005 16:15

MTa

Re: Zámek převodovky .
Jo, a určitě si nikdo nevšimne, jak s tím autem 20 km couváš. Zámek převodovky je naopak velmi dobrá ochrana za rozumný peníze. Jestli mi k autu někdo přijede s odtahovkou, tak se nenamáhá do něj lézt na místě.
0/0
24.3.2005 16:46

zkušenost

Re: Re: Zámek převodovky .
No ono stačí na zpátečku zajed na méně viditelné místo a pak na autě můžeš dělat. Hlavně se to stává na parkovištích u marketů, tam nikomu divný couvání nepřipadne. Zacouvá se stranou od míst, kde choděj lidi a pak pohoda. Lidi jsou na dálku splepí.
0/0
24.3.2005 17:34

test

Re: Re: Zámek převodovky .
no vono couvat nemusis tento typ zabezpeceni  - zamek totiz zamyka řadící páku a ne převodovku !!! takže stačí otevřít kapotu odpojit tyč řazení zařadit např. dvojku a jedeeem
0/0
24.3.2005 21:22

revo

Re: Re: Re: Zámek převodovky .
Co to tu řešíte ? ? Jediná záruka je : pořádný pojištění ! !  Jako mám já. Ať si kradou, mě to nevadí. Ukradnou ? ? Nevadí, dostanu nové ! !  Vše je jen otázka peněz. Kdo nemá na pořádnou pojistku, má jedinou možnost : koupit si korejce nebo japonce. Ty se kradou dle statistik minimálně. Zloděj který ukradne korejce nebo japonce typu Honda, musí být v koncích a bez  rozumu.  Vy jste tedy odborníci.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. AUDI A-3 Sportback ! !
0/0
25.3.2005 0:03

Straka Pavel

Re: Re: Re: Re: Zámek převodovky .
Naco budu couvat , když po vyšlápnutí spojky to jede dopředu i dozadu a stačí na to 1sec.
0/0
26.3.2005 22:39

Hoznar

za 2000 kč vč DPH a skoro 100% - mimo odtah
Za 2000 koupíte v bazáči 2 ks takzvaných elektrických obušků, namontujete do sedadla řidiče, spojíte s imobilizérem a dálkovým a máte hotovo. Je fakt že ten hajzlík co vám to chce ukrást nesmí mít slabý srdce a potom co vysedne Vám zlostíasi  vybije okno a objede lak korunou, ale furt lepší vybité okno než auto v pr.....
0/0
24.3.2005 14:54

mirek

Re: za 2000 kč vč DPH a skoro 100% - mimo odtah
To jsem měl v ruce lepší alarm Ruské výroby byla v něm pypatrona,která s určitým zpožděním explodovala to byla taková pecka-venku,že pokud to bouchne zlodějovi když sedí v autě ,tak ho navždy přejde chuť dělat něco podobnýho.Otázka je aby to nebouchlo majiteli,který to zapomene odjistit.
0/0
26.3.2005 13:10

refill

Bezpečné koncernové rádio přímo od výrobce??? haha
Možná platí pro "exotické" značky, ale taková Škoda Fabia, kterých je u nás x tisíc, s rádiem s CD přímo od výrobce, kterému nesundáte vůbec nic je určitě pro zloděje lákavější než "anonymní" rádio bez panýlku, zvláště pokud porovnám škodováckou "anticenu" 11.000 Kč za toto koncernové rádio s řekněme cca poloviční za značkové rádio s CD (ev. i MP3). Tak z tohohle pohledu to bezpečněji rozhodně nevypadá! P.S. Osobní zkušenost - to rádio tam vydrželo 6 dní - sídliště, Praha 8, rozbité okénko...
 
 
0/0
24.3.2005 14:08

Passat

moje story
Vím, že už bylo napsáno až moc o zkušenostech lidí s jedním ,,až moc známým,, pražským aaautobazarem, ale stejně musím napsat i já, protože mi dovolili jezdit s mím u nich koupenym Passatem jenom deset dnů. Potom nenávratně zmizel. Bylo to ještě k tomu těsně před minulýma vánocema, takže pěkně děkuju australani. Šmějdi přesně věděli kam maji šáhnout po zabezpečeních auta protože ho dobře znali. Už tam ani nepáchnu. Měl jsem pojistku tak teď mám pár let starýho bavoráka a doufám, že s ním budu jezdit alespoň pár měsíců. Říká se, že bavorák je těžší na ukradení, ale když ho budou chtít, tak si ho asi stejně vezmou. Radim všem aby trvali na všech klíčích a narvali do auta co možná nejvíc zabezpečení aby to ty šmejdi měli alespoň těžší. Smrt všem zlodějům a jejich rodinám
0/0
24.3.2005 9:25

demik

Re: moje story
Souhlasim. Pokud mluvime o nejvetsim bazaru v CR (buhuzel i sponzorem idnes).
Svara si u nich koupil Octavii za nejakych 300.000 Kc..
Mel stesti v nestesti, kdyz couval, tak trefil zrcatko a totalne ho zrusil... A nasel zajimavou vec...
Klic + ORV... U tech hajlu nic nekupovat... 
0/0
24.3.2005 16:05

velsatis

Re: Re: moje story
Tak to je síla! Je něco takového právně postižitelné? Třeba jako pokus o krádež (pokud něco takového existuje?), nebo příprava trestného činu? Navíc v tomto případě organizovaná? co na to policie?
0/0
24.3.2005 17:01

BMW

Zabezpečení
Mám na svém autě imobilizér, Cobru, zamykání řadící páky, blokace přes kód v počítači a ještě i Sherlog, jsem v klidu :)
0/0
24.3.2005 9:05

jack

Re: Zabezpečení
co je to ta Cobra? posli nejakej odkaz.. dikys
0/0
24.3.2005 9:33

jejej

Re: Re: Zabezpečení
V každý slušný firmě, co instalujou bezp. zařízení, ti řeknou vo co gou. Všeobecně za 6000,- alarm s senzory uvnitř, v kufru a motoru, pokud není auto na dálkové,  tak bude a má plovoucí kódy.  Auto se dá ovládat i na 100 m a má další možnosti, jako zastavit okna při zamykání nebo odpojit vnitřní senzory, když tam je zvíře nebo dítě. Vhodnou kombinací je systém patriot - vyhledávání na bázi mobilního telefonu ( zajímavost) můžeš komunikovat se zloději.
0/0
24.3.2005 11:45

jura

Re: Re: Zabezpečení
had, nevidel jsi tri vejce do skla?
0/0
24.3.2005 12:04

BMW

Re: Zabezpečení
Mám taky BMW ale rozhodl jsem se pro Metu místo Cobry. Hodně lidí z branže říká, že Mety jsou nejlepší alarmy na trhu. Dále mám zamykání řadící páky a další ,,tajný,, věcy. Jedno ti ale závidim. Píšeš, že ,,jsem v klidu,,. Tak na takovýhle řeči bych si dával pozor, aby tě jednou z toho klidu nevyved nějakej větší frajer než je ten co ti to do auta montoval, nebo ještě lepší jeho kámoš co ,,dělá,, do aut he, he.........
0/0
24.3.2005 12:56

test

Re: Zabezpečení
to bych v klidu nebyl zamek radici paky? - odpojej ti tyc razeni, Cobra? a co bude to houkat jak dlouho ? nez odpojej baterii ? a pote sirenu pokud ji  mas za priplatek zalohovanou? blokace? jo dobry ale vetsinou si zlodeji nosej svou rirdici jednotku sherlog ? dost dobra hracka a snad i funguje pokud zlodej nevlastni  "cernou skrinku" a zarusi GSM pasmo takze sherlog at kvici a vola ale platne to moc nebude.... 
0/0
24.3.2005 21:29

Piko

Re: Zabezpečení

he... tak to si moc never kamo... aby sme ta nevyviedli s omylu.. :)

0/0
7.2.2007 22:11

jack

co dat boticku na auto
CO jsi sehnat,udelat, svoji boticku na auto a vzdy ji tam na noc davat,S tim by odjet nemeli. Chi koupit Peugeota 406 a ty se pry hodne kradou. Nebo schovat mobil do auta a nechat si ho vzdy vyhledat. Zatim tu pozicni SMS umi posilat porad jen Tmobile? P.S: souhlasim s tim ustrelit tipkovi co se tam snazi dostat ustrelit makovici.Do mesice by byl fakt klid.
0/0
24.3.2005 8:35

velsatis

Re: co dat boticku na auto
nemuze zlodej ten mobil vyřadit pomocí rušičky? rušičky asi nemůže být problém sehnat, když se používají např. v divadlech apod.???
0/0
24.3.2005 16:40

jack

Re: Re: co dat boticku na auto
Aha, myslis ze ty rusicky smejdi pouzivaji? To by bylo na pytel. ale dam ho tam i tak
0/0
25.3.2005 8:08

jack

co dat boticku na auto
CO jsi sehnat,udelat, svoji baticku na auto a vzdy ji tam na noc davat,S tim by odjet nemeli. Chi koupit Peugeota 406 a ty se pry hodne kradou. Nebo schovat mobil do auta a nechat si ho vzdy vyhledat. Zatim tu pozicni SMS umi posilat porad jen Tmobile? P.S: souhlasim s tim ustrelit tipkovi co se tam snazi dostat ustrelit makovici.Do mesice by byl fakt klid.
0/0
24.3.2005 8:34

jejej

mám Cobru za 6000,-
a vypínač za 20,- Kč na čerpadlo u Octavie a celkem jsem v klidu. Vrata do garáže mám napojená na starý kazetový magnetofon v ložnici, takže jsem ještě ve větším klidu. Docela slušná kombinace. Proti odtahovce nic nenadělám.
0/0
24.3.2005 8:06

Cibi

Vyhledávací zařízení za 25000-50000Kč - pche!
Vyhledávací zařízení za 25000-50000Kč - pche! Zkuste www.flajzar.cz - mám a celkem mě to stálo 2500Kč plus 200Kč za rok - super.
0/0
24.3.2005 7:05

JK

Re: Vyhledávací zařízení za 25000-50000Kč - pche!
nikde na tom webu jsem nenasel ani zminku o gps, jde jen o gsm pagery... coz je rozdil
0/0
24.3.2005 8:02

Cibi

Re: Re: Vyhledávací zařízení za 25000-50000Kč - pche!
Koupim Minipag1 + v bazaru telefon + Twist aktivaci, zapnu sluzbu Kde je a je to.
0/0
24.3.2005 12:04

velsatis

Re: Re: Re: Vyhledávací zařízení za 25000-50000Kč - pche!
a co rušička GSM signálu? zloděj by pak tento systém vyřadil, nebo ne?
0/0
24.3.2005 16:41

Václav

jednoduchý
Nejlepší proti zlodějům je koupit si KOREJCE typu Hyundai, Kia, Daevo ! ! Tydle auta nemusíte ani zamykat protože se nekradou. To ukradne jen idiot.  Podle statistik sou korejci nejlepší obrana proti zlodějům ! !      Korejců se zloději vyloženě štítěj      
0/0
23.3.2005 21:46

revo

Re: jednoduchý
A ty se zlodějům divíš, že nekradou korejce ?? Korejce normální zloděj neukradne ! !  Protože by ho dál neprodal. Ale takový : AUDI, Mercedes nebo BMW to je prodaný okamžitě.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !
0/0
23.3.2005 23:53

Jan Kukla

Poradí mi někdo?
Mám Octavii a chtěl bych si dát zámek převodovky. Minule mi to děkala nějaka firma na Praze 3 a zničila mi středový panel. Víte někdo o nějaké solidní a né předražené firmě v Praze? Díky Honza
0/0
23.3.2005 11:57

Jirka

Re: Poradí mi někdo?
Honzo mě dělali už několikáté auto na Praze 7 ve firmě Topra a vždy jsem byl spokojen. Zkus www stránky, myslim topra.cz. Ahoj.
0/0
23.3.2005 12:27

Zuriel

Re: Poradí mi někdo?
Souhlas, Topra je ok.
0/0
23.3.2005 12:55

Sancho Panza

Jediná účinná prevence
Jediná účinná prevence je každýmu zlodějíčkovi na místě ustřelit palici a mršinu pověsit na první lampu nebo strom. Do měsíce bude po problému...
0/0
23.3.2005 9:44

Dadly

Re: Jediná účinná prevence
Jsem pro, sepišme petici !!!
0/0
24.3.2005 6:59

Klump

Re: Jediná účinná prevence
Souhlasim, jedine rozumne a ucinne reseni ! K certu s demokracii !
0/0
24.3.2005 8:12

Honza

Re: Re: Jediná účinná prevence
Jake "k certu s demokracii". Tim , ze mi vlezl do meho auta, mi porusil ma prava. Takze se tim automaticky vzdava i svych vlastnich prav. Takze takove hajzla na miste sejmout (lepsi to je na tvrdo. Nemusis pak nikomu nic platit a je s tim min neprijemnosti).To je v souladu s demokracii. Takze bych spis rekl: demokracii na nej na hajzla.
 
0/0
24.3.2005 9:36

velsatis

Re: Re: Re: Jediná účinná prevence
trest smrti je dost přísný za vloupání do auta, ne? soud by spíš měl zloděje přidělit postiženému k otrocké práci
0/0
24.3.2005 16:44

malcor

zamek prevodovky
Zamek prevodovky je totalne na pytel. Slohli me s nim uz dve auta. Bud kousek vycouvou, pak vyslapnou spojku a muzou si sjet z kopecka nebo kousek odtahnout kde uz maji cas popripade to pak v klidu nalozi na odtahovku. Vyhozeny prachy.
0/0
23.3.2005 9:34

Tomm1

Re: zamek prevodovky
Hmmm, tak nevim, ja zamek mam, ale pro jistotu jeste nechavam kola v plnem rejdu, po vytazeni klicku ze zapalovani necham volant zapadnout do zamku vyrobce auta pootocenim volantu (udajne velmi spolehlive zabezpeceni), a navic nechavam kola zaprena o obrubnik. Auto pak vetsinou stavim tak, aby se s tim plnym rejdem nedalo pokud mozno nikam vycouvat. Zatim je to uz u nekolika aut docela spolehlive. Ale je pravda, ze mam i alarm s pagerem, co me na poplach upozorni (jsem asi trochu paranoik :-D ).
0/0
23.3.2005 10:04

J_A_R

Re: Re: zamek prevodovky
sme dva
0/0
23.3.2005 10:34

Lubos

Re: Re: zamek prevodovky
zamok volantu sa da zlomit bez problemov, to nie je ziadna ochrana
0/0
23.3.2005 10:39

CZMiki

Re: Re: zamek prevodovky
Stačí s volatntem trošku silněji škubnout a zámek je bohužel v p*deli
0/0
23.3.2005 14:43

Marek

.
policajna ciapka za oknom je tiez lacne riesenie a odradi par zlodejov. mozno kombinovat aj s modrym majacikom.
0/0
23.3.2005 9:24

Pepa z depa

Krutá realita z Prahy
V listopadu mi vykradli auto. Moc k ukradení tam toho nebylo, radio, CD apod tam nenechávám, no tak kluci vzali alespoň rezervu, lékarničku, hever. Kvůli pojišťovně jsem to šel nahlásit na PČR a tam mi mistr policajt poradil, ať oběhnu pneuservisy v okolí svého bydliště, že tam to kolo nejpíše objevím. Tak jsem odpoledne do jednoho zašel s cílem koupit si "novou" rezervu, a jaké to bylo překvapení, že jsem tam našel tu svou! Mám atypické elektrony i pneu, stejné na všech kolech i na oné rezervě, takže mohu vyloučit, že to nebylo jen stejné kolo jiného původu. Přivolal jsem do toho servisu Policii, ti akorát sepsali protokol a bylo. KOlo jsem si koupil, majitel pneuservisu měl pro mě pochopení a tak mi dal slevu!
0/0
23.3.2005 8:59

revell

Re: Krutá realita z Prahy
technicka. A a jak vysvetlili tu Vasi rezervu v servisu, to ji tam prinesl nejaky muz, co ji zrovna nasel na ulici a nehodila se mu? Je fakt od majitele hezke, ze Vam dal alespon tu slevu :-)
0/0
23.3.2005 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.