Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW Isetta: Vajíčko slaví padesátku

Tvar podobný vejci, jedny dveře a dvě a půl místa k sezení. I tak se dá popsat autíčko, které v těchto dnech slaví padesáté narozeniny. S modelem Isetta se automobilka BMW trefila do doby, kdy chtělo poválečné Německo vyrazit na silnice. Jednoduchý a levný model uspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OGrcal

Boha ale jak tak...
...vidim, tak do iDnesovskejch clanku se pousti komentovat ze vseho nejdriv hovada. Co je komu do toho kdo je tu revo? A co tady furt serete s Audim? Ja mam rad Audi, sou to fakt SKVELY, spolehlivy a vubec dobry auta, ale neprehnanite s tou reklamou? Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama. Tady nekdo umi cist, ze?
0/0
1.4.2005 19:26

OGrcal

Uzasne, nadcasov
Je to parada. Neco takovyho je proste super... Kez bych to jeste dneska sehnal. Tomu rikam velorex de luxe :)
0/0
1.4.2005 19:21

revo

nostalgie
Je smutné, že se zde podepisuje nemocný člověk mým jménem ! !  Je to chudák vlastnící křáp typu : Škodofka, Honda-Mazda nebo Korejce.  BMW mám rád a vůbec mi nevadí, stejně jako Mercedes a Jaguar. To jsou auta s nadbytkem výkonu, se silnými motory stejně jako u AUDI ! !  Tak to je ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např : QUATTRO. 
0/0
30.3.2005 22:39

antirevo

Re: nostalgie
Se jmenuješ revo? A to máš i v občance a v řidičáku? Kdybys furt nepsal takový blitky, tak by se tu nikdo nepodepisoval tvojí přezdívkou
0/0
30.3.2005 23:27

revo

Re: Re: nostalgie
Pane jo, ten nachytal. To přece nebyl ten pravý revo, to on jen tak dělá, jako že je pravý revo, ale on není pravý revo. Pravý revo jsem přece ! revo - náskok díky rafinovanosti
0/0
31.3.2005 1:44

revo

Re: Re: Re: nostalgie
Tak vidím, že jste podlehli těm nepravým. Asi všichni jezdíte ve Škodovkách a to Vás omlouvá.Ten druhý pravý revo co tvrdí, že první pravý revo není pravý revo také není pravý revo. Jedině já jezdím v AUDI! Tamto jsou škodovkáři AUDI- náskok díky technice!  Já sem pravý revo !
0/0
31.3.2005 7:10

revo

Re: Re: Re: Re: nostalgie
A ja jsem Revuv fotr, Revo starsi zvany tez St.revo. Ziguli, naskok diky veku...
0/0
31.3.2005 9:54

nerevo

Re: Re: Re: Re: Re: nostalgie
Nechte reva na pokoji, víte že mentálně zaostalým se nemá posmívat!!!
0/0
31.3.2005 14:43

koda.auto@volny.cz

Skoda RS
Jen blazen by sedl do takovyho vehiklu. Jednou jsem vedle nej stal se svou Ochcavii RS (Rezne Spolehlive). A jak jsem se mu po rozjezdu tak koukal na zadek, pac mi ochcavka holt akceleruje tak jako vsechny Skodofky, mel to zrezly skoro jako ja. A to je tomu BMW jen 50 let. Vic jsem nestihl, protoze mi odeslo neco v elektrice a musel jsem byt odtazen...
0/0
30.3.2005 16:25

Eddy

info@avia350.cz
www.avia350.cz - english, tam jsou ceske isetty.
0/0
30.3.2005 12:52

Jimmi

Re: info@avia350.cz
Moc hezký
0/0
30.3.2005 17:22

revo

Audi náskok díky technice
Nebo spíš skok díky technice? http://blesk.cz/Clanek50294.htm
0/0
30.3.2005 12:21

revo

Jo,
a zapomnel jsem zduraznit, ze jsem tady prvni, protoze jsem nejrychlejsi a nejsqjelejsi a holt mam ten naskok...
0/0
30.3.2005 11:28

revo

Pekne
protoze nejlepci jsou auta od BMW, Mercedesu a nektere ameriky. Ale nejvajickovatejsi ze vsech vajicek jsou Audi. S tim vubec nic neudelate, tak to proste je.  AUDI - naskok diky PUKAVCUM  Sam jednoho pukavce mam a tak smrdim vecne, nejenom v diskuzich na iDnes...
0/0
30.3.2005 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.