Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Passat má přístrojovou desku od slovenského designéra!

Volkswagen se od dob brouka změnil k nepoznání. Původně "lidový vůz" má vymoženosti luxusních značek, ale také už dávno nestojí pouhých tisíc marek. Stejně je na tom i pátá generace passatu, limuzíny, která je po golfu druhým nejprodávanějším modelem značky. S motorem 1.6 se dá pořídit nejméně za 649 900 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Golem

tak proto!
Tak proto je ta palubovka tak hnusná! Tak debilní nepřehledný "budíky" jsem dlouho neviděl.
0/0
12.4.2005 22:28

gyul

1.6 v passatu
by me zajimalo,kdo si koupi passat s tou 100-konovou 1.6 motorem. Asi tolik lidi, co si koupilo fabii s litrovym motorem......jestli si wubec vzpominate,ze se s nim vyrabela
 
0/0
12.4.2005 16:07

procházející

pěknej
Novej Passat je pěknej. Ale prezentace redakce je katastrofa ! Automatickou brzdu, startování bez klíčku, samočiné odemknutí dveří při přiblížení se k autu a další prezentovaný novinky NEJSOU NOVINKY ! Protože taková Renault Laguna tyto ,, NOVINKY ,, sériově dodává již od roku 2001 ! !  Fakt se musím ,, odborníkům ,, z iDNES smát.  Jak jsem řekl Passat je pěknej, ale v elektronických systémech a základní výbavou stále ve střední třídě zaostává.  Ale ve velikosti kufru je to fakt bez konkonkurence. Ale velkej kufr není všechno. Ty obrovský převysy karoserie a jeden z nejmenších rozvorů ve střední třídě, to ve VW odflákli a nedomyslely.
0/0
11.4.2005 18:34

Jabko Roman

Re: pěknej
Máš pravdu! Já mám Ranault Vel Satis takže jsou tyhle věci pro mě normální! U Vel Satisu je i lepší startování! Nestartuje se tam takovou ''kostkou'' ale tenkou kartou která se mi vejde i do peněženky! Jinak je Passat celkem obyčejné auto a moc mě nezajímá a nemám v plánu koupit si ho ale chci si ještě koupit nvovou Škodu Octaviu! Značka pro Passat:
Značka pro Vel Satis:
0/0
11.4.2005 19:23

X

Audi
Audi mi připadá ale stejně lepší jak VW, podle mě má lepší přístrojovou desku.
0/0
11.4.2005 17:13

Zakov

auto hold....
hehe ma to uzasnou funkci auto hold.... muhehe... to ma moje 20let stary Subaru :o)
0/0
11.4.2005 15:07

Ludva Volant

Re: auto hold....
V novych uz to zrusili...bohuzel
0/0
11.4.2005 18:16

jahodove_ticho

tak nevim
...vylozene oskliva ta palubka neni, ale ze by stala za extra clanek... :-/
0/0
11.4.2005 14:26

Viki

to auto je eaný
Další ošklivec v podání koncernu VW . Ty auta sou na jedno brdo / krátkej rozvor+dlouhá kastle / to samý je u Octávie II. Passat i Octavka II. vypadají jako - přecucaný klíště před explozí. To si koupí jen příznivec nevkusu nebo němčour. Než takovou KRABICI to radši krasavce z francie. Proč v novým Passatu není šestiválec, jak bejvá ve střední třídě dobrým zvykem a standartem ? ? ? ? Uvádět novou generaci ve střední třídě bez šestiválce, je jako nabízet televizi bez obrazovky. Bravo VW ! !
0/0
11.4.2005 14:14

mirek

Re: to auto je eaný
Dost výstižné máš plně pravdu a hlavně nevím co všichni vidí na VW motorech jsou to normální šroťáky má to nekultivovaný chod a síla není všechno taky jsou dost poruchový -turba, řemenice ,řídící jednotka.Já sám jsem se přesvědčíl,že nemci již dlouho nedokázali  vyrobit nic kvalitního a hezkého .Takové obludy umí jen VW Audi a v obludnosti konkuruje Renault a Nisan micra,který taky Renaultu patří.Jen hlupák kupuje VW a odnože jako Seat Škoda a pod.
0/0
11.4.2005 14:27

Carlos

Re: to auto je eaný
Tak tohle sedí. Taky vůbec nechápu, co je to za lidi, co si koupí auto z koncernu VW. Je snad něco, v čem je Passat lepší než konkurence? Děsný design, na kterém není znát, že by za těch 8 let došlo k nějakému vývoji, interiér tradičně německy suchý, žíznivé benzíňáky a diesely s příšerným zvukem. Snad jen ten velký kufr je výhodou, ovšem je třeba si všimnout velkých převisů. To je taky moderní? V jednom je Vw špička - v dělání malých aut na velkém prostoru.
0/0
12.4.2005 9:41

Brainwashington

Re: to auto je eaný
Krasavec z Francie?? Zkus v něm vyměnit žárovku! Pak se Ti bude o VW i o té výměně zdát! Zlatej VW, sice používá žárovky Osram( nebo osral?), ale výměna je snadná. Zato u Pažoutů se pěkně nadřeš! Francouzi jsou sice umělci, ale technický analfabeti... To je asi tím, že už jim ty auta nenavrhujou ani Evropani.?
 
 
0/0
12.4.2005 21:21

jutila

Hodně by mě zajímalo,
jestli bude mít taky tu šílenou hliníkovou přední nápravu, jako předchozí model. A rozvod řemenem, nebo řetězem?
0/0
11.4.2005 13:52

Vláďa

Cena
Ta cena je naprosto strašlivá. v přepočtu přes 30 tis USD. Děs.
0/0
11.4.2005 12:22

Dave

Re: Cena
Aaaa, pan machr prepocitava vsechno na dolary. Ale penez asi moc nema, snad si koupi aspon Dacii.
0/0
11.4.2005 12:41

Vláďa

Re: Re: Cena
Jen si kupuj predrazeny kramy. Mozna budes mit lepsi pocit, snobe.
0/0
11.4.2005 13:06

David

přístojovka
Ta přístrojová deska je podle mě úplně tagikcá. Spousta malých čárek na orákčoměru i tachometru je děla naprosto nepřehlednými. Otáčkoměr má stupnici po 100, to je OK, ale proč nejsou zvýrazněny alespoň dílky 500 ... A otáčkoměr: Jaký význam má členění ruchlosti po 2 kmh-1, když by bohatě stačilo 5 kmh-1.  Přeplácané, nečitelné, matoucí...
0/0
11.4.2005 12:16

David

0/0
11.4.2005 12:18

Franta Lopata

Re: Re: přístojovka
dost srandovni je ten napis Passat nad budikama. To aby dotycny nezapomel v cem jede
0/0
11.4.2005 13:19

Ani jeden šestiválec????
Pokud se nepletu tak VW nemá v nabídce pro nového  Passata ani jeden šestiválec, ani benzín ani naftu. Na evropské auto střední třídy v dnešní době trochu neobvyklé
0/0
11.4.2005 11:39

Dave

Re: Ani jeden šestiválec????
Ma byt pozdeji.
0/0
11.4.2005 12:40

Provokater

Slovenski designeri su najlepsi!
0/0
11.4.2005 11:19

chuja

Re: Slovenski designeri su najlepsi!
ten kluk ma v kapse nemeckou obcanku. takze "jenom" slovenskeho puvodu.
0/0
11.4.2005 16:07

andel

Re: Re: Slovenski designeri su najlepsi!
no moj zlaty, nema ziadnu nemecku obcanku, je to slovak ako repa. Nepis, ked nevies.
0/0
14.4.2005 14:25

andel

Re: Re: Slovenski designeri su najlepsi!
vazne? a ty to odkial vies
0/0
14.4.2005 14:30

Pietro

Spolehlivost
Jestli to bude tak nespolehlivé jako předchozí generace, tak je mi všech zákazníků už teď líto.
0/0
11.4.2005 11:17

Ilja

Re: Spolehlivost
O cem to mluvis? Mam Pasika a nemam problem.
0/0
11.4.2005 11:53

Dave

Re: Re: Spolehlivost
Ja taky a taky nemam problem.
0/0
11.4.2005 12:42

Pietro

Re: Re: Spolehlivost
O zkušenosti s 11 služebními vozy VW Passat, 5x1,8T, 4x TDI 85kW a 2x TDI 96kW.  O drobných problémech typu nefunkční centrál, poruchy cyklovače stěřače, el. zrcátek, aut. nastavení xenonů apod nemluvim. 2 benzínové motory mají problém s padáním otáček  a ztrátou výkonu pod plynem, autorizované servisy nedokázaly odtranit!!! O výměnách turba u TDI při 50 a 74tis km radši nemluvím!!! Jedno auto nám zůstalo v Německu na dálnici stát pro poruchu řídící jednotky. Celková cena opravy 950 Eur.... Passaty kupujeme nové, mají pravidelný servis VW, najeto do 200tis. km 
0/0
11.4.2005 12:48

Hurka

Re: Re: Re: Spolehlivost
Ha ha... to není autem ale servisem. to, co předvádějí značkové VW servisy v ČR je děs. Auto s náročným provozem musí být dobře servisováno, moje zkušenost z Prahy z více servisů (Jarov, Porsche, Tukas) je hrozivá. Servisuji v menší dílne s individuálním servisem a nemám problém... Jinak je VW dobrá značka, můj názor je, že stále poctivá německá kvalita (pokud to není zprasený kus z Bratislavy vyrobený v pátek odpoledne).
0/0
11.4.2005 18:07

dsdfj

Re: Re: Re: Re: Spolehlivost
Passaty sa v Bratislave nevyrabaju...a ine VW z Bratislavy su rovnake, ci su vyrobene v piatok alebo pondelok. Volakedy, za komancov sa tak kupovali skodovky, podla dna, kedy boli vyrobene, ale to sem uz netahaj. dnes sa robia ine kontroly kvality ako volakedy.
0/0
12.4.2005 10:40

LUI

Passaty
No pristrojovka je na VW dost vydarena, az ma to trochu prekvapilo. Inak je to dost onicom auto, myslim ze v predajoch neprekona ani predoslu generaciu, hlavne ked ma tentokrat omnoho krajsieho konkurenta v P407.
0/0
11.4.2005 11:08

jhajny

Re: Passaty
Jo, to je jediné, co P407 má. Všechno je podřízené kráse.
0/0
12.4.2005 11:13

liberecak

Re: Re: Passaty
Drz hubu. Bys byl rad kdybys mel na 206ku
0/0
12.4.2005 18:46

Golf tuner Simon

Víborný vůz, ale půjde čypnout?
Jsem velyký příznivec naftových motorů z produkce německého koncernu a u nového pasatu mně zajímá jestli půjde načypovat to TDI. Načypovat TDI = získat brutální krouťák!!! Když dám dovnitř vozu pořádnou muziku, dysky s límcem + kvalitní gumi a veliké MHC na kufr a bude to svkvělí, rychlý a pohodlný vůz se kterým neudělám nikde ostudu a každý my ho bude závidět a okukovat!!!!!!!!
0/0
11.4.2005 10:57

vnd

Re: Víborný vůz, ale půjde čypnout?
 ty ses blazen ?!?!
0/0
11.4.2005 14:11

Ja

Re: Víborný vůz, ale půjde čypnout?
Boze, nesnasim celej tuzing.com - pak to čtou takovýhle hovada a házej machry. Do školy a do práce to chodí pěšky, auto akorát záviděj, ale hlavně, že používám úžasně moderní zkratky jako MHC... Koho to zajímá? Koho?
0/0
11.4.2005 17:44

jhajny

Re: Víborný vůz, ale půjde čypnout?
Ostudu sis už udělal, tím příspěvkem.
0/0
12.4.2005 11:15

SOUDRUH

Re: Víborný vůz, ale půjde čypnout?
kolik tříd Zvláštní školy jsi vychodil?
0/0
18.4.2005 15:35

mirek

VW
Všechno se možná změnilo,jen ta německá obludnost zůstala.Nechápu ,jak si někdo tak ošklivou krabici jako je pasát koupit.Navíc je to nejenom drahý,ale poruchový ,nepohodlný a motor je uvnitř dost hlučný hlavně v dieselu.On ten motor byl původně určen do traktoru,ale pak to nějak přehodnotili a pak to takhle vypadá.
0/0
11.4.2005 9:24

Pepan

Re: VW
Prostě na něj nemáš, tak to řekni rovnou ...
0/0
11.4.2005 10:47

urna

Re: VW
No to by mě Mirečku zajímalo v čempak jezdíš:-)) Seděl jsi vůbec někdy v autě s dieslem nové generace? No nechme toho, zřejmě nějaký vidlák co přešel z trabanta na š120:-))
0/0
11.4.2005 10:47

Golf tuner Simon

Re: Re: VW
Souhlasým, každý kdo jezdí kvalitní čypnuté TDI musý vědět, že jsou to nejmodernější a nejrychleší motory na sylnici!!!!!
0/0
11.4.2005 10:58

urna

Re: Re: Re: VW
No jestli řídíš tak, jak píšeš česky, asi bych Tě nechtěl potkat na silnici. Jedině snad, že jsi cizinec:-))
0/0
11.4.2005 11:00

mirek

Re: Re: Re: VW
Přemýšlím jestli by jsi si radši neměl nechat načipovat mozek a to na český jazyk aby jsi neměl 6 hrubek ve dvou řádcích
0/0
11.4.2005 12:10

Atomas

Re: Re: Re: Re: VW
To se divím, že na tu provokaci ještě někdo naletí
0/0
11.4.2005 12:31

P.

Re: Re: Re: Re: Re: VW
To není provokace - takhle normálně píšou lidi, co neví kam jaké i/y patří. Schválně píšou špatně i to, kde to tuší, a pak to vydávají za provokaci.
0/0
29.5.2005 11:34

mirek

Re: Re: VW
momentálně jezdím v citroen c5 2,2 hdi a to jaksi nelze s pasátem ani v nejmenšim rovnat kamarád ho má 3 měsíce a nechtěl bych to snad ani zadarmo.
0/0
11.4.2005 11:56

mirek

Re: Re: VW
no a před tím jsem měl pasáta ,audynu,citron BX xantii opel vectru škodovku bych si nikdy nekoupil a již ani německý auto je to navoněná bída.Přemýšlel bych mezi japoncem nebo usa,ale citroen nemá chybu.Je to jiná liga než ty německý žebřiňáky.
0/0
11.4.2005 11:59

all risk

Re: Re: Re: VW
no ja jsem si dycinky rikal, ze ty lidi v c-petkach jsou naky divny... a vono jo
0/0
11.4.2005 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.