Diskuze
Zil Borise Jelcina poráží nejmodernější BMW a Ferrari, stojí 16,5 milionu
Děkujeme za pochopení.
rudyj zabijak
ZIL 41047
Motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 7695 cm³, vrtání 108 mm a zdvih 105 mm, komprese 9,3, výkon 232 kW (315 koní) při 4600 ot/min, točivý moment 608 Nm při 4000 ot/min. Automatická třístupňová převodovka, rozvor 3880 mm, rozchod 1643/1663 mm, vnější rozměry 6340x2090x1500 mm, hmotnost 3600 kg, maximální rychlost 200 km/h, zrychlení na stovku za 12 s.Pavel
Golf tuner Simon
Půjde tam TDI?
Čypnutej TDI motor v ZILu bi byla nádhera. Spotřeba pod 4l a ten nízkej krouťák odspoda!J_A_R
Re: Půjde tam TDI?
prej spotreba pod 4 litry... mozna na volnobehZsoltán Szabó
!!! iDNES !!!
Super, ale když už napíšete článek o autě, tak bych docela uvítal nějaký ty technický parametry . Nebo si to mám zas všechno najít sámKaR
Re: !!! iDNES !!!
Jediný technický detail, aký ich trápi sú PRACHYYYYYYCZMiki
prosba
Prosím, napište do článku ještě něco o Audi, nebo se Revo, až to uvidí po*eredavy
zil
tak to je maso, zil a koenigsegg vedle sebe, kdo by si to drive pomyslel?:-)Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...