Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti v testu britského automagazínu

Hvězda škodováckého stánku na letošním autosalonu v Ženevě jménem Yeti cestuje po výstavách a autosalonech. Při příležitosti oslav století výroby automobilů značky Škoda přivezl britský dovozce aut z Mladé Boleslavi Yetiho za Lamanšský průliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viky

Maxiauto Fabie a jeji klony...
Meli jsme v rodine vsechno od Spartaka az po Fabii v soucasnosti a protoze jsem cerna ovce rodiny, koupil sem si staryho Fiata Tipo 1.4, je to celkem tezky a dost to zere, ale co se tyka prostoru, nema na nej ani Favo ani Felicie, ani Fabie. Podvozek je velmi slusnej, ale Fabie ma podstatne lepsi, i kdyz tvrdsi (teda min pohodlny). Neco trochu prostornejsiho na takovym podvozku bych tipnul na dost uspesny model. Yeti se mi moc libi. Mimochodem... najezdil jsem toho s nahonem jedny napravy v terenu celkem dost, chce to proste jenom jinej styl jizdy a vhodny gumy. Vyssi svetlost je gut.
0/0
16.6.2005 13:05

Tony

Yeti
Nejdriv tady v i Dnes nectu nic jineho,jak jsou Nemci blbi,jaci to jsou idioti,ale p-del si vozit v Audi nebo v Mercedesu na to Vas uzije. Jako cikani na zapade,ti neuznavaji nic jineho nez Merccedes, ackoli jich Adolf spalil dost,asi jim to nevadi.Na balkane to samy,v Rusku ,Polsku atd, To svedci o komplexu menecennosti. Plno jich bydli ve slamu,nebo v panelaku ale medveda museji mit.Plno jich nema ani na inspekci.
0/0
12.5.2005 15:09

auto.koda@volny.cz

100 %
Konečně český terénní auto ! Věřte že to bude prodejní BESTLERER !  Už na první pohled je vidět kvalitní dílenský zpracování a velká užitná hodnota ! Doufám že cena bude rozumná, já bych jí chtěl vidět někde pod 500 tisíc korun. Pokud bude dražší než 500 tisíc bude to mít Yeti těžký. Konečně budeme mít českou protizbraň proti Patrolu, Jepu, Fronteře a ostatním teréňákúm.  Škoda - Simply Clever !  Ať žije Yeti !
0/0
9.5.2005 13:47

kimic

Re: 100 %
tojo, hlavne yeti bude 100% terenni, a navic diky tomu ze podvozkove dily bude mit z fabie, tak bude mnohem lepsi nez nejaka uprdena frontera nebo patrol, k tomu ji staci jen ten nahon na predek.
0/0
9.5.2005 14:18

MUF

Re: 100 %
Zajímala by mě konfrontace Yetiho s opravdovým teréním automobilem, třeba Chevrolet Suburban nebo Ford Expedition :-)))
 
Myslím, že Yeti bude stěží konkurence pro low cost poloteréňáky z Koree.
0/0
9.5.2005 14:33

ZICO

Re: Re: 100 %
Jediný opravdový terení auto je Range Rover        Ford ani Suburban jeho kvalit nedosahujou MUFE.        Mírně se mu přibližuje jen Mercedes G.
0/0
9.5.2005 22:11

MUF

Re: Re: Re: 100 %
Myslím hlavně z hlediska velikosti... Ale jinak bereme-li to an prostupnost, tak myslím vede Hummer :-)
0/0
9.5.2005 22:29

M.

Re: Re: Re: Re: 100 %
Ani nahodou.....co se prostupnosti terenem tyce, je neprekonatelnym vozem malinkaty Suzuki Samurai
0/0
11.5.2005 10:18

MUF

Re: Re: Re: 100 %
... nebo případně z východu UAZ.
0/0
9.5.2005 22:29

Vifon

Jediná Škoda
kterou bych opravdu chtěl! http://auta5p.car.cz/muzea/muzeum_skoda_1999/mb_08.htm
0/0
7.5.2005 19:50

Rychlík

Design na nic
Myslel jsem že to byl vtip, ale oni to vážně budou prodávat. Dobře jim tak, němčourům. Tu ztrátu chci vidět :-)
0/0
6.5.2005 23:46

revo

Článek o ničem
Podprůměrná auta jak vidno, jsou na iDnes v oblibě. Obzvlášť, když jsou od průměrného výrobce typu Škodofka, Korejci, nebo Japonci typu : Honda-Mazda ! !  Tolik řečí o ,, YETI ,, které se ještě nevyrábí, to je tedy síla. Bude to další auto s malým rozvorem, minimální výbavou a slabým motorem, pro čechy jak ušité na míru. Ve VW se musí smát, jak jsou češi hloupí ! Na VW technologii z MINI-AUTA nalepí znak Škodofky a lidi jsou z toho nadšení.  Já tůstávám věrný AUDI ! !  Protože AUDI není auto, prvoplánově vyvíjené pro sociálně slabší vrstvy ( LOPATY ) a chudinu.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např : QUATTRO a DSG ! !   Tak se dál rozplývejte nad kýčem  YETI 
0/0
6.5.2005 21:20

revo

Re: Článek o ničem
Ještě jsem zapomněl dodat, že já jsem sice taky trošku intelektuálně méně rozvinutá osobnost (někteří lidé o mně nesprávně ríkají, že jsem dokonce blbec) a na svou zánovní Audi (ročník 1980 + nálepka A3 z roku 2003) jsem si vydělal zakopáváním kabelů pro Telecom, ale to nic nemění na tom, že o zbytku lidí na tehlé planetě, kteří nevlastní Audi můžu říct, že jsou blázni! (Ufff, tohle byla nejdelší věta, kterou jsem v životě napsal, protože delší se mi už nevejde do bufferu mojeho skoro slepičího mozečku ).  AUDIREVO - náskok díky IQ (tři body nad šumící travou)
0/0
6.5.2005 23:57

revo

Re: Re: Článek o ničem
revo ze 23:57 je evidentně průměrný člověk. Chudák který se možná snaží ze všech sil, odvádět v továrně u pásu své maximum. A právě proto, se snaží kamuflovat svou průměrnost, příspěvky typu : ze 23:57.  Je dobře, že se AUDI nepodbízí dělnické třídě, sociálními vozy typu: Škodofky, Korejci nebo Japonci typu : Honda-Mazda.  Ale co čekat od průměrného člověka ? ? Tomu se bude líbit i YETI. Já bych do výrobců kteří neumí seriově vyrobit silný motor min 3.5 litů a 6-válec  nešel. Maximum u Škodofky je 2.8 - 30 ventilů a směšný výkon 142 kW nebo Honda S2000 176 kW.  O korejcích raději nemluvím a Mazda, škoda mluvit...   AUDI ! !
0/0
7.5.2005 19:45

qiiz

Re: Re: Re: Článek o ničem
Lidi, kteří se uspokojujou svýma vlastníma odpověďma, jsou jako Ty = onanisti...
0/0
9.5.2005 12:09

kecy

Re: Článek o ničem
tak si to svoje audi i stou technikou zabal do papíru a odjeď někam kde jezdí jen ty tvoje plechovky jménem audi nazdar
0/0
7.5.2005 10:04

hogo fogo

Re: Článek o ničem
REVO JE ÚCHYL
0/0
7.5.2005 15:01

Ezóp

Re: Článek o ničem
krista pána ty seš magoooor!  z ty snůžky hovadin cos tady vyblil tady vypíchnu snad jen jednu. chceš mi říct že Honda nebo Mazda jsou průměrný značky? Např. Mazda s wanklem v RX7 a teď RX8? víš vůbec co to je za motor ty technická nulo?škoda že už je pozdě a už si to nepřečeš... že honda vždycky když je formuli 1 tam má vždy nejvýkonšjší motory to ti taky asi uniká že? prosím tě neser se do věcí kterým opravdu nerozumíš mnoha lidem se uleví.
0/0
8.5.2005 16:54

evropan

Re: Re: Článek o ničem
Ahoj úchylnej japonskej mantáku !  Pamatuj si že japonci jsou jen sprostí zloději nápadů !  Wankelův motor je evropský objev kterej se seriově vyráběl už v padesátých letech ! ! ! ! Jo a Honda už dojezdila ve F-1 , protože podváděla s přídavnýma nádržema paliva pro svý nenasytný a letos totálně poruchový motory ! ! ! ! To jsou ti tvý japonci.  Prosím tě nedělej ze sebe odborníka a neser se do věcí kterým nerozumíš. Jsi taková smradlavá japonská nula ! ! ! !  Víš v evropě se auta vyrábí auta už  víc jak 100 let ! ! ! ! V japonsku ty opravdu japonský kopíranti jen 55 let ! ! ! ! Proč si kupovat japonský kopie když se v evropě vyráběj originály u Mercedesu nebo Citroenu nebo Bmw už 100 let ! ! ! !  Ezópe styď se ! ! ! !
0/0
9.5.2005 22:35

hardy

Re: Re: Re: Článek o ničem
Jo a zarovka je zase americkej objev a my vsichni jsme ji ukradli!!
0/0
25.5.2005 9:40

Martina

zatim pěkné uvidíme
nevím co je na tom trapného ,konečně něco jiného od Škodovky
0/0
6.5.2005 19:58

Killbilly

Je to trapne
Je to trapne,skodovka co mela to zahodila a ted produkuje levnejsi verze predrazenych aut z nemecka,je fakt ze aspon zamestna nake lidi a drzi slusne ekonomiku nad vodou ale to je taky jedine +.Ted se soli jedna studie za druhou,na autech se hodnoti kvalita pacek stahovani oken misto technickych parametru,zato aby treba rozsirili modelovou radu zpusobem jakym se to dela od prvopocatku automobilismu(konecne vyrobit fabiu pickup,taky treba oktavku coupe a cabrio atd atd)to jim papinci z Reichu nedovoli aby si moc nevyskakovali.Tahle odnoz ma vyrabet jen tuctove vozy,to je jeji udel.
0/0
6.5.2005 14:50

Vifon

Re: Je to trapne
A co jako škodovka měla? Favorita???? To snad nemyslíš vážně!! Nebo ta plechovka Š 105/120?????
0/0
6.5.2005 17:21

zorz

Re: Re: Je to trapne
a další odpůrce škodovek,hmmm,jen by mě zajímalo kolik ti je let?? že tak kritizuješ favority a 120-ky pokud se trochu budeš zajímat o historii a proptotypy škodovek tak udělali spoustu docela pěknejch aut,ale doba byla trochu jiná.počítám že ti je dle tvého příspěvku tak 20.což tě omlouvá.........
0/0
6.5.2005 20:45

Vifon

Re: Re: Re: Je to trapne
Vedle, vedle..... Prototypy byly sice pěkný, viděl jsem i kombík od Giugiara někdy v koncem 70.let, ale Š105/120 byl paskvil nejhoršího zrna, měl jsem dvě, a obě šly do půl roku z domu, na svou dobu technicky již zaostalé (otřesná přední náprava např.) jezdil jsem v lecčem, ale Š120 bylo to nejhorší. Jinak je mi 43 a nejlepší (nebo spíš nejspolehlivější, nejmilejší) byl Trabant, po něm Dacie, i Lada 1300 byla proti Š120 hotový Mercedes.......
0/0
6.5.2005 22:10

Slash

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Ja uz vim,co je  Vifon. To sou vietnamsky polivky.Je to jako v reklame na Sprite s tim tetovanim.Tak to uz te chapu :o) Nerikam,ze skodovka nebyla ve srovnani se svetem zaostala,ale ve vychodnim bloku si tak spatne nevedla.Skoda,ze je neprosly nektery odvaznejsi koncepty a dve modelovy rady najednou.Taky mohly mit silnejsi motory.Nevim presne, jak moc je tenkrat skrtili soudruzi,ale soude podle prototypu byli ve Skodovce kapacity,kterym nebyla dana moznost... Btw: Taky si myslim,ze by bylo lepsi misto aut Roomster&Yeti vyrabet nejakou dodavku,pickup a dale mensi a levnejsi auto nez fabie (pro ty nejchudsi), aby ukrojili co nejvetsi krajic na trhu.Kdo si koupi Roomster&Yeti? Dodavky a maly auta budou v CR jeste dlouho poptavkovy zbozi.
0/0
7.5.2005 10:03

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Jennomže problém je v tom, že dodávek a pickupů je jako hub po dešti, a ten kdo si je kupuje (rozuměj musí koupit) vůbec nekouká na to, jestli je to Škoda, VW, nebo něco úplně jiného. Jediný prostředek, jak expandovat, je zaplnit nějakou mezeru na trhu, nebo ve srovnatelné kvalitě nabídnout něco levnějšího... O protoypech by se dalo povídat hodiny, leccos by bývalo VE SVÉ DOBĚ stálo za to, a kdo to nepustil do výroba, to dnes už přesně nezjistíme. Jinak takovou cestou "upatlat" si všechno doma se jeden čas ubíraly Rumuni a vznikla z toho např. Dacia 1300 s náhonem (jenom!) na zadní kola.......
0/0
7.5.2005 14:33

zorz

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
každej má asi jiný zkušenosti měl jsem š120 z roku 79 šla z domu jen proto že jsem potřeboval něco novějšího.Na spolehlivost jsem si nemohl stěžovat...asi dobrej kus ,něco jsem najezdil i trabošem i ladou a škovka mi vyhovovala. Na dnešní dobu jsou pravda zaostalé a spousta jich už nemě na silnici co dělat,ale v době svého vzniku to zas taková hrůza nebyla pominu-li systém dodo.V neexistenci prototypů byla jen politika,bohužel. I když kombinace škoda/wartburg/trabant....nevim nevim.......
0/0
7.5.2005 14:58

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Já jsem náhodou ty prototypy Škoda / Wartburg viděl dva, náš i německej, na svou dobu by to bylo bezva auto, zatímco Š 105/120 byla zastaralá ještě dříve, než vyjela. Ono 1000 MB se inspirovalo do jisté míry Renaultem Dauphine (i tvarově), ale v době začátku výroby v roce 1964 měl Dauphine už nástupce R8 a R10, a tím éra motoru vzadu u Renaulta skončila. V roce 1966 vylezl Renault 12, proti němu byla Š105/120 čímsi z pravěku!!!
0/0
7.5.2005 15:04

zorz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
no myslím že tato debata je stejně k ničemu,protože kdyby měl každý stejné podmínky pro vývoj nových vozů ať politické nebo hospodářské tak by dneska taky vypadalo spousta věcí jinak,kdo si tenkrát mohl dovolit jiný auto než škodovku,žigula nebo traboše či wartáčka................
0/0
8.5.2005 15:14

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
To máš plnou pravdu!
0/0
8.5.2005 19:19

Killbilly

Re: Re: Je to trapne
Mimochodem,favorit byl smejd protoze byl vyraben v obdobi totalniho rozkladu socialismu a nasledne chaoticke transformace,konstrukcne zas tak zdupany nebyl(az na mekkou kastli ale tu mely auta z tehle doby vsechny) a felicie byla nahodou celkem gut,protoze jako posledni jeste nabizela maximalni uzitnou hodnotu,levny servis a velmi slusnou cenu.Pokud by lidi uvazovali racionalne skodovky by uz nikdo nekupoval,pro cesky lid s nizkou kupni silou jsou mnohem vhodnejsi korejci,kteri davaji zaruku 3 roky bez omezeni kilometru a slusnou vybavu v zakladu za malo penez,a az prijdou cinani to se teprv budou dit veci,uvidime.Co se tyce kvality-ani skodarny nejsou dokonale,taky je to kus od kusu.Stejne nejvic lidi jezdi na ojetinach.
0/0
7.5.2005 11:40

Vifon

Re: Re: Re: Je to trapne
Favorit byla skákavá koza, která se navíc ve vývoji o několik let opozdila, takže vylezla s křížkem po funuse. Felicie už byla o poznání lepší, to je fakt, ale první opravdu slušný auto byla Octavia, i při všech jejích minusech.
0/0
7.5.2005 14:37

Killbilly

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
To je jasne ze byl pozadu,bo socialismus.Ale taky bylo fajn kdyz se jeste pred par lety uz tehdy 10let stare facka prodavaly klidopido za 80-90tis. nekdy i vic.A pak naraz to vsem doslo,ze to je neumerna cena a razem to spadlo na 15-45tis.Proc?Protoze priznivci skodovek maji obcas delsi vedeni.
0/0
7.5.2005 19:13

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
To ja fakt, ojetý fáčka byly dlouho neúměrně drahý, nevím proč, za ty prachy se daly koupit daleko lepší ojetiny z dovozu.....
0/0
7.5.2005 19:20

a

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Jo, s tím souhlas. Angláni si o škodofce (např. favošovi) rikali vtipy typu: Víte proč má favorit vyhřívání zadního okna? No to proto, aby Vás nezábly ruce, když ho potlačíte do servisu. Nicmeně dnes je situace jina. V Anglii dnes potkate octafku vsude (hlavne taxi, policie ...) Odpovídá to faktu - spolehlivost/cena
0/0
9.5.2005 16:42

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Souhlas, škodovky zhruba do Oktávky měly v zahraničí pověst všelijakou, i když jejich vybavení bývalo s těmi, co šly do tuzemu nesrovnatelně lepší, mám dokonce dojem, že německá Bundespolizei jezdí v oktáviích.
0/0
9.5.2005 16:46

Vifon

Re: Je to trapne
Mimochodem, k čemu Krávie Pick-up, koncern přece vyrábí VW Caddy a Seat (název jsem zapomněl) tak na co nosit dříví do lesa?
0/0
6.5.2005 17:28

Wolf

Re: Re: Je to trapne
No ja sem teda v CR moc tech VW a Seatu nevidel.To spis pickupy Citrony,Pazout,Fordy,Dacie a stary Favorit Pickupy. Vzit Fabku kombi a poupravit ji. Pripadne mohli vyrabet Pickupa na bazi Felicie.Rozhodne vyrabet Pickupy mi prijde vynosnejsi nez par kusu Roomsteru a Yeti.Nezapomen,ze to jsou z velky casti novy modely (karoserie,ne podvozek) a bude to vyzadovat vic investic nez jen upravovat seriove vyrabeny Fabky.
0/0
7.5.2005 10:09

Killbilly

Re: Re: Re: Je to trapne
No prave,ve svete je zavedenym standardem ze se vyrabi dale pickup od starsiho modelu(pamatujete donedavna vyrabeny pickup z citroenu visa z 80.tych let,ci z renaultu 5?)tak nevim proc skrtli starou feldu pickupa-uplne vzdali sve misto na trhu,pritom tech felicii jezdi dodnes kupa a lidi(mali zivnostnici) by si ji urcite za nakych cca 220tis koupili.Jejich minus kdyz sou blbi,dokonce i od poloneza a stare dacky se delaly oblibene p-u
0/0
7.5.2005 11:25

Vifon

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
V tomhle máš plnou pravdu, VW Caddy se vyvinul z Golfa1 a vyráběl se tak donedávna, ten současdný má čumák jako Polo minulé generace, Seat to spíchnul z minulé Cordoby atd.
0/0
7.5.2005 15:09

Vifon

Re: Re: Re: Je to trapne
Tak já nevim, jsem ze Sudet, a jen v mém blízkém okolí jsou tři nebo čtyři VW Caddy, pak jeden Seat (model nevím), citrónů taky by se pár našlo..... Já si osobně myslím, že v rámci koncernu je tento segment zaplněn a vyvíjet něco nového prostě nemá smysl.
0/0
7.5.2005 14:35

Killbilly

Re: Re: Re: Re: Je to trapne
NO prave-to je to o cem celou dobu mluvim-v ramci koncernu,jakto ze seat muze a skoda ne?Jak za starych casu......
0/0
8.5.2005 11:08

Vifon

Re: Re: Re: Re: Re: Je to trapne
Tak na to pophlédni z pohledsu koncernu, kjaký je rozdíl mnezi Krávií a VW polo? Jen čumák! A stejné je to u toho pick-upu! Takže by se změnil jen opravdu te čumák! Technika by zůstala stejná..
0/0
8.5.2005 13:35

iuos

hmm
se mi tohle docela líbí, ale jestli to nebude čtyřkolka, tak je to zbytečný......a jak jsem si u škodovek všiml, tak to asi bude spíš hrát na city a "věrnost" značce než na zdravej rozum v souvislosti s cenou
0/0
6.5.2005 12:42

jamesone

egoisti
Jste vsichni  z.a.s.r.a.n.-y egoisti. Jste jak hovnivalove ,co kutaleji svoji kulicku(auto)
0/0
6.5.2005 12:31

Jirka

vice informaci:
# # # # # www.GermanCarFans.com # # # # #
0/0
6.5.2005 11:04

škodovák

Pro všechny odpůrce škodovky.
18.6 v sobotu by mněl být den otevřených dveří , tak jsou srdečně zváni , především Révo a jemu podobní , aby viděl , že ten náskok co tady pořád hlásá o Audi , není až tak velkej ..Víceméně mu ukážu díly , které jsou z Audiny a v Audině zase díly , které jsou škodovácký.:-)
0/0
6.5.2005 9:39

Jack

Re: Pro všechny odpůrce škodovky.
"díly , které jsou z Audiny a v Audině zase díly , které jsou škodovácký"...... no to je fakt divny, kdyz jde vo jeden koncern... ja bych se takovy akce zucastnil rad, kdyby se tam ukazovaly fakt nejaky technicky veci... jak to dela vw s motorama, proc delaji zrovna tohle takhle a ne jinak, proc se rozhodli treba pro primej vstrik a ne pro variabilni casovani jako konkurence... videt neco fakt zajimavyho... sednout si do auta, stahnou a vytahnou vokynko a pokyvovat hlavou jak je to fajne, to neni nic pro mne
0/0
6.5.2005 10:51

Mára

Design + ceny
Tak mi to nejak pripomina Fiata Multiplu. Dost ohavny anuto. Jenom by me zajimalo, kdy ve Skodofce pochopi, co trh asi chce. Za chvili zacnou Cinani zaplavovat trh auty za 450k (viz starsi clanek). To auto je pekny a velky. konkurovat mu bude jety. Maly, nehezky, nevykony a predrazeny auto. Tak hura do sveta! Az zije skódofka - nase narodni zlato
0/0
6.5.2005 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.