Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Geely Chengbao: retrosporťák na čínský způsob

Na šanghajském autosalonu mnohé návštěvníky zaujala studie sporťáku čínské soukromé automobilky Geely. Design má prvky retra. Téměř úplně prosklená kabina připomíná otočnou věž tanku. Dojem síly a robustnosti budí i celé auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Corwin_x

1,5l 69 Kw
Tak to je sportovni motor jako prase :D . Cinani by se meli podivat do vykladoveho slovniku na slovo "sportovni vuz".
0/0
11.5.2005 7:22

pavelthelong

Fotky?
Co to je za informace? Studie pouze v pocitaci, ZADNA fotka (asi ani nemuze byt, nebot auto asi neexistuje), takhle muze auto konstruovat skoro kazdy...jak potom tvrdit, ze to ma spotrebu xx l/100km ? Informacni hodnota je na urovni pocitacove hry.......
0/0
10.5.2005 13:21

Mafuk

...
Myslím, že je to nějaká první studie. Připadá mě to nějaká nedotažené, takže až to pustí do výroby, tak by to mohlo vipadat trochu jinak a asi to bude zajímavé auto. Motory no koment...
0/0
10.5.2005 9:51

iuos

hmm
krásnej
0/0
10.5.2005 9:23

corian

Nesmysl
Když se nad tím zamyslíte, tak je to nesmysl.Nevím jak by se nastupovalo, když na ta kopule není dělena a dveře jsou nízko, to bychom podlézali? A co místo na hlavu, kopule se dost zúžuje, tzn že bychom museli sedět ve středu abychom se nemačkali na sklo. Hezký čínský tančík bez výzbroje, ale jako aporťák nic moc!
0/0
10.5.2005 9:18

sedi

Re: Nesmysl
osobne bych se asi nesmiril s tim, ze tam nebude zpetne hlavni zrcatko (pac tamvzadu vadi ten sloupek). Zajimave by bylo, kdyby se ten zadni sloupek vprostred zrusil a byly 2 po bocich - shora by se ten bily stred na kufru na strese rozdvojil a sel sikmo k zadmnim svetlum - takovy sip :)
 
Jinak docela zajimava studie.
0/0
10.5.2005 9:38

uctívač hoven

něco tomu chybí
Chybí tomu hlaveň a zelenej khaki nátěr.
0/0
10.5.2005 8:33

Leonardo Cupránek

Re: něco tomu chybí
To bude az ve specialni vyrocni edici pojmenovane "Namesti nebezskeho klidu".
0/0
10.5.2005 9:39

savers

Ošklivost
No nějak nevim kam to zařadit - asi k angličákům od Mattela.. Nemá to styl ani charisma.
0/0
10.5.2005 2:29

blabla

Re: Ošklivost
no jo kdyby to mnelo nalepku skoda auto tak si 2x nacvrkas do kalhot nez prectes celej clanek- jak je to vynikajici a krasne auto, ale proto ze jsou to cinani tak ti to nevoni. Ja si myslim, ze je to hezkej pokus a pripada mi hodne svezi. Jen tak dal. Co je proti tomuhle autu roomster???? - pohrebak!!!
0/0
10.5.2005 8:08

ickis

Re: Re: Ošklivost
jojo, vypada celkem pekne, jen tak dal...
0/0
10.5.2005 8:22

Leonardo Cupránek

Re: Re: Re: Ošklivost
Ale no tak. Pokud to bude stat do 300 tisic, tak je to zajimave auto pro pladez. Je to rozhodne neokoukane. Ale ty motory jsou opravdu trapne. Kdyz uz sportak z kontinentalni Asie, tak asi radeji toto: http://www.autorevue.cz/Text/Ar.asp?ARI=5501
0/0
10.5.2005 8:33

Petr

Re: Re: Re: Re: Ošklivost
Seat nabízí též pár trapných motorů do svých sporťáků...............
0/0
10.5.2005 8:57

Leonardo Cupránek

Re: Re: Re: Re: Re: Ošklivost
"sportaky" od Seatu maji v nazvu "Cupra". Takze jmenuj, ktere z aut nesouci toto oznaceni maji trapny motor (zejmena v relaci k tomu cinanovi).
0/0
10.5.2005 9:05

Petr

Re: Re: Ošklivost
Tobe to mozna pripada svezi, ale ja souhlasim s tim tankem. Je to hnus. Jinak roomster samozrejme taky. Nikdy jsem necekal, ze by z toho mohl byt alespon prototyp, natoz (neprodejne) seriove vozidlo.
0/0
10.5.2005 9:24

savers

Re: Re: Ošklivost
to blabla: to s těma škodovkama je trapný.. pořád se to tu opakuje.. nevím proč bych měl obdivovat něco, co nesahá jiným konceptům ani po kotníky.. to že se jedná o něčí pokus je sice chválihodné, ale je třeba oddělit zrno od plev..
0/0
10.5.2005 10:01

.

Re: Re: Re: Ošklivost
:-D "chválihodné", to bude asi od slova lihovar.
0/0
12.5.2005 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.