Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi jsou nevěrní, chtějí jezdit v jiných autech

Průzkum MF DNES potvrdil sympatie motoristů v Česku pro značky Škoda a Peugeot, ale odhalil i přelétavost řidičů mezi jednotlivými značkami. Rozsáhlý průzkum potvrdil, že nejrozšířenější značkou v Česku je Škoda. Je velmi kladně vnímána: ve škodovce by chtělo jezdit přes třetinu všech dotázaných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peněz

škoda
Stačí si zajít stoupnout do servisu Škoda do fronty a nestačíte zírat, co vše se může na škodovce po.... A co stojí ty nekonečné opravy...  Nejsem  tak bohatý, abych koupí předražené, nevybavené, nevzhledné,  poruchové  škodovky tahal VW z krize. Kromě toho, když ke mě někdo přijede ve škodovce a myslí si, jak je in, udělám si o něm pěkný úsudek. Beru ty lidi, co ve škodovkách musejí jezdit jako zaměstanci ve služebáku bez možnosti volby jiné značky. Ti jsou chudáci. Mohou si sice ulevit někde v koutku nadáváním na okřídlený šíp, ale to je tak asi všechno. Jejich zaměstnavatelé koupí nejobyčejnější verze ušetří pár chechtáků za klima, osvětlení zavazadelníku, DO + centrál atp. Aspoň pak majitelům zbyde víc na Meďoura nebo Rolse.
0/0
31.5.2005 8:20

Xray

Re: škoda
To že člověka posuzujete podle značky auta mluví za vše. dál nemá cenu váš příspěvek komentovat
0/0
3.6.2005 21:35

Pepa

Re: škoda
Hlupáčku, chudáčku!
0/0
25.12.2005 23:53

Jirka

Kvalita článku a průzkumu
Pokud někdo napíše takovýto článek a o metodách průzkumu nemá žádné teoretické znalosti, paradoxně dosáhne nejlepšího výsledku, neboť se k tomuto článku strhne velká diskuse a to je hlavním úkolem článku. Pokud je článek srozumitelný a přesný, lidé si jej přečtou a zavřou stránku a to je špatné.
 
0/0
28.5.2005 20:12

zo

pro toho troubu reva
Jenom jestli si četl tabulku o počtech vozů jednotlivých značek pořádně.Tak to tvoje AAAAAAAAAAAAAAAAAAudi se plácá někde kolem několika málo desetinek % co tady  republice trajdaj.Jinak daleko před nimi jsou všichni japonci.Ty techniko.Když v tom svém prďolovi, na jehož podvozku byla stavěna Octávie se podělá tlačítko na ostřikování skel tak nejseš schopen si jej vůbec vyměnit.A kydž ti prdne guma tak abys měl jeřáb aby ti ten auťák zvedl a 4 silný chlapy na přikutálení pneumatiky.Ty reprezentante.S tebe mají asi vAudi radost, když je tam otravuješ s kdejakou blbostí.Ale co aspoň na tobě vydělaj.A dobře ti tak.Nechej se tím plecháčkem i pohřbít.
0/0
27.5.2005 12:00

KirovReporting

T 87
Rikejte si co chcete. Ja chci Tatru 87 (Hanzelka + Zikmund). Co tohle auto vydrzi... a design? - po celou dobu sve existence budi zaslouzenou pozornost. kdyz projede kolem je to jako kdyz preleti ufo. ten autak ma i dneska takovej smrnc... a ukazte mi nekoho, kdo by se nad vami pohorsoval, kdyz byste na obchodni schuzku prijeli timhle farem - p*dlajs - spadla by mu celist - nebot jeho 7-mickove BMW by vypadalo vedle tohoto kosmickeho autaku ponekud vsedne. Vada na krase? no motor nesplnuje euro IV a nevim jestli by byla v nabidce klimoska.
0/0
26.5.2005 23:22

Andee

Věrnost = peníze
Myslim, že u nás v tom hrajou hodně roli peníze. Vzhledem k situaci lidí tady je pak docela luxus nakupovat pořád stejnou značku. Jednak většinou kupujou ojetiny a většinou mají představu o třech nebo čtyřech typech/značkách a hledají vybranou výbavu a motor. A u nových aut preferujeme mnohem víc poměr cena/užitná hodnota než věrnost značce. V tom jsme hodně jiní než třeba Němci nebo Švýcaři.
0/0
26.5.2005 9:08

BedlamW

Pro zajimavost
Mam tri auta a z toho 2 Toyoty. Toyota Previa 1991- najezdeno 256 000 mil( 350 000km??) a menim akorat olej co 7000mil, jak mi doporucuje manual. Problemy- jednou vymena vyfuku a vymena tesneni v diferencialu.Nic vic, nic min. Kazdy den najedu okolo 150km. Druha Toyota-Sienna 1998.Najeto 148 000 mil(230 000km??). Problemy-ZADNE!! Super auto. Ma nekdo podobne zkusenosti s evropany!!?? Vlastnil jsem BMW a takovy bolehlav uz nechci,dekuji!!
0/0
26.5.2005 8:41

Hartman Rostislav

Nikdo není věrný a kdo je, je hloupý
Je potřeba otestovat více firem a to testování nikdy nekončí !!!!!!!!!!!
0/0
26.5.2005 0:26

Martin

Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Minulý týden jsem si šel koupit auták.. Chtěl jsem aby stál do milionu a měl nějakou výbavu a slušný motor. Renault laguna jsem zavrhl kvůli poruchám. Máme jich ve firmě deset a po ujetí 100.000.- km ( 3 roky ) se to začalo neskutečně s.rát a pomalu se jich snažíme zbavovat. šel sem tedy do mazdy a chtěl 6tku v černé barvě a masimální výbavě. Bylo mi sděleno at si koupím stříbrnou a že v maximální výbavě ji vůbec nemaj. Vycházej jen z toho jaké auta mají naložená na lodích a v přístavech. Takže mazda padla. Pak jsem se byl podívat na peugeot 406. To je krásné auto, zejména ze předu. V interiéru jsem se ale necítil dobře a poloha servisu pro mne není výhodná. Takže jsen nakonec skončil u Octavie 2.0 Tdi v maximální výbavě. Dostal jsem na ni u prodejce škody slevu 85.000,- korun. Brzo mi přijde, tak snad bude spolehlivá. Dosud jsem se škodovkama neměl problém. Ročně ujedu cca 85tis km. Každýmu zde přeju at vám vaše auto slouží co nejlíp.
0/0
25.5.2005 12:29

petr

Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
absolvoval jsem podobne kolecko (sice po salonech jinych znacek) a skoncil jsem taky o OII 2.0TDI... po deviti mesicich provozu bez chyby
0/0
25.5.2005 13:09

X-MAN

Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
I já jsem absolvolal podobné kolečko ( od škodovek po bávo ) ale nakonec jsem skončil u DaimlerChrysler na Praze 4. Věřte nevěřte Chrysler 300 C mě uhranul. Je to pan auto který si na nic nehraje a je za slušnou cenu. 5.7 V8 aut. Myslim že lepší než meďour. U škodovky se mi docela líbil Superb ale když jsem do toho sednul hned jsem věděl že to není auto pro mě. Zvenku fajn auto ale uvnitř ? No divný a malý a všechno za příplatky a motory taky nic extra prej mají nejsilnější nějakej 2.8 za milion Kč a to je podle mě dóst hodně předražený czech-car.
0/0
25.5.2005 21:44

Karl

Re: Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Nic proti CH300C ale za nejlevnejsi model CH mam dve nadupane OCT II. A to nemluvim o nakladech, pojisteni, spotreba atd. Jako fyzicka osoba zamestnanec volim proste OCT II. Jinak good luck. Vypada dobre.
0/0
25.5.2005 22:05

Aiwan

Re: Re: Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Nechci bejt puntičkář, ale ..... Kolik má ta tvoje nadupaná Octávie ? ? ? ? ? Víš, ten CHRYSLER 300 C má 254 kW.......... Myslím že Octávie sebevíc nadupaná a načipovaná nemá ani zdaleka, polovičku výkonu Chrysleru, víš ?? ? ? ? Asi ne, ty nadupaný Octaviáne .......  Jinak Octávii můžu ale nedělej z ní to co není ...............
0/0
25.5.2005 23:43

Karl

Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Ja z ni nic nedelam. Ja jenom rikam ze pro me je lepsi volba OCT II. A 140 HP ti bohate staci na nasich silnicich na cokoli.  Nejde preci jenom o vykon. Na normalni jezdeni, predjizdeni, akceleraci ti 140 koni bohate staci. Tot muj nazor. Ja CH nezatracuju, jenom rikam ze ty prachy za to da jenom clovek, ktery to odepise. Nikdo jinej by za auto 1.5 mega v cashi z uspor nedal.
0/0
26.5.2005 7:09

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
ODEPÍŠE??? Co to je??? Ty seš jeden z těch inteligentů, co si myslí, že koupit auto "na firmu" je jako zadarmo, co? Ale ty prachy se na něj musí vydělat úplně stejně... navíc díky demenci našich zákonodárců není možné ani auto za 1,5M dát celé jako daňově uznatelný náklad, takže půl mega se platí z těžce zdaněnejch peněz
0/0
26.5.2005 9:03

fjmikes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Prehlidka vyplodu idiotu kteri maji v hlave zalomenou hridel. Have a good day.
0/0
29.5.2005 15:42

Jirka

Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Se divim Martine. My měli podobnej problém ale přesně opačnej. Ve firmě kde dělám máme čtrnáct služebáku COMBI majitel chtěl odpočet DPH tak proto kombíky. Měli jsme Oktávie 1.9 TDi 66 KW a ty auta  po 70 tisících KM totálně odešla. Nebudu tady kňučet ale od váhy vzduchu až po elektriku odcházelo všechno. Proto majitel v roku 2003 vyměnil Oktávie za Laguny combi 1.9 DCiˇ88 KW a teď na nich máme nalítáno okolo 140 tisíc KM a pohoda. A hlavně se už nehádáme když jedeme trasu PRAHA-BRNO, kdo bude sedět vepředu a kdo vzadu ! To bylo v Oktávii peklo a cesta za trest ! V Laguně je to pohoda a leháro. Vim že sou to jen auta ale Laguna se nám zda o hodně lepší než Oktávie. Nezlob se já sem jen zaměstnanec kterej dostane auto bez možnosti volby značky nebo typu auta.Já mít peníze tak si koupím pětkový BMW v kombíku takový 530d a budu spokojenej. Ale já velký peníze nemám tak jezdím s Vektrou z bazaru. Ahoj.
0/0
25.5.2005 21:26

X-MAN

Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Popros šéfa o  US-Combi Chrysler 300 C. A jestli je to skrblík tak ať vezme slabší verzi 3.5 V6. Uvidíte že budete spokojený.
0/0
25.5.2005 21:48

audiman

nevim ,nevim
Chrysleru 300C jsem sedel ,ale mista je tam docela malo .  To auto vypada dost mohutne ,ale uvnitr nic moc (teda pokud neridis)  . Podbne je na tom BMW velka sedadla vpredu a vzdu malo mista  . Tak jsem skoncil v A6 (C5) .
0/0
27.5.2005 0:37

Kosta

Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
To by mně zajímalo, jak jste s tím jezdili. Já jsem dělal nedávno ocenění dvou těchhle aut, jedno mělo najeto 277 000 a druhé 189 000, a podle záznamů o servisu do toho lili olej a benzin a měnili brzdový destičky. Nejsem zastáncem Škodovky, jezdím Peugeotem, ale nepřeháněl bych! Hodně záleží na kuse, u nás ve firmě se zase neptej na Laguny; obecnej názor je že stojí za to, co mají namalovaný ka kapotě (za píču).
0/0
27.5.2005 9:38

Speedy

Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
To seš teda dobrej expert oktávku do mega. Hahaha, tak trochu nechápu, že když volíš mezi Lagunou nebo Mazdou, že pak vezmeš Oktávku a né Superba. To jsou auta odpovídající třídy. Ale Oktávka je golf s velkým kufrem. Jo a 406 se už nějakej pátek nedělá. Možná tak někde v Brazílii.
0/0
30.5.2005 10:46

martin

Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
v superbu jsem seděl i jel. jelikož je mi 22 a nemám dět a většinou jezdím sám je pro mne superb zbytečně velký. hlavně na parkování v centru prahy. a zevnitř vlivem toho že je starší nevypadá tak dobře jako octavia. jinak mi na něj v akci nabízeli slevu 300 tis, takže by vyšel levněji než octavia. nejsem z těch kteří si zakládají na tom že mohou říci, že jezdí autem vyší třídy.
0/0
3.6.2005 22:41

martin

Re: Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
myslel sem 407. patrně jsem se upsal.
0/0
3.6.2005 22:42

eman

revo, jsi chudák, jdi se již bodnout
0/0
25.5.2005 11:34

trudor

Těm japonskejm fandům:
když někdo věří tomu, že Toyota je lepší než Peugeot, je to evidentní zoufalec, který má doma buď Š120 a po lepším autě jen slintá, nebo koupil předraženýho japonce a teď si chce vsugerovat, že udělal dobře. Nevím jak pro koho, ale mě elektrická okýnka vzadu v základní výbavě neberou, raději koupím evropana kterej má v základu tlusčí plech a nemačká se tolik při každým brnknutí o nárazník. Málokdo si přizná jedno: vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo. A když jsme u těch Toyot a Peugeotů: věřte nevěřte, v Kolíně to sekaj na stejným pásu, ze stejných dílů a dokonce to dělaj stejný lidi.
0/0
25.5.2005 9:32

MrOyzo

Re: Těm japonskejm fandům:
Nesouhlasím. Neříkám, že nemáte v lecčems pravdu, ale ... nemám doma 120ku, ani japonce, přesto, pokud bych si měl vybrat NOVÉ auto, půjdu si radši pro Corollu než pro Octavii ( nebo Peugeot 307 - snad jsou ta auta aspoň trochu srovnatelná co do velikosti, nebavím se o třídách...). Nemám totiž důvod nevěřit tomu, že japonská auta jsou lepší než francouzská..  na základě žebříčků JD Power a TÜV statistik jsem si udělal vlastní úsudek. Uvědomte si, že tlustší plech=vyšší hmotnost, tudíž i větší spotřeba, opotřebení pneumatik, menší životnost motoru atd..... v dnešní době globalizace a sdílení komponent a platforem v rámci koncernů se stejně bavíme spíš o předsudcích vůči té které značce, špatné auto může vyrobit Citroën, Toyota, Honda nebo třeba Audi, to je jedno.
" vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo"  - naprostý souhlas.
0/0
25.5.2005 10:45

Kosta

Re: Re: Těm japonskejm fandům:
Hmm, tak si Logan kup. Rumunský pracky pod francouzským řízením kvality ,to bude něco. Ale v něčem pravdu nemáš - těžký auto dneska neznamená, že je z tlustýho plechu. Zpravidla to znamená, že má hodně výztuh zaměřených na bezpečnost.
0/0
27.5.2005 9:55

f*ckstyler

Re: Těm japonskejm fandům:
Japonci už dávno nejsou předražený, stačí si porovnat určitý stupně výbavy u daných modelů jpn vs. evropský auto a uvidíš sám. Já mám už druhýho japonce, při koupi toho prvního sem si taky sám pro sebe řikal že jestli něco klekne tak se můžu oběsit, ale byl jsem hodně mile překvapenej, s prvním japoncem jsem najezdil 175tis. km a bylo to opravdu jenom o servisních prohlídkách a výfuku. Teď už mám druhýho japonce to jsem kupoval funglovku a kdybych chtěl u francouzských aut nebo u aut z koncernu vw stejnou výbavu a stejně výkonej motor, zaplatil bych podstatně víc. Mimo jiné kamarád si kupoval novýho peugeota a ceny výbavy mi upřímě řečeno vyrazili dech - kam se hrabou japonci. Např. u pgt platil za výběr barvy auta, za okna v elektrice, rádio s CD, zrcátka v barvě vozu - to je u jpn. prostě všechno v ceně, maximálně si připlatíš někdy klima někdy je v rámci akce taky v ceně jinak tam všechno už je a za barvu vozu se neplatí nic - prostě si jen vybereš.
0/0
25.5.2005 11:06

Noom

Re: Těm japonskejm fandům:
Porovnáš-li objem produkce PSA a Toyotou, tak je Toyota jasně lepší.
0/0
27.5.2005 18:58

Quentin

Re: Těm japonskejm fandům:
co je to "tlusčí"?
0/0
17.6.2005 19:19

freestyler

REVO
Revo-náskok díky blbosti!!!
0/0
25.5.2005 8:25

martin

ŠKODA = osvědčená kvalita
jezdím 14 let, cca 750 tis. km, a to převážně ve škodovkách, a nemám žádné problémy.  Jak tady každý mele že jsou to hrozně poruchová auta se spoustou závad, tak nemůžu souhlasit. ono hlavně záleží kdo s tím autem jezdí. ale, proč to tady vlastně píšu ? tady se rozumně diskutovat stejně s nikým nedá, inteligentních lidí je tady moc málo.
0/0
25.5.2005 7:20

KArl

Re: ŠKODA = osvědčená kvalita
Naprosty souhlas
0/0
25.5.2005 7:52

zo

Re: ŠKODA = osvědčená kvalita
No ono se nejedná jen o poruchy.Ono se jedná i o to jak to auto vypadá, a co za ty prachy dostanu.Faktem je že každej auťák slouží k dopravě z bodu a do bodu b.Ale to mi pak stačí i žebřiňák.A jedná se i o to jak se ke mně chovaj v servise.Přiznejme si kdo je dneska schopen si i tu fabii opravit.Téměř nikdo.Jistě  se najdou tací kteří mě vyvedou z omylu, ale tšm moc nevěřím.A přiznejme si že škodovácky servismeni mají jeden z nejhorších přístupů k zákazníkovi.A vše souvisí se vším, ne?Fabie je mrňavá a pro 4 lidi v zimě mám li jet na hory absolutně nepřijatelná.Octavie velkej kufr ,ale kdo měří 180cm a sedí 1500km na zadních sedadlech dá mi za pravdu že to je na zastřelení konstrukce.A tak bychom mohli pokračovat.Co tyna to?
0/0
25.5.2005 11:10

martin

Re: Re: ŠKODA = osvědčená kvalita
každý si kupuje auto které mu vyhovuje a líbí se mu.  Já mám teď fabii sedan, jezdím pouze ve dvou lidech, takže s místem nemám problém, kufr to má velký, že bych tam odvezl i mrtvolu, a co se týká designu, mužu ti říct lidi kteří ho vidí celkem slintají (lehce jsem vzhled auta vylepšil. )
0/0
25.5.2005 15:30

Troll

saab
Ja nezatracuji žádnou značku,ale beru jedině SAAB.Kdo tím jel,ví proč.
0/0
25.5.2005 0:43

Rado

Re: saab
Nikdy jsem v tom nejel a nikdy bych si to nekoupil, ale věřím, že jízda v tomhle Seveřanovi má své kouzlo....
0/0
25.5.2005 6:51

f*ckstyler

STATISTIKA PRODEJŮ AUT
Zkuste někdo zjistit kolik vw, audi, a šádovek se za první čtvrtletí 2005 prodalo v Japonsku  myslim že procentuálně mají japonci větší úspěch v evropě než opačně
0/0
24.5.2005 23:39

MrOyzo

Re: STATISTIKA PRODEJŮ AUT
jo, myslím, že v diskuzi k jinému článku jsem napsal něco podobného.. jsem rád, že je tu někdo, kdo přemýšlí podobně!
0/0
25.5.2005 10:48

MrOyzo

Re: Re: STATISTIKA PRODEJŮ AUT
Che, tak ne, je to o pár řádek níž....
0/0
25.5.2005 10:49

revo

japonci jsou mimo ! !
Opět se potvrdilo to co zde stále prezentuji. AUDI  je světová extratřída a mé rozhodnutí pro Audi je správné ! !   Dále se potvrdilo že japonci typu : Honda-Mazda se v české republice velice špatně prodávají ! ! Viz. statistika prodaných vozů.   To i průměrná Škodofka prodá za týden to co Honda nebo Mazda za celý rok ! ! Proto nechápu příznivce japonců, kteří urážejí evropské výrobce a české zákazníky kteří chtějí kvalitní evropský vůz. Já preferuji mohutný výkon, luxus, nejmodernější techniku a perfektní jízdní vlastnosti proto jezdím v AUDI ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO.  PS : Japonec až nakonec i dle statistik prodejů v CZ je pravdivé moto ! !
0/0
24.5.2005 22:51

zo

Re: japonci jsou mimo ! !
Ségra má audi 6 ale nic moc svezení, a o luxusu bych ani nemluvil.A ono nejde o prodejJde o to co za své peníze dostaneš.A já za stejný peníz dostanu rčitě více u japonců než ty u Audi.Navíc je to auťák kterej se skoro nejvíce krade.A platit vysokou pojistku se mi nechce.A koneckonců k čemu mi je na našich silnicích auťák s objemem 3 litry a super velkým výkonem.Netuším.A jestli považuješ za luxus kožená sedadla tak ty si strč někam.Takže nevím co tady mluvíš o nějakém luxusu.A to co ty máš v Audi mám já ve své Mazdě taky.Akorát že třeba o půl melounu laciněji.Doba německých auťáků minula.Tak jako evropu válcujou šikmoocí v elektronice, mobilech, oblečení nebude dlouho trvat a převálcují evropu i ameriku v auťácích.A věř tomu že není daleko doba kdy koukneš pod kapotu a bude to jak počítače.HP, Compaq a ostatní vyrobeno v Ćíně nebo někde v Thajsku.Tak jako Nike dělá svý botky v Pákistánu tak Audi budou dělat indiáni z pralesa.A budeš to mít úplně jedno v čem budeš jezdit.Tak si to užij
0/0
25.5.2005 6:38

Kislik

Re: Re: japonci jsou mimo ! !
Ano jiste, ale ja mam ve svem audi nejen auto ale i kus reprezentace a to tobe mazda nikdy neda a o tom je ten rozdil v cene ne o sedadlech v elektrice a proto audi, bmw a mercedes stoji to co stoji howg
0/0
25.5.2005 10:31

zo

Re: Re: Re: japonci jsou mimo ! !
Na nějakou reprezentaci ti kašlu.Auto není pro mě nějakým sebestředným fetišem jako pro tebe.je mi tě dost líto máš li tenhle v podstatě dost hloupý náhled na věc.
0/0
25.5.2005 11:13

petr

Re: Re: Re: Re: japonci jsou mimo ! !
pokud delas nekde pokladni v hypermarketu, tak potrebu reprezentovat nemas, souhlas. pokud ale pracujes v ridici funkci, tj. pokud zastupujes (tj. reprezentujes) nejakou spolecnost, tak je reprezentativni auto (a nejen auto) nutnosti.
0/0
25.5.2005 13:14

RoboDuck

Re: Re: Re: japonci jsou mimo ! !
Ja reprezentuji sebe kdyz promluvim nebo kdyz sdeluji sve myslenky a nazory. Nepotrebuji k tomu reprezentativni auto, aby to delalo za me. Navic toto paradigma reprezentace je trochu prezite, nemyslite?
0/0
25.5.2005 17:27

RoboDuck

Re: japonci jsou mimo ! !
AUDI - Naskok diky technice je sice hezky reklamni slogan, ale bohuzel daleko od pravdy. Kdo dokaze dnes jako jedina automobilka vyrobit Wankel?(Mazda). Kdo vyrabi nejlepsi motory s variabilnim casovanim ventilu?(Honda a Toyota). Kdo vyrabi skoro vsechny modely 4x4? (Subaru). Ja jezdim Mazdou (konkretne MX6) a jsem tak spokojeny, ze dalsi auto bude zase Mazda (tentokrat MX5), protoze vybiram auto srdcem (MX5 je legenda) a rozumem (spolehlivost), nikoliv kvuli snobismu. Nechci nikomu vnucovat svuj nazor, ale Audi je tak strasne nudne auto, ze bych se v nem stydel jezdit.
0/0
25.5.2005 17:19

Noom

Re: japonci jsou mimo ! !
Zase tady někdo nechápe statistiku. Ach jo.
0/0
27.5.2005 18:56

Hk007

japonci
Mel jsem skodu i vw, ale dekuji uz ne. ted mam tretiho japonce a uz bych nechtel jine. p.s. Vite proc se ridici Mazd na silnici zdravi, kdezto ridici Skodovek ne? protoze Skodovkari uz se videli rano v servisu
0/0
24.5.2005 22:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.