Diskuze
Češi jsou nevěrní, chtějí jezdit v jiných autech
Děkujeme za pochopení.
peněz
škoda
Xray
Re: škoda
To že člověka posuzujete podle značky auta mluví za vše. dál nemá cenu váš příspěvek komentovatJirka
Kvalita článku a průzkumu
zo
pro toho troubu reva
Jenom jestli si četl tabulku o počtech vozů jednotlivých značek pořádně.Tak to tvoje AAAAAAAAAAAAAAAAAAudi se plácá někde kolem několika málo desetinek % co tady republice trajdaj.Jinak daleko před nimi jsou všichni japonci.Ty techniko.Když v tom svém prďolovi, na jehož podvozku byla stavěna Octávie se podělá tlačítko na ostřikování skel tak nejseš schopen si jej vůbec vyměnit.A kydž ti prdne guma tak abys měl jeřáb aby ti ten auťák zvedl a 4 silný chlapy na přikutálení pneumatiky.Ty reprezentante.S tebe mají asi vAudi radost, když je tam otravuješ s kdejakou blbostí.Ale co aspoň na tobě vydělaj.A dobře ti tak.Nechej se tím plecháčkem i pohřbít.KirovReporting
T 87
Rikejte si co chcete. Ja chci Tatru 87 (Hanzelka + Zikmund). Co tohle auto vydrzi... a design? - po celou dobu sve existence budi zaslouzenou pozornost. kdyz projede kolem je to jako kdyz preleti ufo. ten autak ma i dneska takovej smrnc... a ukazte mi nekoho, kdo by se nad vami pohorsoval, kdyz byste na obchodni schuzku prijeli timhle farem - p*dlajs - spadla by mu celist - nebot jeho 7-mickove BMW by vypadalo vedle tohoto kosmickeho autaku ponekud vsedne. Vada na krase? no motor nesplnuje euro IV a nevim jestli by byla v nabidce klimoska.Andee
Věrnost = peníze
Myslim, že u nás v tom hrajou hodně roli peníze. Vzhledem k situaci lidí tady je pak docela luxus nakupovat pořád stejnou značku. Jednak většinou kupujou ojetiny a většinou mají představu o třech nebo čtyřech typech/značkách a hledají vybranou výbavu a motor. A u nových aut preferujeme mnohem víc poměr cena/užitná hodnota než věrnost značce. V tom jsme hodně jiní než třeba Němci nebo Švýcaři.BedlamW
Pro zajimavost
Mam tri auta a z toho 2 Toyoty. Toyota Previa 1991- najezdeno 256 000 mil( 350 000km??) a menim akorat olej co 7000mil, jak mi doporucuje manual. Problemy- jednou vymena vyfuku a vymena tesneni v diferencialu.Nic vic, nic min. Kazdy den najedu okolo 150km. Druha Toyota-Sienna 1998.Najeto 148 000 mil(230 000km??). Problemy-ZADNE!! Super auto. Ma nekdo podobne zkusenosti s evropany!!?? Vlastnil jsem BMW a takovy bolehlav uz nechci,dekuji!!Hartman Rostislav
Nikdo není věrný a kdo je, je hloupý
Je potřeba otestovat více firem a to testování nikdy nekončí !!!!!!!!!!!Martin
Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Minulý týden jsem si šel koupit auták.. Chtěl jsem aby stál do milionu a měl nějakou výbavu a slušný motor. Renault laguna jsem zavrhl kvůli poruchám. Máme jich ve firmě deset a po ujetí 100.000.- km ( 3 roky ) se to začalo neskutečně s.rát a pomalu se jich snažíme zbavovat. šel sem tedy do mazdy a chtěl 6tku v černé barvě a masimální výbavě. Bylo mi sděleno at si koupím stříbrnou a že v maximální výbavě ji vůbec nemaj. Vycházej jen z toho jaké auta mají naložená na lodích a v přístavech. Takže mazda padla. Pak jsem se byl podívat na peugeot 406. To je krásné auto, zejména ze předu. V interiéru jsem se ale necítil dobře a poloha servisu pro mne není výhodná. Takže jsen nakonec skončil u Octavie 2.0 Tdi v maximální výbavě. Dostal jsem na ni u prodejce škody slevu 85.000,- korun. Brzo mi přijde, tak snad bude spolehlivá. Dosud jsem se škodovkama neměl problém. Ročně ujedu cca 85tis km. Každýmu zde přeju at vám vaše auto slouží co nejlíp.petr
Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
absolvoval jsem podobne kolecko (sice po salonech jinych znacek) a skoncil jsem taky o OII 2.0TDI... po deviti mesicich provozu bez chybytrudor
Těm japonskejm fandům:
když někdo věří tomu, že Toyota je lepší než Peugeot, je to evidentní zoufalec, který má doma buď Š120 a po lepším autě jen slintá, nebo koupil předraženýho japonce a teď si chce vsugerovat, že udělal dobře. Nevím jak pro koho, ale mě elektrická okýnka vzadu v základní výbavě neberou, raději koupím evropana kterej má v základu tlusčí plech a nemačká se tolik při každým brnknutí o nárazník. Málokdo si přizná jedno: vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo. A když jsme u těch Toyot a Peugeotů: věřte nevěřte, v Kolíně to sekaj na stejným pásu, ze stejných dílů a dokonce to dělaj stejný lidi.MrOyzo
Re: Těm japonskejm fandům:
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Pronájem bytu 2kk, Praha 4-Krč.
Štúrova, Praha 4 - Krč
17 500 Kč/měsíc