Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obrkombík Audi A6 Avant: jízda jako v bavlnce

hodnocení iDNES 4,7/5 Časy, kdy automobily s karoserií kombi byly jen nevzhlednými mutacemi základních modelů jsou nenávratně pryč. Současná klientela klade na vozy této kategorie stále větší a větší nároky. Vyšší užitná hodnota dnes k úspěchu nestačí. Kombi jedenadvacátého století musí mít styl a vlastní identitu. Obrovský kombík, odvozený od majestátní limuzíny Audi A6, vyráží do provozu. Sebevědomí mu rozhodně neschází. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

multidadula

osobni zkusenost nadevse
Je smutne cist ta vase moudra nacerpana ze Sveta motoru, prilohy MFDnes a Annonce. Priznam se, ze pred lety jsem na tom byl podobne jako vy. Hodne nactenych chytrosti a na ulici ojeteho favorita. Pro diesel jsem mel pripravene chytre vtipy o traktorech a na ctyricitce jsem predjizdel vsechno, co vypadalo o trochu lepe nebo rychleji nez muj drak. Proste jsem na tom byl stejne jako vy. Pred nedavnem jsem si pujcil A6 3.0TDI Quattro na vikend (skutecne to neni TDI ale common rail) s Tiptronicem a vsechny predsudky padly. Motor s velkym kroutivym momentem, ktery bezchybne spolupracuje s automatem, zvuk, ze ktereho diesel nepoznate, podle meho nazoru spickovy interier, plno prijemnych vychytavek. Napr. zadni slunecni roletka se pro zarazeni zpatecky sama zasune dolu....Takze jsem si koupil svuj prvni diesel. Muzeme se bavit o ruznych typech zaveseni kol, dieselmotorech....ale uprimne, vzdyt byste ani nepoznali rozdil. Vyzkousejte, uvidite. 
0/0
7.9.2005 14:07

Antonin_Tonda

Malé shrnutí
Já bych to vsechno shrnul spíš asi takhle.
TECHNIKA-vede Japonsko, EKOLOGIE-vede Japonsko, CENA ZA VYBAVENÝ VŮZ-vede Japonsko, KVALITA-vede s velkým náskokem Japonsko, BUDOUCNOST AUTOMOBILISMU-už ted vede Japonsko viz. seriovy hybridy a připravovaný vodikovy motory do serie cca v r. 2009.
Takhel bych videl asi jednotlive tridy a značky.
Exclusivní třída: Rolls Royce, Bentley, Maybach
Luxusní třída: Lexus, Mercedes, BMW, Jaguar
Sportovní/výstřední: Porsche, Masserati, Ferrari, Aston Martin, Lamborghini
Skutečný Offroad: Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Mercedes třída G
Třída osobní 4*4: Subaru, Audi
Nejkvalitnější značky: Lexus, Toyota, Subaru, Porsche
Kvalitní značky: Honda, Nissan, Mazda, Volvo, Saab, Audi
Horší kvalita: VW, Škoda, Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Seat atd. Značka s dobrou budoucností: Hyundai Group Jinak vsechny z
0/0
24.8.2005 11:36

Goldfinger

Audi a common rail...
... tak  to vypadá, že Audi v podledních letech definitivně nahrazuje "osvědčená" (tj. více než 15 let stará koncepce) TDI - s těmi se budeme setkávat již jen asi po dobu dalších cca 20 let u nových modelů Škodovek. Nevím, proč však Audi stále trvá na zavádějícím označení TDI i u commonrailů. Co se týká kvality audi (resp. poměru kvalita / cena):Audi =předražený VW, VW = předražená Škoda. Nejmarkantnější je to u modelu A8 - ta prachbídná spolehlivost, koncernové ovladače, .... hrůza! Zdá se mi , že to bývalý šéf VW Piech s tou unifikací modelů v rámci VW tak trochu přehnal!  V případě obludného Phaetonu však platí výjimka: VW = předražená Audi (A8). Tento úžasný model, co se tak "skvěle" prodává je totiž zpravidla dražší než srovnatelná A8.
0/0
18.7.2005 15:19

NSX

pro 4% REVA
sem si rikal, ze ten debiI s nemeckou Felicii (A3) se bude u Audi clanku ukajet a koukam, nemylil jsem se. Ty ubozaku, koukni v jakym provedeni jsou Audi v USA! Btw. Ford odebira motory od Mazdy. Co se tyce Japoncu, Toyota ci Lexus, Honda ci Acura, Nissan ci Infinity tyhle vozy jsou v US modlou. To, ze tobe staci nejaka A3 z bazaru a myslis si, ze jsi nejakej king, tak to bych te chtel videt vedle my Acury NSX (Honda). Bud jsi totalne hloupej, nebo tvuj fotr je komous  
REVO - je lDlOT !!
0/0
2.6.2005 8:31

Revo

Prosil bych
já nevím, mě přijde Audi stejný jako VW, to zase stejný jako Renault. Já fakt nevím, Dneska je snad už jedno, co si koupíte, chybu neuděláte. Snad jen Korejci, ale dokud na ty je záruka, tak jsou taky v pohodě, pak se trochu prodražujou.
0/0
2.6.2005 7:43

K-7

Re: Prosil bych
tak tak je to koncernovy vuz a bude to koncernovy vuz.
0/0
3.6.2005 11:30

revo

AUDI A6 AVANT ! !
2,2 DIESEL od Hondy ? ? To je podprůměr ! ! Na AUDI, opravdu nemá ! ! Ani v objemech ani ve výkonech ! ! V levných vozech jako je Honda jasně vedou francouzi : Peugeot a Renault, kteří DIESEL umí .  Např. Renault u Laguny vyrábí již od roku 2002 : 2,2 DCi 110 kW. Honda umí max. 103 kW a to se spožděním tří let ! ! JAPONCI DIESEL neumí. Nabizí dva-tři motory, které jsou podprůměr. Ford neumí také nic, jelikož odebírá Peugeot motory.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Když DIESEL tak od AUDI ! ! Např : 4,0 TDi - 202 kW nebo slabší 3,0 TDi 165 kW ! !  Japonci nebo Škodofky jsou podprůměr v DIESEL motorech, viz. oficiální nabídky výrobců. Ale co jiného mohu očekávat, od slabých výrobců ? ? Pouze slabou nabídku DIESEL motorů !!
0/0
1.6.2005 22:09

Audin

Re: AUDI A6 AVANT ! !
Nekritizuj ostaní jezdce co mají jíný auta byť jsou jakákoliv, uvědom si, že kdybychom měli všichni Audinu, nebyla by to zas taková pecka, takto se aspoň vyjímame v té šedé průměrnosti a ruku na srdce, je spoustu dobrých aut a i lepších, ale z těch co se dají zaplatit mě osobně nejvíc vyhovuje Audi a mohu reálně porovnávat. Tak na závěr jen víc Škodovkářů i když to osobně považuji za dobrý auto a navíc skoro  .
0/0
2.6.2005 1:28

qwert-y

Re: AUDI A6 AVANT ! !
sorry,ale zapomínáš že škodovka je VW,a to doslova!!takže všechny motory sou od VW nebo Audi..
0/0
25.2.2006 23:54

Donnn

Tak tenhle článek
má REVO vytisknutej ve sto kopiích a každej večer nad ním onanuje.
0/0
1.6.2005 16:47

demik

Re: Tak tenhle článek
Souhlas... Stejne se mi zda, ze Auto.koda a Revo se nikdy navzajem nekritozavali, tak to me vede k domnence, ze oba jsou jedna a tataz osoba postizena mirnou formou schizofrenie...
0/0
1.6.2005 21:03

revo

Re: Re: Tak tenhle článek
Vážený pane ,, demiku ,, , Vy jste podivín. Já nemám potřebu napadat chudáka, hlupáka a sociální případ jako je Auto.koda stejně jako Vás ! ! Ten Auto.koda je odepsaný již proto, že není schopen vydělat větší peníze na normální vůz. Proto jezdí, stejně jako Vy ve voze pro chudé . On ve Škodofce, Vy asi v Hondě nebo jiném podprůměrném voze ! !  Bohudík  mám možnost si užívat díky svému nasazení, prvotřídní vůz AUDI A3 3,2 ! !   AUDI - Náskok díky TECHNICE !  !  Ale to chudák jako jste Vy ,, demiku,, nebo stejný případ Auto.koda nikdy nepochopíte ! !
0/0
1.6.2005 22:18

Karl

Re: Re: Re: Tak tenhle článek
Revo, zase nocni na vratnici a nuda co . Koupit ojetou Audi A3 za par kacek, to si rikas ze mas penize jo  Neblazni vtipalku
0/0
2.6.2005 8:01

POSPEC

AUDI - VW
To je ale ten hlavní problém! AUDI se pořád sere do třídy luxusních vozů, ale stále je to jen VW v lepším kabátě. Prostě chci reprezentovat, tak si koupím Mercedes, BMW, nebo Cadilac! Prostě Audi má mnohem lepší pověst než doopravdy je. Důkaz: můj známý koupil audinu A6 za 150000 Kč, po 3 letech a 70000 Km to prodal za 22000 Kč, prostě obří stráta!
0/0
2.6.2005 8:16

MrOyzo

Re: AUDI - VW
No, já jsem na Netu našel A8, rok výroby 2002, tuším, že osmiválec 4.0l?(nejsem si jistej..) - "f plné palbě" - metla, klima, kůže, komplet v elektrice, DVDčko, LCD v opěrkách..... původní cena cca 4.500.000,- , prodejní cena po dvou letech a 80.000 2.200.000,- ... propad ceny o POLOVINU mluví za sebe.... nikdo nechce luxus s obrovským nenažraným motorem...
0/0
2.6.2005 9:15

K-7

Re: Re: AUDI - VW
No jasne a to mi rekni, ktery vul si to auto za 2,2 mega koupi ojete.
0/0
3.6.2005 11:32

dědek

Re: Re: Re: Tak tenhle článek
Já bych řekl, že jseš vylízanej magor kterýho akorát nechají doplňovat zboží do regálů v supermarketu nebo jezdíš furt dokolečka s nějakou přiblblou dodávkou. A na tu audinu A3 3,2 akorát čumíš za výkladní skříní, když jdeš z práce na tramvaj.
0/0
11.11.2005 8:16

Milan

RUSSPARTIKELFILTER
bude v audinách tuším od léta. To je asi tak jediné co bych jim vyčítal. Jinak kočár je to parádní, nedávno jsem jel sedanem a mít potřebné kačky hned bych si skáknul do autosalonu pro Avanta. V 3.0 TDI s common railem - lepší auto v týhle kategorii na trhu není.
0/0
1.6.2005 16:37

Volant

Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
0/0
1.6.2005 11:00

Pietro

Re: Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
Benzín do zapalovače!
0/0
1.6.2005 11:06

tillit

Re: Re: Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
ano, mělo by se jezdit na krev!!!
0/0
1.6.2005 12:13

Těžký topný olej

Rakovinotvorná popelnice
Kdy konečně dostaneme rozum a tyto chrochtající TDI popelnice, produkující rakovinotvorné mikročástice, výrazně omezíme? Než pomře polovina EU na raka plic?
0/0
1.6.2005 10:57

HOnza

Re: Rakovinotvorná popelnice
Problém zamoření ovzduší zplodinami vzniklými při spalování nafty neni od osobních automobilů, nýbrž od nákladní dopravy. Takže se spíše ptej, kdy naženeme nákladní dopravu na elektrifikované koleje??? 
0/0
1.6.2005 10:59

Těžký topný olej

Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
V centrech velkých měst s velkou koncetrací obyvatelstva jednoznačně převažují chrochtající TDI šroty. Kolem dálnic, kde kamiony většinou jezdí, se lidská obydlí hromadně nevyskutují.
0/0
1.6.2005 11:08

Pietro

Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
I v centrech velkých měst jezdí nákladní doprvaa, ne sice kamionová ale dodávky ano. Procento spálené nafty v osobní dopravě se sice zvyšuje, ale ta nákladní stále vysoce převažuje. Dále nové dieslové motory začínají být vybaveny filtry pevných částic a to situaci hodně mění. To co má smysl je náklad na koleje a do osobních aut vodík (v podobě methanu nebo jiné)
0/0
1.6.2005 11:16

Těžký topný olej

Re: Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
Filty nabízí pouze šest automobilek. V základu pouze Peugeot a Citroen. Opel v základu u Vectry, Zafiry a Signumu. VW v základu u Phaetonu, Touaregu a Passatu. Jinak pouze za příplatek. Primitivní Audi TDI šrot filtr pených částic v základu nenabízí - náskok díky technice :)))))))))
0/0
1.6.2005 11:23

anderson

Re: Re: Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
A Honda Accord
0/0
1.6.2005 13:22

Audin

Re: Re: Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
Vlastnil jsem Peugeot 607 2,2HDi a lapač pevnýh částic, který je nutno mezi 100000 -150000 km měnit prezentoval cca 65tis kaček - je to zatím v plenkách, ale co se týče splodin a jejich škodlivost porovnej si u nác nejpoužívanější vůz - Škoda 120 s libovolným starým dieselem - nemluvě o TDi, které spálí a rozptýlí do ovzduší na 100 km cca5l nafty, nebo běžný benzinový motor s dvojnásobkem benzinu a taková libová Avia - a co jich jezdí................  nic na tom nezměníme, jsme lidi a budeme používat co je nám nejdostupnější a cenově nejvýhodnější, tak, že já jezdí Audi Avant 2,5TDi a ty si choď pěšky po chodníku a pětkrát se rozhlídni na přechodu, stačí mi kůže v interieru - já ti na chodníku taky dám přednost.
0/0
2.6.2005 1:13

Volant

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
co ty jses za dementa......to se jen tak nevidi
0/0
2.6.2005 7:30

kmb

Re: Re: Re: Re: Re: Rakovinotvorná popelnice
a BMW
0/0
24.7.2005 9:08

Brouzdal

Jako
jako nevím, mý auto má sto koní a váží kolem tuny a moc neleze. Tohle ač má skoro jednou takovej výkon, ale i jednou tak větší hmotnost, asi to moc nepoleze. Se to nezdá, ale hmotmost hraje velkou roli. Si pamatuju ve světě motorů na test vecter, obě 1,6, akorát že ta jedna první generace a na druhá poslední, nabítá airbagy, elektronikou, měla dokonce o dvacet kobyl víc, ale byla těžší, tak tý starý 1.6 nestíhala.
0/0
1.6.2005 9:48

nalpak73

Stávající A6 Avant je proti AlRoadu hrůza děs co se týče designu.
0/0
1.6.2005 9:48

nalpak73

Re: Stávající A6 Avant je proti AlRoadu hrůza děs co se týče designu.
Samozřejmě Allroadu!
0/0
1.6.2005 9:49

Petr146

pseudoTDI x JTD
Jak je možné, že tento nový "vylepšený" šestiválcový motor 2,7 "TDI" má tak tragicky nízký výkon proti současnému běžnému pětiválci 2,4 JTD v Alfě, který má 175 koní? Nové 2,4 mají pak koní 200.
0/0
1.6.2005 9:42

Pietro

Re: pseudoTDI x JTD
Pokud vím tak v Alfě jsou zatím jen motory 2,4 JTD s 129kW (175koní). Audi nasadilo na trh 2 podobné motory 2,7 a 3,0 TDI, kdyby zvýšila výkon 2,7, lezla by tím do zelí 3,0TDI, který je dražší, to jest pro automobilku výhodnější..... Take se domnívám, že hlavní roli, zde hraje firemní politika!
0/0
1.6.2005 11:06

wolff

common rail
TDI je úplně jiný systém než Common rail....Pokud je teď v té Audině Common rail, pak označení TDI je skutečně zavádějící, potažmo to dokázalo, že marketingově vychválený motor TDI je se silami u konce (emisní limity). A za další. Nevím co audina vylepšila, neb 2,4 JTD má vyšší výkon, než tento zmíněný 2,7TDI a lepší emise....V čom je prosím to vylepšení?  Mimochodem, pravdou je, že oba systémy pochází od Fiatu...a jediní, kdo mohou jejich motory používat mimo nich je GM (Opel, Cadillac...) Všechno ostatmí už jsou někdy lépe, někdy hůže provedené deriváty. Lepší - Toyota, Mazda, Mercedes (vyvíjel společně s Fiatem)---Horší - HDI t.j. PSA+Ford, BMW a další...
0/0
1.6.2005 8:25

Andee

Re: common rail
To je ta červená barva na vybraná písmenka místo jiného (jednoznačného) označení
0/0
1.6.2005 9:20

rx

Re: Re: common rail
Hmm, do teraz pouzival VW hlavne motory PD (pumpa tryska) , bol to derivat z JTDI, ale mal s nim uz velmi malo spolocne, teraz sa pri Audi vratili k cistemu Common Railu - 2,7 a 3,0 TDI by mali byt uz CR. Tie cerveno pismenkove konvencie su ine u kazdeho radu - inak u VW Passat, inak u A4 a inak u A6 :).
r.
0/0
1.6.2005 10:42

Schimanski

please
Prosim, posle te mi nekdo co to zanmena JTDi HDI a podobne odnoze dieslaku a benzinaku na mail fefl@seznam.cz Diky
0/0
24.1.2006 23:29

Marty

Re: common rail
Lepsi emise 2.4JTD nema. Audi: HC+NOx 0.251 Noise Level dB(A) 72 NOx 0.215 Particles 0.017 Alfa: HC+NOx 0.388 Noise Level dB(A) 74.5 NOx 0.348 Particles 0.04 Dekujeme, nashledanou.
0/0
1.6.2005 10:19

HOnza

Re: common rail
Co to meleš??? Můžeš mi říc, v čem jsou lepší diesly Mazdy než diesly Fordu???? To jsem moc zvědav co moudrého se dozvim! Dále v čem je horší nafťák BMW od JTD Multijet??? Mám pocit, že si tady akorát někdo honí triko, co?
0/0
1.6.2005 10:57

Audin

Re: common rail
Nehodlám kritizovat tvoje nadšení nad JTD - vylepšenou hrůzou 2,4TDS. Vlastnil jsem tento motor v Lancia Kappa - dokud to jede, je to dobrý, ale bohužel to netrvá dlouho a to ani po opravě. Alfa natlakovala koně, ale o tom to není, to umí každej průměrnej úpravce - (jezdí spoustu Audin s 2,5TDi o výkonu cca 210 koní). Na úkor něčeho to bude, ale nedojedou na odtahovce jako já s Lancií, nebo jakýmkoliv jiným Italským šmejdem. Jo, a kdo co vymyslel ??? to není nikdy zas tak jistý, maximálně kdo co kdy a kde použil.  Jinak každému dle libosti a vkusu.
0/0
2.6.2005 1:46

Mikesch

Pekne na pohled, mizerne uvnitr
Audi je super auto. Jeho quattro nema chybu. Problem je, ze vsechnz audi A4 a A6 propadly v testu sedadel. Tato nenabizi dobrou ochranu pri narazu. Stejne mizerne dopadla i skodovka s modely Octavia i Superb. U Audi me to ale dost sokovalo. Jsem rad za sve volvicko, opet se potvrzuje, ze investovat do kvality, ne do image, se vvplaci.
0/0
1.6.2005 7:24

Mikesch

Re: Pekne na pohled, mizerne uvnitr
Ale chapu, ze nekdo muze na kvalitu sedadel rezignovat, ne kazdy da za auto, jako mam ja, v zakladu 1,7m, takze si ty "levne" audiny urcite kupce najdou...
Ale premzslel bych i o jine variante, napr. jaguar XJ6 v zakladni variante 3l motoru 6V se od nadupane 4,2l 8V verze lisi nizsim vykonem (240 misto 300koni) a cenou o milion nizsi, nicmene vnitrni vybaveni ovou modelu je stejne (zduraznuji STEJNE!) drevo na palubce je drevo, klima je tam kde ma byt, audio je stejne dokonale jako v drahem modelu, sedacky jsou stale na elektrinu, jen musite vic slapat na plyn, coz je u te slabsi verze radost. Konkurence audiny jako vysita. i AWD!
0/0
1.6.2005 7:29

rocky_krysa

TDI x Common Rail
Stejne mi pripada od Audi hodne lacine, kdyz si pod znackou TDI schovava fiatacky Common-Rail. A co si pak myslet o vete z clanku "Spotřeba pohonných hmot je jednou ze silných stránek "TDIček". Proste kdyz VW ma vlastni vyvinute TDI a toto oznaceni pouziva do svych modelu mozna 10-11 let a pod stejne oznaceni nasadit koupenou tecnologii Common-Rail .... to se mi nezda moc prima.
0/0
1.6.2005 7:22

free

Re: TDI x Common Rail
Máš v tom gulasch audi už na začátku koupilo patent na ten fiaťácký motor - a začalo ho prodávat pod značkou TDI v roce rýnským (myslím že 92) a ot té doby ho jenom vylepšuje a vylepšuje. Nezpomeňme, že ten motor jezdil v kromě někdy od roku 86. Jinak z té trojce bych bral audi.
0/0
1.6.2005 7:33

rocky_krysa

Re: Re: TDI x Common Rail
mluvim o Common Railu, ty "gulaschi".
0/0
1.6.2005 7:46

gulash

Re: Re: Re: TDI x Common Rail
Tak to audi teda "ber" a nevotravuj tu. Di si na nej vzdelat nebo aspon nakrast.
0/0
1.6.2005 7:51

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: TDI x Common Rail
Az tak moc jsem se te dotknul ?
0/0
2.6.2005 7:13

Pietro

Super kára
Super kára,  zejména ve verzi quattro. Mám předchozí model A Avant 2,5 TDI Quattro, najezdil jsem s tím 250tis km a jsem stále plně spokojen. Novou A6 už jsme zkoušel, pokrok je znát, zejména výrazně lepší jízdní vlastnosti než u předchůdce, motor 3,0 TDI je podstatně lepší než stará 2,5. 2,7 osobně neznám, ale po ježdění s 3,0TDI už stejně jiný motor nechci.  
0/0
1.6.2005 6:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.