Diskuze
Obrkombík Audi A6 Avant: jízda jako v bavlnce
Děkujeme za pochopení.
multidadula
osobni zkusenost nadevse
Je smutne cist ta vase moudra nacerpana ze Sveta motoru, prilohy MFDnes a Annonce. Priznam se, ze pred lety jsem na tom byl podobne jako vy. Hodne nactenych chytrosti a na ulici ojeteho favorita. Pro diesel jsem mel pripravene chytre vtipy o traktorech a na ctyricitce jsem predjizdel vsechno, co vypadalo o trochu lepe nebo rychleji nez muj drak. Proste jsem na tom byl stejne jako vy. Pred nedavnem jsem si pujcil A6 3.0TDI Quattro na vikend (skutecne to neni TDI ale common rail) s Tiptronicem a vsechny predsudky padly. Motor s velkym kroutivym momentem, ktery bezchybne spolupracuje s automatem, zvuk, ze ktereho diesel nepoznate, podle meho nazoru spickovy interier, plno prijemnych vychytavek. Napr. zadni slunecni roletka se pro zarazeni zpatecky sama zasune dolu....Takze jsem si koupil svuj prvni diesel. Muzeme se bavit o ruznych typech zaveseni kol, dieselmotorech....ale uprimne, vzdyt byste ani nepoznali rozdil. Vyzkousejte, uvidite.Antonin_Tonda
Malé shrnutí
Goldfinger
Audi a common rail...
... tak to vypadá, že Audi v podledních letech definitivně nahrazuje "osvědčená" (tj. více než 15 let stará koncepce) TDI - s těmi se budeme setkávat již jen asi po dobu dalších cca 20 let u nových modelů Škodovek. Nevím, proč však Audi stále trvá na zavádějícím označení TDI i u commonrailů. Co se týká kvality audi (resp. poměru kvalita / cena):Audi =předražený VW, VW = předražená Škoda. Nejmarkantnější je to u modelu A8 - ta prachbídná spolehlivost, koncernové ovladače, .... hrůza! Zdá se mi , že to bývalý šéf VW Piech s tou unifikací modelů v rámci VW tak trochu přehnal! V případě obludného Phaetonu však platí výjimka: VW = předražená Audi (A8). Tento úžasný model, co se tak "skvěle" prodává je totiž zpravidla dražší než srovnatelná A8.NSX
pro 4% REVA
Revo
Prosil bych
já nevím, mě přijde Audi stejný jako VW, to zase stejný jako Renault. Já fakt nevím, Dneska je snad už jedno, co si koupíte, chybu neuděláte. Snad jen Korejci, ale dokud na ty je záruka, tak jsou taky v pohodě, pak se trochu prodražujou.K-7
Re: Prosil bych
tak tak je to koncernovy vuz a bude to koncernovy vuz.revo
AUDI A6 AVANT ! !
2,2 DIESEL od Hondy ? ? To je podprůměr ! ! Na AUDI, opravdu nemá ! ! Ani v objemech ani ve výkonech ! ! V levných vozech jako je Honda jasně vedou francouzi : Peugeot a Renault, kteří DIESEL umí . Např. Renault u Laguny vyrábí již od roku 2002 : 2,2 DCi 110 kW. Honda umí max. 103 kW a to se spožděním tří let ! ! JAPONCI DIESEL neumí. Nabizí dva-tři motory, které jsou podprůměr. Ford neumí také nic, jelikož odebírá Peugeot motory. AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Když DIESEL tak od AUDI ! ! Např : 4,0 TDi - 202 kW nebo slabší 3,0 TDi 165 kW ! ! Japonci nebo Škodofky jsou podprůměr v DIESEL motorech, viz. oficiální nabídky výrobců. Ale co jiného mohu očekávat, od slabých výrobců ? ? Pouze slabou nabídku DIESEL motorů !!Audin
Re: AUDI A6 AVANT ! !
Nekritizuj ostaní jezdce co mají jíný auta byť jsou jakákoliv, uvědom si, že kdybychom měli všichni Audinu, nebyla by to zas taková pecka, takto se aspoň vyjímame v té šedé průměrnosti a ruku na srdce, je spoustu dobrých aut a i lepších, ale z těch co se dají zaplatit mě osobně nejvíc vyhovuje Audi a mohu reálně porovnávat. Tak na závěr jen víc Škodovkářů i když to osobně považuji za dobrý auto a navíc skoro .Donnn
Tak tenhle článek
má REVO vytisknutej ve sto kopiích a každej večer nad ním onanuje.demik
Re: Tak tenhle článek
Souhlas... Stejne se mi zda, ze Auto.koda a Revo se nikdy navzajem nekritozavali, tak to me vede k domnence, ze oba jsou jedna a tataz osoba postizena mirnou formou schizofrenie...Milan
RUSSPARTIKELFILTER
Pietro
Re: Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
Benzín do zapalovače!Těžký topný olej
Rakovinotvorná popelnice
Kdy konečně dostaneme rozum a tyto chrochtající TDI popelnice, produkující rakovinotvorné mikročástice, výrazně omezíme? Než pomře polovina EU na raka plic?HOnza
Re: Rakovinotvorná popelnice
Problém zamoření ovzduší zplodinami vzniklými při spalování nafty neni od osobních automobilů, nýbrž od nákladní dopravy. Takže se spíše ptej, kdy naženeme nákladní dopravu na elektrifikované koleje???Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...