Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat zase zlobí! Měl to být buran, teď je z něj croma

Na český trh dorazilo pořádně kontroverzní auto. Vypadá jako přerostlý kombík a jmenuje se Fiat Croma. Italská značka se s ním po letech vrátila k velkým a luxusním limuzínám. Co si o cromě myslí český automobilový designér Václav Král?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MUDr.Chochoušek

kompletní sbírka magorů
Ááááá.
Správně typická debata na idnesu, kde tu onanuje kompletní sbírka magorů.
 
 
 
0/0
10.6.2005 12:50

poslanec_termit

designove nic moc
ani se nedivim, ze v Italii vyhrala Octavie II za nejlepsi design
0/0
9.6.2005 1:09

maty

Re: designove nic moc
jo ale v dobe kdy se konala tato soutez tak croma nebyla jeste v prodeji a ankety se smeji zucastnit pouze ta auta ktera se prodavaji!!!A starsi vozy taky uz nemuzou soutezit takze fiat tam tezko nasadi stilo,nebo pandu ktera VYHRALA (2004)v cele EVROPE se znatelnym naskokem nad ostatnima
0/0
9.6.2005 16:47

Martan

Hrusky a jabka
Hahaha,se musim smat jak kazdy haji to svoje auticko. Nekomu se libi hrusky a nekomu jabka,tak to bylo a tak to bude.Stejne se to dnes vsechno mydli na stejne zahrade.Napr.nektere plasty do BMW Z4 se lisuji ve stejne fabrice co se tam lisuji i pro nektere modely od VW.Tim mam na mysli jednu tovarnu na severni Morave. A tak je to skoro u vsech znacek.Pal dodava serva treba pro Ford,VW atd. Takze bych rekl,ze kazdy jezdime v jistem smyslu skoro ve stejnem aute s jinym napisem na kapote :)
0/0
8.6.2005 23:57

JTR

A je tu opět stádo "ovcí" !!!
Stádo potřebuje pevného jednoduchého vůdce a jasné pravdy!!! Např. po Budvaru bolí hlava, Fiat je shit, máme zlaté ručičky, české zlato neprodávat (kvalitní české továrny Zetor, Tatra...) apod.. A o tom se nepřemýšlí, že
0/0
8.6.2005 9:17

Killbilly

Re: A je tu opět stádo
To je fakt,z budvaru boli hlava.
0/0
10.6.2005 9:10

U96

6.46
... nechci tady dělat přednášku,že moje auto je nejlepší,ale jednou jsem (dodnes nevím proč) změnil značku a koupil jsem si Fiata Tipo.Zodpovědně můžu prohlásit,že to je nejhorší auto na celým světě!Rok jsem to s ním vydržel a snažil si ho vypiplat,ale poté co jsem do něj naxral zhruba 30tis.,jsem to úprostě vzdal a prodal jsem ho.Takže už nikdy Fiat.
0/0
8.6.2005 6:45

Djlongi

Re: 6.46
Je rok 2005. Kdes přišel na TIPO ty HOVNE. Kup si Favorita a neopruzuj, magore.
0/0
8.6.2005 22:26

poslanec_termit

Re: 6.46
Kamos mel Fiat Bravo a neustalenato nadaval. Vynechaval motor, vynechaval posilovac rizeni, plasty se drolily - NO PROSTE TOTALNI SHIT. Nastesti to prodal,koupil si novou Octavii a je spokojeny.
0/0
9.6.2005 0:45

gg

Re: Re: 6.46
Porovnávej auta ve stejné třídě! Já mám Fiata Mareu kombíka, a po čtyřech letech pořád spokojen. Oktávkou jezdím v práci, a vím o čem mluvím když říkám že na Mareu nemá.
0/0
9.6.2005 22:25

Hans

Re: 6.46
Je  fakt,že Tipo byl shit,měl jsem ho taky,ale jinak bych Fiat neodsuzoval.Ty jsi zřejmě ten pravověrný od VW.
 
0/0
13.7.2005 12:35

Mára

kecy o ničem
Vsichni tu placate o nicem. Skodovka je celkem dobra. Fabia nic moc, ale Oktavka je bajecna. Ay na tu cenu. Je to tezce predrazeny. A ostatni auta?? Kazdy ma nejaky pro a proti. Fiati byvaji slabsi na podvozek, Alfy na elektroniku... a tak bych mohl pokracovat do nekonecna. Kazdy auto ma proste neco. Kdyz kapnete na spatny kus, tak mate proste smulu. Kecy typu :"muj kamos mel..." jsou skutecne k nicemu
0/0
7.6.2005 17:53

pepin

Re: kecy o ničem
Fiat má každý pátý auto poruchový, škodovka každý sedmý. Proto mám škodovku, páč je i podle statystyk lepčí než fiat. Jen doufam že nemám zrovna tu nepovedenou sedmou v řadě. 
0/0
7.6.2005 18:58

Andee

Re: kecy o ničem
Přesně tak... můj kámoš měl nejspolehlivější auto na světě, ale přivez totálku, opravil mu to mechanik amatér a od té doby spolu tvrdíme, že to není spolehlivé auto, nýbrž šunt
0/0
7.6.2005 21:05

Crack

bleeeeééééé
Tolik kašpárků onanujících nad fiatem to je síla. Kecejte si co chcete makaróni. Fiat = zmetek. S tím nic neuděláte. Jo a moc se neprodává.
0/0
7.6.2005 16:58

kluk

Re: bleeeeééééé
Mno, je to asi tak že kdo nemá dost peněz de do fiata. Kdo má eště miň peněz de fábky ze škodovky. A kdo má eště míň de do áček a koupí si velikanánský auto po totálce z raichu a světe divse všichni sou maximálně spokojený. A kdo prachy má tak si každý dva-tři roky koupí pěkný velký výkoný auto bez emocí a bez návštěvy výrobce jak to dělá škodovka u dnů otevřených dveří a je taky spokojenej. Když si kupuju cokoliv drahýho tak taky nejedu k výrobci utvrdit se že je to nejlepčí výrobce. Hoj.
0/0
7.6.2005 18:19

Mikee

Re: bleeeeééééé
Rozhodně se prodává víc Fiatů než Škodovek, trapáku... BTW tvůj nick přesně vystihuje, co máš v hlavě...
0/0
7.6.2005 21:07

Mirek

:((
Už zase ta škodovka pořád dokola není tohle debata o něčem jiném?vždycky to skončí jak je škodovka nejlepší ................ strašný!!!!
0/0
7.6.2005 14:41

nalpak73

No takovou koncentraci diskutujících Italů jsem zažil snad jen v Chigagu!
0/0
7.6.2005 13:48

lukinoo

hmm
Docela pohledné a určitě lepší než škodovka...vyzkoušel jsem jednoho Itala (Alfu 156) docela dobrý..teď lítam v A4...a to je jiná třída.....zpět do Itala bych nešel, ovšem pokud bych si měl vybrat mezi italem a škodovkou..tak asi Ital..už jen pro to, že škodovka je auto vyráběné z odpadu, co zůstane po audinách a VW.
0/0
7.6.2005 12:25

škodovák

Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Je tvůj mozek , Ty bumbrliku , kterej plácá nesmysly , jen aby byl zajímavej , příští týden 18.6 je den otevřených dveří , tak se na ten odpad přijeď podívat.Možná by jsi se divil , že díly v Audině jsou některé ze škodovky a opačně , ale že by se jednalo o odpad to asi nehrozí..
0/0
7.6.2005 13:09

Andee

Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Jasně, proto se do Fábií stadardně montovala ta otřesná 1.4MPI se slabým, ale o to nenažranějším motorem... O Felicijské 1.6 ani nemluvě. Sezónní motor, který Audi po půl roce výroby úplně vyřadilo z programu, jelikož stál za h*vn*... Z toho jsem byl fakt vysmátej, když si někdo v polovině 90.let kupoval Felcii s motorem 1,6 stejně výkonným jako fiaťácký motor 1,5 i.e. z roku 1982
0/0
7.6.2005 13:38

ach jo

Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Zdar mam 1,6 Felinu v kombi a baští tak 6,5l (kombinovaná spotř.), zrychlení na takové prdítko je taky slušné, i přes 130-140 reaguje slušně na sešlápnutý plyn a v poho zrychluje, tak co je s motorem za tak velký problém?
0/0
7.6.2005 13:47

Jimmi

Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Felda je asi o třista kilo lehčí než jiná auta obdobné velikosti... radil bych to posuzovat tímto prismatem :-)
0/0
7.6.2005 13:55

CZMiki

Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
OK, to je možné, já jenom říkám, že mi vyhovuje a i plně naložená s tím motorem jede v poho, tak nechápu ty posměšky. Toť vše
0/0
7.6.2005 14:12

Eda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Já mám Swifta 1.3, nejméně o litr menší spotřeba, menší pojistka lepší akcelerace, jízdní vlastnosti ani nemluvím, menší pořiz. cena, pak si nekup feldu.
0/0
7.6.2005 14:23

CZMiki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
No o té akceleraci bych s tebou silně nesouhlasil, ale dobrá. Jinak mám kombi, takže 1,6 je na místě, kdybych měl krátkou, tak bych do toho asi nešel a cena? 97rok byla jedna z posledních před zdražením. Ale nemá cenu se tu o tom dohadovat, to patří jinam, takže pěkný den a ať Swiftík slouží
0/0
7.6.2005 14:46

Eda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Nepopírám, že když jsem se před 4 lety rozhodoval o kovpi nového auta, tak jsem o 1.6 uvažoval, jezdil jsem s několika v práci a zátah se mi líbil 50kW verze Swifta mi přišla slabá, pak ale přišli s motorem 62.5 kW byl jsem se projet a bylo to jasný. Felda má pěknej zátah odspodu, ale točit jí nad 5000 je už o ničem, Swiftík je do 3-3500 línej, ale pak až do omezovače někde nad 6500 táhne jak ďas(adekvátně 1.3). Je to sedan a na delší cestu rychlostí do 100 plně naloženej ve 4 os. není problém spotřebu udržet do pěti litrů. Jinak díky za přání a nápobně
0/0
7.6.2005 19:55

škodovák

Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Nic proti pane, ale motory jsou shodné pro Fabii a pro Polo. Díly jsou taky společné a jejich víc, než by se Vám na první pohled zdálo.
0/0
7.6.2005 13:53

nalpak73

Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
údajně až 80% dílů je shodných u pola a  fabie, takže snad jen karoserie.......
0/0
7.6.2005 13:57

Andee

Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
VW Polo nemá stejnou 1.4MPI jako Fabia, to je rozšířený omyl. A k té 1.6 - no comment. To byl motor do poloviny 80.let a ne o deset let dýl. Navíc jeho životnost často nepřekročila 200.000km...
0/0
7.6.2005 14:16

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Nemáš pravdu v současnosti se dávaj do Fábie motory 1.4MPI , které se dávaj do Pola, škodovka tam dává tři motory 1.4  a všechny jsou Německý ..1,4MPI 55KW .
1.4MPI 74Kw a tříválec  1.4TDI.Škodovácký motory jsou jen ..1.2HTP 40KW a 1.2 HTP12ventil 47kw.
0/0
7.6.2005 14:36

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Ale bavíme se o těch původních 1.4MPI tuším, že to bylo 50kW - to rozhodně nebyly tytéž motory, co v Polu...
0/0
7.6.2005 14:41

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Sorri , to máš pravdu , protože ten motor se nedával ani do Fábie , byl to škodováckej motor , kterj zaniknul společně s Felinou , možná první Fábie ho mněli , tento motor se stoprocentně nedával do Pola , ale dávaj se tam škodovácký 1.2HTP--
0/0
7.6.2005 14:51

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Sorry, felda mela 1.3. A 1.4 44kW a 50kW se davaly do Fabii pred prichodem 1.2HTP Skodovacka 1.4 je opravdu predelana 1.3 z Feldy a Favouse. Jinak v koncernu se pouzivaly i ty stare skodovacke 1.4
0/0
10.6.2005 14:14

škodovák

Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Tak 1.4 MPI Ten nejsabší motor , byl pořád ten samej , kterej dávala škodovka do Favorita , nebyl to odpad z Audi , ale klasickej škodováckej motor , jehož koncepce byla použita již do škody tisíc , jen s menšíma upravama .Tento motor je již minulostí a nahradila ho 1.2HTP Co se týče 1.6 , která se dávala do Feliny , tak to nemohu sloužit , jezdil jsem sní , žádnej trhák , ale co se týče spotřeby do sedmi litrů jsem se v pohodě vešel..
0/0
7.6.2005 14:07

Andee

Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
A k tomu motoru 1.2HTP - šestiventil je o ničem, ale celkem pěkně jede ten dvanáctiventil. Jenže když to srovnám s Puntem 1.2 8V/16V, tak ten dvanáctiventil je na úrovni fiaťáckýho osmiventilu a o šestnáctiventilu nemá vůbec smysl mluvit - na něj škodovka s HTP motorem nikdy nedosáhne.
0/0
7.6.2005 14:19

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Jenže Punto jede lépe taky proto , že je lehčí círka o 200kg než Fábka...
0/0
7.6.2005 14:31

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
A na tos přišel jak? Já mám v techničáku od Punta 1090kg (je s klimou v plný) a v techničáku od Fábie Classic 1060kg...
0/0
7.6.2005 14:40

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Teď jsem koukal na test.auto.cz Kde Punto má udanou váhu 950KG nosnost 450kg  je to Punto rok  v ýroby 2000 Fábie má Pohotovostní u 1.2  1060kg a nosnost515 Dobrá není to 200kg , ale 110 , jenže škodovka dělá ještě Combi a to je zhruba o dalších 50kg těšší..
0/0
7.6.2005 15:00

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Kombajn je jasnej, to jsme někde jinde, ale těch 950kg u Punta se mi vůbec nezdá. U 1.2 16V r.2000 mám 1090 (nestandardní výbava - klima, ABS, 4x airbag, servo, mlhovky, stavitelný volant a sedačka), u 1.2 8V r.2002 v základu jen je tam navíc taky ta stavitelná sedačka a volant je psáno 1030 a u 1.2 8V r.2003 (ABS, servo, 6 nebo 8x airbag, stav. vol&sed) je psáno 1050... takže to víceméně sedí a liší se to od Fábie jen kosmeticky... teda když pominu ty super světla s čirou optikou a vůbec podstatně hezčí design
0/0
7.6.2005 15:07

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Design je otázka vkusu , mně se nelíbí ani Fábka , ani Punto ,Getz je hezčí.Co se týče ty hmotnosti , najdi si to sám , protože nevím čím vším je to auto vybavený a jakej to má vliv na hmotnost , ale je to jak jsem ti napsal -....
0/0
7.6.2005 15:12

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Než Punto III, to fakt radši Getze... ale na dvojce nemaj ty světla konkurenci
0/0
7.6.2005 15:14

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
To testovací na auto.cz muselo být nějaký oškubaný, jinak to není možný. Přece stavitelná sedačka s volantem neudělaj rozdíl 80kg. Jinak je ten ročník 2002 opravdu v základu, jeden pytel, okna v el. a centrál - nic víc to nemá. Dokonce ani servo. Vlastně i kola jsou na tom jenom 13"...
0/0
7.6.2005 15:17

lukinoo

Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
jasně..můj mozek je odpad...jen říkám, že do škodovky bych v životě nešel..je to hnůj. Nevím proč bych měl jít na den otevřených dveří koukat na škodovky?? To je jako v té reklamě, máte li svůj standard, nesnižujte ho...
0/0
7.6.2005 13:51

škodovák

Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
To je tvůj boj , já bych zase jiný auto nechtěl a to jsem jich řádku vyzkoušel .No pokud nechceš jít do škodovky tak nechoď , ale třeba by jsi se tam dozvěděl spoustu zajimavostí ,které by tě překvapili a už by jsi netrvrdil , že škodovky jsou hnůj .
0/0
7.6.2005 14:10

lukinoo

Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
mí rodiče měli š105, favorita a teď mají fábku...je to hnůj!!!
0/0
7.6.2005 14:13

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Proč by někdo kupoval hnůj , když má na trhu tolik skvělejch lacinejch aut? Nežijem za totáče , kdy si člověk nemohl vybrat , ale zřejmně tvoji rodiče kupovali Fábku proto , že byli spokojení a na to jejich ježdění jim to stačí , ty třeba půjdeš svoji cestou a koupíš si něco jiného je to tvoje věc . Naši zákazníci jsou převážně ze západní evropy , kam naše produkty umisťujeme ,a nepotřebujeme přesvědčovat maločecháčci že škodovka je dobré auto..Naši kvalitu posuzujou jiní náročnější zákazníci než jsi ty..
0/0
7.6.2005 14:28

lukinoo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
škodovka a náročnější zákazník?? prosím tě..co to meleš??
Naši jsou odkojeni komunismem a bojí se všeho nového. Ti když vidí na rýži vyrobeno jinde než v čechách, tak to nekupují:-)) (trochu přeháním)
 
Ale nesnaž s mi nabulíkovat, že škodovku so kupují náročnější zákazníci. Prosím tě. Myslíáš ty z Iráku nebo Egypta? Jo tam já byl..tam je jich spousta. V německu si důchodce taky koupí škodárnu..proč?, Protože je levné..tak jako u nás, ale s kavalitou to nemá nic společného.
prostě tomuhle nemůže octávka v životě konkurovat...http://www.audi.cz/newcars/a4/avant/avant.php
0/0
7.6.2005 14:41

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Vážim si tvojich rodičů možná víc než ty , pro tvoji informovanost než Němci převzali škodovku , vyráběla ročně něco kolem 170 tisíc dnes to je zhruba 450 tisíc , V Německu se jich za totáče prodávalo kolem 3.až 5tisíc , dnes zhruba 75 tisíc v británii , kde se škodovce posmívali a nekoupil by ji tam ani důchodce se jich prodávalo ještě miň a dnes jsme s prodejem zkoro na 50Tisících , Takže když ti napíšu náročnej západní trh , je to opravdu západní trh , Německo ,Anglie , Francie, Rakousko , a jiný západní země.To co píšeš o Iráku Egyptě tam se sice taky prodávak škodovky , ale to je zhruba do pěti tisíc ročn . nejdřív si něco o škodovce přečti a pak tady mudruj .Uč se od rodičů , proto , že většinu života prožily za komunismu , ještě neznamená , že jsou hlopější jak ty..
0/0
7.6.2005 15:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.