Diskuze
Messner by se divil, Škodovka množí Yetiho!
Děkujeme za pochopení.
chroustík
Blahopřeji
těm 90 % ve všech diskuzích, kteří se snižují k tomu, aby nám ubožáků vysvětlili, jak oni úspěšní, mladí, bohatí mají problém, zda jezdit Audi A 8 nebo Mercedes 300 CLK, případně BMW řady 7. Musíme si z majitelů úspěšných firem brát my chudí, blbí a starří jenom příklad. I když si se znalostí poměrů dovolím tvrdit, že 99 % těchto příspěvků píšou zakomplexovaní puberťáci s náušnicí na každém uchu na počítači svých rodičů honem než se tatínek či maminka vrátí z práce a oni budou muset vyjet na svém horském kole do přírody, aby nechytli pár facek.revo
Re: Blahopřeji
Vena.M
Mám škodu a ....
++
Re: Mám škodu a ....
S těmi náklady na provoz a servis je to hlavně tom, že údržba dieselu je vždycky dražší a chce to najezdit minimálně tak 25 tis km ročně, aby se to jakž takž vyplatilo.mirek
dost zajimava koncepce Mercedesu
http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2050607.004/mercedes/1.htmlSpeedy
Dnešní škodvky nic moc
Jde mě hlavně o design, jezdím Alfou Romeo 156 a peugeotem 206, ale protože má rád i starý stroje, pořídil jsem si pár kousků od škody. K prvním dvěma jsme přišel jako slepej k houslím, MB 1000 z 66 roku je špičkovej stav, MB 1000 z 69 trochu horší, pak mám ze 71 Š110 a minulej měsíc jsme koupil Spartaka. Ještě bych chtěl Oktávii (tu z šedesátejch let) a pak už to nebudu mít kde skladovat :-) Jo byli jste někdo v Dánsku v muzeu škodovek? Maj tam pěkný kousky a ty co šly na export do zahraničí vypadaly mnohem líp, než to co se prodávalo tady.Danny_Kay
..hehe...
...mam pocit,ze je tady vzdy dost neobjektivnich lidi...Jedni kritizuji Skodovky i ve smerech , ve kterych si kritiku nezaslouzi, jini je zase prechvaluji...Asi tahle: neda se srovnavat Skoda Octavie s Lamborghini Diablo. Skodovka je v prve rade nemecke auto koncernu VW, coz je pomerne kvalititni vyrobce automobilu, na druhou stranu v nem hraje roli popelky...Jsou na svete rozhodne kvalitnejsi auta nez je Skoda a take jsou na svete mnohem horsi auta. podle me, je skodovka mirne predrazena vzhledem k okolnostem.Nerikm,ze bych si skodovku nikdy nekoupil, nemyslim si,ze je to spatne auto. Co se vsak tyce Yetiho, myslim si,ze nevypada prilis dobre a pokud je pravda,ze nebude ve verzi 4x4,pak je to opravdu propadak. Vzhledove se mi nejvic libi na ceskem trhu asi Mazda...kvalitou je nejlepsi asi Toyota nebo Honda...Porsche nezminuju, protoze je to pomerne specificke auto...Rozhodne to neni Audi,jak tady presentuje ten magor. Reci,ze Skodovka je "auto pro chude" pouzivaji nejcasteji ti,++
Re: ..hehe...
revo
Škodofka ? ? Pro chudáky dobrá ! !
Nejen Messner, by se divil jak podprůměrné vozy Škodofka vyrábí ! ! Myslím, že ,,všechny,, tři modely - fábie, oktáfka, superb-lb které Škodofka produkuje, si nezaslouží ani 10 % prostoru které na iDnes dostává. Není se čemu divit, jelikož v česku je spousta hlupáků Škodofkářů, kteří jsou schopní svými SMS hlasy na PRIMA-TV udělit Oktáfce titul - nejhezčí auto roku ! ! Ferrari, AUDI, Mercedes, BMW je dle chátry ( škodofkářů + sociálně slabých vrstves ) horší než Oktáfka ? ? Od Škodofky bych si nekoupil ani výfuk. AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. DSG + QUATTRO. To není podprůměr jako Škodofka, korejci nebo japonci typu : Honda-Mazda ! !Kutil
Re: Škodofka ? ? Pro chudáky dobrá ! !
REVO ty seš provařenej. Jediný s čím souhlasím je, že se o škodovkách mluví pořád dokola a o tom samém. Audi je fajn ale ty seš magor !kazuya-cz
ja hlupak
jsem dost smutnej. protoze jsem dva mesice vybiral mezi suzuki vitara a nissanem patrol. nakonec jsem vybral a objednal patrol 3,0 Di. ja hlupak kdybych vedel ze skodovka pripravuje tak povedenej off road urcite bych pockal s prodejem terrana a sel bych do yetiho a jeste bych usetril hodne penez. teda pokud bude yeti i jako normalni 4x4. jestli nebude skoda yeti 4x4 tak me to ani trochu nemrzi a budu spokojenej i s patrolem.jumo
Re: ja hlupak
Yeti nie je of road. je postaveny na platforme fabie. porovnavat akykolvek SUV aj ked ma pohon 4x4 s pravym of roadom ako je patrol je nezmysel. asi ako porovnavat dodavku s kamionom. mimochodom priamym konkurentom vitary podla mna nie je patrol ale x trail.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol
- Vědci nasadili do války s komáry drony a senzory, kalamity budou hlásit předem
- Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině
- Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců
- Strečinkem ke zdraví: seznamte se s jeho benefity
- Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
- Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence
- Dům s interiéry, kde jsou bylinky na prvním místě, zve k odpočinku