Diskuze
VW Golf GTI : hatchback s duší ďábla
Děkujeme za pochopení.
Martin
chyba v textu
ve srovnávací tabulce jsou uvedeny u Golfu GTi 225/45 R17 ale GTíčko má přeci R18SOCHY
VW IS GOOD
Speedy
Re: VW IS GOOD
Jedničkovýho golfa beru. A jak se mě VW nelíbí, tak o jedničce uvažuju, že bych si ho koupil jako veterána. Ale dneska bych řekl, že Golfu ujel vlak. Jednak se velikostí přesunul do jinýho segmentu, takže už to není to mrštný malý auto, ale akorát trochu silnější rodinej kombík.Filip
98 nebo 95
Ahoj,tady Filip. Chtěl bych se vás zeptat? Vážně přemýšlím o koupi Golfu GTI a proto se chci zeptat,jestli se musí tankovat jenon 98 nebo mužu jezdit i na 95? A ješte co to s sebou nese za rizika,kdybych jezdil na 95? DíkyFitipaldi
u VW to jde nějak z kopce
http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto_testy&c=A050610_170739_auto_testy_fdv">VW Golf GTI může někoho nadchnout. Konkurence je však dál. Nač FSI motory s požadavkem 98 okt. č. , když totéž dělá Mitsubishi s GDI motory již od nepaměti, ale s 95 okt. č.. Z hlediska výkonů, spotřeby, povinného ručení je VW v tomto provedení velmi nákladné-u spotřeby jako by se nejednalo vůbec o FSI. V tabulce je uvedeno několik konkurentů. Zapomělo se však na Toyotu Corollu a to základní 1.8 se 141 kW, ale podstatně nižší spotřebou, nebo rovnou Corolla 1.8 compressor se 165 kW - ta má uveden průměr 9l/100, vzhledem k tomu, že to je Toyota, tak všechny uvedené technické parametry odpovídají realitě a papírově se VW vyrovnají.Fitipaldi
Re: u VW to jde nějak z kopce
real_goldie
ale ma
Ale nova Oktavka RS ma prece ten samej motor, nebo ne?fanda VW
FSI 98 okt. všude?
Ne všechna FSI požadují pro dosažení udávaných parametrů 98 oktanů. Např. pro Golf Plus 1,6 FSI je podle německé tiskové zprávy doporučeno 95 oktanů a není tam žádná poznámka o tom, že by při tomto benzinu dělo něco horšího. Většina zahraničních (nejen německých) časopisů uvádí, že v Golfu je na zadních sedadlech málo místa a zde je psán opak. Zajímavé. Autore, přečti si po sobě text. Chyby jako např. přímím a podvozekozu nejsou dobrou vizitkou.fanda vw
Re: FSI 98 okt. všude?
psal jsem, že ne všechna FSI vyžadují 98 oktanů (záleží to modelu od modelu, motoru od motoru). 2,0 turbo FSI jsem nezpochybňovalWilibald
Uno Turbo jim ukazuje záda....
A zkusili jste UNO TURBO? Mám pocit, že jeho standardních 112 HP, které se dají relativně snadno dostat na nějakých 130, cvičí s 870 kg těžkým miláčkem tak, že ERESÁK i GTičák dostane takový kouř, že se mu o tom ještě dlouho bude zdát, jak ho dostalo "UNO":-)).ERESÁK
Octavie RS
Nevím, co tady plácáte za nesmysly, ale tenhle golf Oktávii RS nešahá ani po ráfky. Dát milión za golfa je fakt ujetý, když o 250 tisíc míň máte lepší, rychlejší a o třídu větší oktávku. proč si myslíte, že škodovce VW nešdal do RS turbo motor? protže by si ty jejich golf krámy už vůbec nikod nekupoval.MrOyzo
Re: Octavie RS
Vy Oktaviáci si vůbec neuvědomujete, že Oktávka stojí na společné platformě Golf/ A3 / Octavia.. tak jakýpak o třídu vyšší??? Oktávka je nižší střední třída, stejně jako Golf.veeger_x
Ahoj Revo, jak se vede tvému angličáku...? :-)))
V životě by mě nenapadlo, že se do téhle diskuse zapojím, ale nějak mi to nedá. Co se REVA týče, myslím, že buď je dokonalým případem pro někoho, kdo píše dizertační práci ze sociologie či psychologie a nebo ji píše on sám, a nejprostší provokací zde vyvolává diskuse. Pokud ani jedno neplatí, pak je s prominutím blbej jak bedna kytu a autech ví asi tolik jako kosmonaut Remek o erotickém životě Marylin Monroe. Jen poznámka k jeho Audi - znám slečnu, která by v patnáct let používané Starletě nechala božského Reva zhruba tři sta metrů za sebou, a to nejenom v zatáčkách, kde by si pravděpodobně se svým přístupem rozbil hubu. Nejde totiž jen váhu, ale i o tzv. dlouhou dvojku a trojku. Hbitost je rovněž nad výkon, ale toho jsou si vědomi zřejmě jen ti tolik Revem nenávidění japonci..Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...