Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Golf GTI : hatchback s duší ďábla

hodnocení iDNES 4,7/5 Evoluce s názvem GTI je prakticky tak stará jako historie golfu samotného. Psal se červen 1976 a z výrobního závodu wolfsburgské automobilky sjel první vůz s označením GTI. Na základě modelu Golf byl tehdy představen sportovně laděný automobil určený pro užší motoristickou veřejnost. V průběhu třech desetiletí byly představeny další čtyři generace, jejichž mimořádnou oblibu nejlépe dokumentuje jeden a půl milionu prodaných exemplářů. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

chyba v textu
ve srovnávací tabulce jsou uvedeny u Golfu GTi 225/45 R17 ale GTíčko má přeci R18
0/0
15.10.2005 21:16

SOCHY

VW IS GOOD
GOLF GTI PRVNI GENERACE VERSUS GOLF GTI V.Jsem velkej fanda vw a myslim si,že hodně příznivců gti zapomnelo na legendu a zakladatele své třídy,třídy hot hatchbaku golfa gti vyráběného v letech 1976-1984.Pro mě osobně to je úžasne auto.A CO SI O NĚM MYSLÍTE VI?
0/0
29.9.2005 14:48

Speedy

Re: VW IS GOOD
Jedničkovýho golfa beru. A jak se mě VW nelíbí, tak o jedničce uvažuju, že bych si ho koupil jako veterána. Ale dneska bych řekl, že Golfu ujel vlak. Jednak se velikostí přesunul do jinýho segmentu, takže už to není to mrštný malý auto, ale akorát trochu silnější rodinej kombík.
0/0
30.9.2005 8:59

Filip

98 nebo 95
Ahoj,tady Filip. Chtěl bych se vás zeptat? Vážně přemýšlím o koupi Golfu GTI a proto se chci zeptat,jestli se musí tankovat jenon 98 nebo mužu jezdit i na 95? A ješte co to s sebou nese za rizika,kdybych jezdil na 95? Díky
0/0
23.9.2005 23:07

Fitipaldi

u VW to jde nějak z kopce
VW Golf GTI  může někoho nadchnout. Konkurence je však dál. Nač FSI motory s požadavkem 98 okt. č. , když totéž dělá Mitsubishi s GDI motory již od nepaměti, ale s 95 okt. č.. Z hlediska výkonů, spotřeby, povinného ručení je VW v tomto provedení velmi nákladné-u spotřeby jako by se nejednalo vůbec o FSI. V tabulce je uvedeno několik konkurentů. Zapomělo se však na Toyotu Corollu a to základní 1.8 se 141 kW, ale podstatně nižší spotřebou, nebo rovnou Corolla 1.8 compressor se 165 kW - ta má uveden průměr 9l/100, vzhledem k tomu, že to je Toyota, tak všechny uvedené technické parametry odpovídají realitě a papírově se VW vyrovnají.
0/0
17.8.2005 15:02

Fitipaldi

Re: u VW to jde nějak z kopce
Jo a kdybych chtěl opravdu sporťák, ne kvůli tomu, abych někomu vyprášil kožich, jak tady někteří píší,  ale abych si vychutnal jízdní vlastnosti, výkon motoru, prostě pro zábavu, tak bych si vybral Mitsubishi Eclipse GT. http://www.mitsubishicars.com/eclipse/(kdybych na něj měl).Stojí $ 23,699 v základu, což je v přepočtu podstatně méně než GOLF. Zdar Evropě a Evropským daním.
0/0
17.8.2005 15:51

real_goldie

ale ma
Ale nova Oktavka RS ma prece ten samej motor, nebo ne?
0/0
1.8.2005 17:47

fanda VW

FSI 98 okt. všude?
Ne všechna FSI požadují pro dosažení udávaných parametrů 98 oktanů. Např. pro Golf Plus 1,6 FSI je podle německé tiskové zprávy doporučeno 95 oktanů a není tam žádná poznámka o tom, že by při tomto benzinu dělo něco horšího. Většina zahraničních (nejen německých) časopisů uvádí, že v Golfu je na zadních sedadlech málo místa a zde je psán opak. Zajímavé. Autore, přečti si po sobě text. Chyby jako např. přímím a podvozekozu nejsou dobrou vizitkou.
0/0
29.7.2005 20:23

fanda vw

Re: FSI 98 okt. všude?
psal jsem, že ne všechna FSI vyžadují 98 oktanů (záleží to modelu od modelu, motoru od motoru). 2,0 turbo FSI jsem nezpochybňoval
0/0
1.8.2005 20:42

Nick

vw golf -
bezchybne auto.
0/0
26.7.2005 11:49

Wilibald

Uno Turbo jim ukazuje záda....
A zkusili jste UNO TURBO? Mám pocit, že jeho standardních 112 HP, které se dají relativně snadno dostat na nějakých 130, cvičí s 870 kg těžkým miláčkem tak, že ERESÁK i GTičák dostane takový kouř, že se mu o tom ještě dlouho bude zdát, jak ho dostalo "UNO":-)).
0/0
16.6.2005 20:03

ERESÁK

Octavie RS
Nevím, co tady plácáte za nesmysly, ale tenhle golf Oktávii RS nešahá ani po ráfky. Dát milión za golfa je fakt ujetý, když o 250 tisíc míň máte lepší, rychlejší a o třídu větší oktávku. proč si myslíte, že škodovce VW nešdal do RS turbo motor? protže by si ty jejich golf krámy už vůbec nikod nekupoval.
0/0
15.6.2005 13:03

MrOyzo

Re: Octavie RS
Vy Oktaviáci si vůbec neuvědomujete, že Oktávka stojí na společné platformě Golf/  A3 / Octavia.. tak jakýpak o třídu vyšší??? Oktávka je nižší střední třída, stejně jako Golf.
0/0
15.6.2005 13:48

ERESÁK

Re: Re: Octavie RS
Tak ty auta postav vedle sebe. Oktávka je skoro o metr delší. Ti vadí, že děláme lepší auta než VW?
0/0
15.6.2005 14:17

caofila

Re: Re: Re: Octavie RS
nemám nic proti škodovkám,ale myslím si že přecenujete kvalitu Octavie RS...
0/0
15.6.2005 14:21

ERESÁK

Re: Re: Re: Re: Octavie RS
Nepřeceňuju, jenom konstatuju!
0/0
15.6.2005 15:00

Cary

Re: Re: Re: Re: Re: Octavie RS
Jen ho nechte at zije v te sve mylne predstave, stejne to temhle zarytejm Octaviakum nevysvetlite. On ten Golf nestoji milion, a pochybuji ze je o dost horsi nez Octavia.Ono taky co to znamena "horsi" ?  Nojo Octavia ma nalepenej kufr a uz je to supr auto, holt se ten trik Skode povedl no......
0/0
16.6.2005 6:50

Noom

Re: Re: Re: Octavie RS
O metr? Golf V 4204mm, Octavia II 4572mm. Rozdil 368 mm = 0,368m. To nevypada moc jako skorometr.
0/0
15.6.2005 16:49

MrOyzo

Re: Re: Re: Re: Octavie RS
Píše Octavie RS, což je první generace, ale pochybuju, že mezi nima je velkej rozdíl....
0/0
16.6.2005 7:56

MrOyzo

Re: Re: Re: Octavie RS
No jasně, stačí se podívat na přední a hlavně zadní převis a hned vidím, kde se ten metr navíc vzal, žejo? A jaképak "děláme", když už v tom je VW motor, VW převodovka, platforma je taky sdílená.. jo vážený pane, Škoda už dávno není ryze české auto, ale přesně díky takovým lidem, jako jsi ty má u nás úspěch - to není míněno nijak jinak, než jak je to napsáno, prostě to tak je.
0/0
16.6.2005 7:55

Klapi

Re: Octavie RS
Vidim ze je tady hafo "vlastencu". Misto abychom byli radi ze v ČR prosperuje aspon nakej velkej podnik tag vsici ¨rads vychvalujem zapadni kary.... Octavia je vyjimecny auto a kdyby na kastle bylo misto skodovackyho loga VW tag by o tomhle aute vedel celej svet a obdivoval ho. Jedina nevyhoda je pohodli, toho v oktávce fakt moc není!!!
0/0
16.6.2005 17:12

veeger_x

Ahoj Revo, jak se vede tvému angličáku...? :-)))
V životě by mě nenapadlo, že se do téhle diskuse zapojím, ale nějak mi to nedá. Co se REVA týče, myslím, že buď je dokonalým případem pro někoho, kdo píše dizertační práci ze sociologie či psychologie a nebo ji píše on sám, a nejprostší provokací zde vyvolává diskuse. Pokud ani jedno neplatí, pak je s prominutím blbej jak bedna kytu a autech ví asi tolik jako kosmonaut Remek o erotickém životě Marylin Monroe. Jen poznámka k jeho Audi - znám slečnu, která by v patnáct let používané Starletě nechala božského Reva zhruba tři sta metrů za sebou, a to nejenom v zatáčkách, kde by si pravděpodobně se svým přístupem rozbil hubu. Nejde totiž jen  váhu, ale i o tzv. dlouhou dvojku a trojku. Hbitost je rovněž nad výkon, ale toho jsou si vědomi zřejmě jen ti tolik Revem nenávidění japonci..
0/0
15.6.2005 13:03

revo

Konec diskuzím Vy golfový socky
Kdy a kde se Vám mám se svým OOOO A3 předvést!!!!!! Ale upozorňuju, že na nějakej zahnojenej Vidlákov nejdu, nemíním si ničit podvozek skrz nějaký Zetoristy a škodovkáře v nějaký horský řiti.
0/0
15.6.2005 11:16

stormblast

Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
tak jo REVO, přijeď. Dám ti náskok na tebe a tvou techniku.
REVO-ztrácí náskok na svou demenci
0/0
15.6.2005 11:26

THC-Squad.CZ

Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
loool.. revo nám vypěnil.. tak jo blbe.. přijeď dneska ve 21:00 na parkoviště před Tesco na Černým Mostě.. není to pro tebe moc velká horská řiť? a trefíš vůbec do Prahy? Jo a svoje OOOO A3 3,2 V6 od Buraga si nezapomeň vzít s sebou do kapsy..
0/0
15.6.2005 11:29

JiF

Re: Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
Bacha, asi ses drobet překouřil :-) na čerňáku TESCO nejni :-)) Ale jinak dobrej napad, i kdyz ja bych toho pitomce snad vazne ani videt nechtel.
0/0
15.6.2005 11:41

THC-Squad.CZ

Re: Re: Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
spíš sem se ještě nezkouřil.. bohužel trčim v práci   fakt tam neni? :) hehe.. i když pochybuju, že revo vůbec ví, kde je čerňák..
0/0
15.6.2005 12:37

revo

Re: Re: Re: Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
Blbečci, naše rodina žije po několik generací v praze. Nejsme naplavenina z jižáku!!!
0/0
15.6.2005 12:52

Kuliferda

Re: Re: Re: Re: Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
Tak pražák. Já si to dycinky myslel... :-))))))))
0/0
15.6.2005 13:38

jm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
Buhuzel i taci v nasem meste ziji :)
0/0
15.6.2005 15:36

JiF

Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
A proč si myslíš, že jsme na Tebe zvědaví? A3 už jsem viděl mockrát. Jedna teď stojí naproti baráku. A co? Nikdo se nezastavuje, neotáčí, neobdivuje... Tady je úúplně jedno jestli to auto máš. Tady jde o to, jak ses tu již předvedl. Jako polointeligentní puberťák s hračkou (budu veeeelmi mírnej). A to nikdo nevyvrátí.
0/0
15.6.2005 11:32

tillit

Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
!!!POZDĚ- UŽ JSI TO PROŠVIHL:
0/0
15.6.2005 12:01

PRO REVA

Re: Konec diskuzím Vy golfový socky
Pro reva http://maf.webzdarma.cz/Audi/index.htm
0/0
24.7.2005 22:15

Tom

Komplexáři
Oprava: Tím, že má někdo silnější, kvalitnější auto neznamená, že musí o ostatních lidech rozhlašovat nebo je osočovat,  že jsou socky.
0/0
15.6.2005 10:25

Andee

Re: Komplexáři
Jojo, malý šulín, velká kára
0/0
15.6.2005 10:48

pressworld

Re: Komplexáři
Vážený pane jak jste si jistě mohl všimnout je tu jen jeden člověk který se chlubí svým "dokonalým" vozem a to je jistý REVO. My ostatní se tady jen bavíme na účet jeho silackých řečí
0/0
15.6.2005 10:49

JiF

Re: Komplexáři
Podle auta se nedá usuzovat nic. Možná vkus dle vzhledu auta a dle stavu jak se o něj stará. A i tam s rezervou. Znám lidi, kteří by mohli jezdit např v A8, ale nejezdí. Mají skutečně jiné hodnoty a jiné zájmy do kterých štědře vkládají své nemalé peníze. Taky znám pána, který jezdí Rapidem 130. Má ho v perfektním stavu a můj tip je, že jen ten lak musel stát víc než to původní auto. Má ho prostě rád. Doma má totiž mj. ještě Imprezu WRX..... Ale to někteří lidé nepochopí. Pokud jste si všimli, tak nikde nepíšu, čím jezdím. Přijde mi to nepodstatné. Pokud se máme bavit o tom, jestli se nám auto líbí nebo ne, jestli se nám zdá jeho cena odpovídající nebo ne, tak (pokud se v tom vyznáme) se o tom můžeme bavit, i když sami si to třeba dovolit nemůžeme. A NIKDO, nemá nárok o někom napsat, že jsem ubožák, socka, nebo chudák. O tom to tu není. Pokud to napíše tak to svědčí o JEHO chudobě, i když třeba finančně chudý není.
0/0
15.6.2005 11:18

MrOyzo

Re: Re: Komplexáři
Pane, mluvíte mi z duše. Je škoda, že to "někteří" nechápou...
0/0
15.6.2005 13:52

JiF

Re: Re: Re: Komplexáři
No alespoň se člověk má kda pobavit...
0/0
15.6.2005 14:36

Tom

Komplexáři
Vážení pánové, z Vašich řečí vyplývá, že máte většina komplex, který si léčite těmito kecy. Tím že má někdo silnější, kvalitnější auto neznamená, že je socka!!!!!! Každý člověk, který něco dokázal nemá zapotřebí se z někým dohadovat o výkonu aut atd. pro takového člověka auto vůbec nic neznamená, ten má jiné hodnoty v životě, než dokazovat svoji neschopnost tím, že někomu na cestě natrhne zadek a někoho přitom zabije!!!! Ten co nic neumí, musí bohužel takto kecat aby se alespoň trošku zviditelnil!!!
0/0
15.6.2005 10:19

hm

VW
Revo kolik spolecnych dilu myslis ze je pouzito ve vozech Audi a v ostatnich znackach patricich pod VW? Patrne ne protoze jinak by jsi tu nemohl placat takove hlouposti. Asiati sportovni auta neumi hmm. Myslim ze svuj vuz muzu oznacit za Sportovni - Mitsubishi Lancer EVO VIII. To je totiz opravdu Sportovni auto ne Audi A3 ktere ma sice motor 3,2 ale vykon a dynamika je na takovy objem velka bida.
0/0
15.6.2005 9:24

tillit

0/0
15.6.2005 9:34

pressworld

Re: VW
neblbni nebo se zhrouti.Revovi byly zatajeny vozy jako treba nissan skyline, honda integra type-r a subaru impreza wrx sti a mitshubishi EVO. On zná jen hyundai getz a podobne asijské vozy proto si myslí, že sportovní japonské vozy neexistují
0/0
15.6.2005 9:35

pressworld

Jedině OPEL
Astra OPC by byla má volba.Ta bude mít koníků 240 sedačky recaro a design je nesporně sportovnější než u golfa.Ale cena bude taky pěkná :). Jinak nějakej ten revo tady pořád protěžuje A3 3.2 V6 a 250PS. Zajímalo by mě zda přemejslel kolik koní by golf měl s tímto přeplňovaným motorem coby říkal potom, že se vozí v A8 6.0 W12???
0/0
15.6.2005 9:18

max_cannon

včera jsem festovně ztloukl REVA
a rozhodně jsem k tomu měl důvod
0/0
15.6.2005 8:56

BedlamW

pro milionare Reva!!
Ty musis byt fakt chudak ty bohaci!!Proc mas prumerne sportovni auto, kdyz si tak v baliku.Po par letech s svym bombardakem stravis vic casu v opravnach nez na silnici!!Japonci neumi sportaky!! . Nez si trosku prisetris, zkus si sednout a svezt ve sportaku od japonskeho Lexusu. Uz NIKDY nebudes chtit nejake 4 krouzky a nebo Medoury,fakt!!Vim o cem mluvim, protoze sem tam mam sanci ten stroj ridit !! Fakt P O H O D A !!A neohanej se tu socialnimi tridami, stavis se do role blbecka!!
0/0
15.6.2005 7:49

Fanda

Není to sporťák
Kolegové, uvědomte si, že dám-li tam výkonný motor (otázka jak výkonný je), neznamená to, že mám sporotvní vůz. Všechny tyto vozjy jsou tzv. lidové sportovní vozy, nic víc. Je to prostě určitá forma PR a dnes každá automobilka takové vozy téměř povinně musí udělat.
0/0
15.6.2005 7:14

JiF

Re: Není to sporťák
Naprostý souhlas. Navíc je to koncernové Lego, stejně tak jako další. I ta A3 s V6kou. Dá se tam vybranej motor z koncernové nabídky, pošteluje se podvozek a tlumiče a máme "běžné auto pro sportovnější jízdu". Proč ne? Mě by se ten Golf docela líbil, ale je pro mě malej. Já preferuju kombíky.
0/0
15.6.2005 9:01

Paig

3,2 od VW (pro reva a spol.)
Nektera ze satelitnich TV (DSF?) ma svuj motoristicky porad (Motorvision?), ve kterem celkem pravidelne testuji na stale stejne trati nejruznejsi vozy - zhruba prvni desitka dosazenych casu je "vyhrazena" vozum pro "normalni lidi" nedostupnym typu Ferrari, Porsche a spol. - zajimave vsak bylo srovnani dvou vozu Audi TT - jeden s motorem 1,8 turbo a druhy s 3,2 navic s pohonem quattro - zda se to temer neuveritelne, ale vuz s 1,8 T dosahl na testovaci trati lepsiho casu nez 3,2 a to hlavne diky v reportazi zminovane o dost nizsi hmotnosti (temer 200kg!!) - takze argumenty reva a spol. mi pripadaji dost smesne... O zrychleni vozu nerozhoduje ani tak zdaleka vykon motoru jako spise hmotnost vozu a kroutici moment, ktery je u motoru preplnovanych dost vysoky a hlavne dostupny od nizkych otacek (v pripade 1,8 T uz od 2000!!!) - sam TT 1,8 T vlastnim, takze vim, jak s nim turbo dokaze zacvicit...
0/0
15.6.2005 7:13

MrOyzo

REVO, všiml sis??
Ne každý majitel Audi má zapotřebí psát cosi o Náskoku díky technice a za to pořád to samé  (DSG,Quattro, Torsen)....
0/0
15.6.2005 7:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.