Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příliš žhavé peugeoty

Celkem devět automobilů typu Peugeot 307 postihly v Dánsku v posledních měsících zatím nevysvětlené problémy - automobily začaly samy hořet, často dokonce bez toho, že byl motor v chodu. Na obtíže Peugeotů upozornil dánský deník Berlingske Tidende.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sasoň

kontakty
dneska jsem někde četl, že prý za to můžou nějaký špatný kontakty kdesi u baterie - na severu prý vlivem hodně solených silnic rychle korodujou a způsobujou zkrat...ale kde jsem to četl, to už nevím....
0/0
17.6.2005 16:28

th0vt

bomba
Fakt me tesi ze mam doma casovanou bombu ... to sem zvedavej co s tim udelaj ... btw> ono problem maj francouzi vic .. kdo z vas videl v tom aute rozvdody elektriky .. vi o cem mluvim ... Moje druhe auto Bmw 330ci nastesti spale bez problemu .. ale parkovat budu asi negde oddelene ;/
0/0
17.6.2005 8:44

liberecak

Re: bomba
Takze vlastne zadnou 307 nemas a jenom nam chces ukazat ze mozna mas BMW..chudacku
0/0
21.6.2005 12:52

honza.praha

307
něco na tom bude. Mám poměrně novou 307 BK 1,6 HDI a dostal jsem 2 pozvánky na kontroly hadic nafty, že ůdajně propouští.
0/0
16.6.2005 10:38

X

Baterie?
Nemůžou to být nějaké špatné baterie, jak teď poslední dobou vybuchují mob. telefony, tak proces hoření by mohli i v autě způsobovat baterie.
0/0
15.6.2005 17:15

dročkař

Taky Vám uniká z 307 PHM?
Moc se tomu nedivim. Mému Peugeotu 307 1.4 HDI velmi často uniká nafta z nádrže při plném natakování a pod vozem se dělá kaluž (cca5-7l) Nepomohla ani výměna nádrže. Teď se o to s autorizovaným prodejcem soudím . Jestli takhle uniká i benzin, tak je to možná příčina...
0/0
15.6.2005 9:33

Andee

Re: Taky Vám uniká z 307 PHM?
Nám tohle dělala Fabia, výměna nádrže naštěstí pomohla
0/0
15.6.2005 10:53

MrOyzo

Re: Taky Vám uniká z 307 PHM?
Hádám, že tankujete ještě po vypnutí pistole, co? Známý (u Fabie 1.9 TDi) poté, co mu pistole u pumpy vypnula, ještě hubicí pistole odtlačil pojistku u hrdla nádrže, nechal uniknout vzduch a klidně do ní ještě tak čtyři až pět litrů nacpal. Výrobce přímo upozorňuje na to, že to není bezpečné a může to (zvlášť v horkých dnech) mimo jiné způsobit unikání paliva z nádrže. U benzínu by se to stát nemělo, protože tomu tam právě chybí ten pojistný ventil.... Ale možná je příčina úplně jinde
0/0
15.6.2005 13:30

Jose

Stejná zkušenost se starším P106
Totéž se mi stalo s P106: víčko nádrže se otevírá pouze pootočením o 90 stupňů, takže vše propustí zpět. Jediná rada ve vedrech (od 30 st.) při stání venku rezerva 5l...nechci domýšlet, jak by to dopadlo, kdyby tam někdo odhodil vajgl... :-(
0/0
20.6.2005 17:01

z Vysocan

ja se nedivim....
... vdyt to jsou popelnice. Kvalitni auta vyrabi pouze japonske firmy, hlavne pak Honda a Toyota. V relativne svobodne USA (co se tyka protekcionismu automobiloveho prumyslu) uz tyhle kramy davno nejezdi, protoze lidi maji auta na jezdeni do prace a ne k mechanikum.
0/0
14.6.2005 20:09

pepe

Re: ja se nedivim....
ty seš tydýt
0/0
15.6.2005 7:32

z Vysocan

Re: Re: ja se nedivim....
Vzdyt si ho kup! Ale radim pockat do zimy - alespon se ohrejes.
0/0
15.6.2005 17:28

George

Re: ja se nedivim....
A co před rokem stahování asi 100.000 coroll do servisů? prosrě je to dneska na jedno brdo, buď máte štestí a trfíte dobrý auto a nebo na špatný a trápíte se i mercedesem nebo volvem.
0/0
16.6.2005 8:42

z Vysocan

Re: Re: ja se nedivim....
a co 2 miliony GM a X milionu Fordu do servisu? Mrkni na statistiky a porovnej. Taky mas pravdu, ze Mercedes ma hodne problemu.
0/0
16.6.2005 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.