Diskuze

Jaromír Bosák: Rychlost na dálnici bych vůbec neomezoval

Rychlost na dálnicích bych omezil jen na problematických úsecích, říká komentátor Jaromír Bosák. Sportovní komentátor České televize za svoji řidičskou kariéru vystřídal pouze dva vozy. Nejprve si koupil Opel Astra a nyní jezdí Škodou Octavia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jape

26. 7. 2005 20:58
ee
ten borec mi dycjy pripadal jako idiot
0 0
možnosti

džofor

25. 7. 2005 16:41
palauk
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzgggggggggggggggggggggggggggggggggggj
0 0
možnosti

Norbert

13. 7. 2005 16:50
Bosák je český klasik
 Po dálnici jezdím se 4 dětmi Opelem Zafira rychlostí 105-110 km/hod.Jsme všichni spokojení a živí.Jezdím už 10 let bez nehody.Kdo jezdí po dálnici 200 je buran a nemá ve sjednocené Evropě co pohledávat.46 letý otec rodiny co už něco po Evropě najel.....
0 0
možnosti

STI_hačka

14. 7. 2005 7:49
Re: Bosák je český klasik
Ano tvůj věk tomu názoru už asi odpovídá. já děti nemám tak Zafiru nepotřebuji
0 0
možnosti

chrupavka

12. 7. 2005 19:07
Mozek
Premysleli jste nekdy o tom, ze kdyz v te vasi 200 km/h narazite do nekoho, kdo jede pomaleji a ma starsi auto, ze uz mu nepomuze ani svecena?Trochu ohleduplnosti....:(
0 0
možnosti

jagous

12. 7. 2005 18:32
sti ma recht
STI ma jednoznacne pravdu. Na D1 se da krasne jezdit okolo 200kmh, v levym pruhu pokud to provoz dovoli.ve 3 rano jsem mel prumer Bratislava CHomutov 154 km/h.Zadna kriticka situace.A prat nekomu at se zabije, to muze skutecne jenom zakomplexovanej cechacek
0 0
možnosti

Specimen

12. 7. 2005 21:10
Re: sti ma recht
Praha-Brno za 1h 15 min. a to jsem jel stopem :-)
Nechtěl jsem mu do toho kecat.Firemní ochcáfka, 1.9 TDI, odpoledne
0 0
možnosti

jagous

12. 7. 2005 18:25
STI ma pravdu
STi, to musi byt perfektni snazeni! Na D1 se da dokonce jezdit 300km/h! na zx12r je spoustu useku a stabilne se da jet okolo 260km/h.A nikdo mi nebude rikat ze neda, protoze na ni jezdim ja sam.
0 0
možnosti

Specimen

12. 7. 2005 15:29
Bosák kecá
Překvapila mě Anglie. Chování tamních řidičů se s námi vůbec nedá srovnat. V Praze nadáváme na dopravní zácpy. Ale kdo se jednou vydá autem do Londýna, situaci tady bere s nadhledem. Přitom jsem tam neviděl, že by někdo vychytrale předjížděl celou kolonu a pak se snažil nacpat zpátky.
NESMYSLY 1.Pořád mě tu zácpy dost štvou. 2.Kolony s oblibou předjížděl v ¨bus lane¨můj šéf.Tmavej Medvěd, tón. skla a dost peněz na pokuty :-)
0 0
možnosti

Marty Driver

11. 7. 2005 19:43
Chytrolín
Pro zdejší odborníky na rychlou jízdu, vlastním VW Passat Variant 2.5 TDI V6 HIGHLINE s tiptronicem o výkonu 110 kW - tedy cca 150 koní, "Takže než budeš někoho poučovat", zjisti si, vo čem tady blekotáš. A nejezdi rychle - jde to i v benzínu.
0 0
možnosti

STI_hačka

11. 7. 2005 21:18
Re: Chytrolín
Hmm tak si to užij, nerad komentuji dle typu auta,ale prostě tohle nejde jinak.  Passat f tédéíčku je prostě auto pro ranaře, co se na cestách s ničím nepáraj a všem to nandaj   ,ale neber to osobně, třeba jsi jinej
0 0
možnosti

Marty Driver

11. 7. 2005 15:49
Slez zpátky na zem
Neuvěřitelný!
V Německu jsou dálnice na tyto rychlosti konstruované, D1 byla v 70tých letech projektována do max. rychlosti 120 km/h a tomu odpovídají i zatáčky, převýšení, šířka a délka nájezdů a kvality podloží i povrchu. Nejdřív se trochu informuj, než nás slušný začneš obtěžovat v levym pruhu. Pro tvoji informaci, jezdim ve 2.5l Passatu se 150 koněma a na dalnici nejezdím přes limit, protože u toho ještě trochu předvídám. Měl by ses to taky naučit.
0 0
možnosti

Alex

11. 7. 2005 16:01
Re: Slez zpátky na zem
Marty, nevim v čem to jezdíš, ale např. Passat 1,8Turbo v benzinu má 150 koní. (Sám ho mám, teď jsem to kontroloval v techničáku). 2,5 litru má tutově víc, pokud teda nemáš dva válce odpojený kvůli úspoře.
Takže než budeš někoho poučovat, číhni do techničáku, v čem to vlastně drandíš.
0 0
možnosti

Marty Driver

11. 7. 2005 15:22
a ještě všem "rychlíkům"
Uvědomte si, kolik svojí rychlou jízdou najedete minut! A jak strávíte ten čas, co jste zbytečně riskovali životy všech ostatních a huntovali životní prostředí? Stihnete víc reklam na Nově? Neuteče vám telenovela? Statisticky se to nevyplatí - stejně se potkáte na nějaké křižovatce a mezi váma a těma, kdo jeli normálně bude rozdíl pár aut...
0 0
možnosti

STI_hačka

11. 7. 2005 15:25
Re: a ještě všem
To je pravda!!!, ale tady nejde o spěch, jde o rychlost. a zrychlení.............to je to,co spousta lidí v autě ráda zažívá.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...