Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské ferrari končí: Honda NSX v cíli

Japonská automobilka Honda Motor oznámila, že zastavuje výrobu luxusního sportovního vozu NSX, který byl nejdražším výrobkem automobilky. NSX se v roce 1990 stal prvním japonským sportovním vozem, který mohl konkurovat automobilům Ferrari a Porsche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr. Nick Riviera

Wolf

Pokud me pamet neklame, jezdil s ni Wolf, ten co resil problemy (Harvey Keitel), v Pulp Fiction.

0/0
17.12.2006 6:45

řidič

Kde ji vidět
tak jsem byl asi před půl rokem v Ústí nad Labem a byla vystavená v tamním dealerství hondy s cedulkou za oknem neprodejné :-) Tak jsem jim to voslintal a naleštil jim vokýnka, jak jsem čuměl dovnitř, a spokojeně odkráčel...opravdu pěkné autíčko :-)
0/0
24.7.2005 16:01

Noční dříč

Re: Kde ji vidět
Fuj voslintanej úchyl a voslintaný auto který nikdo nechce fůj. Je asi málo slintajících úchylů který si koupěj sra*čo*vinu jménem NSX . Proto to ty šokmooký zmetci musej přestat vyrábět. Fuj.
0/0
25.7.2005 0:32

Michal

To je škoda
NSX je opravdu třída mezi supersporty. Nevím co to tady za vesnický Jarmil psal něco o Octavii RS - to je jako by sis sáně polepil nálepkama a srovnával je se sněžným skůtrem!!! Neříkam, že Octavia RS není fajn auto, ale neřaď ji k supersportům ano?
Co se týče NSX, je to opravdu škoda. Po Nissanu 300ZX a Toyota Supra přišlo na řadu ukončení výroby NSX. Ale nezoufejme, Toyota i Honda vyvíjejí už nové supresporty, které s konkurencí opět zatočí nejen cenou, ale také jízdními vlastnostmi. Supersportům zdar...
0/0
21.7.2005 6:13

fakujici hurvinek

A3 no to je kaaara LOL
kde je ten buzik REVO s tou nemeckou Felicii?  jak jde o Hondy, jiste se tady zastavi   REVO JE PlCA
0/0
21.7.2005 5:58

auto.koda@volny.cz

to je dobře.
Mám radost že šunt ménem NSH končí protože Porsche nebo Ferari jsou originály, kdežto tenhle šikmookej pokus o sporťák kterýho vyrobí necelejch 300 kusů za rok je bída s nouzí. NSX = SHIT ! Zákazníci rozhodli že musí pryč. Já mám pro vás lepčí řešení. Naše české sportovní auto Škoda Octavia RS ! Za dobrou cenu dostanete sportovní auto s nejlepší užitnou hodnotou mezi sporťáky. Jo a hondu s2000 brzo taky ukončej protože je to taky neprodejnej křáp.  'Škoda Simply Clever
0/0
20.7.2005 17:09

2good4u

Re: to je dobře.
Co dodat??!! Snad jen ze uz raději nepij tu kořalku.  Vetšího Jaryna už jsem tu dlouho nepotkal.
0/0
20.7.2005 22:49

Noom

Re: to je dobře.
Skoda Octavia RS a sportak?  Jeste tu o Karkulce, prosim.
0/0
20.7.2005 23:47

DaM

Re: to je dobře.
Znam taky jednoho skodovkare, co si jednou sednul do "tajpara" a slintal z toho jeste tejden. Kdyby si sednul do NSX, tak na to bude potrebovat kybl. Obavam se, ze patris do stejne skupiny. Ale na druhou stranu jsem tomu rad, ze jsou taci mezi nami. Kvuli Vam je totiz napr. Fabia RS a Octavia RS takova tuctovka, ktera jezdi uplne vsude, ze bych se sam musel stydet ji ridit. A z Hondy je take diky Vam, co ji nekupujete, v podstate exkluzivni auto, kterych tu zase tolik nejezdi. Napr. ATR, CTR i ITR potkam opravdu velmi zridka, a to jezdim dost. Takze vlastne - diky!
0/0
21.7.2005 8:47

Fuckidnes

Re: to je dobře.
No tak ty jsi totální hovado...srovnávat Ochcávii RS s NSXou je jako srovnávat Zlín Z142 s MiG 29.....
0/0
21.7.2005 15:33

Budouci majitel Oct. RS :o)

Re: to je dobře.
Videl jsem krasny video... na okruhu: M5, Lambo Murcielago, Lambo Gallardo, Porsche 911 Turbo a Ferrari 360 Modena a Honda NSX. Reknu ti to takhle: M5 behem prvniho kola zmizelo daleko vzadu, porsche si drzelo odstup a cely tri kola se poradi drzelo vicemene takhle (od 4. k 1. mistu) Gallardo, Modena, Murcielago, NSX!! V poslednim kole predjelo Murcielago Hondu ale v prubehu celyho zavodu bylo videt, jak v zatackach nestihaji, NSX projizdelo suverenne nejrychleji. Rovinky byly problem, ale kdyz porovnas, ze se u tech aut motor pohybuje nekde mezi 3,6 turbo a 6,2 atm. a jediny NSX melo blbejch 3,2 litru atm., tak mi pak prosimte zkus vysvetlit, kde by skoncila oktavka :o))))))) Myslim ze nez by dojela na konec startovni rovinky tak by ji uz brali o kolo... a to si budu Oktavku RS kupovat, ale to jen proto, ze jsem na ni dostal dobrou cenu, rozhodne ne proto, ze budu mit pocit, ze mam sportak, ale aspon je to trosku silnejsi auto :o))
0/0
22.7.2005 7:52

Fanda

Re: to je dobře.
Miluju škodovky, kdybych si měl koupit nějaký auto, tak by to byla škodovka........... Ale nedokážu pochopit, jak můžeš porovnávat RSu s NSX, to je pro mě přijatelnější fakt, že zítra přistanou na Václaváku ufoni......... Škoda Octavia je navržená jako více méně "rodinný " auto, NSX je čistokrevnej sporťák. Tzn. uplně jiná kategorie. Myslim si že jestli chce někdo trochu pohodlný auto, tak ať si koupí RS, jestli chce Supersport, tak ať si počká na nástupce NSX
0/0
24.7.2005 20:59

ondra

NSX
Neni bez zajimavosti, ze na vyvoji NSX se podilel Ayrton Senna da Silva. Podobne jako Michael Schumacher na voze Ferrari Enzo.
0/0
20.7.2005 12:29

VTEC

Škoda
No jo, co se dá dělat, zase zmizí jedno pěkný auto z výrobní linky, ale věřim, že H nezklame a pošle do světa jinej sporťáček...
Honda FOREVER
0/0
20.7.2005 11:35

z Vysocan

Re: Škoda
Je (bylo) to krasny auto. Pro me je Honda taky cislo jedna.
0/0
20.7.2005 22:09

Venca

R.I.P.
Rest in peace, NSX, I will allways love you!
0/0
20.7.2005 10:58

Andee

Re: R.I.P.
V tomto případě by bylo víc než příhodné RUST in peace
0/0
20.7.2005 14:49

Rampantini

Re: Re: R.I.P.
Hlupacku, kdybys mel nekdy moznost se v NSX projet, tak te podobna negativa nikdy ani nenapadnou. Ale to se tobe asi nikdy nestane, takze zkus alespon prolistovat ucebnici chemie pro ZS - kapitola Aluminium.
0/0
20.7.2005 15:14

učitel

Re: Re: Re: R.I.P.
já myslel že aluminium oxiduje....
děkuji za poučení.
0/0
21.7.2005 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.