Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Fabia: Miláček nebo zkáza rodinného rozpočtu?

Škoda Fabia, nejprodávanější model mladoboleslavské automobilky, se poprvé ukázala světu na frankfurtském autosalonu v roce 1999, loni prošla lehkým faceliftem a už se spekuluje o jejím nástupci. Jen za loňský rok se v ČR prodalo téměř 50 tisíc fabií. Nejčastější volbou pod kapotu fabie dvanáctistovka, která ráda benzin. A právě o zkušenosti s tříletým používáním kanárkově žluté fabie 1,2 ve 40 kilowattové verzi se podělila její majitelka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

diana

dajana

ahoj jak se máš;-D:-)V[>-]

0/0
19.12.2007 20:33

pavlos

peugeot 306

prosím poradte jak výměnit žárovku u zadních světel Peugeot306;-(

0/0
10.8.2007 12:19

Jirka

Mám taky Fabču

Mám najeto 40.000 km a musím říct, že žádné větší závady, kromě stabilizátoru přední nápravy jsem neměl a ten mi vyměnili zadarmo, protože jsem se vešel do nějaké "normy".:-)

0/0
25.6.2007 11:01

Stín

Fabia

No jak to sleduji, každý pomlouvá Fabii, ať už krátkou nebo combi a že je o něco dražší nežli jiné vozidla, ale proč je tedy nejprodávanější? Když jí nikdo nechce jede pomalu,je těžká tak by měla být až na posledním místě v prodeji! Ja jí mám a nikde jsem neslyšel, že je špatná,spíše naopak.Opravy jako u každého vozidla.Źe v ní není vidět do zadu a co Octavia,tam taky není vidět.A když jsme u té rychlosti,tak asi všichni jezí víc nežli 120Km/h?????To by mně zajímalo,kde se dá na silnici nebo dálnici jet více jak 120 Km/h????Pokud je to dopravní značkou povolena rychlost do 120Km/h.No jo já zapomněl Ćeši,pořád se jim něco nelíbí a vše pomlouvají.;-D>-

0/0
13.10.2006 12:37

karel

Re: Fabia

dostali jsme v práci dvě fabie 1,2 a je to hrůza, felicie 1,6 r.v. 1996 je proti tomu "kočár" ale to je jedno každej ať si jezdí čím chce a jak chce, já mám 1,9tdi peugeot 306 a jezdím celoročně 4,4 - 5/100 spokojenost, pozink kastle a když se podívám na škodovky od favorita, feldu a fabii vidím reznoucí popelnice...čas ukáže kolik fabii bude po 7, 8 letech zrezlejch jako je tradice předešlých modelů....  

0/0
27.10.2006 13:33

Martin

Re: Re: Fabia

Takových volů jako jsi ty je málo,protože ty jsi KORUNOVANÝ!!!!

Pozink mají všechny Fabie a záruku oproti tvému "traktoru"10 let.Asi vědí,co činí.A co se týče té tvé spotřeby,tak to sedí.Ale tak 4,4 na 50km.Zrovna tento Peugeot tdi má výkon rovnající se nule.Zato zvuk jako Tatra 815!A co se týká svezení,připomíná to spíše ŽEBŘIŃÁK!!Je to prostě staré a nemůže se to rovnat dnešním vozům.Ale asi jsi člověk,který bude pomlouvat vše kolem sebe a plácat nesmysl za nesmyslem.I kdyby jsi měl Trabanta,budeš tvrdit,že je nejlepší a vše ostatní je špatné!Myslím,že je to jen závist.A příště si o tom alespoň ňeco přečti,než začneš psát "ODBORNÉ POSUDKY" Až budu opravovat frézu,určitě se přihlásím o radu! Martin

0/0
24.1.2007 23:02

lukas

Re: Re: Fabia

co to meleš, fabie je už taky v pozinku ty voe, mame fabii 7 rokem a nikde nerezatí chlape, a v nakladech přide min než nějakej peugeot.Škoda se prostě čím dál víc lepší.Jen tak dál Škodo

0/0
5.3.2007 17:41

martin

Re: Re: Fabia

Ty blbečku ty si vyděl zrezlou fabii jo ,to mi ji teda ukaš pako. je to celopozink jako ten tvuj blbej peugeot. Já ji mám šest let a kromě toho že do ní leju benzin jsem na ni nešách a je jak nová.

0/0
18.3.2007 18:52

spartaman

Re: Fabia

Mamlasi, přečti si ty příspěvky, skoro každej s tím jezdil v práci. Nejprodávanější je proto, protože jich je drtivá většina služebních! I když ani to nechápu.

0/0
25.6.2007 14:18

bukelu

to je vtip?
Hehe, ze maximalni rychlost 150, ale pri 170 se ani nezadycha - mozno keby ju tahalo nejake skutocne AUTO.... A "Při rozjezdu je jistě trošku línější než „jednačtyřka“, ale když se dostane do obrátek jede velmi dobře" - do akych obratok? To auto pri 2500 otackach asi prestava capovat benzin do vacov, inak si neviem vysvetlit zastavenie akceleracie pri otackach 2500 a vyssie, dokonca som mal pocit, ze so zapnutou klimou sa chce vypnut motor :-)
0/0
11.10.2005 19:14

Robasco

Leasing a auta
Auto na leasing se budu snažit už nikdy nekoupit. Koupil jsem ojetý Ford Escort Combi. Byl jsem rád, že jsem se ho zbavil a neprodělal na tom kalhoty. Stejnej případ co v članku, navíc se pořád něco opravovalo. ¨Z původních 3600,- splátky jsem to spočítal na cca 6000,-. Dnes vím, že ojetina do 60000,- udělá stejnou službu a je finančně dostupná. Najezdím soukromě  cca 30000 km/rok, měl jsem BMW 525i z roku 88, zajezdil jsem si líp a platil mnohem míň. Teď mam Feldu v kombíka a nestěžuju si vůbec.
0/0
24.8.2005 6:39

MaTa

Fábka mi nesedla
Měl jsem možnost porovnat oboje - mám služební feldu 1,3 a jsem na ní zvyklej, a soukromou 306. S Fábkou 1,4MPi jsem ujel jen asi 900 km a vadilo mi na ní skoro všechno - jedovatej posilovač v nízkých rychlostech, těžký řízení nad 110km/h, citlivost na boční vítr, velká hmotnost, popelník na zemi, krátké sedáky, špatný výhled dozadu, zakrnělé zrcátko. Převodovka i brzdy jsou O.K. Spotřebu jsem neměřil. Pokud si můžu vybrat, radši jedu filckou. Fábka je mi prostě nepříjemná do ruky, možná je to tím, že preferuji syrovější auta a ostřejší způsob jízdy (i když 306 taky není to pravé ).
0/0
19.8.2005 11:00

mob.il

Fóbia
HTP=Houno To Pojede !
0/0
13.8.2005 23:10

dodo

fabia
Už Vám došlo,že automobily Škoda, počínaje Fabií,jsou předražené,těžké,líné a žíznivé zmetky?Simply stupid cars.
0/0
11.8.2005 21:42

markusak

1,2HTP dobrá volba?
Takže popořádku. Pořízení Fabie 1,2HTP - 5/2003 (cena 265 tis), akontace 70tis, měsíčně 3,5tis, doplatek 50tis. Celkem 330 tis. včeteně havar.+ručení - tzn. nepřeplaceno za předpokladu, že havarijko a povinný je ročně 13 tis;)) S financováním jsem nadmíru spokojen, chytl jsem akci Škofinu. S provozem a po 55 tis.km spokojenost také, jezdím z 95% sám. Spotřeba mimo město cca 5l, dovolená Hvar (2+2děti+střešní box)cca 7l, zima kolem 6l, po městě moc nejezdím odhad cmrndaček cca 7l.Spotřeba je dle mého názoru hlavně záležitost stylu jízdy a lehké nohy (to ale neznamená, že jezdím 60tkou) ale i nastavení motoru jistě udělá své... Nepolemizuji s názory "závodníků", kteří mě v 90km rychlosti předjíždějí na okresce TDIčkem rychlostí 130km a pak tady bulí, že jsem brzda provozu... Za ty přes dva roky závady:stabylizátor - 25tis km, motorek zadního stěrače - 45 tis km - obé v záruce odstraněno, jinak klasika dvě přední žárovky, jedna zadní ale to je v normě... Další - garančka po 15 tis -
0/0
9.8.2005 10:49

Vector

Re: 1,2HTP dobrá volba?
No, když ono jim to ani nepříde, že jedou 130. Navíc té 1,2 to na cestovní MAX 100kmh trvá hrozně dlouho. Pak dojedeš kamion co jede 80 a seš v pr. jak Baťa z dřevákama. Ostatní za tebou kvetou, kdy už konečně přestaneš šaškovat a předjedeš. 300Tisíc ? Za to můžeš mít GolgIV 2003. 1,9 TDi FuLL PooL. Jo řekl bych , že si opravdu nad míru spokojen.
0/0
8.11.2005 9:23

markusak

1,2HTP dobrá volba?
Takže popořádku. Pořízení Fabie 1,2HTP - 5/2003 (cena 265 tis), akontace 70tis, měsíčně 3,5tis, doplatek 50tis. Celkem 330 tis. včeteně havar.+ručení - tzn. nepřeplaceno za předpokladu, že havarijko a povinný je ročně 13 tis;)) S financováním jsem nadmíru spokojen chytl jsem akci Škofinu. S provozem a po 55 tis.km spokojenost také, jezdím z 95% sám. Spotřeba mimo město cca 5l, dovolená Hvar (2+2děti+střešní box)cca 7l, zima kolem 6l, po městě moc nejezdím odhad cmrndaček cca 7l.Spotřeba je dle mého názoru hlavně záležitost stylu jízdy a lehké nohy (to ale neznamená, že jezdím 60tkou) ale i nastavení motoru jistě udělá své... Nepolemizuji s názory "závodníků", kteří mě v 90km rychlosti předjíždějí na okresce TDIčkem rychlostí 130km a pak tady bulí, že jsem brzda provozu... Za ty přes dva roky závady:stabylizátor - 25tis km, motorek zadního stěrače - 45 tis km - obé v záruce odstraněno, jinak klasika dvě přední žárovky, jedna zadní ale to je v normě... Takže závěrem lze říci, že pok
0/0
9.8.2005 10:40

Mates

Úroven
To je teda fakt uroven cechu. Jeden tady srovnava skodovky s 20 let staryma skodovkama, ktery ho pry nenechaji ve stychu.Jsem zvedavy, co by se stalo, kdyby jsi nedejboze boural v te sve 1xx? A co by se asi stalo, kdyby ve fabii???Nekdo se tady ohani nejakyma testama, kde nema zaruceno, kolik ma ktere auto najeto.Slysem jsem ze napr. Renault je v poruchovosti na spicce, a ze by tam patrila i Skoda? Pardon, bezte do onech mist. Nejaka zenska, ktera si nechava v servise radit, ze musi predni kola zamenit za zadni aby se sjizdela stejne, napise clanek, a vy tady zase zacnete psat sve "chytrosti", ktere jste si nikde neoverili.No jo, zapomnel jsem, vzdyt jsme Cesi.
0/0
5.8.2005 22:23

octavian

1,2 HTP
Tenhle motor bych nikdy nekoupil, i když třeba manželka je s tímhle u služebáku spokojená. Mám Octavii 1,9 TDI a tady musím říct, že není lepší volba. Velmi malý pokles hodnoty ve srovnání s jinými automobilkami, auto je to kvalitní, s nadčasovým designem. Poruchovost téměř nulová. V průběhu 140tkm výměna váhy vzduchu(ta prostě odchází okolo 100tkm, dá se koupit za cca 2000,-), prasklá kost(vzal jsem ji o šutr na rybách), jinak bez dalších závad. Průměrná spotřeba cca 4-4,5 l/100km. Motor je dostatečně silný a živý, maximální výkon i krouťák je příjemně nízko. TDI octavia je jasná volba a nic jiného už nechci. Srovnám-li s jinými značkami, tak se není o čem byvit, Octavka jednoznačný favorit.
Při prodeji velká výhoda, tak 70% lidí po ní slintá jak by ji chtěli.
0/0
5.8.2005 20:50

chins

Re: 1,2 HTP
ano, pokud vám ji neukradli, dá se dobře prodat. ale popravdě, volil bych jinou značku...
0/0
5.8.2005 21:21

diana

Re: Re: 1,2 HTP

zanaš petrpan to ja film

0/0
19.12.2007 20:34

DaM

Re: 1,2 HTP
Prumerna spotreba 4-4,5 litru? Tak to si ji bud neumite spocitat, nebo jezdite (plouzite se) takovym stylem, ze bych Vas fakt nerad nekde potkal. Motor ze je silny a zivy? Aha, asi jste nikdy nejel v aute s benzinovym motorem. Octavia je pro Vas i ve srovnani s ostatnimi znackami favorit? Tak to uz je fakt vyrok pro Chocholouska :-)
0/0
6.8.2005 8:39

MP

Re: Re: 1,2 HTP
Sklidni, s TDIckem se da bez problemu jezdit za 4 - 4,5 l jak tady pan pise a nemusis jezdit vubec jak lemra. Kdyz by se clovek snazil a jel vylozene na spotrebu, tak se da dostat bez problemu jeste niz. CHce to jen nemit tezkou nohu, jen nabrat rychlost a udrzovat. Nic vic.
0/0
7.8.2005 21:36

mrtvokur

Re: 1,2 HTP
"Oktavka je jednoznacny favorit" jojo. skodofka jako skodofka
0/0
6.8.2005 13:09

MUF

Re: 1,2 HTP
Ideální motor je 3 litry a víc minimálně 6ti válec a  v benzínu.
0/0
7.8.2005 19:09

galapetr

Fabia
typicky cesky:pozirat knedliky, volit komunisty, kupovat skodofky
 
0/0
5.8.2005 13:17

petrpan

Re: Fabia
Jestli mas nejaky problem, tak se sver do pece psychiatra.
0/0
5.8.2005 21:09

krakra

Re: Re: Fabia
Ale no tak
Vždyť má pravdu.
0/0
5.8.2005 22:03

poslanec_termit

Re: Re: Re: Fabia
1. Nerika se pozirat knedliky, ale jist knedliky
2. Je v poradku, ze Cesi kupuji ceska auta. Stejne tak Nemci kupuji prevazne nemcka, Francouzi francouzska, Svedi svedska.
3. Komunisty voli cca 20 procent Ceschu, coz je ostudne vysoke cislo. Ale je treba rict, ze 80 procent Cechu komunisty NEVOLI.
0/0
6.8.2005 15:10

Michal 306

Re: Re: Re: Re: Fabia
Co je na Skodovce ceskeho  To si vazne poslechnu, bydlim kousek od Kvasin, delaji tam prevazne polaci a slovaci, firma patri nemcum... Tak co je sakra ceskeho?!
0/0
7.8.2005 22:50

krakra

Re: Fabia
Jo přesně tak
Ale zas špatná auta to nejsou.
 
0/0
5.8.2005 22:08

alex

Re: Re: Fabia
mam fabku a uz mne nebavi do ni stale vrazet. skoda je skoda.
0/0
20.9.2005 11:45

greba

fobie
klump
0/0
5.8.2005 12:55

helpaja

Škodovku nebo auto ???
Diskuse o ničem - podívejte se na testy zkušebny TUV, První Toyoty (na ty mimochodem nedám dopusti a jiný auto si asi už nikdy nekoupím), Subaru, sem, tam nějakej Mercedes a Mazda... Kde máte ty Vaše škodovky? Že by na ně zapomněli - ne jen je potřeba  hledat na konci tabulky mezi nejporuchovějšíma autama. Najdete je tam ve společnosti Lady, Dacii, Renaultů, Citroenů a Peugeotů. A druhá osobní zkušenost - francouzský auto ani škodovka mně už nesmí do baráku! A proč jich jezdí u nás tolik? Jednak to jsou služební auta a ty ostatní jezdí právě proto, že Češi jsou paka!
0/0
5.8.2005 12:34

petrpan

Re: Škodovku nebo auto ???
Jak muzes srovnavat francouzske sracky se Skodou ?
0/0
5.8.2005 21:12

Koumák

Re: Re: Škodovku nebo auto ???
Ty chudáku sedni si do kufru u škodovky a zmiz. Protože jedině kufr je to jediný v čom je škodovka nejlepčí. Ten zbytek je ubohej.
0/0
5.8.2005 23:43

martin

Re: Re: Re: Škodovku nebo auto ???
hlavně že ty nejsi ubohej.
0/0
6.8.2005 0:35

poslanec_termit

Re: Re: Re: Škodovku nebo auto ???
Chudaku ?
0/0
6.8.2005 15:11

Michal 306

Re: Škodovku nebo auto ???
Myslis ze frantici jsou na ho.no? No nevim, Renault nic moc, ale Peugeot? Delam do nich docela zapalene a nerekl bych, ze jsou spatne, motoricky se vetsina konkurence nechyta, podvozky super a to, ze se musi preloziskovat zadni naprava po 100tkm, tak to bych jako problem nevidel, u aut, ktera maji nezavisle zaveseni se to v cechach proste delat musi, dekujme ministru dopravy a spoju za kvalitni silnice... No a TUV at jde nekam, kdyz testuje prumerne stari,ale nebere v potaz pocet ujetych km... Ale na kvalite toyoty zrejme preci jen neco bude.
0/0
7.8.2005 22:55

Irco

komedie
Paní bude trochu jednodušší
0/0
5.8.2005 12:17

mrakq

Cesi jsou paka
nazdarek, podle Vas jsou at Fabie ci Oktavky nic moc auta, ale kdyz se podivate na silnici kolik jich jezdi a jak s nimi lidi jezdi, muze si kazdej udelat vlastni obrazek o pomeru cena/(vykon x uzitek x kvalita). podle meho je skodovka dost kvalitni auto
0/0
5.8.2005 11:59

!!!

Desny
jste tak uboze setrivy, ze ke krizovatce, kde sviti cervena dojizdite na vitr i pul hodiny, aby nahodou neubylo o tri kapky benzinu vic, ale klidne vyhodite 300k za maly auto se slabym motorem a pak ho lestite pred domem, aby sousedi videli, ze mate na novy. Radsi budu jezdit ve 20 let starym aute, co poridim za 50, ktery me nenecha ve stychu, kdyz budu chtit predjet kamion a ta spotreba me nebude nijak trapit, i kdyz bude 15/100, protoze pri obmene vozu budu proti vam stejne v plusu. Co se tyce spolehlivosti, cim vic elektroniky, tim vic poruch. Zlaty karburatory
0/0
5.8.2005 11:59

Premek

Re: Desny
tak hodne stesti v tom 20 let starym a bezporuchovym aute co te nenecha ve stychu pri predjizdeni kamionu  takhle dlouho jsem se nezasmal, diky za zvednuti nalady
0/0
5.8.2005 13:51

JK

Fabia - zkušenosti
Po ujetí cca 30 tis. km se služební Fabií combi 1.4 16V jsem dospel k zaveru, ze bych si toto vozidlo v zivote nekoupil. Chyby typu neco neni v poradku s elektronikou motoru (2x), nefunkcni posilovac rizeni (1x), lozisko predniho kola (1x - 20 000 km) jsou veci, ktere mi trochu desi. Vysledkem je v mem pripade nakup vozu japonske vyroby (tedy spise britske vyroby s japonskym napisem na kapote) a  naprosta spokojenost s nim - naklady jsou pouze na olej pri rocni prohlidce + voda do ostrikovacu a benzin, ktereho si pri objemu o 1/2 ltr vetsim nez Fabia vezme temer stejne.
0/0
5.8.2005 11:39

T....

Re: Fabia - zkušenosti
Ono je to nejspíš o tom, že fabia je služební a japonec je soukromé auto. Nejezdi se služebákem jak prase a vydrží ti taky. 
0/0
5.8.2005 12:59

Premek

Re: Fabia - zkušenosti
ono kdyz nekdo neco dostane "zadarmo" tak s tim jezdi jko hovado, ale kdyz je to z jeho kapsy tak to najednou setri a jak to vsechno jde vid? chce se to mozna zamyslet  ale ono je tohle typicka ceska vlastnost, kdyz to nejde z nasi kapsy tak se k tomu muzeme chovat jako prasata... ale to casem vymizi
0/0
5.8.2005 13:53

martin

FABIA je kvalitní auto.
nemám důvod na ní nadávat.
0/0
5.8.2005 9:39

H2O

Fábia je poruchovej střep
Test Škody Fábia 1.4 po ujetí 100.000 KM. Test vyšel ve Světě Motorů číslo : 47/2004. Test vyhodnotil němec Wolfgang Gudlat. Největší závady: 2.935 + 19.071 km nefunkční ABS, 31.115 km přetěsnění olejové vany ( únik oleje ) + výměna ložisek předních kol, 34.153 km výměna spojkového pedálu, 41.523 km NEFUNKČNÍ PŘEVODOVKA nešlo řadit  ! !, 62.305 km výměna spojovacích tyčí přední nápravy, 76.832 km nelze otevřít zadní kufrové dveře, 81.009 km nefunkční orig. rádio, 90.002 km výměna mechanismu levých př. dveří. /// Problémy jako stále prasklé žárovky, vrzání z nitra střední části přístrojové desky atd. které obtěžovali po celou dobu testu servis nebyl schopen odstranit. /// Dále prorezl : hlaqvní kostřící BOD u pravého předního nosníku toto proreznutí může ohrozit celou elektroniku vozu a tím smrtelně ohrozit posádku. Udělejte si závěr sami. Mě se zdá že je Fábie STŘEP. STŘEP To je Fábie.
0/0
4.8.2005 21:12

Jiří

Re: Fábia je poruchovej střep
Souhlas. Taky jsem to četl, ve světě motorů. Taky tam psali, že museli dát novou lambda sondu, jinak by fóbie po sto tisících kilometrech neprošla STK.  
0/0
4.8.2005 22:47

poslanec_termit

Re: Fábia je poruchovej střep
Nesmis vsemu verit. Jak by v tom testu obstal nejaky Renault ? Urcite hur nez Fabie.  Mam Octavii a mam najeto 120000 km a vubec zadny problem. Jen obcas vymenit olej.
0/0
5.8.2005 0:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.