Diskuze
Cizeta: Auto, které v Česku nikdo nemá
Děkujeme za pochopení.
Filip Matzke
ohrnutí fifákem
Já teda nevím, co tady všeci šílí, co je na tomautu úžasnýho? Zepředu vypadá jako Lambo Diablo, zadek hrůza (hlavně to zadní okýnko za dveřma, ugh, bleee), zadní spojler divně naroubován (připomíná mi uchycení u formulí někdy v letech 1996 - 1997), dyk to auto je úplnej kýč....(zlatá Lada Niva...).revo
nádhera
CIZETA je nádherné silné super auto. Má obrovský výkon a to se mi moc líbí. Bohužel je to příliš drahý vůz, na který nemohu dosáhnout. Proto jsem i nadále spokojený s mým AUDI A3 3.2 V6. Hlavně že se nemusím vozit s průměrným vozem jako jsou Škodofky, korejci nebo japonci typu Honda-Mazda ! ! Podrážděné reakce Škodofkářů se dali čekat. Vy ubožáci ! ! AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO. PS : proč se tu za mou osobu v příspěvcích objevuje tolik dvojníků ? ? Patrně jsou to ubožáci, kteří užívají vozy s malým výkonem. S největší pravděpodobností Škodofkáři nebo Hondaři.Vendula
Re: nádhera
zadřela jsem si na vaší dřevěné klouzačce třísku do pr*ele... co dělatRoman
Zombie
Zas tady nekdo vykopává staré mumie. Designově opravdu obsolete, vyklápěcí světla, hrany, cca mínus třicet let dozadu. Motor Ferrari je pravda s trochou nového softu použitelný i teď, ale nevěřte na duchy. Prostě okurková sezóna.roman
Re: Zombie
Asi nevis o cem mluvis. Motor Ferrari? Kdyby ho meli, tak ho asi pouzivaji, ale na tohle nema krome Cizety nikdo, ani Ferrari.satelite
nez zacnete blaznit s xx valcema
me by se libilo kdyby se v cechach postavila krasna mezizemska dalnice (nejlepsi v cele EU) od Z na V a od S na J... dalnice by byla tak krasna, ze by to konecne motivovalo evropu a postavila by se cela od atlantiku az po pacific a od severniho po stredozemni...na tuto dalnici by se napojovaly vsechny ostatni dalnice...napoje by byly tak dlouhe, aby se auto mohlo prizpusobit rychlosti trafiku na dalnici...jo' to by se me moc libiloTiburon-Fx
v16= 2xv8 od Ferrari
Pisatel článku se zapoměl zmínit, že motor neni práce čistě Zampolliho, ale jsou to dva zpřažené osmiválce z Ferrari 308 QV....které se svého času montovali id do Lancie Thema 832, z důvodu výrobních kapacit, přesunulo Maranello výrobu těchto V8 do továrny Ducatti......Chtěl sem tim říct, že cizeta neni až tak originální, Co se týče Designu, tak takhle si představoval Gandini původně diablo, ale tehdy vlastnící Lambo - chrysler, jeho návrhy značně přepracoval...ciz
Re: v16= 2xv8 od Ferrari
Tyhle neuveritelny informace mas odkud? Vzdyt to jsou vsechno uplny nesmysly! Diablo vzniklo az po Cizete, takze podobnost je ciste opacna, pouze s tim, ze Diablo je znamejsi. A Ferrari nema na to udelat takovyhle auto, jinak by ho davno melo.Delirium Tremens
Hádáte se tady jako malé děti
a přitom se nikdo z vás ještě nezajímal o tak podstatnou věc jakou je spotřeba ...tiburon-fx
Re: Hádáte se tady jako malé děti
Asi takhle: tahle reakce je naprosto nesmyslná, protože pro někoho kdo si tohle auto koupí je spotřeba naprosto bezpředmětná ty dajko!Vendula
pamatujte
že tohle auto se skutečně vyrábí od roku 1988, takže žádná novinka. Zampolli tenkrát chtěl za každou cenu šestnáctiválec (což samo o sobě není až takové umění - kdo umí pořádně válece třeba čtyři, zvládne jich i šestnáct) a od té doby to prodělalo menší facelift, design je stále inspirovaný Counatachem/Diablemroman
Re: pamatujte
kdyz je sestnactivalec tak jednoduchy, proc to jeste nikdo jiny nezvladl, chytraku?Overball
Proc?
Nechapu, proc clovek s nazorem: "Nevyrabet auta, ktera jezdi pres 130km", chodi na stranky o autech. Taky nechapu, ze se najde nekdo, kdo ma chut mu oponovat. Hrozne bych chtel slyset, jak takovy motor buraci.......slast.Zatim ten nejhezci (alespon pro me)zvuk motoru, mel Hot Rod Mercury rv. 1960. Mam pocit, ze dokonce jednoho maji v ackach v Pze. NADHERA Pokud jde o krasu, tak alespon pro me, jsou nejkrasnejsi vsechny lamba.Overball
Re: Proc?
A uplne nejkrasnejsi od Lamborghini je Gallardo V10..........aaaaach....Culda81
Diablo
proc mi to minimilne z ptaci perpektivy pripada jako Lamborghiny Diablo??Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...