Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cizeta: Auto, které v Česku nikdo nemá

Cizeta, zcela originální auto dává svému majiteli za mimořádnou cenu i jistotu, že bude patřit do velmi úzkého kruhu majitelů naprostých unikátů. Italský unikát jménem Cizeta nemá v České republice prozatím nikdo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiri

púol

je cesku je na morave;-D[>-]

0/0
6.2.2008 11:21

Filip Matzke

ohrnutí fifákem
Já teda nevím, co tady všeci šílí, co je na tomautu úžasnýho? Zepředu vypadá jako Lambo Diablo, zadek hrůza (hlavně to zadní okýnko za dveřma, ugh, bleee), zadní spojler divně naroubován (připomíná mi uchycení u formulí někdy v letech 1996 - 1997), dyk to auto je úplnej kýč....(zlatá Lada Niva...).
0/0
7.8.2005 14:07

revo

nádhera
CIZETA je nádherné silné super auto. Má obrovský výkon a to se mi moc líbí. Bohužel je to příliš drahý vůz, na který nemohu dosáhnout. Proto jsem i nadále spokojený s mým AUDI A3 3.2 V6.  Hlavně že se nemusím vozit s průměrným vozem jako jsou Škodofky, korejci nebo japonci typu Honda-Mazda ! !  Podrážděné reakce Škodofkářů se dali čekat. Vy ubožáci ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO.  PS : proč se tu za mou osobu v příspěvcích objevuje tolik dvojníků ? ? Patrně jsou to ubožáci, kteří užívají vozy s malým výkonem. S největší pravděpodobností Škodofkáři nebo Hondaři.
0/0
6.8.2005 0:00

Vendula

Re: nádhera
zadřela jsem si na vaší dřevěné klouzačce třísku do pr*ele... co dělat
0/0
6.8.2005 9:39

honza158

Re: nádhera
Co dela tvuj silny vuz A3 1.6 ? Mimochodem za kolik si prodal to Polo ?
0/0
6.8.2005 17:49

JiF

Re: nádhera
A proč jsi neustále přesvědčen, že Ti co se tu na tvůj účet baví mají horší auto než Ty? Zas takový brko nemáš. Jenže oni mají mozek a auto. Ty máš A3. Možná.
0/0
7.8.2005 20:48

Rejpal

Re: nádhera
A co na to říká tvůj psychiatr?  Revo - Náskok díky DEMENCI !!
0/0
8.8.2005 9:25

lol

Re: nádhera
http://www.prepak.cz/index.php
0/0
8.8.2005 9:27

Roman

Zombie
Zas tady nekdo vykopává staré mumie. Designově  opravdu obsolete, vyklápěcí světla, hrany, cca mínus třicet let dozadu. Motor Ferrari je pravda s trochou nového softu použitelný i teď, ale nevěřte na duchy. Prostě okurková sezóna.  
0/0
5.8.2005 20:50

roman

Re: Zombie
Asi nevis o cem mluvis. Motor Ferrari? Kdyby ho meli, tak ho asi pouzivaji, ale na tohle nema krome Cizety nikdo, ani Ferrari.
0/0
15.8.2005 7:17

satelite

nez zacnete blaznit s xx valcema
me by se libilo kdyby se v cechach postavila krasna mezizemska dalnice (nejlepsi v cele EU) od Z na V a od S na J... dalnice by byla tak krasna, ze by to konecne motivovalo evropu a postavila by se cela od atlantiku az po pacific a od severniho po stredozemni...na tuto dalnici by se napojovaly vsechny ostatni dalnice...napoje by byly tak dlouhe, aby se auto mohlo prizpusobit rychlosti trafiku na dalnici...jo' to by se me moc libilo
0/0
5.8.2005 20:47

Tiburon-Fx

v16= 2xv8 od Ferrari
Pisatel článku se zapoměl zmínit, že motor neni práce čistě Zampolliho, ale jsou to dva zpřažené osmiválce z Ferrari 308 QV....které se svého času montovali id do Lancie Thema 832, z důvodu výrobních kapacit, přesunulo Maranello výrobu těchto V8 do továrny Ducatti......Chtěl sem tim říct, že cizeta neni až tak originální, Co se týče Designu, tak takhle si představoval Gandini původně diablo, ale tehdy vlastnící Lambo - chrysler, jeho návrhy značně přepracoval...
0/0
5.8.2005 18:31

ciz

Re: v16= 2xv8 od Ferrari
Tyhle neuveritelny informace mas odkud? Vzdyt to jsou vsechno uplny nesmysly! Diablo vzniklo az po Cizete, takze podobnost je ciste opacna, pouze s tim, ze Diablo je znamejsi. A Ferrari nema na to udelat takovyhle auto, jinak by ho davno melo.
0/0
12.8.2005 8:11

Delirium Tremens

Hádáte se tady jako malé děti
a přitom se nikdo z vás ještě nezajímal o tak podstatnou věc jakou je spotřeba ...
0/0
5.8.2005 18:24

tiburon-fx

Re: Hádáte se tady jako malé děti
Asi takhle: tahle reakce je naprosto nesmyslná, protože pro někoho kdo si tohle auto koupí je spotřeba naprosto bezpředmětná ty dajko!
0/0
9.8.2005 14:23

Vendula

pamatujte
že tohle auto se skutečně vyrábí od roku 1988, takže žádná novinka. Zampolli tenkrát chtěl za každou cenu šestnáctiválec (což samo o sobě není až takové umění - kdo umí pořádně válece třeba čtyři, zvládne jich i šestnáct) a od té doby to prodělalo menší facelift, design je stále inspirovaný Counatachem/Diablem
0/0
5.8.2005 18:18

roman

Re: pamatujte
kdyz je sestnactivalec tak jednoduchy, proc to jeste nikdo jiny nezvladl, chytraku?
0/0
15.8.2005 7:19

Overball

Proc?
Nechapu, proc clovek s nazorem: "Nevyrabet auta, ktera jezdi pres 130km", chodi na stranky o autech. Taky nechapu, ze se najde nekdo, kdo ma chut mu oponovat. Hrozne bych chtel slyset, jak takovy motor buraci.......slast.Zatim ten nejhezci (alespon pro me)zvuk motoru, mel Hot Rod Mercury rv. 1960. Mam pocit, ze dokonce jednoho maji v ackach v Pze. NADHERA Pokud jde o krasu, tak alespon pro me, jsou nejkrasnejsi vsechny lamba.
0/0
5.8.2005 17:14

Overball

Re: Proc?
A uplne nejkrasnejsi od Lamborghini je Gallardo V10..........aaaaach....
0/0
5.8.2005 17:17

Culda81

Diablo
proc mi to minimilne z ptaci perpektivy pripada jako Lamborghiny Diablo??
0/0
5.8.2005 16:03

Pusinta

Pro Jirku
A co treba zakazat probavat zbrane?
0/0
5.8.2005 15:45

Pusinta

Pro Jirku
A nemyslis, ze kdyby konstrukcni rychlost auta byla pouhych 130 km/h, ze by asi nevydrzelo moc dlouho jezdit na 100% vykonu.
0/0
5.8.2005 15:45

Pusinta

Pro jirku
Aktivni bezpecnost ti neco rika?
0/0
5.8.2005 15:43

Jirka

Zakazat vyrobu
Proc se muzou prodavat auta s takovou max rychlosti, kdyz ze zakona, krome vyjimek, nemuze normalni clovek, pokud cti zakon, tuhle rychlost vyuzit? Proc se neprodavaji auta treba s max rychlosti 150km/h. Otazka je velmi jednoducha.
0/0
5.8.2005 13:17

bapial

Re: Zakazat vyrobu
Ano! Zakázat výrobu všech aut s maximální rychlostí přes 130km/h.
A každého, kdo má takové auto, zmlátit tonfou a nakopat do hlavy!
Samotné auto pak veřejně zničit.
0/0
5.8.2005 13:21

Jirka

Re: Re: Zakazat vyrobu
Svoje nazory mi nevkladej do ust. Mlatit tomfou a nakopat do hlavy chces ty. Jde o to, ze by se tim zmensila mnozina bouracek pri rychlosti >130km/h. Kdybys napsal nejakej smysluplnej argument prosim.
0/0
5.8.2005 13:28

bapial

Re: Re: Re: Zakazat vyrobu
Tak OK. Nad takovými bludy co tu píšeš už jsem se dlouho tak dobře nezasmál.
Co třeba zakázat kamiony, které uvezou těžší náklad než je povoleno aby nepřetěžovali silnice?
A neměly by se prodávat tupé nože, aby si se nepořezal?
0/0
5.8.2005 13:47

Jirka

Re: Re: Re: Re: Zakazat vyrobu
Tak s tema nozema se mylis na cely care. Lidi pouzivaj noze, a nejlepe ostre noze. Tzn. kdyz bude 100% ostrych nozu mezi lidma, tim lip, protoze se clovek nejcasteji rizne diky tupym nozum. A podstata noze je byt ostrym nozem. Podstata auta neni byt rychlym autem, porusujici zakon. S tou rychlosti jsem to myslel takto: Jestli cena, kterou da spolecnost za auta jezdici pri >130km/h by nebyla daleko mensi, nez kdyby auta jezdila fyzicky (ne jen na papire ze zakona) pod 130km/h.
0/0
5.8.2005 13:59

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Zakazat vyrobu
oprava: , nez kdyby -> , kdyby
0/0
5.8.2005 14:00

Daňový soumar

Re: Re: Re: Re: Re: Zakazat vyrobu
Nože prodávají ostré, ale lidi pouštějí na svět tupé...  
0/0
5.8.2005 14:18

el_salamo

Re: Re: Re: Re: Re: Zakazat vyrobu
Nejvíc nehod se stane na normálních 2proudových silnicích při čelním střetu, kde je oficiálně jen 90... takže s omezovačem na 130 si moc nepomůžeš. Víc by pomohli policajti na každým možným místě a hezky měření naslepo a potom posílání složenek poštou :).
0/0
6.8.2005 9:57

Patrik

Re: Zakazat vyrobu
Problém je v tom, že v rychlosti nad 130 se stane jen mizivá část dopravních nehod a takové opatření nic neřeší. Nehledě na to, že v kvalitním autě se 160 na tachometru jsem sobě i okolí bezpečnější než rozpadající se šunka ve stovce. Howgh
0/0
5.8.2005 14:14

Pusinta

Re: Zakazat vyrobu
Aktivni bezpecnost ti neco rika?
0/0
5.8.2005 15:42

JankovicJanek

Re: Zakazat vyrobu
Chlapci, zatim tu jen Jirkovi nadavate, ale nikdo z vas mu neodpovedel rozumne a konstruktivne....o cem to svedci? Ze by nebyly argumenty ?
0/0
5.8.2005 19:18

JiF

Re: Re: Zakazat vyrobu
Tak dobre: 1) Treba v nemecku muzes jezdit rychleji. 2) Auto ktere ma vykon maximalne na 130km/h by ho muselo mit s rezervou i pri plnem zatizeni, takze pouze s ridicem stejne pojede vic. 3) Kdyz predjizdis, potrebujes mit prebytek vykonu. Rychle predjedes, zaradis se, upravis rychlost. Osobne "miluju" blbce co predjizdi pomalu na volnobeh, povazuju to za dokonale nebezpecne. 4) Kulovnici si na povoleni koupit muzes taky a nemusis s ni nikoho zabit. Mam pokracovat?
0/0
7.8.2005 21:16

MOUKA

JARDA MOUKA
Ta přístrojovka je horší než v embéčku!
Ale z venku docela dobrý.
0/0
5.8.2005 12:59

Lenin

Re: JARDA MOUKA
Tady nejde vo přístrojovku ty trotliku! A radši si dej do svý embéčko do cajku, ať aspoň na posedmý projdeš STK.
0/0
5.8.2005 13:55

kolemjdoucí

U nás ...
U nás by majitel dostal okamžitě od těžkooděnce tonfou po hlavě, protože s takovýmhle autem může způsobit škodu. Tak aby se tomu předešlo ;-)
0/0
5.8.2005 12:02

policista_v_civilu

Pozor na rychlost :-)
Neni mi jasny k cemu je nekomu auto s maximalni rychlosti vice jak 150km/h. Na dalnici muzete jet maximalne 120km/h + neco na predjeti. Dal bych vam tam vse vy svi.e omezovace. Potom naberete nekde z frajeriny rodinu ve facku a ty z toho maji tragedii cely generace. A vy se jenom tlemite buzeranti zasrany.
0/0
5.8.2005 11:26

policista_v_civilu

Re: Pozor na rychlost :-)
Jsem se v tom rozcileni preklepl. Takze oprava...130km/h. Stejne je to jedno. Vam jo. Doufam ze to nekde na rovine v klidu maznete do betonovyho sloupu a potece vam mozek z hlavy. Desne rad bych jel kolem a videl jak je svet zase stastnejsi bez jednoho blba.
0/0
5.8.2005 11:29

Mirek

Re: Re: Pozor na rychlost :-)
0/0
5.8.2005 12:40

bapial

Re: Re: Pozor na rychlost :-)
Jo jo, rychlost je sice omezena na 130km/h , ale nikde není zakázáno abys ji dosáhl za 3s.
0/0
5.8.2005 13:18

yamaha66

Re: Pozor na rychlost :-)
ty ses teda peknej debil jestli mas takovej vydlabanej nazor.mel by ses  zabit ve 40 km/h
0/0
5.8.2005 12:39

BJ

Re: Pozor na rychlost :-)
To ze ty nemas na nic lepsiho nez je Skola 105S, ktera jede z kopce s vetrem v zadech 90, neznamena, ze si nikdo nemuze koupit poradny auto. A v Nemecku muzes jezdit kolik chces ty vole. A u silnych aut nejde o max. rychlost, ale o zrychleni a pruzny zrychleni, aby jsi mohl bezpecne predjet takovy debily jako ty, co se serou 70 a maji smrt v ocich a delaji kolony!!!
0/0
5.8.2005 13:45

thomas

Re: Pozor na rychlost :-)
To je proto, ze brunejskej sultan si nechal vystavet svoji specialni soukromou dalnici pres celej ostrov. No a tam si v klidu jezdi. Nevim kterej blbec by s tim jezdil na dalnici Praha - Brno !
0/0
5.8.2005 14:28

tmx

Re: Re: Pozor na rychlost :-)
Počkej, to s tou dálnicí toho sultána je pravda???
0/0
5.8.2005 15:15

Vilm

Re: Re: Re: Pozor na rychlost :-)
No to nevim, ale pravda by to byt mohla, dyk je to brunejsky sultan . Chtel bych se v tom svezt. A na ty jeho dalnici
0/0
5.8.2005 17:53

dark4U

rewo
náhodou už začíná jít trochu do sebe- přiznal veřejně to svoje "malý péro"  
0/0
5.8.2005 10:58

FastDriver

Teda nic moc
Podle titulku jsem čekal mnohem víc. Design nic moc - křiženec F.Testarossa a L.Diablo/Countach, výkon na takový motor dost slabý, to dokáže i B.Continental GT s osmiválcem za poloviční cenu. Nevím, nevím, myslím, že bych šáhnul jinam, kdybych už na to tedy měl...
0/0
5.8.2005 10:26

Honza

Re: Teda nic moc
Taky je to asi 15 let starý auto...
0/0
5.8.2005 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.