Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miláčku, zaparkuješ mého broučka?

Představte si frekventovanou ulici v centru města v ranní špičce a v ní kolonu stojících aut. Co se tu děje? Malé autíčko právě na třetí pokus parkuje do poměrně malého prostoru mezi stojící vozy. Opět to nevyšlo, takže přichází pokus číslo čtyři. Bez úspěchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm
200
0/0
15.12.2005 13:33

Povalec

Ja nevim co resite?
Jsem "muz". Najezdim rocne nejakejch 60-70 tisic vetsinou popredu a proto jsem nikdy neumel podelne zaparkovat a dela mi problem i presne couvat. No a co? Tak zaparkuju tam, kam se pohodlne vejdu, neresim to. To me spis prudej "borci", ktery parkujou mezi auta na "tukes"... o.k. nalakovani narazniku minimalne 10 litru...
0/0
4.8.2005 16:04

2Mac7

Re: Ja nevim co resite?
ano "borci " ( dle mě hlupci) co prakují "na ťukes" mě štvou také. Kdy se rvu s něčím( případě jdu se psy )  k autu a ejhle , kufr  ani neotevřu neb za mnou na doraz dodávka  !!!!! To se fakt musím držet , abych nebyla sprostá.
0/0
14.12.2005 12:23

Michal

Re: Re: Ja nevim co resite?

Heh :-) na ťukes parkuju protože v centru neni místo a vejít se s autem do mezery o 10čísle větší než auto snad ani bez mírnýho tuknutí nejde. Ale : nemám kouli a ani ochranej rám... pokud bych měl auto s nestandartní výškou (nárazník vysoko/nízko) tak to taky neudělám. Navíc ťukes nárazníky neničí pokud to je opravdu jen při parkování .. to auto je na to stavěný.

Jinak to stou dodávkou : tohle nechápu taky zvlášť pokud má ten borec za zadkem  10km volna to sem pak poměrně dost nevrlej.

0/0
2.4.2007 17:21

Usak

Pravy rozdil mezi muzem a zenou
Zena ridi jen pokud musi a jede za urcitym cilem
Chlap si vyjede i jen tak  - pro pozitek a radost z jízdy a nemusi mit urcity cil
0/0
4.8.2005 13:55

Indy

Re: Pravy rozdil mezi muzem a zenou

Tak to neznáš mojí přítelkyni o to kdu bude řídit se hádáme a občas i na výlety  jezdíme spíš kvůli projetí se. Ikdyž do mazlíka ji nějak nemůžu dostat prej je strašně hnusnej a odpornej (Jeep Cherokee XJ) což je jenom dobře 15l spotřeba neni levná věc ;-D.

0/0
2.4.2007 17:26

Zdeněk.

Je to sporné
Zažil jsem už spoustu řidičů kteří se nenaučili jezdit za celý život a spoustu žen které jezdí naprosto skvěle. Je pravda že když potkám auto v němž jede muž a žena tak většinou řídí muž,  ženy pak mají najeto méně kilometrů, ale někomu nepomůže nic, ať je to muž nebo žena
0/0
4.8.2005 12:27

satelite

parkovani pro zeny???
...melo by byt napsano pro matky s detma. A o tom to je. Psat ve 21 stoleti o rozdilnem parkovani muzu a zen je volovina. Takze vas prosim, az uvidite cedulku parkovani pro zeny, predstavte si nastavajici maminku v devatem mesici a neberte ji parkoviste. Zrovna tak zeny co tahnou nakup a male deti ktere poutaji do sedacek. Nechte jim to o kousek vetsi parkoviste a je po ptakach
0/0
3.8.2005 18:39

real_goldie

Re: parkovani pro zeny???
Je to jeden z duvodu, ale ne ten hlavni. Ten hlavni duvod je bezpecnost - mista pro zeny sou v podzemnich garazich u vchodu, kde je kamerovy system, lepsi osvetleni atd.. atd.. Kdyz uz to lidi pochopite? Vetsinou ty mista nejsou ani nijak vetsi, nebe ze by se tan snaz parkovalo, sou proste umistena tam, kde se necha dosahnout vetsi bezpecnosti. Asi kazdej pochopi, ze pokud musi zena prejit nekolik set metru v poloosvetlene podzemni garazi, asi nema dobry pocit - na rozdil od muze, kteremu to nevadi (procento znasilnenych muzu je pomerne mensi :-))
0/0
4.8.2005 9:22

Milan

Re: Re: parkovani pro zeny???
Souhlas, takhle je to vidět často třeba v Německu a cílem je evidentně prevence přepadení. Co si pamatuju, tak to vždy bylo v podzemní nebo patrové garáži, a umístěné hned u výtahu/schodiště/východu.
0/0
4.8.2005 12:32

Karlos23

sranda
Je to opravdu svanda cist prispevky jesitnych chlapu a zakomplexovanych zen. Autor clanku vyvolal ve svuj prospech sirokou diskuzi a urcite se mu to vyplati. Ja jen prispeji svou trochou do mlyna. Nedavno jsem jeli do CHorvatska v kuse pres 1 tis. km a stridal jsem se za volantem se svou svagrovou (24let) a klidne jsem mohl spat, protoze jeji jizda byla opravdu bezpecna a klidna. Najezdim rocne 30tis km, ona cca. 5tis a presto bych se mel od ni ucit. Sam se za volantem nervuju a silim z neschopnych ridicu, hlavne tech co brzdi plynuly provoz, ji nikdy nic nerozhaze a v tom vydim vyhodu zen na silnici. Samozrejme vyjimka potvrzuje pravidlo, ucme se od zen TOLERANCI na silnicich a "bozsky" klid a ony od nas prehled a orientaci.
0/0
3.8.2005 17:19

sonicka

Re: sranda
Je, to je ale pekny nazor. Konecne nekdo! Gratuluji a dekuji.
0/0
4.8.2005 11:17

oyza

Re: Re: sranda
Mozna prave kvuli tem opatrnejm, jako tvoje svagrova nadavas - protoze presne ta prehnana opatrnost brzdi ten provoz..... Kdyz vidim nektery retardy v Praze sebral bych pulce lidi ridicak...
0/0
14.12.2005 8:46

Jarda Maly

Re: sranda
Nelze generalizovat. Moje zena umi parkovat a narozdil ode mne nadava ostatnim ridicum (temperamentni bruneta, no...) U zen (spousty z nich) je spis problem podobny jako u Vietnamcu - je tezke predvidat co udelaji.
0/0
5.8.2005 22:59

Hlina

Parkovaci mista pro zeny
Parkovaci mista pro zeny jsou, vetsinou opravdu v podzemnich garazich. Duvod je ale ne "pohodlnost" parkovani, ale bezpecnost zen pro pripad pokusu o znasilneni, prepadeni, kradez a podobne, coz se v podzemnich garazich stava.
Nesouhlasim s tim, ze jsou zeny neschopne zaparkovat. Znam nekolik ktere couvaji a parkuji lip nez chlap.
0/0
3.8.2005 16:26

Sordid

Re: Parkovaci mista pro zeny
Aha, a vyšoupnout chlapa do nebezpečný zóny, to je v pořádku? To je pořád keců o rovnoprávnosti, ale když přijde na lámání chleba, to hned ženy chtejí výhody a úlevy. Žena není schopná se bránit stejně dobře jako muž - chce výhodu v podobě lepšího parkování. To je pro ni výhodné. Žena není schopná řídit stejně dobře jako muž - to je hned keců jací jsou chlapi tupci a hovada. Ale aby řídit přestala nebo věnovala čas tomu aby se to naučila, to ne. To pro ni totiž výhodné není. Pokrytectví, povídám!
0/0
3.8.2005 20:51

Madietta

Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
Myslím, že ty ani tobě podobní vůbec nechápete, o čem rovnoprávnost vlastně je. Nikdo nepopírá, že muži a ženy jsou jiní, nepopírám to ani já (ostatně já bych nechtěla být stejná jako muži, já jsem jako žena spokojená). Ale přestože jsou jiní, měli by si být rovni - stejně jako jsou jiní běloši a Asiaté nebo černoši a také by si měli být rovni.
 
Průměrná žena je fyzicky slabší než průměrný muž, je to dáno její konstitucí (neberu-li v úvahu extrémní příklady jako vysportovaná judistka versus kancelářský úředníček s pivním mozolem). Pro násilníky a pachatele ozbrojených přepadení (ti první jsou bez výjimky muži, ti druzí převážnou většinou) je proto snadnější kořistí než muž. Proto je v rámci možností více chráněna. Vůbec nechápu, proč se ti to zdá tak hrozné... vlastně chápu, je za tím tvé testosterony a mindráky vyhoněné ego, ale zdá se mi to smutné.
0/0
4.8.2005 4:28

Sordid

Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
(Ach jo, tak znova...) Ale to je přesně to o čem já tu mluvím, má drahá. Fyzickou slabost ženy rády přiznávají, protože jim z ní kynou výhody. Proti tomu já taky nic nemám. Vadí mi, že ženy nejsou ochotny své nižší schopnosti přiznat i v oblastech, kde by jim to naopak uškodilo. Asi byste nebyla ráda, kdyby ženská autoškola byla o půlku delší než mužská, aby jí dala čas naučit se postřeh a předvídavost, které se ženský mozek učí hůř, že? To by hned bylo řečí o diskriminaci.
0/0
4.8.2005 5:21

abc

Re: Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
nevsimla jsem si zadnych extra vyhod plynoucich z fyzicke slabosti.Pokud napr. nejsem masochistka,ktera vyhledava prepadeni/znasilneni.Taky si nemyslim,ze kdyz dojde k prepadeni,ze by muz mel nejake vetsi sance se ubranit nez zena,pokud se nevenuje aspon zakladni sebeobrane, ...,ale v takovem pripade se ubrani i zena.Podstatny je duvod prepadeni,a ten nema vubec nic spolecneho se schopnostma prepadene osoby,ale casto jen s pohlavim/sexem(o prepadenych/znasilnenych muzich moc slyset neni).Asi bych se mene bala jit tmavym parkovistem,pokud by mi hrozilo "pouze" prepadeni z duvodu kradeze (coz timto rozhodne nebagatelizuju)
mj.dle "statistik" zena ma pry lepsi periferni videni,coz je pri rizeni auta taky dulezite a nikdo nerika,ze by muzi meli kvuli tomu mit delsi autoskolu.
Moje zkusenost rika,ze umet dobre ridit je otazkou praxe bez ohledu na pohlavi.
Mj. ten clanek je hodne jednostranny,nevyvazeny => zbytecna savlovacka
0/0
4.8.2005 8:00

Madietta

Re: Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
Ó, to se mýlíte, já za sebe bych to uvítala, mně běžná délka výuky v autoškole nedala skorem nic. Musela jsem se klopotně učit a trénovat sama. Ale proč to rozlišovat na ženy a muže? Jistě je i mnoho mužů (i když uznávám, asi statisticky méně než žen), kteří taky po standardních hodinách umí kulový. Takže proč by třeba instruktor po standardní délce kursu nezhodnotil, zda je možné žáka připustit ke zkoušce nebo zda by měl(a) absolvovat další hodiny? Protože za hodinku s komisařem se nepozná nic, těch pár ulic a křižovatek nějak projede skoro každej...
0/0
4.8.2005 11:10

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
v autoškole se nikdo nenaučí jezdit , naučí se (snad) pravidla a obsluhovat auto , vyjezdit  se pak musí sám
0/0
4.8.2005 11:30

real_goldie

Re: Re: Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny
Ale tak to snad funguje, ne? Ja kdyz sem byl v autoskole, tak ucitel rek ty, ty a ty vy muzete jit ke zkouskam, a ty, ty a ty u vas bych doporucil jeste nejaky hodiny pridat, nez pudete ke zkouskam. Legracni je, ze v ty druhy grupe prevladaly holky.
0/0
4.8.2005 17:43

zeli

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parkovaci mista pro zeny

no kdyz ja jsem delala pred rokem autoskolu, tak v grupe, co sla prvni na radu, tzn ti nejlepsi, tak prevladaly holky...

0/0
2.4.2007 22:20

Corwin_x

...
No ja mladou nechavam ridit jak jen to jde, ale ji se posledni dobou moc nechce. Taky to bude tim, ze clovek obcas trochu vyleti, ale kdyz 4 reknu "Poustej tu spojku pomalejs." tak popaty uz proste bouchnu a snad mi to nikdo nebude mit za zly... Jeste dam k dispozici malou perlu: Kdyz ridila asi pul roku, vlitla do 90° celkem ostry zatacky (tak na 40 km/h v klidu) 70kou... Jedina reakce byla zakryti oci a krik "Jezismarja!", ale to uz jsem nastesti volant chytil ja a s pomoci vsech svatejch (a dva dny novejch pneu) to nejak vybral... Damy prominou, ale po vyprchani adrenalinu jsem na ni rval asi ctvrt hodiny za pouziti dost nevybiravych vyrazu a dikybohu od ty doby 2 krizovky zvladla v pohode... Parkovani je vec jina, ale to se snad taky casem podda. Takze slecny - HLAVNE NEPANIKARIT A RADSI NECO DELAT!!! Nashle na asfaltu :)
0/0
3.8.2005 15:52

real_goldie

Re: ...
Ja sem znal babu, co kdyz se v aute bala, tak nezakrejvala voci NE sobe, ale ridici!!! :-))) Nechapu, co si myslela (pokud vubec neco :-)). Znamej takle zkoncil v prikope, protoze se baba lekla zatacky.
0/0
3.8.2005 17:07

Corwin_x

Re: Re: ...
OMG... Ja jsem teda celkem klidnej clovek, ale za tohle by nejspis dostala par facek a listek na bus, at si to zkousi na profesionala...
0/0
4.8.2005 8:39

abc

Re: Re: ...
a uz jste slyseli o chlapovi, co skoncil nekomu na zahrade, protoze se rozhodl, ze za jizdy zabije mouchu, co mu uvnitr litala :-) Co si asi tak myslel (pokud vubec neco) ;-))
Podobnych "chlapskych" pripadu se najde mnohem vic, jen se prilis nenosi, je davat k dobremu ...
 
Mj. za velky nesvar povazuju, kdyz muz ma tendence ridit z mista spolujezdce, a to nejen slovne a nejen v pripadech tak ojedinelych jako je ridicovo opusteni vsech ovladacich prvku vozu, ale bohuzel i v pripadech bezproblemoveho rizeni, coz vetsinou, z tezko pochopitelneho duvodu, snad dik predsudkum a hospodskym recem, potkavaji zeny. Co by udelal muz, kdyby mu za jizdy nekdo sahnul na volant, pustil ostrikovani, sterace, .... ? Predpokladam, ze totez, co kazda normalni zena, tj. vyhradil by takovemu cloveku  jeho prostor ....
 
 
 
0/0
4.8.2005 9:41

Alfie

Re: Re: Re: ...
Manželovi se jednou, krátce po mé autoškole, zdálo, že nezvládám dostatečně cyklování stěračů a jal se mi to za jízdy předvádět. Zastavila jsem na nejbližším vhodném místě a prohlásila, že jestli mi ještě jednou za jízdy sáhne na jakýkoli ovládací prvek kromě okénka u spolujezdce, půjde dál pěšky
Kupodivu pochopil a od té doby se drží zpátky.
I když jsem měla výhodu v tom, že to byl on, kdo mě dlouho přemlouval, ať si papíry udělám, že se mi to bude hodit - měli jsme se stěhovat na místo s horší dostupností veřejné dopravy. Tudíž jsem mohla argumentovat tím, že pokdu chce i nadále řídit sám, nemuseli jsme utrácet za moji autoškolu.
0/0
4.8.2005 11:06

real_goldie

Re: Re: Re: ...
Ten o tom chlapovi a mouse je dobrej! Skoro sem spad smichy ze zidle kdyz sem si to predstavoval :-)) S tim "kecanim" do rizeni, to mate pravdu, to je hrozna vec, ktera je dobra tak na vystresovani toho kdo ridi. Kazdopadne ja, kdyz me vozily sestry me manzelky, tak sem ani nepip, jednak proto aby nahodou nenechali ridit mne - rizeni na levu a udesnej provoz s tisici motorkama se mi az tak moc nelibil :-) a za druhe, protoze bylo na prvni pohled jasny, ze vedi co delaji...... Proste sou zensky, ktery umi ridit perfektne, ale sou i takovy co to nezvladaji.....
0/0
4.8.2005 17:14

pepe

idioti
Tady je to samej dinosaurus s priruckou KLADIVO NA CARODEJNICE a zadnej poradnej nazor. Sem tam SOVINISTA, obcas JESITA, ale vesmes netolerantni paka bez mozku a bohuzel s ridicakem. Hosi bacha, dinosauri taky vymreli, protoze se nedokazali prizpusobit prostredi
0/0
3.8.2005 14:42

Arny_71

Re: idioti
Proc chces plytvat poradnymi nazory na tak debilni "clanek"?
0/0
3.8.2005 16:34

Zenon

statistiky
Jestli to není tím, že ženské se většinou k tomu řízení tak často nedostanou a nejsou vyježděné... Možná k tomu mají chlapi lepší předpoklady, ale kdyby nejezdili každý den, ale jen 1x za měsíc, tak to není taky žádná sláva... Pokud jezdím každý den, tak je to jak naučit se chodit. Nemusím pak přemýšlet, kam zakroutit volant, jestli vyhodit blinkr, co tam mám zrovna za rychlost, který pedál sešlápnout ;)
0/0
3.8.2005 14:36

errrorka

parkovani
Nemuzu si pomoci, ale ma zenska jesitnost se citi byt dotcena. Me se parkovani libi a prohaneni vozitek libi. V mestskem provozu pro me nebyl problem zaparkovat do nejake skviry VW Passata. A zamyslim-li se, zjistim, ze na nejake typy holek, ktere se aut desi a tudiz je vubec neridi, neznam jedinou neschopnou ridicku.
A budu-li se jeste chvili rozpominat, zjistim, ze tak polovina chlapu je schopna praktikovat jen jizdu brzda-plyn, neavizovat planovane odboceni blinkrem  a vykazujici zpusob jizdy tak ohleduplny, ze na mnohe by se dalo podat tresni oznameni. Pro priklad> muj otec i mama maji najeto stejne kilometru, hadejte, kdo z nich zrusil uz tve auta?
0/0
3.8.2005 10:59

real_goldie

Re: parkovani
Ja kdyz sem prijel dneska rano do prace, tak v nasi garazi zaparkovala sekretarka Peugeota 206 (takovej ten malickej) a zabrala s nim to misto kde parkuje + dalsi 3!!!! Tomu rikam vykon.
0/0
3.8.2005 11:32

real_goldie

Re: parkovani
Mimoto sem byl svedkem, kdyz reditelka nasi matersky firmy nabourala, pri vyparkovavani na ullici jeji BMW5 - podotykam ze to ma tu pomoc na parkovani - asistenta v predu i v zadu! stala pred firmou na parkovisti, couvala pres chodnik na silnici - pohoda, kdyz se dostala na silnici, tak misto aby zastavila, tak couvala dal, prejela silnici a na chodniku na druhy strane silnice narazilo do zaparkovanyho auta. Asistent ji pipal, pak houkal a pak se ozvala rana.
0/0
3.8.2005 11:36

Sordid

Re: Re: parkovani
Jo, to je tak když si člověk splete plyn s brzdou...
0/0
3.8.2005 11:44

Muz

Re: parkovani
Zase jedna inteligentni zenska ;-). Prectete si ten clanek jeste jednou, nez zase zacnete komentovat. Taky muzu rict, ze moje segra je super ridicka, nebo ze moje manzelka sama neni schopna zaparkovat. Clanek ale pojednava o vysledcich nejakych statistik (tedy velkych cisel) ... a autorka clanku zde toto zcela otevrene a objektivne hodnoti, takze tu nebasnete o tom, jak zrovna vy umite zaparkovat. Proc sem ale pisu: at muz nebo zena - nikdo by nemel projit testy v autoskole, pokud nedokaze zaparkovat nebo dat prednost v jizde. Statistiky o pomeru nehod zacatecniku k celkovemu poctu mluvi za vse. Misto specialnich parkovacich mist, bodovych systemu a dalsich ptakovin by vlada mela zacit od piky - zprisnit vydavani a vlastnictvi ridicskych prukazu. Mozna se to nekomu nelibi, ale az prestanou autoskoly chrlit diletanty, bude na silnicich mnohem lepe ...
0/0
3.8.2005 13:34

abc

Re: parkovani
tak jo ..... byla jsem svedkem, kdy nadrzeny cvok predjizdel cca 50m pred krizovatkou, jen to jaksi nezvladl a skoncil na trave za obrubnikem napul v protismernem pruhu. Nebo byla jsem svedkem, kdy manik nepochopil, ze v kolone cca 50 aut v dopravni spicce na uzke a klikate ceste nema smysl predjizdet, lec rozhodl se pro tento adrenalinovy cin a sejmul skodovenku v protismeru => mrtva mlada zena, ostatni ucastnici provozu ho meli tendence lyncovat. Nebo jsem byla svedkem, kdy si pantata pri parkovani skutecne spletl pedaly, ale skodu vyrobil pouze sobe, jelikoz za nim byla zed a nikoli jine auto ci clovek. Nebo ...
Ano, asi bych mohla uvest i nejaky pripad "nesmyslneho" chovani zeny, ale tech tezkych nehod mnoho v tomto obsazeni neznam.
Tady je to spise o tom, ze kazdy ma zkusenost s obema, ale panove se radi mezi sebou vytahuji a prece nebudou "shazovat" nikoho z vlastnich rad.
Fandim vsem, kteri dokazi priznat chyby na obou stranach!
 
0/0
3.8.2005 13:45

2Mac7

Re: Re: parkovani
měla jsem zelenou na křižovatce , naštěstí jsem zvyklá se stejně podívat - odtahová služby vesele frčela přes křižovatku na červenou - , stihla jsem zastavit , ten za mnou ne   . Ono je to asi tak, že většina mužů za volantem se setká s chybou nějakého řidiče třeba 10x za den, je-li 9x za volantem auta muž , řeknou si cosi o blbci , volovi .. a jedou v klidu dál, v jednom případě je za volantem žena , řeknou si , zase ženská , kráva , neměli by jim dávat řidičáky . Ono totiž , když je něčeho moc a pořád, zvyknete si na to a berete to jako normální , ale každé výjimky si všimnete.  
0/0
3.8.2005 14:04

Arny_71

Re: Re: Re: parkovani
Nechci ti brat iluze, ale ja vidim pripitomele nanynky v autech jezdici jako prasata kazdy den, takze o zadnych vyjimkach nemuze byt ani rec. To same samozrejme plati i o chlapech.
0/0
3.8.2005 16:38

abc

Re: Re: Re: Re: parkovani
jen takovy maly postreh - zeny oznacis jako "pripitomele nanynky" a muze jako "chlapy". Citis ten rozdil?
Pres pravdepodobnou snahu rict, ze "prasata" se najdou na obou stranach, to bohuzel svadi k jinemu dojmu :-(
0/0
4.8.2005 8:11

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: parkovani
 to je právě ono
0/0
4.8.2005 11:32

Arny_71

Re: Re: Re: Re: Re: Re: parkovani
Jako pripitomele nanyky oznacuji pouze husy za volantem, nikoli vsechny zeny (mas ale pravdu, ze to neni z meho prispevku poznat, takze to timto napravuji.) Chlapy za volantem, kteri jezdi jako howada, oznacuji nyni v ramci rovnopravnosti za vygumovane macha. Snad jsem timto ucinil zadost politicke korektnosti v teto diskusi.
0/0
4.8.2005 12:45

abc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parkovani
:-)))
Ano, pri tomto obdobnem oznaceni na obou stranach, lze pak lepe poznat, cos chtel rict.
 
pokud nic jineho z techto diskuzi nevzejde nez "jen" aspon zpetne uvedomeni si, co vlastne vypoustim z ust a pripadne pokus i o jiny nahled na vec, pak bych si troufla tvrdit, ze clanek byl vlastne uspesny, ackoli mel dle meho nazoru spoustu chyb.
 
Trochu se zasnim: male auto ne a ne zaparkovat, ucpana ulice, troubici kolemstojici auta, nadavajici ridici/ky ... . To nic neresi. Ale kdyz by se v tom zmatku a nervech vyskytl  clovek, ktery prip. vystoupi z auta ci sejde z chodniku a znaviguje male a zjevne nezkusene auto k uspesnemu zaparkovani, pak bych to videla jako jedno z reseni konkretni situace. Ale mozna je to jen utopie ;-)
Nadava se snadno, problemy vyzaduji spise skutek.
 
0/0
4.8.2005 13:08

THUD

Re: Re: Re: Re: parkovani

Obecne bych rek, ze vetsina zenskych jezdi zbytecne opatrne, ale pokud jsou si toho vedome a snazi se neprekazet, je to OK a ja rad podekuju, kdyz me napr. nechaji predjet. Problem u zenskeho pokoleni spis vidim v tom, ze se stalo modou vozit potomky do skoly atp. A kvuli tomu si zeny porizuji automobily (1km do skoly a z5 rano, 1km do/ze skoly odpoledne). Navic v aute rozmazleny, rvouci parchanty (to je ted taky moda). A pak ma takova zena jezdit (a parkovat) rozumne? Jinak s ohledy na zeny souhlasim a snazim se vyjit vstric, ale pokud si je zacnou vynucovat, budu prvni, kdo zacne delat naschvaly.

0/0
4.4.2007 9:36

real_goldie

Autor(ka) nepochopila
Koukam, ze autorka nepochopila, k cemu sou zenam vyhrazena stani. Takze aby bylo jasno, mista pro zeny nejsou vetsi, ALE sou umistovana u vstupu do podzemnich garazi, nebo u kasy, proste tam kde je lepsi osvetleni, kamerovej system nebo podobny vychytavky a je to z duvodu bezpecnosti. Neni to ze by se tam lepsi parkovalo, ale je to bezpecnejsi misto - mensi sance na prepadeni, okradeni atd....
0/0
3.8.2005 10:43

Petr Pavel

nájezd km
Je pravdou, že ženy myslí jinak a jejich mozek funguje trochu jinak než mužský. Nicméně nemyslím si, že toto má nějaký dopad na řízení - tady se jedná spíše o jinou zkušenost. Průměrný chlap má prostě najeto mnohem více kilometrů než průměrná žena a mnohem častěji parkoval - prostě praxe nic jiného. Jinak vytáčí mne neustále opakovaná nepravda, že ženy jezdí bezpečněji. Argument pro toto tvrzení je ten, že ve statistikách ženy způsobují méně nehod. Aby to však byla pravda, musel by se počítat počet nehod na milion kilometrů - nemůžete srovnávat počet nehod mezi muži a ženami, když odhadem muži najezdí na těch silnicích 10x více kilometrů.
0/0
3.8.2005 10:26

Marta

Re: nájezd km
Milý pane, nepočítá - na západě řídí skoro stejný počet žen jako mužů skoro stejně často, na rozdíl od Čech, kde si muži v autech i v debatách jako je tato léčí komplexy utržené v době komunismu. Ženy řídí lépe a bezpečněji než muži, v čechách tomu možná není, nevím, ženy tu řídí asi méně, ale na západě je statistika jednoznačná.
0/0
3.8.2005 11:18

real_goldie

Re: Re: nájezd km
To si nemyslim, urcite je to procento zen za volantem vyssi, ale urcite ne 50 na 50. Staci se projet v Nemecku p odalnici a pocitat....
0/0
3.8.2005 11:54

Daňový soumar

Potrefený husy
Dobrý článek, když tak přesně, soudě dle reakcí, potrefil...      
0/0
3.8.2005 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.