Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW řady 8: Jen pro zvané!

I přesto že ma nejlepší léta za sebou, každý se za obrovským rychlým "bavorákem" ohlédne ještě dnes. Dnes se už po "osmičkách" pomalu poohlížejí sběratelé a jejich šťastní majitelé je chrání jak oko v hlavě a s žárlivou nedůvěřivostí se dívají na každého, kdo by se na jejich milované auto byť jen po očku podíval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bmw

bmw
Bmw jsou nejlepší německý auta nějaká Audi nebo Volkswagen se muzou jit zahrabat stejne tak mercedes!!!!
0/0
12.9.2005 14:11

acid23

muheh
"Nástupcem osmičkové řady BMW je řada 6" - sem se dlohu takhle nenasmal... redaktor by mel evidentne zmenit obor...
0/0
11.8.2005 17:05

joe

Re: muheh
BMW ve svých oficiálních materiálech to "nástupnictví" nepřímo přiznává, ale dočíst se u nich nějakých souvislých historických dat je docela umění. Zajímavý článek na toto téma je tady : http://www.auto.cz/?uid=404ddffd57739
0/0
12.8.2005 9:14

joe

Technická data
Vše podstatné je uvedeno na adrese http://www.e31.net/navtechnik_e.html
0/0
11.8.2005 16:30

larrys

krasavec
Je to krasavec. Ale kdo delal ty fotky by me zajimalo. Opravdu velmi amaterske. Je to skoda, zrovna u tohoto "tematu" by se mohl fotograf trosku vyradit...
0/0
11.8.2005 13:34

Pavel31

48 ventilů - jen tak pro info
Je přeci jasné, že tento motor má 4ventily na válec, což znamená 48 ventilů na celý motor. Probuďte se, asi znáte auta jenom z obrázků. Při psaní článku autorovi vypadlo číslo 4 a vzniklo z toho 8 ventilů.
0/0
9.8.2005 11:59

kizdnoH

Re: 48 ventilů - jen tak pro info
Jen tak pro info z obrázku jsi viděl motor tak možná ty, jelikož kdyby ne, tak jsi i ty lehce spočítáš, že na jeden válec stačí pouze 2 ventily - sací a výfukový, nikoli 4, jak píšeš. 4 ventily na válec jsou u aut se zvyšovaným výkonem ve vyšších otáčkách. Celkem by ti prospělo nejdříve pročíst ani né tak odbornou literaturu jako cokoli o autech, než se začneš rozčilovat na autora a psát takové blafy!!! Jinak, HEZKÉ PROBOUZENÍ!!!
0/0
9.8.2005 16:13

speedster@iol.cz

Re: Re: 48 ventilů - jen tak pro info
Presne tak,
Moturky typu 1.4 16V se honi ventilama aby to trochu jelo, 4venily / valec, tohle auto ma OBJEM a tedy slusnou naloz. Nepotrebuje to. Dynamika motoru taky podle toho vypada.....
0/0
11.8.2005 10:02

krakra

Paráda
Když jsme jel v pátek odpoledne z Prahy tak jsem je potkal, byla to paráda.
0/0
9.8.2005 8:43

mikesch

Volvo c70
má 5 válců, výkon 176kW a zrychlí na 100km/h za 6.9s, tedy stejne jako ta BMW sračka ... ktará na totéž potřebuje až o sedum válců víc a kýbl motorovýho vobjemu navrch ...
 
takže vo čem to tu vlastně špekulujete, vy kluci pitomí
0/0
8.8.2005 20:53

Yaroukh

Re: Volvo c70
respect 2 c70, ale ty jsi mamlasek :o) rad se pokocham pohledem na c70, jezdi jich mozna i min nez BMW8, ale je "koulema" minimalne o tridu niz nez BMW8 - to je DO-KO-NA-LA kara
0/0
8.8.2005 22:13

Cikan

Re: Volvo c70
Di do haje s tim Fordem. Je to popelnice k nicemu. BMW nemusi byt treba tak uplne povedene, ale je to furt pastva pro oci. Jinak treba Honda S2000 ma 4 valce, necele 2 litry a vykon 177kW.
0/0
9.8.2005 9:14

JiF

Re: Re: Volvo c70
No ja bych spis rekl ze to BYLA pastva pro oci :-( At maji techniku sebelepsi, tak soucasna modelova rada je desna. Zato na tomhle srazu bych se asi poslintal.. :-)
0/0
9.8.2005 10:58

ja

Re: Volvo c70
Sracka si ty ubozacku. Tohle auto je 15let stary, tak se podivej co za sracky delalo volvo pred 15 lety. Takovyhle machyrky mam nejradeji.
0/0
10.8.2005 9:05

OndraTM

Re: Volvo c70
Hodně podivné porovnání .... asi ti uteklo, že BMW 8 je auto které se vyrábělo v letech 1990 - 1998. V té době do bylo jedinečné vozidlo, které mělo a jak vidíš stále má, spoustu příznivců a obdivovatelů. Asi jsi viděl někde obrázek Volva C70 a hned tě napadlo že to musí být to nejlepší... možná by ti maminka měla sem tam koupit i nějaký jiný časopis. No, fakt je, že pro ty co vlastní BMW 8 ...a účastnili se srazu jsou sračky úplně jiné vozy.....
0/0
10.8.2005 11:16

hugo

osmiventilový dvanáctiválec
První model v nabídce, označený jako 580i, měl osmiventilový dvanáctiválec s výkonem 220 kW.
Cože???????
Dneska jsem viděl dvě asi pětičlené smečky osmiček na magistrále - vracely se ze srazu.
0/0
8.8.2005 17:32

demik

Re: osmiventilový dvanáctiválec
Taky na ten 8-ventil cumim... Podle oznaci to ma byt asi 8 litrovy dvanacti valec... Redakce iDnesu je opravdu plna tupcu a technickych neznalku... Chtel bych videt konstrukci tohoto motoru...
0/0
8.8.2005 17:55

invisible4

Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
Redakce to trochu popletla. Osmy používají dvouventilovou techniku, takže 16 ventilů u osmiválce a 24 ventilů u V12.
0/0
8.8.2005 18:51

skautik

Re: Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
no ten V12 je trochu zastaralej motor a opravdu ma jen 2 ventily na valec, ale V8 ma ventily 4. pokud to nekoho zajima vic info na www.e31.net
0/0
9.8.2005 9:24

Yaroukh

Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
Z urovne iDnes nijaqodvazanej nejsem, ale je snad evidentni, ze to jsou prohozene dve cislice, ne?
0/0
8.8.2005 22:14

demik

Re: Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
Ted zase nechapu trosku ja... jaka dve prohozena cisla?
0/0
8.8.2005 22:48

Qido

Re: Re: Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
První model v nabídce, označený jako 580i, měl  - á být 850i
0/0
9.8.2005 7:23

demik

Re: Re: Re: Re: Re: osmiventilový dvanáctiválec
To se sice pekne, ale my tu resime dvanacti valcovy motor s 8 ventily... :) :)
0/0
9.8.2005 9:58

Lukas

Re: osmiventilový dvanáctiválec
no ono je tam blbostí víc 16V V8??????? ja teda nevim, ale 840i (V8 4.0l popř už 4.4 měl ventilů 32). Dale zapoměli na variantu 850ci o vykonu tušim 240kw (4v varianta obyč 850 ktera nahradila verzi 220kw). pak se směju tomu že CSi byl dvouventil....ja sem žil dodnes v domění že to byl 4 ventil (48V)........ no nic at žije idnes.... jen ty fotky kdyby byly větší........
0/0
9.8.2005 15:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.