Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malorážka R32: 250 koní pro golf

Řidičům, kterým je dvě stě koní Golfu GTI málo, nabídne Volkswagen auto plně splňující jejich požadavky na výkonnou adrenalinovou pumpu. Dvěstěpadesát koní, pohon všech kol... Až bude "R32" řádit na silnicích, budou slabší nátury utíkat za svodidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lobař

Automat?
Nemá to být náhodou manuální převodovka a na přání automat DSG?
0/0
20.9.2005 10:47

Miktos

Sorry ale...
Sorry ale za ty peníze pro mě dva roky stará BMW M3 E46. Děkuji
0/0
17.8.2005 16:39

petr

Volvo S60 R
no podle me je takovy volvo S60 R s 300 konema asi tak milionkrat lepsi. nahon na 4 , 300 koni, riditelnej podvozek...a uvnitr se tvari jako limuzina...pohoda, klid, luxus...skvely sedacky, prostor...neni co resit...sice cena o trochu vyssi nes u golfu ale jsou to 2 auta v 1
0/0
17.8.2005 16:21

Roman

VW
Jestli to tak půjde dál tak příště ten motor bude ve Fábii. Golf je původem auto pro chudé a tudíž z něj sporťák nikdo neudělá. První trochu moderní sportkára  za rozumný peníze je Alfa GT nebo Nissan 350Z. Objednejte si testovací jízdu a netrapte se Golfem.
0/0
17.8.2005 8:43

greba

vyssi obrat
Jako majitel pohrebni sluzby se tesim na nove zakazniky. Praci cest!
0/0
16.8.2005 10:07

xyz

mňam
Je mi celkem fuk co kdo kecá ale ten motor 3.2 je slušný péro. Proč se tolik odborníků vzteká a cpe sem ňáký čtyřválcový japonce? Bežte do háje  
0/0
16.8.2005 10:01

big

Re: mňam
protoze 4 valcovy japonci jako treba Impreza maj mnohem lepsi vykon nez nejakej golf. nemluve o haldexovem 4 motion
0/0
16.8.2005 10:27

real_goldie

revo!
revo je tu! Zabava muze zacit!
0/0
15.8.2005 17:19

Schumi25

Golfa za milion?
250koní, hmmm, pěkný, ale co takhle 350koní ve dva roky starým BMW M3 za stejný peníze? Než zanesete ten milion do Volswagenu, jděte si užít zkušební jízdu v lehce ojetym BMW M3 E46 a garantuju vám, že do Volkswagenu už nepáchnete.
0/0
15.8.2005 16:39

big

Re: Golfa za milion?
a ja ti garantuju, ze ti ten golf natrhne prdel ani nebudes vedet jak rychle. u blbyho zadohrabu se ti rozvlni prdel a co s tim udelas? si v p...... BMW ani ostatni zadohrabovy mr**y nebrat
0/0
16.8.2005 10:29

Schumi25

Re: Re: Golfa za milion?
Bohužel jsi pouze automobilový teoretik, živený časopisy SPEED atd., ale chybí ti praxe. Jinak by jsi něco takového nemohl napsat. Další diskuze ztrácí na významu, tedy alespoň do doby než tě někdo sveze alespoň v BMW 330i. Už to by mělo stačit aby jsi přestal opakovat to co jsi někde četl.
0/0
16.8.2005 13:28

revo

hezké
Konečně dostal i Golf 5 řádnou motorizaci. Stejně kvalitní a výkonou motorizaci kterou mám možnost si užívat já v mém AUDI A3 3.2 V6.  Myslím, že jich v Golfech 5 bude jako šafránů, ale zákazník VW má alespoň možnost, vybrat si silný výkoný motor i v nižší střední třídě, tak jako to je běžné u AUDI. Zákazníci AUDI silné motorizace vyžadují, to je i můj případ. Což není možné u průměrných výrobců jako je Škodofka, korejci nebo japonci typu Honda-Mazda ! !  Ti nemají možnost silné motorizace nad 3.0  ani u svých vlajkových lodí. Vím že vás to opět podráždí.  AUDI má možnost seriově dodat i motor o výkonu 331 kW.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO.
0/0
13.8.2005 10:36

BJ

Re: hezké
:o))) ty si vůl, víš když mluvíš o tý technice, tak moc nesrovnávej s Japonci, ty jsou daleko pred tou tvoji Audi! Jinak Japonci nepotrebuji mamuti motory jako tva super Audi, na stejný výkon jim stačí poloviční objem!!! BTW. Kdyz chces srovnavat velky obejmy, tak srovnavej s BMW, proti ni je Audi jen predrazenej shit!
0/0
13.8.2005 12:02

xtender

Re: hezké
je legrační jak nic nevíte, honda nabízí řadu vozů, které mají větší výkon než váš pekáč v základní motorizaci, RL - 300 koní, TL - 270 koní, NSX - 290 koní, MDX (a to je SUV) - 265 koní...
0/0
13.8.2005 12:53

H2O

Re: Re: hezké
A kde ty auta vod hondy prodávaj ? Já byl u hondy a tam mi ten dealer nabídnul s2000 176 KW a prej už jí nevyráběj jen doprodávaj zásoby. Tak ti nevim ale asi kecáš frajere-xtendere.  
0/0
13.8.2005 22:51

xtender

Re: Re: Re: hezké
rika ti neco Acura? Cast Hondy ktera vyrabi tyhle modely pro US. trh... http://www.honda.com/ >> http://www.acura.com/
0/0
14.8.2005 10:41

procházející

Re: hezké
REVO ty seš na palici . Co to sem furt cpeš ? Audi je fajn, ale ty seš K.O. Jediný v čem s tebou souhlasím je že objem ničím nenahradíš. A to je jedinej problém japonců že neuměj velkej objem. Já dávám přednost evropskejm auťákům. Japonec je bezporuchovej ale jen proto si ho nepoběžím koupit. Tak čágo 250 koňový šílenci. Já mám jen 230 koní ale itak mi to stačí.  
0/0
13.8.2005 21:47

AndrewN

Re: hezké
Mě by zajímalo, jestli revo nejezdí max. tak na koloběžce...
0/0
14.8.2005 2:26

honza158

Re: Re: hezké
Revo jezdil s VW Polo a pak s A3 1.6 kterou ma pravdepodobne do dnesnich dnu :)
0/0
14.8.2005 10:33

chestburster

A jéjé ...
To zas budou mít tuňáci pré. Zas pár socek si bude mastit ego (a nejen to) ... Prostě Golf není pravej sporťák a to mi nikdo nevymluví i kdyby se pos*al ...
0/0
12.8.2005 20:58

Hrotič

Kardinální éro
 Nemyslím si, že zrovna takovéto letadlo by mohlo nadchnout nějakou stopařku. Za podobné peníze se dají koupit jiná, 34 x lepší auta. Navíc VW má prakticky nulovou image, takže silně pochybuji, že si toho na silnici někdo všimne. Jízdní vlastnosti asi jako lyže Salomon, takže prd s majonézou.
0/0
12.8.2005 18:29

BJ

Porad je to jen GOLF...
No pekny, VW asi mysli, ze kazdej padne na Prdel, kdyz uvidi 3.2l a 250PS ale jen o tom to neni a za ty prachy uz kort ne! Subaru STi, Mysak EVO IV, Focus RS to je strelba, ale tohle Nemecky monstrum??? Diky ne
0/0
12.8.2005 17:54

Tarwas

revo
revo? revo? kde je revo? snad se někde nanabořil se svojí a3 :)
0/0
12.8.2005 17:31

JiF

Re: revo
Nooo taky sem na nej zvedavej. Pred casem sem ho nastval tvrzenim, ze kdyz budou soudruzi ze spravni rady WV chtit, bude ten jeho motor i Golfu. A je to tu. :-)
0/0
12.8.2005 20:57

mirek

golf
tak to bude zase sračka jako většina německých krámů  mizivá kvalita za ukrutný prachy-něměcké motto současnosti.
0/0
12.8.2005 17:01

RX-8

??!!! nejde jen o R32
st...je to paráda...sbalit kočičku.a jet se s ní projet...v obou směrech je to super adrenalin..jestli chápeš...
RX-8 FOREVER
0/0
12.8.2005 15:41

mmm

Re: ??!!! nejde jen o R32
ty vypadáš minimálně na člena mensy !! a strašně rychle musíš umět řadit...a třeba i koulema..
0/0
12.8.2005 16:16

RX-8

??!!! nejde jen o R32
Typickej projev českýho xindlu...
jezděte si každej ze svým...ať už to je offroad, 100PS tucťák ( to aby dodržoval zákony na českých silnicích....VOLE! ) nebo cokoliv co plně vyhovuje vašim potřebám...neserte se do lidí co si auto kupují pro zábavu a radost z jízdy...ne  na nákupy a cestu do a z práce...Pro tohle je octavia...passat..nebo podobný tucťárny..
R32 je příklad ( i když ne zrovna karosářky povedenej ) auta, který si pořídí člověk s vyjímečným vkusem a úplně jinými zájmy než je cesta s rodinou na dovolenou ( s karavanem...nebo dokonce s přívěsem a jachtou ( CO TO SEM SEREš??! )  a jízda z hučícím líným monstrem...
V tomhle případě nikoho nezajímá...debile...že benzín bude za nějakej čas stát 80 kachlí...za tu dobu už bude er dvaatřícítka na alternativní pohon...pablbe...
a spešl pro Tebe Pablo...auto JE zvětšovák přirození...sice až v druhým případě...ale sakra JE...a mysli si o tom co chceš...není to uboho
0/0
12.8.2005 15:38

Nick

vw golf -
auto - buh.
0/0
12.8.2005 14:17

Jencek

BMW 130i
Za milion beru 130i a golf se muze jit zahrabat, ani to nemusej vyrabet. jj 4x4 nejakym haldexem nebo podobnym paskvilem... to je teda lakadlo.
0/0
12.8.2005 13:57

hondzik

Re: BMW 130i
:))) ha haaa vytahnu malyho fiatka a muzes se jit klouzat.)
0/0
12.8.2005 14:18

big

Re: BMW 130i
pod milion si koupim stary GT Imprezu a nemeckej zadohrabovej shit zvany BMW se muze jit zahrabat.
0/0
16.8.2005 10:33

anderson

WRX Sti, Evo, Type R
Koukam  na diskuzi a temer kazdej tady ma WRX, Evo nebo Type R. Ja si vzdycky myslel, ze lidi co maji na takovyhle kary (a hlavne na ten benzin co to zere) nemaj cas psat o tom na netu, ale makaj aby si na to vydelali. Asi delam neco spatne. Nebo ze by vetsina z nich kecala? Internet je vsemocne medium, hlavne pak anonymni.
0/0
12.8.2005 13:27

hondzik

Re: WRX Sti, Evo, Type R
no ted my sklapla pusa.mas pravdu:)taky me to mrzelo ze jsem to napsal.........jinak makam a to hodne...ale miluju noviny resp. informace tak se tady obcas objevim
0/0
12.8.2005 13:36

mikeschek

Nad 200 koní je svět veselej ...
Mám o 7 koní míň, tj. 243, a 330 Nm benzín, a to auto udělá vždy okamžitě přesně to na co si pomyslím. Bez přehánění. Má sice jen náhon na předek, ale aspoň je to trochu adrenalin když v 80km/h na 3.r.s. zabere turbo a protočí se kola. Mj. zrychluje mi to za 6,9 na 100 a např. na 5.r.s. to začne kolem 3500 nádherně táhnout, tj. kolem 180km/h, tj. tam, kde ostatním už dochází dech ...
Max. je omezena na 250 ale v česku ani jinde jsem to netestoval, 230 mi stačilo, na to neni žádná česká silnice dělaná, kromě pár stovek metrů kolem prahy...
Jo a ten golf, ten bych bral, je to cool kára a AWD je určitě něco do čeho půjdu u svýho dalšího auta ... chci si zajezdit i v zimě a v rodině už jedno AWD máme druhým rokem ... 235 koní, 2,5Turbo, automat, limuzínka ... nádhera, ostatní na sněhu stojí nebo jedou 50kou, tyhle čtyřkolky sedí jak přibitý a dá se s nima jet dvakrát rychlejc ...
0/0
12.8.2005 11:49

hondzik

Re: Nad 200 koní je svět veselej ...
asi jsi velmi dobry jezdec:) hihi  mam evo takze s tema tvyma pazitkama si na me netukas...ale v zime kdyz pojedu 50 tak ty me predjedes 100? nejsi nahodou kresta?:)  no nevim jak sis mohl vydelat na takovy luxusni kary kdyz meles takovy blbosti...ale ulety ma kazdy...me nevyjimaje:)
0/0
12.8.2005 11:58

malcor

Re: Nad 200 koní je svět veselej ...
Jo jo neni nad to jet 100 tam kde jezdi v zime jini 50. Kazdej ostatni s tim pocita takze pak urco nejsou zadny nehody, mrtvi....
0/0
12.8.2005 12:10

hondzik

Re: Re: Nad 200 koní je svět veselej ...
presne tak:) neni nad to kdyz clovek uvazuje dopredu:)ale to ten clovicek asi nevi...to musi byt osobnim zivote veeeeelmi uspesny:)
0/0
12.8.2005 12:16

MIrek

:))
se svojí Fábkou 1,2HTP bych ho trochu podusil:)))))))))))))))
0/0
12.8.2005 11:12

výkon

svezu autora článku
uhýbat ? komu ? snad ne golfu, takový batůžek s mizerným podvozkem bez trvalého 4+4 a mezinápravových diferenciálů vyženu ze silnice kdy mě napadne
0/0
12.8.2005 10:18

mm

Re: svezu autora článku
ty budeš mít doma minimálně discovery...
0/0
12.8.2005 10:36

výkon

Re: Re: svezu autora článku
to zrovna ne pouze STI od Prodrive 
0/0
12.8.2005 10:41

mm

Re: Re: Re: svezu autora článku
dobrý vkus, opravdu. tohle auto se mi moc líbí
0/0
12.8.2005 16:19

boskooov

K cemu to vyrabej?
Maximalka na dalnici 130 km/h... K cemu auto, ktere jede 250 km/h, kdyz s nim muzete takto jet max na nemecke dalnici? Z 0 na 100 za 6,5 vteriny? Tozn. ze na mestske rychlosti (50 km/h) jsem za nejake 3 vteriny... K cemu? To je tak na to skoncit ve meste nekomu v kufru... :-)
0/0
12.8.2005 9:46

real_goldie

Re: K cemu to vyrabej?
Jednak se s tim muze clovek moc hezky project po nemecky dalnici, a ta sila je na bezpecny predjizdeni. Je rozdil, jestli predjizdis 6 sterin, nebo 15, kdyz s tim clovek umoi jezdit, tak tu silu vyuzije na bezpecnost.....(kdyz ne, tak se v tom zabije)
0/0
12.8.2005 9:55

boskooov

Re: Re: K cemu to vyrabej?
To je mi jasny. Ale bezpecne predjizdi i muj Focus 1,8. Nemam pocit, ze by byl linej... I na to predjizdeni mi prijde zbytecny 250 koniku... A bezpecne predjizdeni je hlavne o odhadu ridice. Da se predjet i skodarnou, ale samozrejme to trva dele, takze musi byt pred vami prazdny delsi usek
0/0
12.8.2005 9:57

juj

Re: Re: Re: K cemu to vyrabej?
těch prázdných delších úseků je čím dál méně, tak asi proto více koní pro zachování bezpečného předjetí, možná
0/0
12.8.2005 9:59

real_goldie

Re: Re: Re: K cemu to vyrabej?
Kamarad mel Fokuse 1.8, bylo to zivy auto a hezky svezeni... Ta sila VW 250 koni se necha vyuzit na rychle a bezpecne predjeti, mimo to je to hezkej pocit, kdyz vas auto zatlaci do sedacky. Jasny ale je ze kdyz se nekdo "utrhne z retezu" a zacne tech 250 koni vyuzivat na to aby se predved, taj je to tragedie....
0/0
12.8.2005 10:16

mikeschek

Re: Re: Re: Re: K cemu to vyrabej?
Mám o 7 koní míň, tj. 243, a 330 Nm benzín, a to auto udělá vždy okamžitě přesně to na co si pomyslím. Bez přehánění. Má sice jen náhon na předek, ale aspoň je to trochu adrenalin když v 80km/h na 3.r.s. zabere turbo a protočí se kola. Mj. zrychluje mi to za 6,9 na 100 a např. na 5.r.s. to začne kolem 3500 nádherně táhnout, tj. kolem 180km/h, tj. tam, kde ostatním už dochází dech ...
Max. je omezena na 250 ale v česku ani jinde jsem to netestoval, 230 mi stačilo, na to neni žádná česká silnice dělaná, kromě pár stovek metrů kolem prahy...
Jo a ten golf, ten bych bral, je to cool kára a AWD je určitě něco do čeho půjdu u svýho dalšího auta ... chci si zajezdit i v zimě a v rodině už jedno AWD máme druhým rokem ... 235 koní, 2,5Turbo, automat, limuzínka ... nádhera, ostatní na sněhu stojí nebo jedou 50kou, tyhle čtyřkolky sedí jak přibitý a dá se s nima jet dvakrát rychlejc ...
0/0
12.8.2005 11:48

JirkaK

Re: Re: Re: Re: Re: K cemu to vyrabej?
ctyrkolka na snehu sice pojede rychlejs, lip akcelerovat, ale k cemu ti to je kdyz ta ctyrkolka na tom snehu brzdi stejne jako dvoukolky... takze cim rychlejs pojedes tim hur to ubrzdis, spis neubrzdis a co neubrzdis neukecas :))
0/0
12.8.2005 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.