Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na železničních přejezdech musí řidiči porušovat předpisy

V České republice existuje minimálně 353 železničních přejezdů, které jsou nebezpečné pro auta i vlaky, říká drážní inspekce. Řidič má na vybranou: buď je nucen zastavit na kolejích, nebo nedat přednost autu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Corwin_x

15. 8. 2005 8:28
...
U nas mame super prejezd, tak v polovine pripadu jdou zavory dolu, ctvrt hodiny nic a pak jdou zase nahoru... Nebudu se divit, az jednou nekomu jebne a proste to tam prosvisti, ja uz mam kolikrat taky cukani.
0 0
možnosti

Mak1

15. 8. 2005 8:20
Přejezdy
no - možná by ubylo lidí jezdících přes železniční přejezd na červenou, kdyby byly přejezdy nastaveny tak, že třeba do 30s po červené by jel vlak - ne jako třeba v Golčově Jeníkově, kde si vlak stojí ve stanici a závory už jsou dole a všichni čekají až vlak odjede ze zastávky. Nebo nedávno v Milovicích, kde jsem po 10 min. čekání radši auto obrátil a jel jinudy.
0 0
možnosti

spartaman

23. 8. 2005 11:54
Re: Přejezdy
Stejně jako u Doňova. Tam je to taky. A v Bubenské (Praha 7) se taky čeká dost dlouho, než se vlak uríčí přejet. A tam to navíc ještě velmi komplikuje situaci v okolí, třeba na křižovatce s Veletržní. Hrůůůůůůza    
0 0
možnosti

vita

13. 8. 2005 11:52
nesmím
zastavit a stát do 15m od přejezdu a když je tam stopka, tak zase zastavit musím??????
0 0
možnosti

HR

13. 8. 2005 13:51
Re: nesmím
Je rozdíl zastavení a zastavení vozidla (třeba na stopce). Jsi-li majitel řidičáku, tak ho odevzdej, neznáš-li tyto základní rozdíly...
0 0
možnosti

Vendula

13. 8. 2005 9:18
řídím Hummer
ten originální, nějaká lokomotiva mě nevzrušuje a jsem postrachem všech želeničních vleček
0 0
možnosti

Tomcaj

13. 8. 2005 10:28
Re: řídím Hummer
To ti je nanic... Mohutný, materiálově neošizený rám jakéhokoliv železníčního vozidla (od drezíny výše) udělá i z Hummera zmačkanou plechovku. I obyčejný motorák váží několi desítek tun... Nezkoušejte svého miláčka.
Jednou (za totáče) se na přejezdu srazil motorák s ruským vojenským náklaďákem. Motorák sice vyskočil z kolejí, ale jinak měl jen ohnutý plech na konci nárazníku. Náklaďák byl na odpis.
A představa. že se neohroženě postavíte na hlavní trati před rozjetý rychlík s hmotností cca 300 tun...
0 0
možnosti

eda

13. 8. 2005 9:17
Vlaky by měly dávat přednost autům!
Zrušit dráhy a z každého kolejového pásu udělat dálniční pruh!
0 0
možnosti

Tomcaj

13. 8. 2005 10:30
Re: Vlaky by měly dávat přednost autům!
Z dvoukolejné tratě by byla tak akorát silnice 1. třídy a max. jeden směr dálnice.
0 0
možnosti

Hekynen

13. 8. 2005 9:07
Prejezd
Z jednoho takového přejezdu jsem onehdá vyjížděl. Na hlavní provoz jako prase, jedno auto (a kamion) za druhým. Stát na kolejích pod šraňkama teda nic moc. Pak mi už došly "nervy" a prostě jsem se tam doslova "vmrdnul". A to jsem jenom odbočoval doprava. Radši trocha plechu s osobákem, než se přetlačovat se Sergejem.
0 0
možnosti

Romiks

13. 8. 2005 9:09
Re: Prejezd
.....:-)))))))  
0 0
možnosti

Stanislav_x

13. 8. 2005 8:55
Teda nechápu
Já měl za to, že dopravní odbor každou takovou stavbu (přejezd) musí schválit. Pod takovým zvěrstvem musí být přeci něčí podpis.
0 0
možnosti

CCC

13. 8. 2005 7:58
Ach jo
Řidiči se často vymlouvají na to, že byli oslněni sluncem a že přehlédli kmitající výstražná světla, případně rovnou přiznávají, že si výstrahy nevšimli. - no a nejčastější situace je ta, že slunce nesvítilo, světla nepřehlédli, výstrahu viděli, ale na všechno se vys.... a jeli dál...
Zajímalo by mě taky, kolik nehod na těchto nebezpečných přejezdech bylo. Osobně bych řekl, že málo, protože tady si skutečně řidiči dávají pozor...
0 0
možnosti

paklos

13. 8. 2005 2:04
kamikazee
"když je vidět nebo slyšet přijíždějící vlak (tento zákaz neplatí, když na signalizaci svítí bílé přerušované světlo)."
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!