Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měsíční krajina láká: Renault Egeus

První SUV francouzského původu je na světě. Má tajemné jméno Egeus a vyrobila ho automobilka, které experimentování s automobilovými třídami rozhodně není cizí. Jako každá správná studie se chlubí hi-tech technikou, do světa ale renault pro volný čas vyrazí až za dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moldau

zkušenost
já mám s RENAULT tu nejlepší zkušenost a jedná se o kvalitní a neporuchové auta. Jejich DESIGN je také pěkný. Cena nebude určitě nijak malá a tak by jsem doporučoval nezávidět... tudíž nepomlouvat
0/0
17.8.2005 11:33

mirek

Re: zkušenost
Tak to jsi opravdu štastný člověk doufám,že ti to vydrží všichni mí známí,kteří si tyto výrobky renault technologie pořídili jsou velmi roztrpčení viz příklad 3 laguny a co kus tak v servise během roku cca 130-150000 jen na udržení provozu.To nepočítá odtahy a nenastartované auto.Ve značkovém servise mu po x opravách dali radu ať si koupí radši auto od jinýho výrobce že závady na autech jsou normální .Doba kdy tento výrobce vyráběl kvalitní vozidla je dávno pryč.Tvrdím,že renault prodává auta v nejhorší kvalitě na evropském trhu.Konkuruje mu snad Dacia-renault,nebo VW.
0/0
17.8.2005 12:02

ja

Re: Re: zkušenost
bohuzel jsme meli v rodine podobne zkusenosti prave s lagunami pres cca 3-4 roky. poruchy a jejich opravy zahrnovaly i veci jako zlomenou poloosu ci totalne odeslou prevodovku, obe cca do 80000
0/0
17.8.2005 12:43

orangexx

Re: Re: Re: zkušenost
Vidim, ze Renault znas akorat podle nazvu. To mas nejspis Lagunu r.v. 2000-2001. Nemuzes podle ni hazet do jednoho pytle ostatni modely.  Bohuzel tyhle Laguny vyhodily na trh driv, nez vychytaly mouchy. Sam mam Scenica r.v.2001 a krome normalnich oprav po 120.000 km je uplne v pohode.
0/0
16.10.2005 12:09

Mára

FR
Moje osobní zkušenost : Francouzský auta jsou na ho*no
0/0
17.8.2005 10:35

Rebby

Hmmmm
Designeri se nechali inspirovat Infinity. Mozna az moc, kdyz se koukam na tu zad :o)
0/0
17.8.2005 9:56

naked

Re: Hmmmm
žádná nahoda nissan a renault jedno jest takže proč by matka renault měla vyvijet nový podvozek a potážmo vůz,že.tak je to přepracované infiniti ale udělali to aspoň s vkusem
0/0
17.8.2005 11:22

mirek

renault
No je to tradiční obluda alá renault i když vel satis nebo nový megan je daleko hrůzostrašnější .Pokud k tomu připočteme poruchovost,která je renaultu vlastní a neskutečná cena náhradních dílů,tak to může koupit jen neznalý hlupák.Když francouze ,tak jedině od PSA je to jiná liga.
0/0
17.8.2005 9:24

Petr

Re: renault
Nevím, jezdím už přes 3 roky s R19 a nemůžu si ani v nejmenším stěžovat. Pohodlné, spolehlivé a i celkem úsporné (motor 1,8, 100kW - průměr kolem 6-7 litrů benzínu) auto. A navíc i po letech mimořádně hezké ;-)
0/0
17.8.2005 11:07

Nick

copy of
audi ...
0/0
16.8.2005 18:35

FANDA

servis
No a pak si dejte takové auto do českého servisu. Garantuji, že se nestačíte divit !!!  (vlastní zkušenosti s renault servisem po celé ČR).
0/0
16.8.2005 17:41

filip

první SUV?
Já myslel, že za SUV bylo považovaný už Scenic RX4. Mimochodem velmi slušný vozítko, bohužel trošku dražší na naše poměry. Co teď udělali novou řadu Scenic, žádné "terenní" auto nenabízí, což je škoda. Tak doufám, že se Renaultu podaří nějaký pěkný kousek.
0/0
16.8.2005 13:30

spartaman

Re: první SUV?
Taky mě to napadlo.......
0/0
16.8.2005 14:34

JiF

Re: první SUV?
A nebylo to tehdy ještě jako Megane Scenic?
0/0
16.8.2005 22:18

bandicoot

hmmm...
Až na ty 4 místa uvnitř a menší kufr je to dost dobrý...  Ale i tak si myslím, že je možný se vyřádit na designu a přitom neztratit ze zřetele praktičnost. Uvidíme, co ve finále vyjede do provozu.
0/0
16.8.2005 12:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.