Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sen doktora Blažeje: Honda Civic, kapitola osm

Žádná naleštěná autosalonová studie dobrá akorát na lapání prachu, je to auto které vyrazí do provozu! Honda Civic osmé generace, která byla vidět na ženevském autosalonu letos v březnu, zamíří ve své nezměněně šokující podobě na silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrumr

kW
Ta 1,4 mohla na tuto dobu být silnější
0/0
17.10.2005 18:35

Vasek

kecy
Vetsinou souhlasim,Honda a celkove japonska auta jsou nejlepsi,proto take nejprodavanejsi v USA.
Americka auta se zlepsila,ale je ste furt to jsou smejdy.Kde to berete,ze Japonci neumi velky motory ? Ja mel Infiniti Q45(luxusni divize Nissanu) a to byl osmivalec,4,5L,286 koni,kroutak jako krava a nad 4000 otacek se z toho staval tryskac :o)
0/0
17.10.2005 7:50

hcvman

Pneu
205/22 R16 - neni to nejakej error?
0/0
7.10.2005 16:05

F.Janota

Auto doktora Blažeje
Chcete-li vidět autentický automobil,se kterým jezdil doktor Blažej v seriálu Nemocnice,máte možnost ho vidět v našem showroomu Honda Motol Praha 5 Za Opravnou 1 (na Plzeňské u motolské nemocnice)
0/0
16.9.2005 10:58

Jumbo

ještě pro REVA
Tak třeba tady si něco přečti, srovnání Civic Type R a Golf GTI.. http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp?ARI=1394&CAI=2109  podívej se dobře na parametry motoru, max.výkon a max.krouťák, a popřemýšlej který motor je asi lepší??? nebudu zde rozebírat jak jsou na tom s emisema - honda totiž vždy plní normy na emise již několik let dopředu než vůbec tyto emise nastoupí v platnost... ha ha , ještě nějaké poznatky milý REvo? radši si užij toho tvýho "německýho" čouďáka
0/0
2.9.2005 11:12

Jumbo

Pro REVA
Hele, co to tady píšeš za hrozný kraviny? Že je honda podprůměrná?? Si nejspíš blázen! Víš proč nemá žádný japonský auto víc než 280koní? Protože to neumožňují jejich zákony!!! Proto taky nemusí vyrábět osmiválce jako jiní, oni je ostatně ani nepotřebujou.... Viz: Honda NSX 3,2 V6 VTEC - 280 koní.. ukaž mi jakkýkoli jiný auto !!!BEZ TURBA!!! co dosahuje podobných výkonů?? Moc jich nenajdeš a u audi už vůbec ne. Klidně tě rozdrtim s  mým podprůměreným (jak píšeš ty - pro mě a pro ostatní co jsem kdy svezl je to naprosto dokonalý auto s dokonalým designem a ještě dokonalejším motorem) Civicem 1,6 DOHC VTEC (160koní:) z roku 1991.. prober se magore... nebo ti fakt natrhnu prdel
0/0
1.9.2005 12:11

d13b2

Re: Pro REVA
Pekne si se do nej voprel......Von si mysli, ze ta jeho TĚŽKÁ chudinka se 6 valcema da hondu? Trochu naivka. (1.6 DOHC VTEC - dobra volba a co teprf 1.8 VTI - to je strelba) HOND JE HONDA !!! Ale to REVO nepochopi. Zije je v tom svym omylu.
 
 
 
 
0/0
1.9.2005 19:23

Jumbo

Re: Re: Pro REVA
Jistě, tyhle lidi jsou hrozný, vůbec asi nechápou jak motor funguje a že Hondu nějaký turba vůbec netrápí, ta skoro jako jediná (a BMW) dělá sériové motory jedině bez turba, protože ho nepotřebují, výkon dohánějí pokročilou technologií o který si všechny evropský, americký a ostatní keply mohou nechat jen zdát...Prostě japonci to holt umí. Jasný důkaz se motor z S2000 - dvoulitr a 240 koní jen díky super technologii I-VTEC - což REVO asi stejně neví co to je ... No užívej si tu svojí těžce podprůměrnou audi a budu se těšit až se potkáme abych ti ukázal zadek mojí hondičky!   HONDA FOREVER!!!
0/0
2.9.2005 10:53

Jumbo

Re: Re: Re: Pro REVA
Ještě ten stupidák píše: civic bez řádné motorizace, takže čti ty blbečku: rok 1990 - motor 1.6 DOHC VTEC - 150-160koní (podle typu A1-A2)!!! žádný turbo!!! najdi mi kdekoli na webu motor co může konkurovat tomuhle??? najdeš pár 1.6, ale všechny s pomůckou zvanou TURBO!!! a s výkonem třeba jen o šest koní vyšším!! V japonsku prodávaný Civic Type-R r.v.1996, motor 1.6 DOHC VTEC TYPE-R 185 koní!!! to už neumí žádný výrobce ani s TURBEM!  A pak v Evropě prodávaný Civic Type-R r.v. 1999-, 2.0 DOHC i-VTEC Type-R, výkon rovných 200 koní!!! V japonsku prodávaný se zvýšeným výkonem 215 koní ... takže Civic bez řádné motorizace??? ANI OMYLEM!!! než začneš psát příště nějaký bludy tak si nejdřív sežeň dobrý informace... když budeš mít zájem vidět, jak vymačkat z motoru B16A1 (montovaný právě do Civicu a CRX) rovných 400koní na brzdě, tak se o
0/0
2.9.2005 11:02

freestyler

sám si slabej , statistiku
Honda S2000 177kW! a je to 2.0 bez turbíny! Tak se s těma německejma vehiklama běž zakopat, muhehe  VIVAT HONDA
0/0
31.8.2005 10:46

Andee

Pneu 205/22 ????????
To snad ne... 205/22 by ze mě asi vymlátilo duši...
0/0
30.8.2005 12:23

Barry

jen tak dal
Tolik povidani o vikonech a silnich motorech od lidi kteri nechapou ze motor ma mit objem a silu. U nas ve statech pozname dobri auto uz podle zvuku ani se nemusime divat . Nebudu tadi rozvadet jak to je ze to pozname. Snad jen ze japonsky a asijsky auto zni jako moje domaci sekacka na travu. Americki auto zni jako normalni auto a hlavne ujede bez problemi milion maili . Japonec vidrzi jako ta moje domaci sekacka asi dvestepadesat tisic maili. Evropani to pochopili a do statu vozi auta od sestivalcu vis. Tim nechci ric ze je honda spatni auto. Do mesta je dobra treba na rozvazeni pizzi ale na normalni jezdeni to neni. Ja jsem si radeji priplatil a mam chrysler 300 C 5.7 V8 za 29  tisic USD.
0/0
28.8.2005 23:12

speleo

Re: jen tak dal
k čemu je v evropě auto (5,7 V8) který žere jak s protrženou nádrží? K čemu je americký auto na který tady neseženeš náhradní díly? K čemu je ten slavnej výkon, když stejně můžeš jet po čechách max. 130km/h a to jede i moje 1,2? K čemu je 5,7l když se u nás povinné pojištění auta zatím počítá právě z objemu motoru a tím pádem platíš daleko víc vlastně za nic? A další věc - nauč se prosím "česki", píšeš jak pitomec.
0/0
29.8.2005 9:25

hondzik

Re: jen tak dal
nic proti tobe ale to auto je pekna sracka a paskvil...proste americky auto.......no maji se kluci ze zamori jeste hooodne co ucit
0/0
29.8.2005 17:36

hondzik

Re: jen tak dal
jo jeste neco americka kara vydrzi pres mil mili? ty si ftipalek....mozna ano ale tak max. auta 60, 70 let...a ne dnesni technicke karky.....jezis ty ses nouma......nevim jak ty a lexus od toyoty ti 300 prevalcuje jedna radost....:) ale na to ses moc hloupej aby si to vedel...
0/0
29.8.2005 17:39

JiF

Re: jen tak dal
Zas jeden co usina s americkou vlajkou misto mozku :-) Promin, ale ameriku v cechach? To je jak Skodovku v Americe..... My tady nemame radi misto osobaku kraksny velikosti kamionu. Tam pak petilitr potrbujes uz jen aby si se rozjel. A k tomu automaaat a specialni drzak na hamburger... No uz prehanim.
0/0
29.8.2005 22:46

ZUZANA

Re: jen tak dal
Mám auto od frantíků najeto 600 000,diesel,a co motoru se týče-znám jen olej a filtry.
0/0
30.8.2005 10:22

Vendula

Re: jen tak dal
Že tě to baví...
0/0
30.8.2005 19:37

Noční dříč

Re: jen tak dal
Sy myslím, že osmiváílec není špatnej. Ale když všichni tvrdíte že je špatnej, tak souhlasím. Začnu poslouchat jestli rozeznám motor od sekačky od asijských a korejských vozů. Pak se ozvu jestli je to poznat, ten rozdíl.
0/0
31.8.2005 0:19

maros77

Re: jen tak dal
No neviem. Ropa ide stále hore. Neviem kedy sa to zastaví. Daj vedieť keď prestaneš zvládať tankovanie do toho tanku a kúpiš si Yarisa...
0/0
7.9.2005 7:32

mandrake

Japonci neuměj velký motory?
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=5688
0/0
28.8.2005 19:34

Rotoped

Re: Japonci neuměj velký motory?
Kdyby jsi se podíval do Japonska tak by jsi zjistil (ve větších městech), že na tamních silnicích se kromě různých prdítek, které se používají na rozvoz čehokoliv, převažují auta typu MPV (velikost Renaultu Espace), případně sedany. Vše má automat a objem dva litry a více.
0/0
29.8.2005 13:10

mandrake

Re: Re: Japonci neuměj velký motory?
ano proto tam byl ten otazník
0/0
29.8.2005 15:11

mandrake

Objem motoru
Mám takovej pocit že velkoobjemové motory se dělají pouze pro Ameriku   z důvodu   nizko oktanovýho benzín . Každému motoru   prospívá nižší hmotnost všech dílů protože   tím sou síly v motoru menší tím je větší kruťák atd.Motor 4.5 prostě nemůže být lehký .
0/0
28.8.2005 19:28

Volvo Fahrer

REVO revo
Hi Revo, nechci ti kazit den, ale přeplňovanej 5válec od Volva 2,3 litru dává 243 koní a 330 Nm. A to se do něj leje benzín 95 oktanů v množství 9-11 litrů na 100km. Volvo má tedy oproti Audině: * o jeden válec míň * o jeden litr obsahu míň (cca) * stejnej výkon (cca) * větší zátah * menší spotřebu * nižší hmotnost * nižší cenu   Tak co tu ku*va pořád zpíváš o Audině? Známej si šel pro novou A6ku a ti oslové mu ji nepředali přotože se hned po nastartování odešlo palivové čerpadlo. Bude mít nové "opravované" auto. C'est la vive.
0/0
28.8.2005 0:02

Volvo Fahrer

Re: REVO revo
Ještě malé addendum: * Audi má voliteně quattro, to vidím jako jeho jedinou výhodu (na zimu) * motor má z Golfa R32 * ten zátah je menší jen o 10  Nm takže cca stejné * zrychlení je u Audi o chlup lepší, volvo to má na stovku za 6,9, audina za 6,5. Spíš záleží na zručnosti šoféra při řazení. Ale Revo určitě jezdí stejně dobře jak píše, takže by na volvu udělal 0,4 sekundy!! * Cenově je volvíčko ovšem na ca dvojnásobku ceny A3ky (1,8 M ceníková cena) Váhově je audina lehčí o cca 200 kg, což vysvětluje ten rozdíl ve zrychlení. Vivat Revo!   Toto a další detaily viz http://www.lycos.de/startseite/auto/news_service/show_test.html,,i_1129/audi-a3-32-quattro-sportsimulator-mit-reisequalitaeten.html  
0/0
28.8.2005 0:03

Volant

Re: REVO revo
Co tu kecas ....Volvo zadny preplnovany motor 2.3 nema....
0/0
28.8.2005 19:10

Revo

Re: Re: REVO revo
Volante, Volvo má 2319 ccm 5 válec HPT high pressure turbo, ty osle. neumíš ani hledat na netu. Mamrde!
 
 Audi, náskok díky technice
0/0
28.8.2005 19:42

Hani

Re: Re: Re: REVO revo
Dost slabej pokus napodobit REVA. Příště si s tím plagiatorstvím dej víc práce. REVO je sice prašivka ale todle by nikdy nenapsal. Ten by Volvo hned v úvodu příspěvku pořádně pošpinil a rozšlapal.  
0/0
28.8.2005 23:56

Martin

REVO
Revo, ty jsi skutečně neskutečný MAGOR... Tipuji tě na 8 let starou Audinu s obrovským křídlem vzadu, obrovským spoilero-nárazníkem vpředu,svítícíma tryskama ostřikovače a pobouchanýma barevnýma světýlkama pod prahy a motorem. Prostě auto jak sundané z kolotoče.
0/0
27.8.2005 19:12

JiF

Re: REVO
Mozna ze fakt ma A3 s trilitrem. Ale stejne to neni auto ze kteryho bych si sednul na zadek. Treba REVO ma prachy. I kdyby ano, tak ma JENOM PRACHY. On neni schopnej se realne divat na cokoliv jineho. Obcas je mi ho lito.
0/0
27.8.2005 22:56

mjfox

1.generace
Když se dívám na foto 1.generace, tak se mi začíná líbit. V Nemocnici mi to nic extra nepřislo, ale tady na tý fotce je to kouzelný autíčko. Ani se nedivim těm vysokýk prodejů 1.generací.
0/0
27.8.2005 15:09

poradce

blazej
nejezdil blazej s civicem i ve NNKM2?
0/0
27.8.2005 7:45

mates

Re: blazej
Jojo, s třídvířkem poslední generace.
0/0
27.8.2005 10:29

revo

a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
To je hrůza. Dnes se diskutuje o podprůměrném Civicu od podprůměrné Hondy, minule to byli podobné pokusy o auta z číny, předtím podprůměr jménem Dacia Logan, do toho ob týden Škodofky. Nyní již chybí pouze příspěvek o nějaké mizerné Mazdě, poté  Moskvič a bude to komplet.  Jedno mají tito podprůměrní výrobci společné : Neumí a sériově nevyrábí motory nad 3.0 litry a takový šesti-osmi válec těmto výrobcům nic neříká ! !  Já mám jasno ! ! AUDI A3 3.2 V6 mi plně vyhovuje. Což se o Civicu, mimochodem velmi ošklivém vozu, bez řádné motorizace, nedá říci ani omylem ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. 331 kW u AUDI A8. Takový výkon nemá ani jedna seriově vyráběná Honda ! !  
0/0
26.8.2005 23:42

amraam_7

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
objem motoru neni technologicka vymozenost, zkuste to pochopit
0/0
26.8.2005 23:48

MUF

Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Amrame ty seš jelito . Tak proč to ty šikmovoký machři nevyráběj a neumněj vyrobit velkoobjemovej motor když to není technická vymoženost. My řekni jedinej důvod. Pamatuj si ty šikmvoký jelito že objem ničim nenahradíš ! Čtyřválec nemá šanci proti 6-8 válcům ve výdrži a mohutnýmu výkonu. Na to nemusíš bejt študovanej inženýr. Ale ty seš máklej tak to tě vomlouvá ty šikmovokej machýrku.
0/0
27.8.2005 0:02

amraam_7

Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
jezdim V6tkou Fordem, takze se zklidni. velkoobjemovy motory sou prezitek, objem nahradis turbem nebo kompresorem.a jen tak mimochodem... Supra jezdi s 3.0 V6, Mazda 929 ma 3.0 V6, Infiniti QX56 a Infiniti Q45 maj dokonce 4.5 V8..... radsi si neco precti o autech, nez vlezes do diskuze, jo?
0/0
27.8.2005 8:58

mates

Re: Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Přesně tak, ona i ta Honda (pro kterou je v tomto ohledu Evropa a ještě stát od státu něco jako křovácká země) má v Americe motory dost o něčem jiném. Z pohledu trhu to chápu, maj to tam jak cvičky.
0/0
27.8.2005 10:35

goob

Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
No jasně, každý má na to, aby mohl živit šestiválcový třílitr... :-/ goob B-]
0/0
27.8.2005 10:34

hondzik

Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
ty jsi nouma ...objem je vsechno? ha ha doufam ze nejses ing........protze by si vyrobil tak trabose.....hmmm..a to jeste toho trabanta utrazim.)...sedel se nekdy v nissan skyline 2,5 biturbo 500koni? pak zmenis nazor kdyz zjistis ze te ferrari nedhytne...ale na to ses moc ubahej belasek ...
0/0
27.8.2005 11:40

d13b2

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
REVO tobe uz nikdo nepomuze. Stale si zij v tech tvych ... (audinach)
0/0
26.8.2005 23:56

Méďa

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Revo nepruď. No ano, audi je kvalita ale v německu a na celý zeměkouli je to asi tak. 1. MERCEDES, 2. BMW, 3. AUDI a pak ti všichni ostatní. Japonci vyplňují díry v trhu v tom maj primát, ale špatný rozhodně nejsou. Vyrábí přesně to co chtějí jejich zákazníci. Přesně to platí obráceně. Mercedes vyrábí sílu, výkon, luxus protože to jeho zákazníci vyžadujou. To samý platí i o BMW a Audi.
0/0
27.8.2005 0:25

Hani

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Audi je oproti japonským autům nespolehlivej sráč, uměle vytvořená "luxusní" značka, pitomče. A že neexistují japonská auta s velkoobjemovými motory není pravda.
0/0
27.8.2005 11:57

Jirik

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Revo, ty jsi kus vykastrovaného hovězího,. Takový blábol. Audi umí poze motory s turbem, jinak neumí vůbec nic. Turbo je berlička, a jen dobrř výrobci motorů jej nepotřebují. Hádej, kteří. A Kdo umí motory,je vidět i v F1.
0/0
27.8.2005 14:19

Hydemonn

Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Souhlas. Revo je moula. Nejlepší motory umí opravdu jen ti nejlepší ! Ano je to RENAULT. Ve Formuli - 1 vede jak ve stájích tak i v jezdcích. Druhej je Mercedes a pak ti ostatní a ty jsou o třídu až dvě horší. Audi motory neumí. A Honda je ve Formuly - 1 průměr. Hoj !
0/0
27.8.2005 15:36

honza b.

Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Ano, Renault pouziva poznatky ziskane v konstrukci F1 pro bezna auta. Poznate to treba tak, ze cokoliv chcete vymenit nebo opravit, musite pritom rozebrat pulku auta. Sveho Renaulta jsem si opravoval prevazne sam (nez mi ho zena zrusila), vim az moc dobre o cem mluvim.
0/0
27.8.2005 22:09

tom69

Re: Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
honza b. - Renault - mas pravdu a nektere prakticke zkusenosti z F1 uz mam preneseny na svem voze i ja
pokud neco klepe je potreba pouzit nejnovejsi technologicke postupy
0/0
16.1.2006 12:02

Andee

Re: Re: Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
Řekl bych, že posledních X let měli nejlepší motory ve Formuli 1 Ferrari alias Fiat. No, ale každopádně to Audi nebylo
0/0
30.8.2005 12:26

JiF

Re: a po Hondě už snad příjde i Moskvič ........
KONECNE!!! Uz jsem se tu zacinal nudit..... :-)
0/0
27.8.2005 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.