Diskuze
Auta z Číny: První útok se chystá do Frankfurtu
Děkujeme za pochopení.
Bobo
Cena práce
Neviem koľko zamestnancou a akú produkciu ma Škoda, ale KIA chce na slovensku vyrabať s cca 3 000 zamestnancami 300 000 aut ročne čo je 100 aut na jedného zamestnanca. Takže jeden zamestnanec vyrobí jedno auto za približne 3 až 3,5 smeny. Pri platoch v daných regionoch podľa iných už fungujúcich závodov je to cca 20 000 Sk hrubé co činí 3500 Sk na tri dni, s odvodmi asi 5000 až 5500 Sk na jedno auto. Takže si myslím že cena lacnej práce v Číne asi nebude ten správny argument nakoľko je to max 5% z vyrobných nákladov (ak by naklady na jedno auto boli 100 000 Sk). Pred časom som čítal veľmi dobrý článok kde bolo popísane ako to funguje. Čínske továrne napr. na textil su úplne nové s najmodernejšou technologiou a podiel ľudskej práce je oveľa menší a podiel práce v europe alebo USA v 20 ročných továrňach kde sa každý je z nejakého dôvodu problem investovať do špičkových zariadení. Japonci v Číne postavili továrne na výrobu automatov a iných robotov pre svoj priemysel. Tie potom čo uspStoupa
Vy nevíte, kdo je REVO???
Náhodou jsem zabloudil na iDNES a koukám, že Vás tu obtěžuje můj kolega z práce. Tak na vysvětlenou, je to můj kolega, dlužno dodat, že je velkým fanoušken značky AUDI, kterou má polepeny stěny kanceláře a snad každý prospekt za posledních 10 let má v šuplíku a odříká vám nejrůznější technické údaje. Ale. On sám jezdí ve stařičkém favoritu a má docela komplex z přítelkyně, která dostala před rokem služební Fabii.Tak si z něj nic nedělejte a berte ho trochu s rezervou, kromě aut je jinak docela fajn. Mějte se všici.B-Real
Hyundai
Já zustanu u osvědčené značky - Hyundai. Je to asiat ale když je to dobrý pro američny (je jich tam fakt hafo - hlavně santa-fe)tak nemám důvod přecházet na čínský autáky. Jo a mimochodem ta proklamovaná kvalita VW je už dávno minulost..houba_
vazeni
revo
Tak ubohé auto .............
Nevím, ale dle upřímných příspěvku sociálně nejslabších vrstev, bude mít tento čínský podprůměr i v česku hodně příznivců. Jako kdyby nestačily podprůměry produkované českým malovýrobcem v područí koncernu VW - jménem Škodofka, nebo asijskými pokusy o auta jako jsou korejci, nebo japonci typu : Honda - Mazda ! ! Já mám rád, velký výkon + originální řešení a ne kopie. Proto vlastním AUDI A3 3.2 V6 - 250 koní. Víc používejte mozek a pracujte, nebo budete nuceni jezdit v exotických vozech z číny, koree, japonska nebo ze Škodofky. AUDI - Náskok díkyTECHNICE ! ! Např. QUATTRO. Je smutné, že se v rubrice AUTO iDnes, dává tolik prostoru Škodofkám, Loganům, japoncům nebo číňanům.Maxx_Th
Re: Tak ubohé auto .............
Mikesch
Menší úvaha - část 1/4
Co se stane když Češi a vůbec celá Evropa začnou kupovat levný textil z Číny? A levná auta nebo jiné služby?Mikesch
Re: Menší úvaha - část 2/4
doprde1e
Vyměnim svý volvo
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...